snap iets niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 15:02

bij de regels van pleasure lees ik dat Jos niet bij de beginners mag starten omdat hij een stal heeft.
Dus als ik nou (met mijn 3 westernlessen) een flink aantal paarden koop en een ranch opzet, moet ik bij de gevorderden starten?


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 15:15

nee dat klopt niet,als je les geeft of paarden traind voor anderen en daar je brood mee verdient dan zou je prof moeten starten,maar bekijk de namen in de amateurs maar eens dan zul je zien dat een hoop mensen anderen les geven en paarden trainen maar niemand verbied ze om amateur te starten,en dat is goed want meestal betreft het hier bijverdiensten.
trouwens jos is een zij Haha!

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 15:28

Nee, je kan best een stal op zetten en zelf bij de beginners of amateurs rijden, maar zodra jijzelf lessen gaat geven en/of paarden gaat trainen voor derden en je voor die lessen en/of training in harde valuta betaald wordt, ben je geen beginner of amateur meer, dan ben je een pro.
Je zal dan in de open of pro klasse moeten starten.

Groetjes
Liesbeth

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 15:31

Bij de appies gaat het nog verder. Je mag zelfs niet in natura betaald worden of onkostenvergoeding krijgen enzo als je iets met je paard doet. Aangezien ik benzinevergoeding krijg als ik weer eens met het caroussel een show geef op een beurs moet ik dus ook prof starten. Ben dus dik in overtreding Party!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 16:27

carousel?
Welke is van jou dan? Toch niet die vosblanket die ik zo mooi vond op paard 2000 he?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 17:53

ja die ja Party!! Mochten er trouwens nog meer appie eigenaren zijn die graag tijdens beurzen e.d. willen rijden, stuur dan even een pb-tje naar mij.


Lady
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 18:16

Kun je even vertellen wat dat dan allemaal inhoud? Verward

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 18:19

ik ben inderdaad een zij. hihihi
ik heb een pension stal en ik geef wat lessen. , daar krijg ik voor betaald, en dus ben ik een proff, maar zo voel ik me nog niet hoor! Op wedstrijden hoor ik volgens de regels bij de proffs te starten en doe dat dan dus ook.
Daarmee ontloop je dan ook de moeilijkheden waar het hier de laatste tijd om gaat. wel beginner / geen beginner.
Ik verwacht op een wedstrijd dan ook geen wonderen van mezelf en van mijn paardje, maar ik doe wel mee, want ook van een wedstrijd leer je. Wie weet komt er ooit in de toekomst wel eens een semi-proff klasse?
Tussen de echte proffs en personen zoals ik , zit een groot verschil, maar tot nu toe rijd ik lekker mee en ben nog geen andere personen tot last geweest.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers