Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:46

sureido schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Duo berekent toch voor jou het inkomen van je ouders? Verder kan je ouders buiten beschouwing zetten, misschien eens naar die optie kijken?


Dat buitenbeschouwing zetten is echt veel gedoe. Je moet allemaal bewijzen hebben en natuurlijk dan ook niet meer thuis wonen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:50

Dat de sportlegging die ik aanhad niet bestemd was voor een zware legday :=

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:54

Vals alarm jongens, hij heeft zijn inkomen gegeven, niet zijn belastbaar inkomen. Dat scheelt :+

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:59

Mensen die afspreken dan vervolgens niet komen op de afgesproken tijd en ook niks laten horen. En dan uren later stuur ik een bericht met: Welke dag zou je komen? Antwoord: Ja vandaag maar ik ben nu onderweg naar mn schoonmoeder komt wel een andere keer! Groetjes.

Ben ik dan zo ouderwets fatsoenlijk of is het tegenwoordig standaard dat er niet meer afgebeld/gesmst word?

Broken crayons still color

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:59

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Zo bekend alleen was het toen mijn moeder die niet wilde inleveren. Dan had ze minder schoenen en kleding om te kopen. :')

Heb dan ook alles zelf betaald van studie. -O-

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

SpikkelFire

Berichten: 6686
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:14

Dat wachten lang duurt.. mn zieke cavia wordt zo geholpen en het kan alle kanten op :\

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:15

SpikkelFire schreef:
Dat wachten lang duurt.. mn zieke cavia wordt zo geholpen en het kan alle kanten op :

Ach, sterkte Y;( Hopelijk komt het goed

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:19

Marcella schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Zo bekend alleen was het toen mijn moeder die niet wilde inleveren. Dan had ze minder schoenen en kleding om te kopen. :')

Heb dan ook alles zelf betaald van studie. -O-


Ja nou precies. Ik wil zijn geld niet eens, maar gewoon weten dat hij je het niet gunt.. hij had ooit een spaarrekening voor me geopend waar hij elke maand 10 euro op stortte, die zou ik krijgen als ik 18 was. Maar toen ik 18 was kreeg ik een "Ja je bent niet vaak genoeg bij me langs geweest als kind dus nu krijg je het geld niet want ik zie je toch nooit" :').


SpikkelFire

Berichten: 6686
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:20

Independence schreef:
SpikkelFire schreef:
Dat wachten lang duurt.. mn zieke cavia wordt zo geholpen en het kan alle kanten op :

Ach, sterkte Y;( Hopelijk komt het goed

Dank je wel! Ik hoop het ook..

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:34

Mij nu aan het afvragen wat erger is pijn of jeuk. Al beteken jeuk genezen, maar mijn wang jeukt niet normaal meer maar eraan zitten doet weer zeer. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:35

hagelslag schreef:
Independence schreef:
Gister had ik bedacht op vanmiddag te gaan paardrijden maar nu ben ik zo moe teruggekomen van mijn psycholoog en twijfel ik of ik niet beter kan gaan slapen



Als je het qua tijd kunt zou ik even een half uurtje lekker rusten! Dat ben je soms nodig na zon afspraak

Ik raak soms wat gestresst als ik 's avonds nog moet werken, maar ik heb inderdaad even rust gepakt én paardgereden

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:04

Mijn pony was vannacht ontsnapt want ja hij krijgt idd de stal deur open als het bovenluik niet dicht zit. Mijn schoonvader heeft nu HANGSLOTEN op de stallen gemaakt en ik ben WOEST. Zoveelste dingetje. Heletijd naar m'n paard schreeuwen als ie een stapje zet, niet luisteren naar mijn advies van doe nou rustig hij spiegelt heel erg en neem een halstertouw mee dan is er niks aan de hand. Maar nee hij moet altijd aan halster mee.

Het is dat mijn paard daar super staat en het echt fijn heeft.. Anders wist ik het wel :/ kan wel huilen. Voor mijn vriend is dit ook niet leuk..

Edit: iemand nog suggesties voor een goeie camera? Budget maakt niet zoveel uit. Maar dit moet gewoon stoppen.
Laatst bijgewerkt door lotthje op 24-04-19 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Berichten: 13178
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:05

Dat manlief vraagt of ik onderweg naar huis nog even langs de supermarkt ga, terwijl hij de hele dag thuis is geweest en makkelijk even langs de supermarkt had kunnen gaan.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:29

Dorus schreef:
Dat manlief vraagt of ik onderweg naar huis nog even langs de supermarkt ga, terwijl hij de hele dag thuis is geweest en makkelijk even langs de supermarkt had kunnen gaan.



Oh dit doe ik ook altijd. :') Maar mijn man werkt in de supermarkt.

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:39

Harde muziek van de bovenburen :x

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:44

Dorus schreef:
Dat manlief vraagt of ik onderweg naar huis nog even langs de supermarkt ga, terwijl hij de hele dag thuis is geweest en makkelijk even langs de supermarkt had kunnen gaan.

Zoiets kan ik ook wel van mijn huisgenoten vragen :')

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:47

lotthje schreef:
Mijn pony was vannacht ontsnapt want ja hij krijgt idd de stal deur open als het bovenluik niet dicht zit. Mijn schoonvader heeft nu HANGSLOTEN op de stallen gemaakt en ik ben WOEST. Zoveelste dingetje. Heletijd naar m'n paard schreeuwen als ie een stapje zet, niet luisteren naar mijn advies van doe nou rustig hij spiegelt heel erg en neem een halstertouw mee dan is er niks aan de hand. Maar nee hij moet altijd aan halster mee.

Het is dat mijn paard daar super staat en het echt fijn heeft.. Anders wist ik het wel :/ kan wel huilen. Voor mijn vriend is dit ook niet leuk..

Edit: iemand nog suggesties voor een goeie camera? Budget maakt niet zoveel uit. Maar dit moet gewoon stoppen.


Wat is er mis met een hangslot? Dan blijft je paard in ieder geval binnen en kan t bovenluik ook gewoon open blijven en je paard kan naar buiten blijven kijken.
Snap wel dat ie zoiets bedenkt, een hangslot gaat je paard niet zomaar open krijgen..
T is gruwelijk irritant als een paard midden in de nacht ontsnapt, dan ga je toch verder na denken over opties, is niet gek.

Vandaag geen ergernissen hier :)

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:50

_Nancy schreef:
lotthje schreef:
Mijn pony was vannacht ontsnapt want ja hij krijgt idd de stal deur open als het bovenluik niet dicht zit. Mijn schoonvader heeft nu HANGSLOTEN op de stallen gemaakt en ik ben WOEST. Zoveelste dingetje. Heletijd naar m'n paard schreeuwen als ie een stapje zet, niet luisteren naar mijn advies van doe nou rustig hij spiegelt heel erg en neem een halstertouw mee dan is er niks aan de hand. Maar nee hij moet altijd aan halster mee.

Het is dat mijn paard daar super staat en het echt fijn heeft.. Anders wist ik het wel :/ kan wel huilen. Voor mijn vriend is dit ook niet leuk..

Edit: iemand nog suggesties voor een goeie camera? Budget maakt niet zoveel uit. Maar dit moet gewoon stoppen.


Wat is er mis met een hangslot? Dan blijft je paard in ieder geval binnen en kan t bovenluik ook gewoon open blijven en je paard kan naar buiten blijven kijken.
Snap wel dat ie zoiets bedenkt, een hangslot gaat je paard niet zomaar open krijgen..
T is gruwelijk irritant als een paard midden in de nacht ontsnapt, dan ga je toch verder na denken over opties, is niet gek.

Vandaag geen ergernissen hier :)



Bovenluik gaat snachts altijd dicht. Paard staat de hele dag buiten. Verder ontsnapt mijn paard dus nooit. Hangslot is veiligheid. Vind het zelf een heel naar idee. Ben ondertussen al meer gekalmeerd natuurlijk maar het was gewoon even de druppel.

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:06

Hangslot is gevaarlijk bij brand bijvb dus nee ik zou daar niet mee akkoord zijn.

Kan er geen extra schuif slot gemaakt worden meer naar beneden op de deur?
Dat hielp bij mijn oude pony wel om in zijn box te blijven :D

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Bloemetje75
Berichten: 1979
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:21


nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:42

Onweer :brr:

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:42

Dank voor de tips! Zal ze voorleggen.

@bloemetje ja mijne dus ook. We hebben een slot dat omhoog getild moet zelfs. Dus een schuif lager op de deur is misschien de oplossing!
@ineke2 idd dat ja. De stroomklok etc is ook in de stal dus heb het echt liever niet. Maar ze zijn er nu af gelukkig.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:03

Ik voel me zo.. Ik weet niet, verdrietig? :\
Ik heb niks te klagen; lieve ouders, twee leuke honden en een bijrijdpaard. Verder ook geen problemen ofzo.. Heb niet echt vrienden maar ik word ook niet gepest. Eigenlijk heb ik geen reden om me zo naar te voelen, geen idee waar het vandaan komt.
Hoort dit bij de puberteit? Ik hoop dat dit snel over gaat en ik me weer happy voel :') .

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:11

Karabijnhaak al in plaats van hangslot en anders even simpel een halstertouw extra omheen.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:30

De rooklucht van mijn onderburen die door mijn raam heen komt. Erg ranzig als niet-roker zijnde.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, dezzie, dollyspikkel, friezenfan2, IASCrawler, Kaplaars, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mutti, noordje, Plus_en_Min, ryukapple, Sabine, supervon78, Unit, VenoSnorlax en 73 bezoekers