Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xPabloBokt

Berichten: 9376
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-19 01:08

Tele2 die me geen S10 op afbetaling laat bestellen omdat ik niet aan de inkomenseis voldoe. Ik ben al 4 jaar klant bij hun en betaal al 4 jaar probleemloos mijn abbonement. Ben van S6 naar S8 gegaan en wil nu naar S10.

Maar het domme eraan is dat ik alleenstaand met bijv. netto 1100 per maand en 249 woonlasten, dus netto 851 bestedingsruimte per maand, het wel aan zou mogen met eenmalige bijbetaling, maar ik samenwonend met 1000 en 0 woonlasten i.v.m. aankomende studie en dus netto 1000 bestedingsruimte dus per definitie al niet dat abbonement aan mag tenzij ik mijn toestelkrediet verlaag tot €10,- of minder.

Ik heb nu een abbo waarbij ik €19,- betaal en zometeen dan €29,- wil gaan betalen voor het toestel.

Al dit gezeik om een tientje.. morgen maar bellen en kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.

En ja ik snap dat het de wet is waar ze aan vast zitten. Maar die wet is krom. :')

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 01:13

Dat ik zo’n periode heb waarin ik ineens bang ben om te stikken dat ik ook nog eens moeite heb mijn anti depressiva in te nemen (die ik ook neem tegen paniekaanvallen), terwijl dat ding geen reet voorstelt (iets groter dan een tictac, misschien nog niet eens) en ik het serieus al 2 jaar moeiteloos heb geslikt, elke dag. En ook al is het net gewoon in 1 keer gelukt, ik zit nog te trillen van angst. Grrrsfgehsjshebebsnaj

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 01:20

xPabloBokt schreef:
Tele2 die me geen S10 op afbetaling laat bestellen omdat ik niet aan de inkomenseis voldoe. Ik ben al 4 jaar klant bij hun en betaal al 4 jaar probleemloos mijn abbonement. Ben van S6 naar S8 gegaan en wil nu naar S10.

Maar het domme eraan is dat ik alleenstaand met bijv. netto 1100 per maand en 249 woonlasten, dus netto 851 bestedingsruimte per maand, het wel aan zou mogen met eenmalige bijbetaling, maar ik samenwonend met 1000 en 0 woonlasten i.v.m. aankomende studie en dus netto 1000 bestedingsruimte dus per definitie al niet dat abbonement aan mag tenzij ik mijn toestelkrediet verlaag tot €10,- of minder.

Ik heb nu een abbo waarbij ik €19,- betaal en zometeen dan €29,- wil gaan betalen voor het toestel.

Al dit gezeik om een tientje.. morgen maar bellen en kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.

En ja ik snap dat het de wet is waar ze aan vast zitten. Maar die wet is krom. :')

Ik heb volgens de wet niet eens inkomsten maar mocht gewoon wat ‘verzinnen’ dat ik het abo wel mocht afsluiten, bij KPN dus ze telkens een bedrag invullen en dan als er stond dat het niet hoog genoeg was deden ze er een paar €100 bij, vanaf 1000 kon het

xPabloBokt

Berichten: 9376
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-19 01:30

sureido schreef:
xPabloBokt schreef:
Tele2 die me geen S10 op afbetaling laat bestellen omdat ik niet aan de inkomenseis voldoe. Ik ben al 4 jaar klant bij hun en betaal al 4 jaar probleemloos mijn abbonement. Ben van S6 naar S8 gegaan en wil nu naar S10.

Maar het domme eraan is dat ik alleenstaand met bijv. netto 1100 per maand en 249 woonlasten, dus netto 851 bestedingsruimte per maand, het wel aan zou mogen met eenmalige bijbetaling, maar ik samenwonend met 1000 en 0 woonlasten i.v.m. aankomende studie en dus netto 1000 bestedingsruimte dus per definitie al niet dat abbonement aan mag tenzij ik mijn toestelkrediet verlaag tot €10,- of minder.

Ik heb nu een abbo waarbij ik €19,- betaal en zometeen dan €29,- wil gaan betalen voor het toestel.

Al dit gezeik om een tientje.. morgen maar bellen en kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.

En ja ik snap dat het de wet is waar ze aan vast zitten. Maar die wet is krom. :')

Ik heb volgens de wet niet eens inkomsten maar mocht gewoon wat ‘verzinnen’ dat ik het abo wel mocht afsluiten, bij KPN dus ze telkens een bedrag invullen en dan als er stond dat het niet hoog genoeg was deden ze er een paar €100 bij, vanaf 1000 kon het


Als ze daar achter komen kunnen ze dus wel het gehele bedrag in een keer komen opeisen. Dus ik durf niet zomaar wat in te vullen. Ga morgen gewoon bellen en kijken of ze wat voor me kunnen betekenen.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 02:21

Faalangst. Kan wel janken

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 05:21

De vliegen/muggen bij de stal waar ik nu sta uit te blazen.
Ik hou angstig de kraag van mijn jas dicht.
Smerige plakbeesten die aangetrokken worden door het werklicht van mijn vrachtauto. Maar zonder licht zie ik niks

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 07:14

Mezelf, ik heb morgen theorie examen voor m'n auto maar heb van de week al opgegeven dat ik m ga halen....

En aan het feit dat ik net gezellig met m'n vriend door alle wekkers nee geslapen heb, maar hij gelukkig wakker werd om 7 uur.

Dat ik verschrikkelijk vocht vasthoudt, m'n sokken zitten gewoon echt oprecht strak

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Kimalian
Berichten: 123
Geregistreerd: 21-11-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 07:22

Dat al mijn vriendinnen, een huis hebben, verloofd zijn en zwanger.

En ik nog steeds thuis woon omdat de huizen markt echt *** is...

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 07:25

Dat ik vannacht duizend keer wakker ben geworden en daardoor nu onwijs moe ben -O- wordt een leuke werkdag dit

:D

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 07:29

Fireheart schreef:
Dat ik vannacht duizend keer wakker ben geworden en daardoor nu onwijs moe ben -O- wordt een leuke werkdag dit

Lotgenoten! -O-

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 07:30

Aan dat ik 4 uur geslapen heb met nachtmerries en ik echt iemand nodig heb die mij verteld dat ik echt niet gek ben -O- maar ik dat wel even van die ene persoon moet horen -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 08:35

Constante pussmaak met gelige rotzooi in mijn mond, maar mag eigenlijk niet klagen aangezien mijn gezicht niet dikker of blauwer is geworden na het trekken. Het is juist dunner geworden en dat kom natuurlijk ook doordat de pus weg kan. Tel daarbij dat het de vorige keer veel langer bleef nabloeden en nu vrij snel gestopt is.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:07

Dat geen enkele pijnstiller lijkt te werken voor mijn enorme migraineaanval. Begint altijd met wat nekpijn, en dan is het plots helemaal naar de vaantjes en sta je op om 3u, om 7u en neem je telkens een andere pijnstiller maar niets helpt :( Toch eens voorbij de apotheek voor Excedrin ofzo...

Merileth

Berichten: 1116
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:16

Mijn vriend vind geloof ik dat ik niet meer boos hoef te zijn over zaterdagavond. 'Ze gaan nog iets voor jou organiseren na de bruiloft om het goed te maken.' Ja, dat wordt tegen jou gezegd. Tegen mij heeft nog niemand gezegd 'sorry, dit had anders gemoeten/hebben we niet over nagedacht' Of wat anders. Oftewel, niemand heeft nog naar mij excuses aangeboden. Hij was eergisteren al wat verbaasd dat ik nog niet terug de Whatsapp groep in wilde. Nee, want ook al hebben ze me per ongeluk zo gekwetst, ik wil dat minstens 1 iemand eerst maar even naar mij persoonlijk erkent dat, ook al was het niet de bedoeling, er gemerkt is dat ik gekwetst ben.

Op de basisschool en op de bso leren we kinderen dat ook al doe je iemand per ongeluk pijn, je daar wel even sorry voor zegt. Maar ik geloof dat die les bij niemand van de groep is blijven hangen. Ik heb in het verleden als ik echt gekwetst was mijn gevoelens iedere keer aan de kant gezet om de lieve vrede te bewaren (was vooral familie gerelateerd dan), maar heb besloten dat mijn hele wereld niet om iedereen behalve mezelf draait, en ik hierin gewoon lekker bij mezelf blijf. Ik ben boos, en dat ga ik niet wegstoppen. Het wegstoppen van mijn emoties maakt me namelijk alleen maar meer gestresst, en daar heb ik al eens therapie voor gehad ook om dat juist minder te doen.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:27

Merileth, ik ken jou niet en ook je achtergrond niet maar ik vind persoonlijk dat je het nu wel lang doorsleept. Ze hebben je niet expres willen kwetsen en ik denk dat je het inderdaad langzaam aan moet gaan loslaten. Dit kost jou zoveel energie en pijn. Je krijgt niet altijd een sorry wanneer iemand je kwetst helaas.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:55

Oei, ik ken Merileth ook niet, maar vind zeker niet dat ze hierin doorschiet. Ja dit kost energie, maar dit kan je niet even naast je neerleggen. Tenminste: niet iedereen. Ik zelf dus ook niet, dus veel herkenning. Maar een ander wel, en die begrijpt dit idd niet. (Vaak discussies met mijn broertje hierover, wij zijn van die tegenpolen. Hij vindt dat ‘ik maar moet loslaten of flexibel zijn’ en ik snap niet dat hij ‘zich er zo makkelijk overheen zet en de situaties zich niet eens meer herinnert’. Maar blijf in gesprek, anders gaat het echt mis)

Dus ja, ik snap het goed en voel je frustratie en ook machteloosheid.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:12

Misschien vloeit het ook voort uit het feit dat ik niet zo goed begrijp uit haar verhaal wat er nu precies aan de hand is of waar het probleem zit. Uiteraard kan niemand voor haar beslissen hoelang ze iets mag voelen en in welke intensiteit.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:26

Amandavd schreef:
Misschien vloeit het ook voort uit het feit dat ik niet zo goed begrijp uit haar verhaal wat er nu precies aan de hand is of waar het probleem zit. Uiteraard kan niemand voor haar beslissen hoelang ze iets mag voelen en in welke intensiteit.


Dat is inderdaad zo. Alleen heb ik het idee dat ze wel heel veel invult voor een ander, zonder echt open te staan voor uitleg. Dat is wel killing voor jezelf, omdat het veel erger kan lijken dan het echt bedoeld is.
En dat neemt in dit geval ook veel weg van de feestvreugde van het aanstaande huwelijk (denk ik) en zet een flinke domper op de "leuke" vrijgezellenavond van haar vriend en dat vind ik ook een beetje sneu.
Even een goed gesprek, goed uitleggen wat je dwarszit, en weer door proberen gaan.
Laatst bijgewerkt door Niobe op 24-04-19 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:27

Ik ben zelf ook gepest geweest vroeger, en kan soms dingen ook anders oppakken dan anderen, maar ik verwacht niet dat mensen sorry zeggen voor een in hun ogen normale omgang. Ik word er alleen maar beter van want dan moet ik even moeite doen maar dan bedenk ik me dat het normaal is en ik het helemaal niet hoef overdenken.

Daarbij, weet niet of ik nu goed zit, maar een vrijgezellenfeest: das toch normaal, dat de vrouw of man in wording daar niet bij is? :=

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:29

sureido schreef:
Ik ben zelf ook gepest geweest vroeger, en kan soms dingen ook anders oppakken dan anderen, maar ik verwacht niet dat mensen sorry zeggen voor een in hun ogen normale omgang. Ik word er alleen maar beter van want dan moet ik even moeite doen maar dan bedenk ik me dat het normaal is en ik het helemaal niet hoef overdenken.

Daarbij, weet niet of ik nu goed zit, maar een vrijgezellenfeest: das toch normaal, dat de vrouw of man in wording daar niet bij is? :=


Normaal gesproken is dat zo ja :Y)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:32

Dat ik afgesproken had met een vriendin die weer eens af zegt... kom op afspraak stond al 2 weken... :+

Maarja dat is haar beperking zucht... -O-


Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:22

Ik slaap met het raam open. Vanochtend om half 8 was blijkbaar iemand uiensoep aan het maken, mijn hele kamer rook naar die soep :=

Live free <3 [o]

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:23

Dat ik zo een potje mee zit te janken met een serie... Gelukkig hoef ik nergens meer heen vandaag :')

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:39

Ik erger me aan mijn docent op dit moment. Die man heeft 'humor' als uithangbord voor zijn lessen, alleen is hij gewoon niet grappig ;')

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:41

Ik wilde de andere douche (we hebben er 2) een keer gebruiken. Stinkt het er enorm naar pis en ligt er bloed op de vloer. :r

Laat maar ik douche wel over een half uur pas. Want zo lang doucht mijn huisgenoot. :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot en 196 bezoekers