Wie woont er in Maasbommel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:34

Zijn er mensen hier die graag buiten rijden? Ik ga bijna wekelijks naar het bos in Bergharen of de uiterwaarden in Dreumel maar samen met iemand anders rijden is wel net zo gezellig natuurlijk :)

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-19 18:37

xmarliez schreef:
Zijn er mensen hier die graag buiten rijden? Ik ga bijna wekelijks naar het bos in Bergharen of de uiterwaarden in Dreumel maar samen met iemand anders rijden is wel net zo gezellig natuurlijk :)


Ik rij bijna alleen maar buiten maar mijn paard staat in Schaijk zowat midden in de Herperduinen/Maashorst..

xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:40

Dat is voor mij net een beetje te ver. Ik vind het gewoon lekker om een half uur/3 kwartier buiten te rijden en Bergharen is maar 10/15 minuten met de trailer en Dreumel is maar 5 minuten dus dat is allemaal goed te doen. Schaijk is dan helaas net iets te ver. Lijkt mij wel heerlijk om dicht bij een bos te staan met de paarden!

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-19 18:43

xmarliez schreef:
Dat is voor mij net een beetje te ver. Ik vind het gewoon lekker om een half uur/3 kwartier buiten te rijden en Bergharen is maar 10/15 minuten met de trailer en Dreumel is maar 5 minuten dus dat is allemaal goed te doen. Schaijk is dan helaas net iets te ver. Lijkt mij wel heerlijk om dicht bij een bos te staan met de paarden!


Ik neem altijd de pont rij er 15 minuten over, via de snelweg ruim een half uur.
Het is heerlijk om daar te rijden!

Afbeelding

secricible

Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Wie woont er in Maasbommel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:48

Ik heb geen paard meer, anders was ik graag mee gegaan ;)

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:54

Ik sta met beide paarden aan de Utrechtse Heuvelrug. De een bij Rhenen en de ander bij de Amerongse Berg (Overberg). Altijd welkom hoor! Ben alleen niet zo'n held buiten :')

xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:10

Welke pont pak je dan? Megen of Alphen? Als het dan ongeveer 15 min is dan zou ik daar graag een keer (samen met jou?) gaan rijden, lijkt mij wel heel mooi daar :)

Rhenen is inderdaad ook erg mooi! Als je er bekend bent wil ik daar best een keer heen rijden! Ik durf zelf niet alleen naar zo een groot bos, bang dat ik verdwaal hahahaha

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.


Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Wie woont er in Maasbommel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:20

Rhenen moet ik nog wat beter leren kennen :o Amerongse Berg ben ik inmiddels wel goed bekend!

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-19 20:25

xmarliez schreef:
Welke pont pak je dan? Megen of Alphen? Als het dan ongeveer 15 min is dan zou ik daar graag een keer (samen met jou?) gaan rijden, lijkt mij wel heel mooi daar :)

Rhenen is inderdaad ook erg mooi! Als je er bekend bent wil ik daar best een keer heen rijden! Ik durf zelf niet alleen naar zo een groot bos, bang dat ik verdwaal hahahaha


Van Maasbommel naar Macharen?
En samen rijden is altijd goed, gezellig!

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Wie woont er in Maasbommel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:27

Ik houd mij aanbevolen als ze onder het zadel zijn. Hopelijk later dit jaar :)

xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:25

Leuk! :)

De pont van maasbommel vind ik echt mega eng met trailer! Met de personen auto vind ik het al doodeng zo smal hahahaha! Maar ik stuur je even een PB dan kunnen we een keer een dag plannen :)

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 20:27

xmarliez schreef:
Leuk! :)

De pont van maasbommel vind ik echt mega eng met trailer! Met de personen auto vind ik het al doodeng zo smal hahahaha! Maar ik stuur je even een PB dan kunnen we een keer een dag plannen :)


:= := smal is het ja maar ik kom ook nog iedere keer over, dan wel zonder paard :o
Je kan ook gewoon over de snelweg hoor, iets langer maar als dat prettiger voelt!

xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:53

Nee dan pak ik de pont in Megen wel want dat scheelt bijna niets in km en die is tenminste lekker ruim :D

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:54

Met de trailer op de pont zou ik überhaupt niet durven :') Ben een schijterd haha. Heb ook nog steeds geen E rijbewijs (en geen trailer), dus dat hoop ik deze zomer wel eindelijk te realiseren :o

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 20:54

xmarliez schreef:
Nee dan pak ik de pont in Megen wel want dat scheelt bijna niets in km en die is tenminste lekker ruim :D


:= :=

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 20:57

Ghostattack schreef:
Met de trailer op de pont zou ik überhaupt niet durven :') Ben een schijterd haha. Heb ook nog steeds geen E rijbewijs (en geen trailer), dus dat hoop ik deze zomer wel eindelijk te realiseren :o


Heb nu een super makkelijk paard, fijne trailer en al jaren mijn e achter b en met andere paarden al genoeg mee gemaakt dus schrik niet meer zo snel...

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:58

Ik heb een vader... Telt dat ook? _O- Heb inmiddels al 6 jaar mijn rijbewijs, maar E is er nog nooit van gekomen haha. Als ik mijn E heb, dan wil ik ook wel een trailer aanschaffen. Ik kan hem voor iets van €10 per maand op stal kwijt dus dat scheelt wel :j

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 21:03

Ghostattack schreef:
Ik heb een vader... Telt dat ook? _O- Heb inmiddels al 6 jaar mijn rijbewijs, maar E is er nog nooit van gekomen haha. Als ik mijn E heb, dan wil ik ook wel een trailer aanschaffen. Ik kan hem voor iets van €10 per maand op stal kwijt dus dat scheelt wel :j


Hihi nou dat telt half :D :D
Mijn rijbewijs heb ik nu bijna 15 jaar denk ik :=
Ik heb de trailer thuis kan het binnen staan maar op stal zou het idd ook voor € 10,- per maand kunnen.
Sinds een paar maanden een Ifor williams, super ding.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:05

Thuis gaat hier niet lukken.. Ook niet in Beneden-Leeuwen straks. Weet niet of de buren het waarderen als ik een trailer op de oprit zet _O- Ifor Williams zijn mooie dingen! Daar is mijn budget niet echt naar :D (Ahum, welk budget... :') )

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 21:15

Ghostattack schreef:
Thuis gaat hier niet lukken.. Ook niet in Beneden-Leeuwen straks. Weet niet of de buren het waarderen als ik een trailer op de oprit zet _O- Ifor Williams zijn mooie dingen! Daar is mijn budget niet echt naar :D (Ahum, welk budget... :') )


Ach voor dat tientje per maand ook prima en lekker kort bij, ik moet het echt plannen want even snel weg kan dan niet.
Valt “best” mee wat zo’n trailer kost, natuurlijk geen € 1000,- maar voor € 6750,- had ik een splinternieuwe. Is niet niks uiteraard, mijn paard kost bijna net zoveel in aanschaf hihi

xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:38

Ik had het er ook nooit op hoor, met de trailer op de pont. Als ik met de paarden naar de paardentandarts in Schalkwijk ging (tegenwoordig komt hij maar gewoon naar ons haha) dan reed ik helemaal om via de A2. Maar een tijdje geleden was het enorme file op de A50 en ik werk ik Oss dus ga dagelijks via de pont en had de pont kaart bij dus ik dacht, ik rij wel via de pont dan zijn we tenminste op tijd thuis en toen had ik zoiets van, oh dit valt met wel mee! Mijn paarden zijn ook echt heel makkelijk en rustig op de trailer gelukkig :)

Ik heb jaren lang zowat dagelijks met de trailer gereden ivm ontbreken van een eigen rijbaan (ging iedere dag naar de club in Leeuwen of Velddriel) dus ik ben ook niet snel bang. En heb ook mijn CE rijbewijs dus een paardentrailer moet wel lukken haha :+

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 21:42

xmarliez schreef:
Ik had het er ook nooit op hoor, met de trailer op de pont. Als ik met de paarden naar de paardentandarts in Schalkwijk ging (tegenwoordig komt hij maar gewoon naar ons haha) dan reed ik helemaal om via de A2. Maar een tijdje geleden was het enorme file op de A50 en ik werk ik Oss dus ga dagelijks via de pont en had de pont kaart bij dus ik dacht, ik rij wel via de pont dan zijn we tenminste op tijd thuis en toen had ik zoiets van, oh dit valt met wel mee! Mijn paarden zijn ook echt heel makkelijk en rustig op de trailer gelukkig :)

Ik heb jaren lang zowat dagelijks met de trailer gereden ivm ontbreken van een eigen rijbaan (ging iedere dag naar de club in Leeuwen of Velddriel) dus ik ben ook niet snel bang. En heb ook mijn CE rijbewijs dus een paardentrailer moet wel lukken haha :+


Zo gaaf! Vrachtwagen is al rete gaaf en dan nog een trailer erachter :):)
Stelt een gewone trailer niets meer voor joh _O
Maar ja ons alles vervoeren blijft altijd een beetje spannend..

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Re: Wie woont er in Maasbommel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 23:07

Wat leuk een Maasbommeltopic. Ik woon er ook Officieel is t al Appeltern maar het voelt als Maasbommel. Meeting lijkt me gezellig, mag ik ook mee doen?

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-19 23:08

IceQueen schreef:
Wat leuk een Maasbommeltopic. Ik woon er ook Officieel is t al Appeltern maar het voelt als Maasbommel. Meeting lijkt me gezellig, mag ik ook mee doen?



Ja natuurlijk, gezellig!!
Zet jezelf maar op de lijst.

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 07:49

_PatriciaH schreef:
25 mei - 11.00 uur
Moeke Mooren of de Pont

- Patricia
- Selka (onder voorbehoud)
- Britt (Ghostattack)
- secricible
- Ouzzie (onder voorbehoud)
- Icequeen

Gezellig, streep het af in mijn agenda, tegen die tijd overleggen we wel waar we afspreken!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers