Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:33

Zo ben ik ook aan m'n aanstaande gekomen. Ontmoet 9 jaar geleden op Koninginnedag. Hij was toen behoorlijk aangeschoten en ik moest in eerste instantie niet veel van m hebben :')

Ik werd vandaag sjagarijnig van het weer :=


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:41

Iejoorr schreef:
Dat ik zojuist een hele vieze, dikke, zwarte spin boven mn bed heb weggehaald. Opgezogen met de stofzuiger, daarna nog even door met dingen stofzuigen, een stofdoek half de slang in heb gezogen om te voorkomen dat 'ie er uit kan lopen en de stofzuiger 2 verdiepingen naar beneden heb gezet. En ik toch nog niet relaxed in bed lig :')

ik hoef geen commentaar op dat het niet diervriendelijk is, beest hoort gewoon niet in mn slaaplamer :)


Hahah o god dit heb ik ook een keer gehad, nouja oké niet in m'n slaapkamer maar in de keuken, ook opgezogen met de stofzuiger en de stofzuiger heeft daarna een dag op het balkon gestaan omdat ik bang was dat ie er uit zou kruipen :x :+

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:45

Calixae schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik zojuist iemand in een dronken bui uitgevraagd heb via insta. Ze is wel heel populair en heeft veel volgers en is véél knapper dan dat ik ben. Hoofd waar ben je? Zo geen zin om afgewezen te worden morgenochtend. Ze is niet eens helemaal mijn type maar ik heb al een jaar ofzo het voorgevoel dat ondanks dat we toch goed bij elkaar zouden passen.

Man man man die gin tonic kwam harder aan dan verwacht


Wie weet een leuk verhaal op jullie bruiloft... :')


Nou niet dus want ze is net terug bij der ex blijkbaar :+.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:48

Lau schreef:
Ooh oliebol,
Kijk eens op de site van festicap daar hebben ze ook deksels voor bekers en flesjes om dit door geintjes te voorkomen.

Thanks voor de tip :j het is wrs ergens al aan de bar gebeurd..
Was er goed ziek van een paar uur (overgeven, knock out gegaan, trillen, kon niet lopen).

fiets a fake smile

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:50

Iejoorr schreef:
Dat ik zojuist een hele vieze, dikke, zwarte spin boven mn bed heb weggehaald. Opgezogen met de stofzuiger, daarna nog even door met dingen stofzuigen, een stofdoek half de slang in heb gezogen om te voorkomen dat 'ie er uit kan lopen en de stofzuiger 2 verdiepingen naar beneden heb gezet. En ik toch nog niet relaxed in bed lig :')

ik hoef geen commentaar op dat het niet diervriendelijk is, beest hoort gewoon niet in mn slaaplamer :)

Die beesten blijken weken te overleven in een stofzuiger. Ik zou vooral de zak vervangen :=

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:53

Darah3 schreef:
Lau schreef:
Ooh oliebol,
Kijk eens op de site van festicap daar hebben ze ook deksels voor bekers en flesjes om dit door geintjes te voorkomen.

Thanks voor de tip :j het is wrs ergens al aan de bar gebeurd..
Was er goed ziek van een paar uur (overgeven, knock out gegaan, trillen, kon niet lopen).


Damn, tip voor volgende keer neem wat suiker. Niet dat ik hoop dat het nog een keer gebeurd maar mocht het nog een keer gebeuren. Drink wat cola/redbull/sinas of neem een dextro. Dat neutraliseert het wat.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:59

Hier in zwolle schijnt een groepje barmannen ook te experimenteren met pilletjes in drinken. Dan kan je helaas er niks tegen doen. Ik vermijd die tent gewoon. :=

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:00

MarlindeRooz schreef:
Hier in zwolle schijnt een groepje barmannen ook te experimenteren met pilletjes in drinken. Dan kan je helaas er niks tegen doen. Ik vermijd die tent gewoon. :=

Aangifte?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:01

MarlindeRooz schreef:
Hier in zwolle schijnt een groepje barmannen ook te experimenteren met pilletjes in drinken. Dan kan je helaas er niks tegen doen. Ik vermijd die tent gewoon. :=


W T F :oo
Er zal maar slecht spul tussen zitten.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:01

De bioscoop. Of thans, het publiek in de bios. Ik betaal genoeg geld om de film te zien, dan hoef ik niet naar jullie gekakel te luisteren...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:05

Independence schreef:
MarlindeRooz schreef:
Hier in zwolle schijnt een groepje barmannen ook te experimenteren met pilletjes in drinken. Dan kan je helaas er niks tegen doen. Ik vermijd die tent gewoon. :=

Aangifte?

Het overkwam mijn huisgenoot... en een vriendin van haar al eerder. Maar er is aangifte gedaan. :)

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:14

Lau schreef:
Damn, tip voor volgende keer neem wat suiker. Niet dat ik hoop dat het nog een keer gebeurd maar mocht het nog een keer gebeuren. Drink wat cola/redbull/sinas of neem een dextro. Dat neutraliseert het wat.

Heb ik gedaan :j
Mijn eerste instinct was ook suiker. Heb redbull op en thuis heeft een vriendin letterlijk suiker in mijn mond gegoten :))
Maar duurde wel een paar uur voordat het beter ging.

fiets a fake smile

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 06:56

Dat ik mij ziek zou willen melden, maar dit echt verkeerd gaat over komen op het werk.

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 07:25

Hoezo? Ziek is toch ziek?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 08:31

Ja, waarom zou dat nu verkeerd overkomen eigenlijk? :=

Ik erger me aan dat gezeur van 'Ze is een echt meisjemeisje' als het over een merrie gaat. Paarden hebben dat concept niet, ik vind dat zo'n stom kleinerend begrip :') Ik vind het ook belachelijk om te zeggen over menselijke meisjes, dus bij paarden rol ik gewoon nog harder met mijn ogen :roll: Het is echt een pet peeve en dus vrij dom, maar echt een kleine ergernis _O-

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 09:14

Hahaha ik snap wat je bedoeld, al noem ik mijn merrie heel vaak prinses en als ik trots ben mijn gouden prinses ( is een palomino) <3
Als ik boos ben is het “ the bitch” _O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 09:47

Kirania schreef:
Dat ik door een bepaalde prof weer vlak na een pauze ben ingepland voor het mondelinge examen, waardoor er dus niemand behalve hij en ik aanwezig zal zijn op dat tijdstip, wat wil zeggen dat hij me weer helemaal kan uitmaken en als achterlijk benoemen en mijn hobby's kan zwartmaken zonder dat er iemand aanwezig is als getuige. |o Jaren gepest geweest in de basisschool en het middelbaar, en nu tig jaren in de universiteit word je gepest door een prof. Hij heeft me aangegeven voor plagiaat begin dit jaar omdat ik de grammatica gecheckt had en het foutloos was. Het waren vijf zinnen :') Hij vond zelfs dat ik 'nooit zo'n moeilijk woordgebruik' zou kunnen, zelfs niet in het Nederlands. Uit welke taal denkt hij dan dat ik het vertaald heb? Oh, juist, hij geloofde dat ik het door iemand anders had laten maken. Ookal was ik erdoor voor de rest van mijn vak heeft hij me toen totaal gebuisd en een nul mogen geven van de decaan. Sindsdien is het alleen bergaf gegaan en ookal doe ik zo mijn best, telkens ik een presentatie moet geven in het Duits kan er geen positief woordje af. Ik hoor van iedereen hoe hard ik verbeterd ben, en dan hoor je plots van je prof, terwijl jij nog voor de klas staat, dat je te 'hyperkinetisch' bent en te 'energiek' en dat je je moet intomen. Hij zei dat hij met mijn gebaren bij mijn uitleg een 'extra dansvoorstelling' gekregen heeft. Sorry dat ik Adhd heb, maar naast dat en dat het in mijn karakter zit om energiek en happy te zijn ga ik er echt niets aan kunnen veranderen. Hij noemde dingen fout die helemaal niet fout waren, maar het was doodstil in de klas.

Enige lichtpuntje - de klasgenoten beseffen wel dat hij iets tegen me heeft. Hij draaide zich om en vroeg 'heeft iemand ook zelfs maar iets verstaan van haar uitleg over deze term?', waarna er meteen drie handen de lucht in gingen. Hij koos iemand en hij wist de exacte vertaling van de term te geven die ik uitlegde. Klasgenoot in kwestie keek ook wat flabbergasted. Na de les kreeg ik te horen van de rest hoe grappig ze mijn presentatie vonden omdat ik leuk uitleg, maar dat ze niets snappen van de behandeling van de prof.

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik bij die vent gewoon niet kan winnen... En niemand op de universiteit neemt mijn gevoel erover serieus, want iedereen die hogerop zit is dikke vriendjes met deze prof, ook de decaan. Het is zó oneerlijk... Ik weet dat hij racistisch is (komt binnen met eten, "ik zag net twee vrouwen in boerka's rondlopen ofzo, ik kreeg spontaan zin om varkensvlees te eten dus ik heb dat maar snel genomen") maar ik snap niet waarom hij zo'n vete tegen mij heeft. Ik ben letterlijk blank met sproeten en donker haar. Maar ik heb wel een heel ouderwetse naam die niemand ooit gehoord heeft... Ik gok dat het daar wel eens aan kan liggen. 8)7


Zet je telefoon aan en neem vanaf nu op stiekem!! Met bewijs kan hij niks tegen je beginnen.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 09:59

sureido schreef:
Kirania schreef:
Dat ik door een bepaalde prof weer vlak na een pauze ben ingepland voor het mondelinge examen, waardoor er dus niemand behalve hij en ik aanwezig zal zijn op dat tijdstip, wat wil zeggen dat hij me weer helemaal kan uitmaken en als achterlijk benoemen en mijn hobby's kan zwartmaken zonder dat er iemand aanwezig is als getuige. |o Jaren gepest geweest in de basisschool en het middelbaar, en nu tig jaren in de universiteit word je gepest door een prof. Hij heeft me aangegeven voor plagiaat begin dit jaar omdat ik de grammatica gecheckt had en het foutloos was. Het waren vijf zinnen :') Hij vond zelfs dat ik 'nooit zo'n moeilijk woordgebruik' zou kunnen, zelfs niet in het Nederlands. Uit welke taal denkt hij dan dat ik het vertaald heb? Oh, juist, hij geloofde dat ik het door iemand anders had laten maken. Ookal was ik erdoor voor de rest van mijn vak heeft hij me toen totaal gebuisd en een nul mogen geven van de decaan. Sindsdien is het alleen bergaf gegaan en ookal doe ik zo mijn best, telkens ik een presentatie moet geven in het Duits kan er geen positief woordje af. Ik hoor van iedereen hoe hard ik verbeterd ben, en dan hoor je plots van je prof, terwijl jij nog voor de klas staat, dat je te 'hyperkinetisch' bent en te 'energiek' en dat je je moet intomen. Hij zei dat hij met mijn gebaren bij mijn uitleg een 'extra dansvoorstelling' gekregen heeft. Sorry dat ik Adhd heb, maar naast dat en dat het in mijn karakter zit om energiek en happy te zijn ga ik er echt niets aan kunnen veranderen. Hij noemde dingen fout die helemaal niet fout waren, maar het was doodstil in de klas.

Enige lichtpuntje - de klasgenoten beseffen wel dat hij iets tegen me heeft. Hij draaide zich om en vroeg 'heeft iemand ook zelfs maar iets verstaan van haar uitleg over deze term?', waarna er meteen drie handen de lucht in gingen. Hij koos iemand en hij wist de exacte vertaling van de term te geven die ik uitlegde. Klasgenoot in kwestie keek ook wat flabbergasted. Na de les kreeg ik te horen van de rest hoe grappig ze mijn presentatie vonden omdat ik leuk uitleg, maar dat ze niets snappen van de behandeling van de prof.

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik bij die vent gewoon niet kan winnen... En niemand op de universiteit neemt mijn gevoel erover serieus, want iedereen die hogerop zit is dikke vriendjes met deze prof, ook de decaan. Het is zó oneerlijk... Ik weet dat hij racistisch is (komt binnen met eten, "ik zag net twee vrouwen in boerka's rondlopen ofzo, ik kreeg spontaan zin om varkensvlees te eten dus ik heb dat maar snel genomen") maar ik snap niet waarom hij zo'n vete tegen mij heeft. Ik ben letterlijk blank met sproeten en donker haar. Maar ik heb wel een heel ouderwetse naam die niemand ooit gehoord heeft... Ik gok dat het daar wel eens aan kan liggen. 8)7


Zet je telefoon aan en neem vanaf nu op stiekem!! Met bewijs kan hij niks tegen je beginnen.



Maar om het als bewijs te gebruiken moet je toestemming hebben.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:03

Half 5 thuis was van het werk
En om kwart voor tien alweer gebeld ben door het werk. Ik weet en snap waarvoor! Maar komop, zo vroeg bellen - en nu weer wakker dus. Normaliter staat telefoon op stil hoor!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:29

Dat ik uitgleed op de trap en zo met mijn elleboog op de traptrede klapte, auw. -O-

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:30

Waarom Lau? Zou het gewoon doen. Ook al mag het niet, je moet toch iets tegen die vent doen?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:48

sureido schreef:
Waarom Lau? Zou het gewoon doen. Ook al mag het niet, je moet toch iets tegen die vent doen?


Omdat dit bewijs dan niet rechtsgeldig is dus niet gebruikt mag worden.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:53

Dit gaat om een pestende leraar. Niet om een rechtzaak.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:56

sureido schreef:
Waarom Lau? Zou het gewoon doen. Ook al mag het niet, je moet toch iets tegen die vent doen?

Moet dat? Zeker in landen waar ze nog wat meer geven om hiërarchie en machtsverhoudingen, heb je het meeste gewoon te slikken van iemand die op de hoogste academische positie zit. Op je strepen staan, eisen stellen en je recht willen halen kan dan eerder tegen je werken dan in je voordeel. Als je 'zaak' weinig kans maakt, dan kun je beter gewoon meegaan, netjes ja en amen zeggen, en zo snel mogelijk niets meer met zo iemand te maken moeten hebben. De kans dat je als student onderaan de ladder een Herr Professor moet laten inbinden, is niet enorm groot.

*edit: lees net dat alleen de presentatie in het Duits was, niet dat dit per se in Duitsland speelt. Wel België dan toch? Daar geldt min of meer hetzelfde, en ook daar hebben 'wij' als mondige Nederlanders die gewend zijn om iedereen te bejijen en bejouen, soms best een probleem mee.
Laatst bijgewerkt door oomens op 28-04-19 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Schoentje, kerstmuts en [o]

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:57

__Sannne schreef:
Dit gaat om een pestende leraar. Niet om een rechtzaak.


Ook dan mag je het niet gebruiken zonder toestemming. Want stel ze laat dit aan de decaan horen, dan moet het voor de raad komen en dan is er geen bewijs want dit mag niet gebruikt worden. Dus heeft ze nog geen poot om op te staan.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast