Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:41

Dat ik vannacht verkeerd gelegen heb en nu mijn nek verkrampt is en pijn doet

Alex en Jorie <3


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:43

MarlindeRooz schreef:
Dat ik afgesproken had met een vriendin die weer eens af zegt... kom op afspraak stond al 2 weken... :+

Maarja dat is haar beperking zucht... -O-


Lunch? :(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:47

Ze wil toch wel weer, want de hoofdpijn trok al weg. :=

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:47

MarlineRooz, even een vraagje hè, maar met wat voor neanderthalers woon jij dat de douche zó ranzig wordt achter gelaten? Gadverdarrie zeg!

Jorex, sterkte vandaag, heb je al warm gedoucht?

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:49

Met mensen die nooit iets schoonmaken. Mijn eigen douche die ik deel met 1 jongen is wel oke. Maar die doucht altijd een half uur. _O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:50

MarlindeRooz schreef:
Ze wil toch wel weer, want de hoofdpijn trok al weg. :=


Fijn :D

Hebben ze in jouw huis gewoon alle asos van de straat geplukt en in je huis gegooid. Jezus man wat erg dit :x

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:52

MarlindeRooz schreef:
Ze wil toch wel weer, want de hoofdpijn trok al weg. :=


Ik ben ook zo'n vriendin die op het laatste moment kan afzeggen omdat ik het allemaal even niet trek en dit zich uit in hoofdpijn die heel snel kan opkomen en wegtrekken.
Probeer je voor te stellen dat dit voor haar ook heel vervelend is.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:55

Jolien87 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ze wil toch wel weer, want de hoofdpijn trok al weg. :=


Ik ben ook zo'n vriendin die op het laatste moment kan afzeggen omdat ik het allemaal even niet trek en dit zich uit in hoofdpijn die heel snel kan opkomen en wegtrekken.
Probeer je voor te stellen dat dit voor haar ook heel vervelend is.

Ja dat weet ik ook, daarom zijn we al 23 jaar beste vriendinnen. En ik zeg er ook nooit wat van tegen haar. Maar dan mag ik hier toch wel klagen! :D

Ze heeft trouwens autisme dus de krijgt hoofdpijn door overprikkeling.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:08

Aan alles eventjes, maar vanmiddag voor t eerst in de 9 jaar dat ik mn paardje verzorg een fotoshoot gepland staan, ben zo benieuwd!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:12

Merileth schreef:
Mijn vriend vind geloof ik dat ik niet meer boos hoef te zijn over zaterdagavond. 'Ze gaan nog iets voor jou organiseren na de bruiloft om het goed te maken.' Ja, dat wordt tegen jou gezegd. Tegen mij heeft nog niemand gezegd 'sorry, dit had anders gemoeten/hebben we niet over nagedacht' Of wat anders. Oftewel, niemand heeft nog naar mij excuses aangeboden. Hij was eergisteren al wat verbaasd dat ik nog niet terug de Whatsapp groep in wilde. Nee, want ook al hebben ze me per ongeluk zo gekwetst, ik wil dat minstens 1 iemand eerst maar even naar mij persoonlijk erkent dat, ook al was het niet de bedoeling, er gemerkt is dat ik gekwetst ben.

Op de basisschool en op de bso leren we kinderen dat ook al doe je iemand per ongeluk pijn, je daar wel even sorry voor zegt. Maar ik geloof dat die les bij niemand van de groep is blijven hangen. Ik heb in het verleden als ik echt gekwetst was mijn gevoelens iedere keer aan de kant gezet om de lieve vrede te bewaren (was vooral familie gerelateerd dan), maar heb besloten dat mijn hele wereld niet om iedereen behalve mezelf draait, en ik hierin gewoon lekker bij mezelf blijf. Ik ben boos, en dat ga ik niet wegstoppen. Het wegstoppen van mijn emoties maakt me namelijk alleen maar meer gestresst, en daar heb ik al eens therapie voor gehad ook om dat juist minder te doen.



Heel eerlijk,
Ik snap dat je graag gewoon een personlijke sorry was fout wilt horen.
Of ie er gaat krijgen is een 2de

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:14

Dat vannacht om 02.00 de airfriyer werd aangezet door onze dochter.Zij en haar logerende vrienden hadden zin in friet.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:41

Dat ik een briefje in de bus moet gooien bij de buren maar de juiste woorden nog niet helemaal lijk te vinden... Hun kat komt regelmatig bij mij binnen gehuppeld voor een kroel of een dutje. Voor mij is dit helemaal oke en ik wil even zeker weten dat het voor hun ook oke is... :\
Stiekem ben ik bang om mijn bezoeker kwijt te raken :')

Spoiler:
Hij krijgt hier geen vreten, hooguit een schaaltje water. Het raam waardoor hij naar binnen komt blijft ook altijd open staan voor zo lang hij binnen is. Ik ben geen kat-nepper.

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:44

wij hebben die fase ook gehad. zijn naar de buuf gelopen om t te vertellen en ze vond t bizar, want hun oudere kat lag ook altijd in ons huis met de oude bewoners er nog in. nu hebben ze n 3 jarige kat en komt die naar ons (die kende de oude kat helemaal niet ook want die s al jaaaren dood)

ze vind t wel oke zolang ie maar naar buiten kan als ie wil. en als ze m nodig heeft of als ze op vakantie gaan en hij s toevallig bij ons belt ze gewoon aan om te vragen of ze m mee mag nemen!

hij ontsnapt vaak zelfs om naar ons te rennen.... laatst stond ie tussen mij en de buurvrouw in en toen koos ie om met mij mee te gaan.... :+
met oud en nieuw was ie ook ontsnapt om naar ons te rennen. *dingdong* ja is ie bij jullie want vanmorgen is ie ontsnapt?

wij doen n s avonds naar buiten zodat ie nog in zn eigen huis naar binnen kan om te slapen zegmaar. alleen soms doet ie t gewoon niet, blijft ie de hele nacht buiten en staat ie om half vijf weer voor t raam bij ons te mauwen...

wij ware ook bang m kwijt te raken maar wij hebben nu echt n vriend die we echt niet kwijt kunnen. hij hoort er zelfs n beetje bij in huis.

Een koude trui, is geen goede trui.

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:59

Ik erger me aan alle stress die een kamer zoeken en gaan studeren met zich meebrengt (oh en laten we niet vergeten dat ik ook nog examens heb over twee weken! Top! YeS!). Ik moet nog zoveel dingen doen maar ik weet helemaal niet hoe het allemaal werkt en aargh. Ja. Ugh. Kan ik niet gewoon even drie maanden doorspoelen dat het september is en dat ik een kamer heb en dat ik alles heb geregeld?

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:01

Gister had ik bedacht op vanmiddag te gaan paardrijden maar nu ben ik zo moe teruggekomen van mijn psycholoog en twijfel ik of ik niet beter kan gaan slapen

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:19

Independence schreef:
Gister had ik bedacht op vanmiddag te gaan paardrijden maar nu ben ik zo moe teruggekomen van mijn psycholoog en twijfel ik of ik niet beter kan gaan slapen



Als je het qua tijd kunt zou ik even een half uurtje lekker rusten! Dat ben je soms nodig na zon afspraak

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:29

Heipalen die de grond in geslagen worden

En dan hierna zijn er 5 funderingen nog rond de 5 a 6 komen de komende maanden -O- , waarom moet alles volgebouwd worden

xJennifx

Berichten: 1145
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:39

Dat ik me echt heel erg verveel op dit moment, maar wel lekker buiten in het zonnetje zit te genieten!

Dicha v. Johnson
M1+9

Merileth

Berichten: 1116
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:56

sureido schreef:
Ik ben zelf ook gepest geweest vroeger, en kan soms dingen ook anders oppakken dan anderen, maar ik verwacht niet dat mensen sorry zeggen voor een in hun ogen normale omgang. Ik word er alleen maar beter van want dan moet ik even moeite doen maar dan bedenk ik me dat het normaal is en ik het helemaal niet hoef overdenken.

Daarbij, weet niet of ik nu goed zit, maar een vrijgezellenfeest: das toch normaal, dat de vrouw of man in wording daar niet bij is? :=


Klopt, maar vrouwelijke vrienden van de bruidegom zijn daar normaal ook niet bij. Als er een andere afspraak stond (inclusief de bruid, maar die dus niet doorging vanwege dit feest), waarbij iedereen aanwezig was, je nodigt de vrouwen (in dit geval maar 1 andere, verder alleen mannen in de betreffende vriendengroep) in het gezelschap wel uit voor het vrijgezellenfeest, maar vergeet daarbij dat de bruid de enige is van de oorspronkelijke afspraak die daar dan niet bij is, is dat een beetje banketstaaf voor de bruid. Als je daarbij ook nog eens vergeet dat het een beetje banketstaaf kan overkomen, en er van tevoren (en achteraf dus ook) niets mee doet, dan vindt de bruid dat een maand voor de bruiloft niet zo grappig ;) .

Compleet voorbij gaan aan de bruid in dit geval vind ik (en gelukkig ook anderen in mijn omgeving die hier niets mee te maken hebben maar er wel van weten) nou niet echt een normale omgang.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:11

Ik zou daar geen problemen mee hebben maar ik kan dit voor jou niet beoordelen. Ik hoop dat je het een plek kan geven en het nog allemaal goedkomt voor de bruiloft.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:14

Merileth, ik denk dat je het beter kunt loslaten en verder je ding kunt doen in plaats van heel boos en gekwetst te blijven, ook naar je man-in-spe niet zo gezellig. Ik snap dat je je eigen gevoelens niet aan de kant wilt zetten, vooral niet als je dat altijd al hebt gedaan zoals jij zegt, maar zo passief-agressief is ook voor niemand een feestje en ik vrees dat je aan het einde van de rit je zelf het meeste mee hebt. :(:)

Excuses kun je niet afdwingen bij mensen. Als ze iets hebben gedaan waar jij het niet mee eens bent en boos over bent, zou ik dat zeggen en niet met je armen over elkaar blijven mokken tot dat iemand zijn excuses komt aan bieden. (Dan is het toch ook niet gemeend?)

Zeg gewoon waar je mee zit, wat je niet leuk vond, en dat je het graag anders had gezien. Dan gaat er waarschijnlijk bij die vrienden een lampje branden én krijg je je lang verwachte excuses, en niet bij je man die er weinig aan kon doen.

Zo niet, weet je ook waar je staat en hoef je helemaal niet meer terug in die groeps app. Beetje zelf initiatief nemen in het leven is leuker en wijzer.

Het is allemaal rot gelopen, maar achteraf is het niet anders. Ik snap dat je stijf staat van de spanning maar het is veel leuker als je het los laat en probeert te genieten van je bruiloft organiseren. :*

Ik wens je veel geluk en liefde toe!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:17

Rebecca schreef:
Heipalen die de grond in geslagen worden

En dan hierna zijn er 5 funderingen nog rond de 5 a 6 komen de komende maanden -O- , waarom moet alles volgebouwd worden


Hier ook en ze beginnen om 7 uur in de ochtend. _-:(

------------------------------

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:41

Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:44

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Duo berekent toch voor jou het inkomen van je ouders? Verder kan je ouders buiten beschouwing zetten, misschien eens naar die optie kijken?

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:45

sureido schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Duo berekent toch voor jou het inkomen van je ouders? Verder kan je ouders buiten beschouwing zetten, misschien eens naar die optie kijken?


Ja ik zat al te kijken of ik hem buiten beschouwing kan laten, maar ik val niet onder de voorwaarden daarvoor.. helaas.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, Annienke, Ellen_ov, Googlebot, JorineV, marley93, MirjamRobin, Mo_86, Neelm3r9, Paardjes83, SannevZ, Selina en 168 bezoekers