Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:57

lotthje schreef:
Mezelf, ik zit mezelf echt ontzettend in de weg.


:(:) :(:) 't komt goed

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o


Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:27

Dat iemand wrs vannacht iets in mijn drankje gedaan heeft :\

fiets a fake smile

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:48

Mensen die boos worden wanneer je ze negeert terwijl ze het andersom zelf een paar keer per week doen, en vervolgens niet snappen waarom ik nukkig ben en dus niet reageer..

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:43

Darah3 schreef:
Dat iemand wrs vannacht iets in mijn drankje gedaan heeft :

Oh no?? :(:)

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:51

Ik liet mijn hond uit een plas regenwater op een pleintje dringen, komt er opeens een nogal chagrijnige man aanlopen en zegt: Je laat je hond toch niet uit water vol met chemicaliën drinken?!
Euhm blijkbaar wel meneer...
Lief van hem dat hij me wilt helpen en aan mijn hond denkt maar aub iets liever en minder bemoeizuchtig kan geen kwaad %) :evaw:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:55

Pratende mensen in de sauna. Die dan vervolgens nog beledigd zijn ook als je ze eerst vriendelijk wijst op dat het een stilteruimte is en daarna sssstttt doet omdat ze gewoon doorgaan. -:(-

Oh en aan mensen die je normale woorden verdraaien tot iets negatiefs en dan zielig gaan doen. :r

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:16

Geen ergernis maar wel iets heftigs, vriend die is opgeroepen om hier om de hoek te gaan reanimeren. Pff, hoop dat ze het allemaal goedkomt met die persoon.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:31

Amandavd schreef:
Geen ergernis maar wel iets heftigs, vriend die is opgeroepen om hier om de hoek te gaan reanimeren. Pff, hoop dat ze het allemaal goedkomt met die persoon.

Oh jee.... Dat is zeker heftig.
Nou ik duim voor alle betrokkenen!
Je vriend zal straks ook wel een knuffel kunnen gebruiken zeg. :(

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:50

Dat mensen altijd alles verpesten voor een ander. |o

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:55

Love_Laugh schreef:
Dat mensen altijd alles verpesten voor een ander. |o

dit dus

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:57

Darah3 schreef:
Dat iemand wrs vannacht iets in mijn drankje gedaan heeft :


Oh joh?? :(:)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:02

Darah3 schreef:
Dat iemand wrs vannacht iets in mijn drankje gedaan heeft :


Ooh oliebol,
Kijk eens op de site van festicap daar hebben ze ook deksels voor bekers en flesjes om dit door geintjes te voorkomen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:20

Anoniem schreef:
Amandavd schreef:
Geen ergernis maar wel iets heftigs, vriend die is opgeroepen om hier om de hoek te gaan reanimeren. Pff, hoop dat ze het allemaal goedkomt met die persoon.

Oh jee.... Dat is zeker heftig.
Nou ik duim voor alle betrokkenen!
Je vriend zal straks ook wel een knuffel kunnen gebruiken zeg. :(


Ja die heb ik flink geknuffeld. De man is trouwens naar het ziekenhuis afgevoerd, hij ademde zelfstandig in de ambu.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:55

Afrekenen voor de hele groep, en dat dan na het betalen het personeelslid zegt dat ze me enkel een pinbon kunnen overhandigen. Hoe moet ik dit nu allemaal gaan uitrekenen dan?

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:58

Independence schreef:
Afrekenen voor de hele groep, en dat dan na het betalen het personeelslid zegt dat ze me enkel een pinbon kunnen overhandigen. Hoe moet ik dit nu allemaal gaan uitrekenen dan?


Gewoon splitten door het aantal personen geen optie?

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:02

Independence schreef:
Afrekenen voor de hele groep, en dat dan na het betalen het personeelslid zegt dat ze me enkel een pinbon kunnen overhandigen. Hoe moet ik dit nu allemaal gaan uitrekenen dan?

Ik zou desnoods een menu kaart vragen waar alle prijzen op staan. Iedereen weet toch neem ik wat hij of zij heeft gegeten en gedronken.

Wat een rare gang van zaken zeg van het restaurant...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:08

Ineke2 schreef:
Independence schreef:
Afrekenen voor de hele groep, en dat dan na het betalen het personeelslid zegt dat ze me enkel een pinbon kunnen overhandigen. Hoe moet ik dit nu allemaal gaan uitrekenen dan?

Ik zou desnoods een menu kaart vragen waar alle prijzen op staan. Iedereen weet toch neem ik wat hij of zij heeft gegeten en gedronken.

Wat een rare gang van zaken zeg van het restaurant...

Klopt, ik heb viavia de prijzen van de borrelhapjes gevonden, nu ga ik maar rekenen met het drinken

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:44

Dat ik door een bepaalde prof weer vlak na een pauze ben ingepland voor het mondelinge examen, waardoor er dus niemand behalve hij en ik aanwezig zal zijn op dat tijdstip, wat wil zeggen dat hij me weer helemaal kan uitmaken en als achterlijk benoemen en mijn hobby's kan zwartmaken zonder dat er iemand aanwezig is als getuige. |o Jaren gepest geweest in de basisschool en het middelbaar, en nu tig jaren in de universiteit word je gepest door een prof. Hij heeft me aangegeven voor plagiaat begin dit jaar omdat ik de grammatica gecheckt had en het foutloos was. Het waren vijf zinnen :') Hij vond zelfs dat ik 'nooit zo'n moeilijk woordgebruik' zou kunnen, zelfs niet in het Nederlands. Uit welke taal denkt hij dan dat ik het vertaald heb? Oh, juist, hij geloofde dat ik het door iemand anders had laten maken. Ookal was ik erdoor voor de rest van mijn vak heeft hij me toen totaal gebuisd en een nul mogen geven van de decaan. Sindsdien is het alleen bergaf gegaan en ookal doe ik zo mijn best, telkens ik een presentatie moet geven in het Duits kan er geen positief woordje af. Ik hoor van iedereen hoe hard ik verbeterd ben, en dan hoor je plots van je prof, terwijl jij nog voor de klas staat, dat je te 'hyperkinetisch' bent en te 'energiek' en dat je je moet intomen. Hij zei dat hij met mijn gebaren bij mijn uitleg een 'extra dansvoorstelling' gekregen heeft. Sorry dat ik Adhd heb, maar naast dat en dat het in mijn karakter zit om energiek en happy te zijn ga ik er echt niets aan kunnen veranderen. Hij noemde dingen fout die helemaal niet fout waren, maar het was doodstil in de klas.

Enige lichtpuntje - de klasgenoten beseffen wel dat hij iets tegen me heeft. Hij draaide zich om en vroeg 'heeft iemand ook zelfs maar iets verstaan van haar uitleg over deze term?', waarna er meteen drie handen de lucht in gingen. Hij koos iemand en hij wist de exacte vertaling van de term te geven die ik uitlegde. Klasgenoot in kwestie keek ook wat flabbergasted. Na de les kreeg ik te horen van de rest hoe grappig ze mijn presentatie vonden omdat ik leuk uitleg, maar dat ze niets snappen van de behandeling van de prof.

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik bij die vent gewoon niet kan winnen... En niemand op de universiteit neemt mijn gevoel erover serieus, want iedereen die hogerop zit is dikke vriendjes met deze prof, ook de decaan. Het is zó oneerlijk... Ik weet dat hij racistisch is (komt binnen met eten, "ik zag net twee vrouwen in boerka's rondlopen ofzo, ik kreeg spontaan zin om varkensvlees te eten dus ik heb dat maar snel genomen") maar ik snap niet waarom hij zo'n vete tegen mij heeft. Ik ben letterlijk blank met sproeten en donker haar. Maar ik heb wel een heel ouderwetse naam die niemand ooit gehoord heeft... Ik gok dat het daar wel eens aan kan liggen. 8)7

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:53

Kirania schreef:
Dat ik door een bepaalde prof weer vlak na een pauze ben ingepland voor het mondelinge examen, waardoor er dus niemand behalve hij en ik aanwezig zal zijn op dat tijdstip, wat wil zeggen dat hij me weer helemaal kan uitmaken en als achterlijk benoemen en mijn hobby's kan zwartmaken zonder dat er iemand aanwezig is als getuige. |o Jaren gepest geweest in de basisschool en het middelbaar, en nu tig jaren in de universiteit word je gepest door een prof. Hij heeft me aangegeven voor plagiaat begin dit jaar omdat ik de grammatica gecheckt had en het foutloos was. Het waren vijf zinnen :') Hij vond zelfs dat ik 'nooit zo'n moeilijk woordgebruik' zou kunnen, zelfs niet in het Nederlands. Uit welke taal denkt hij dan dat ik het vertaald heb? Oh, juist, hij geloofde dat ik het door iemand anders had laten maken. Ookal was ik erdoor voor de rest van mijn vak heeft hij me toen totaal gebuisd en een nul mogen geven van de decaan. Sindsdien is het alleen bergaf gegaan en ookal doe ik zo mijn best, telkens ik een presentatie moet geven in het Duits kan er geen positief woordje af. Ik hoor van iedereen hoe hard ik verbeterd ben, en dan hoor je plots van je prof, terwijl jij nog voor de klas staat, dat je te 'hyperkinetisch' bent en te 'energiek' en dat je je moet intomen. Hij zei dat hij met mijn gebaren bij mijn uitleg een 'extra dansvoorstelling' gekregen heeft. Sorry dat ik Adhd heb, maar naast dat en dat het in mijn karakter zit om energiek en happy te zijn ga ik er echt niets aan kunnen veranderen. Hij noemde dingen fout die helemaal niet fout waren, maar het was doodstil in de klas.

Enige lichtpuntje - de klasgenoten beseffen wel dat hij iets tegen me heeft. Hij draaide zich om en vroeg 'heeft iemand ook zelfs maar iets verstaan van haar uitleg over deze term?', waarna er meteen drie handen de lucht in gingen. Hij koos iemand en hij wist de exacte vertaling van de term te geven die ik uitlegde. Klasgenoot in kwestie keek ook wat flabbergasted. Na de les kreeg ik te horen van de rest hoe grappig ze mijn presentatie vonden omdat ik leuk uitleg, maar dat ze niets snappen van de behandeling van de prof.

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik bij die vent gewoon niet kan winnen... En niemand op de universiteit neemt mijn gevoel erover serieus, want iedereen die hogerop zit is dikke vriendjes met deze prof, ook de decaan. Het is zó oneerlijk... Ik weet dat hij racistisch is (komt binnen met eten, "ik zag net twee vrouwen in boerka's rondlopen ofzo, ik kreeg spontaan zin om varkensvlees te eten dus ik heb dat maar snel genomen") maar ik snap niet waarom hij zo'n vete tegen mij heeft. Ik ben letterlijk blank met sproeten en donker haar. Maar ik heb wel een heel ouderwetse naam die niemand ooit gehoord heeft... Ik gok dat het daar wel eens aan kan liggen. 8)7



Ik zou kijken of je met de hele klas naar de decaan kan stappen. Wil die niks doen naar de onderwijs inspectie/raaf even geen idee hoe dat heet.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:59

@Lau, I wish :( Al geprobeerd te doen via de decaan, maar die vind deze prof ab-so-luut geweldig en hij kan niets fout doen ik haar ogen. Probeerde mij tijdens de plagiaatkwestie zelfs te dwingen om te zeggen dat ik plagiaat gepleegd had...

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:14

Misschien je klacht hier eens neerleggen en advies vragen wat je het beste kunt doen? https://lsvb.nl/

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:37

Kirania schreef:
@Lau, I wish :( Al geprobeerd te doen via de decaan, maar die vind deze prof ab-so-luut geweldig en hij kan niets fout doen ik haar ogen. Probeerde mij tijdens de plagiaatkwestie zelfs te dwingen om te zeggen dat ik plagiaat gepleegd had...


Ik zou aangeven dat je in het vervolg de lessen opneemt als je dit zegt al opnemen. Zodat je het als bewijs kan gebruiken en officieel een klacht indienen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:08

Aan dat ik zojuist iemand in een dronken bui uitgevraagd heb via insta. Ze is wel heel populair en heeft veel volgers en is véél knapper dan dat ik ben. Hoofd waar ben je? Zo geen zin om afgewezen te worden morgenochtend. Ze is niet eens helemaal mijn type maar ik heb al een jaar ofzo het voorgevoel dat ondanks dat we toch goed bij elkaar zouden passen.

Man man man die gin tonic kwam harder aan dan verwacht

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:19

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik zojuist iemand in een dronken bui uitgevraagd heb via insta. Ze is wel heel populair en heeft veel volgers en is véél knapper dan dat ik ben. Hoofd waar ben je? Zo geen zin om afgewezen te worden morgenochtend. Ze is niet eens helemaal mijn type maar ik heb al een jaar ofzo het voorgevoel dat ondanks dat we toch goed bij elkaar zouden passen.

Man man man die gin tonic kwam harder aan dan verwacht


Wie weet een leuk verhaal op jullie bruiloft... :')

Kom je hier vaker? <<)

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:32

Dat ik zojuist een hele vieze, dikke, zwarte spin boven mn bed heb weggehaald. Opgezogen met de stofzuiger, daarna nog even door met dingen stofzuigen, een stofdoek half de slang in heb gezogen om te voorkomen dat 'ie er uit kan lopen en de stofzuiger 2 verdiepingen naar beneden heb gezet. En ik toch nog niet relaxed in bed lig :')

ik hoef geen commentaar op dat het niet diervriendelijk is, beest hoort gewoon niet in mn slaaplamer :)

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, daiswees, GoogleAdsense, Invisible, nimbletje, XxMariellexX, YandexBot en 42 bezoekers