Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:28

Lau schreef:
Is het al maandag? Helemaal klaar met dit poedersuiker weekend.

Weekend? Hier moet de vrijdag nog beginnen.

Schoentje, kerstmuts en [o]


xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-19 06:28

Dat ik alweer anderhalf uur wakker lig.

Slaap al weken slecht door die verhuizing.

Niks lijkt te lopen zoals het zou moeten. Gister potentiele nieuwe huurder gehad die de boel heeft afgewezen, met afbreken van het bed is mijn kast beschadigd, en mijn vriend en ik zijn gewoon zo op van alles dat we tegen elkaar beginnen te bitchen.

Vandaag om 15.00 krijg ik de sleutel en moet volgende week gaan schilderen i.v.m. de vloer die erin komt in de week van 6 mei. Maar waar ik normaal gek ben op schilderen en er dus waanzinnig veel zin in heb, heb ik er nu niet echt headspace voor om ook nog na te gaan denken welke kleur er op de accentmuren komt. En er moet ook nog rekening gehouden worden met vocht in de muren omdat het een nieuwbouw woning is.

En ondertussen gewoon 30-40 uur per week werken en ook nog bezig met een studiekeuze.

Zal blij zijn als het 13 mei is geweest, dan ben ik klaar met deze rommel
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 26-04-19 07:04, in het totaal 5 keer bewerkt

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:33

Koeriersbedrijven…
Krijg net een belletje dat ze wat komen ophalen vandaag, verwachte aankomsttijd van de auto is tussen 17.00-19.00. Euhmm… Wat denk je zelf, mijn werkdag duurt tot 16.00 dus ik ga echt niet zitten wachten tot 19.00... Stelletje dwazen 8)7

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 07:00

Heeft iemand een uitknop voor gedachtes?
Ondertussen wakker sinds 4 terwijl ik toch half 8 kun blijven liggen :roll:
Ik ben zo hard aan het vechten met mezelf |o

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 07:13

Barramundi schreef:
Koeriersbedrijven…
Krijg net een belletje dat ze wat komen ophalen vandaag, verwachte aankomsttijd van de auto is tussen 17.00-19.00. Euhmm… Wat denk je zelf, mijn werkdag duurt tot 16.00 dus ik ga echt niet zitten wachten tot 19.00... Stelletje dwazen 8)7

Dat is een no-go inderdaad >;)
Zijn ze er nu eerder? Of blijft iemand anders langer?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 07:32

Dat er vanochtend tijdens het uitrekken iets in m’n nek is geschoten en ik nu geen kant op kan met m’n nek.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:15

Ineke2 schreef:
Barramundi schreef:
Koeriersbedrijven…
Krijg net een belletje dat ze wat komen ophalen vandaag, verwachte aankomsttijd van de auto is tussen 17.00-19.00. Euhmm… Wat denk je zelf, mijn werkdag duurt tot 16.00 dus ik ga echt niet zitten wachten tot 19.00... Stelletje dwazen 8)7

Dat is een no-go inderdaad >;)
Zijn ze er nu eerder? Of blijft iemand anders langer?

Geen van beide; ik heb de dozen buitengezet voor ze :+ Ze kijken maar even (hopen dat er geen tropische regenbui op valt...)

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:58

Reizigers in openbaar vervoer.
Ik hoor de geluidjes van iemand die een spel op mobiel speelt, in een andere hoek hoor ik weer dance-muziek van iemand die de muziek veel te luid heeft in zijn oordopjes, en ergens anders hoor ik Marco Borsato zingen... (Helaas ook vanuit een mobieltje, anders was het iets bijzonders!)

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:59

Hahaha nou inderdaad maar duimen dat de regen wegblijft :D

Ik ben eruit met het nieuwe bedrijf en ik neem de nieuwe baan aan *\%/*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:05

Zwetend wakker worden uit een nachtmerrie... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:07

Dorus schreef:
Dat er vanochtend tijdens het uitrekken iets in m’n nek is geschoten en ik nu geen kant op kan met m’n nek.

Auts! Inmiddels al iets beter?

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:12

Niet zozeer een ergernis maar een wtf-moment gerelateerd aan mijn tandartsverhaal:

Ik heb een verkorte tongriem. Dat betekent dat mijn tong een soort van 'vastligt' en niet helemaal vrij kan bewegen (ik kan m dus ook niet uitsteken, mega irritant was dat als kind :') ). Dit gebeurt wel vaker, maar meestal wordt de tongriem dan gelijk bij je geboorte 'doorgeknipt'. Dat is bij mij dus niet gebeurt. Een paar jaar geleden vroeg ik me af of dat niet alsnog kon, gewoon omdat ik nieuwsgierig was. Het antwoord van de verzekering: ja, dat kan maar omdat het een cosmetische ingreep is die waarschijnlijk onder narcose moet plaatsvinden, gaat dat je een klap geld kosten. Dus, verder niets mee gedaan.

Nu zat ik gister een lijst met behandelingen + bijbehorende tarieven van een tandarts te bekijken, en het blijkt dat die dat ook gewoon kan doen voor nog geen 40 euro. Dus nu weet ik even niet meer wat te geloven, maar ik ga het waarschijnlijk wel ter sprake brengen als ik me eenmaal naar een afspraak heen heb geschopt :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:18

Lijkt me ook niet logisch dat zoiets kleins onder volledige narcose zou moeten gebeuren.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:24

Lau schreef:
Sow: maar wat vind je dan bijv van een leraren opleiding? Of een opleiding in het lab? Of bijv rechten?


Leraren opleiding lijkt voor mij geen goed idee. Ik ben daar niet geschikt voor met mijn korte lontje.
Lab of rechten, ja geen idee eigenlijk. Bedankt!


Ineke2 schreef:
Ik zelf werk in de logistiek op kantoor. Veelzijdig werk hoor en geen dag is hetzelfde. Je kunt van te voren denken ik ga “ dit, dat en zus” doen en vervolgens gebeurd er weer iets en loopt je vooruit bedachte planning in de soep :')

Moet je wel tegen kunnen en dus kunnen schakelen en constant prioriteiten kunnen stellen ( wat is meest belangrijk, wat kan eventjes wachten en in die volgorde ga je dan de werkzaamheden af).


Logistiek heb ik eigenlijk nooit aan gedacht, of ik er tegen kan is idd een dingetje, maar ik houd hem in mijn hoofd, thanks!


Steeph schreef:
xPabloBokt schreef:
Denk dat ik een lerarenopleiding niet zou aanraden, leerlingen van tegenwoordig zijn niet meer wat ze geweest zijn en ouders ook niet.

Dus omdat leerlingen poedersuiker zijn, moet je maar geen leraar meer worden? Muah, vind ik een kromme redenering :')

ScarOfWars: Er loopt op Bokt al best een tijdje en topic over beroepen ([STW] Wat wilde je worden? Waar leerde je voor? Wat werd je?) staat daar ook helemaal niks in wat je leuk lijkt?


Dankjewel voor de link naar het topic! Wist niet eens dat ie er was! Zal het topic later even doorspitten.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:29

Dat had mijn dochter ook en is idd in de kraamweek doorgeknipt. Niks geen verdoving hoor. Nu zal het bij een volwassene wat stugger zijn maar dit zal prima bij een tandarts kunnen!

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:03

Ik heb geprobeerd om zonder slaapmedicatie te slapen, met als gevolg dat ik de hele nacht wakker heb gelegen

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:12

Independence schreef:
Ik heb geprobeerd om zonder slaapmedicatie te slapen, met als gevolg dat ik de hele nacht wakker heb gelegen

Dat klinkt ( helaas) vrij logisch.
Ik weet niet hoelang je die medicatie al slikt, maar al vrij snel ben je daar aan verslaafd. Heb je wel begeleiding van bijvb de huisarts?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:29

Ineke2 schreef:
Independence schreef:
Ik heb geprobeerd om zonder slaapmedicatie te slapen, met als gevolg dat ik de hele nacht wakker heb gelegen

Dat klinkt ( helaas) vrij logisch.
Ik weet niet hoelang je die medicatie al slikt, maar al vrij snel ben je daar aan verslaafd. Heb je wel begeleiding van bijvb de huisarts?

Ik slik een lage dosering antipsychotica voor het slapen. In principe raak je daaraan niet verslaafd. Ik slaap daar top op, maar kan in de ochtend niet wakker worden. Vandaar dat ik t wilde overslaan. Met die medicatie vallen mijn ogen gewoon dicht, maar zonder was de slaap niet te vatten. Ik denk ook dat het komt omdat ik gister overdag nog best veel heb geslapen.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:34

Ah jaaa met overdag slapen, slaap ik s’nachts ook niet of veel minder

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:51

Ergenis stipt 1 van de dag: duo. Ik kan bij hoog en laag springen bij dingen, maar ze willen het écht niet zien. 8)7

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:01

Mn voet slaapt telkens door het afknellen van mn schoen :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:07

Eigenlijk gisteren.Een meisje met de blote voeten in een winkelwagentje.Later hing ze onder het wagentje met haar hoofd buitenboord.Haar opa nam de bocht te kort en ze knalde met haar hoofd tegen een rek aan :=

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:10

Auw... een leermoment voor allebei zeg maar :=

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:11

Britta31 schreef:
Eigenlijk gisteren.Een meisje met de blote voeten in een winkelwagentje.Later hing ze onder het wagentje met haar hoofd buitenboord.Haar opa nam de bocht te kort en ze knalde met haar hoofd tegen een rek aan :=

Hoe kan dit een ergernis zijn, ik zou hier heel hard om moeten lachen :') sorry not sorry

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:49

Ik was bezig met de regels lezen van het bedrijf waar ik als uitzendkracht tijdelijk ga werken en het is zoveel info dat ik er gewoon overdonderd van ben, bang ben om het allemaal fout te doen en nu eigenlijk gewoon niet meer wil..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Clmr, Elastiek, gerlindie, GoogleAdsense, Hannerups, heidiLOVER, hel1, kreekie, luuntje, Marlissa92, Merexa, Monody, nienke555, NogSteedsGek, Temeraire, Travel_me en 173 bezoekers