Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 12:59

Hier had de inenting geen werking meer.
Mijn zusje heeft gelijktijdig de bof gekregen. Ook zij heeft zich laten testen en ze had een 3 denk ik en het moest minstens een 10 zijn voor voldoende te werken.


Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 13:04

Misschien bij mij ook het geval en werk met arrestanten en dat is een risicofactor dan.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 13:31

Een boete op tweede paasdag....

Waar wij wonen moet je een vergunning voor parkeren hebben. Het is geen betaald parkeren maar zonder vergunning mag je niet langer dan 2 uur staan. Oke prima. Echter wij hebben 2 prive auto's en 1 werkauto. En je mag geen 3 vergunningen...

Vriendlief parkeert zijn auto normaal gesproken doordeweeks op een vergunningloos pleintje een paar straten verderop. In het weekend staat hij wel voor de deur.

Nergens hoef je hier op feestdagen te betalen voor parkeren maar wij hebben vandaag een boete gehad omdat het niet in ons opgekomen was dat ze dit als een doordeweekse dag zouden tellen. Ongelovelijk.
Zo dat moest ik even kwijt...

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 13:39

Voelt echt super oneerlijk, want verder word dit ook in de openbare dienstverlening als zondag gezien. Ik kan mij deze frustratie dan ook wel voorstellen... vet balen :(:)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20034
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 13:44

Dankje... ja suf he! :oo

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 13:48

Als het vandaag een gewone dag was geweest had ik nu gewoon HA kunnen bellen. Zou wel betalen, maar ook prostest aantekenen. ;)

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 13:52

Vind het niet suf / dom hoor.
Wat mij betreft mogen de ambtenaren wat feestdagen betreft coulanter zijn óf beter voorlichten!

9 jaar geleden is mij dit ook overkomen. Niet op een feestdag, maar op de dag van de crematie van mijn moeder.
Ik woonde in een winkelstraat waar ik met een vergunning s’avonds wel mocht parkeren. Het was altijd zoeken naar een plek. In de straten achter ons huis mocht mijn auto wel overdag staan. Echter alles was vol en ik zag s’avonds een plek in de winkelstraat.
Totaal niet meer aan gedacht dat ik natuurlijk niet zou gaan werken de volgende dag...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 14:42

Mezelf behoorlijk zat worden. -O-

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 14:46

Zo werken :( wil bbqen ofzo!

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 14:55

Dat mijn vriend op de hond zou letten, ik vervolgens terugkom en zie dat ze de pieper uit haar speeltje heeft gehaald en hier op aan het kauwen is. Nu weet ik dus niet of ze er al iets van opgegeten heeft of niet. En bedankt kerel.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 15:42

Geen zin om te werken.. Vind mijn bijbaan echt heel leuk, maar het is mijn eerste echt drukke dag dus word er nogal nerveus voor..

hagelslag
Berichten: 8930
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:02

Nederlandse snelweg |o
Duitse is zoveel fijner.
Ik heb zoveel moeite met braaf 130 te rijden _O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:03

Nog meer Pa+puppy ergernissen

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:10

Dat ik met mn zus of mn moeder naar de theatervoorstelling van Fred van Leer zou gaan. Maar ze nu allebei op vakantie zijn :+
Dus, als iemand mee wil... :')

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:11

Iejoorr schreef:
Dat ik met mn zus of mn moeder naar de theatervoorstelling van Fred van Leer zou gaan. Maar ze nu allebei op vakantie zijn :+
Dus, als iemand mee wil... :')

Waar? :P

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:18

Dat mijn vader en broer onder het genot van een biertje aan het discussiëren zijn over het wel of niet verder studeren van mijn broer.
Ik wil ook een radler nemen maar moet nog werken en ik word gek van iedereen die zeurt ovet studeren en hoe stom dat allemaal wel niet is. Ik zou graag willen ruilen

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:18

MarlindeRooz schreef:
Iejoorr schreef:
Dat ik met mn zus of mn moeder naar de theatervoorstelling van Fred van Leer zou gaan. Maar ze nu allebei op vakantie zijn :+
Dus, als iemand mee wil... :')

Waar? :P


Indd waar?

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:18

In Alphen :D

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:24

hagelslag schreef:
Nederlandse snelweg |o
Duitse is zoveel fijner.
Ik heb zoveel moeite met braaf 130 te rijden _O-


Kom dan in België eens rijden. Verrekte 120 + klotebaan :')

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:27

Ineke2 schreef:
Jikkeee schreef:
Wedstrijdshirt kwijt. Had nu al aan het knotten willen zijn...

& dat ik door mijn instructrice twijfel over mijn nieuwe witte rijbroek met grijs zitvlak wat ik zelf wel vet vind maar volgens haar niet slim was

Hoop dat je je shirt snel vind, geen reserve? Of 1 kunnen lenen?

Niet onzeker zijn over je broek. Jij vind hem mooi en het is toegestaan dus niemand hoeft daar wat over te zeggen.

Succes!



Thx Ineke en Benthh! Helaas te laat gezien maar heb m wel gewoon aangehad. Jasje valt zelfs over het zitvlak heen dus helemaal geen probleem en kan er wel gewoon van genieten als ik er af ben. Blij mee.
En shirt uiteindelijk gelukkig nog gevonden! Was maar goed dat ik laat was, want had alsnog te lang ingereden en flink wat punten laten liggen..

Daarmee dus mijn ergenis van vandaag, dat paard eigenlijk nog niet helemaal L klaar is. Ik daar in theorie alleen met wijken punten voor zou laten liggen maar dat ik er ZO van baal dat ik de rest van de proef blijf balen en nog veel meer punten laat liggen.... soms ben ik echt jaloers op de mensen met paarden die het al eerder gedaan hebben of gewoon een makkelijke rug & achterhand hebben..

Sterkte met de boete... ik zou ook bezwaar maken. Het is in theorie een zondag.

hagelslag
Berichten: 8930
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:32

DeMolenhoek schreef:
hagelslag schreef:
Nederlandse snelweg |o
Duitse is zoveel fijner.
Ik heb zoveel moeite met braaf 130 te rijden _O-


Kom dan in België eens rijden. Verrekte 120 + klotebaan :')



Oehhhh nice, toen ik de grens iver was(dl) heb ik ook weer gas gegeven daar waar het kon *\o/* 170 is machtig

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:34

Jikke: gewoon lekker door oefenen thuis. Vergeet niet dat het vandaag ( en gister) echt heel erg warm is en dat heel lastig is voor de paarden.
Probeer wel inderdaad te bedenken dat een proef uit allemaal verschillende onderdelen bestaat. Gaat er 1 onderdeel mis, focus je dan meteen op het volgende onderdeel en laat was mis ging echt los. Dat is al geweest, kun je niet veranderen. Wat komen gaat kun je nog wel goed doen :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:41

Aan het feit dat die vreselijke vuurkorfen weer de hele dag zorgen voor het feit dat ik met een dichte strot/ neus zit. Ik ben afgelopen vrijdag aan een bottumor in mijn oogkas geopereerd waarbij al mijn holtes hebben open gelegen. Slik nu antibiotica maar word echt gek van de benauwdheid door rookvorming in slaapkamer :( ik snap die obsessie met vuur branden op warme dsgen gewoon niet


Pandora2
Berichten: 19839
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:45

Willl65 schreef:
Aan het feit dat die vreselijke vuurkorfen weer de hele dag zorgen voor het feit dat ik met een dichte strot/ neus zit. Ik ben afgelopen vrijdag aan een bottumor in mijn oogkas geopereerd waarbij al mijn holtes hebben open gelegen. Slik nu antibiotica maar word echt gek van de benauwdheid door rookvorming in slaapkamer :( ik snap die obsessie met vuur branden op warme dsgen gewoon niet


Veel beterschap ! :(:)
En hopelijk doven ze dat vuur snel

RoosDeG

Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:49

Dat mijn man perse wilde koken vandaag.
nou prima, hoef ik het een keer niet te doen.

Jammer dat hij dan wel denkt even flink te kunnen experimenteren met kruiden in een saus die ik al klaar had en alleen op gewarmd hoefde te worden...
Resultaat een niet te eten pasta, dan maar weer brood eten..

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, agesus, AhrefsBot, anji, C_estmoi, carina, Chinas, Eliana, Fly_high, Goldwynn, GoogleAdsense, JudithGigi, leanneXXnona, Poekkie, Polarize, ryukapple, silvericathy, stella92, xMaritt en 71 bezoekers