Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laibadji

Berichten: 1685
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:27

Dat mijn extreem kleinzerig paard weer eens mank staat. Gelukkig kennen we hem al goed en weten we dat het niet zo erg is dan het er uit ziet. Het staat niet dik en niet warm maar als het paard een pijntje heeft oh help! Sterven!


jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:34

Mijn paard. Ze is echtaan t puberen. Staan we stil staat ze met dr mond open alsof je er met 3 man aan dat bit staat te trekken (niks mis met tanden / mond tandarts is al geweest) meis , mijn teugels hangen los en ik heb zelfs niks contact met je mond >;) als je dan begint te rijden is er weer niks aan de hand :roll: dramaqueen

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:39

Merileth schreef:
Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.

Nou, inmiddels hebben ze daar door dat ik de groep uit ben, ze probeerden me gelijk al te bellen, maar dat leek me even niet zo'n goed idee. Via Whatsapp wel even contact gehad met haar, negeren leek me niet zo praktisch, aangezien ik haar al wegdrukte toen ze belde, en ze begrijpt wel dat het niet zo tof is om als enige niet aanwezig te zijn. Maar mijn vriend mag zijn beste vriend, die modern wilde zijn en haar dus erbij uitgenodigd heeft, wel even duidelijk maken dat hij naar mij toe echt zwaar iets goed te maken heeft nu.


Vind het echt rot voor je!! :(:)

Kom je hier vaker? <<)

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:13

Muis op mijn kamer die gezellig bij me in bed wilde kruipen. Ik slaap vannacht op de bank, ga jij die leuke, vriendelijke val maar in. Dan mag je morgen weer naar buiten. Zo ontzettend bang voor die dieren |o

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:14

Vanochtend is het in mijn rug geschoten, kan amper iets :oo heb dit nog nooit gehad.

Live free <3 [o]

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:34

Dat ik vanmiddag in een kledingzaak een jurkje aan het passen was die ik vervolgens aan mijn zus liet zien.
Hij zat een beetje gek en daar hadden we het over waarop de winkelmedewerkster zich ongevraagd in het gesprek mengde en door de winkel schalde: "Ja, ik zie het al. Hij zit véél te strak bij je borsten".

Vervolgens ging ze met een collega middenin de winkel staan lachen om een vrouwelijke klant die blijkbaar wekelijks langskwam om hetzelfde item te passen.

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:37

Het is een keer weer lekker weer buiten savonds en gelijk herrie. :+

------------------------------

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:38

Ja hoor! Eerste mug is al gesignaleerd in mn slaapkamer. Echt onmogelijk de eerste echte warme dag van het jaar dat ramen de hele dag open gaan en ze zijn weer binnen hoor |o

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:41

Jolien87 schreef:
Dat ik vanmiddag in een kledingzaak een jurkje aan het passen was die ik vervolgens aan mijn zus liet zien.
Hij zat een beetje gek en daar hadden we het over waarop de winkelmedewerkster zich ongevraagd in het gesprek mengde en door de winkel schalde: "Ja, ik zie het al. Hij zit véél te strak bij je borsten".

Vervolgens ging ze met een collega middenin de winkel staan lachen om een vrouwelijke klant die blijkbaar wekelijks langskwam om hetzelfde item te passen.


Dat vind ik precies toch echt... Ja zeer boertig eigenlijk. Ik heb er geen ander woord voor :')

Ik erger me aan eigenaars van trekpaarden die vervolgens nooit de hoeven laten bekappen. De stalgenoten die hem 'opleren' (inclusief een hoop gemep en bang zijn voor hem) zeggen dat het hun probleem niet is dat zijn hoeven zo zijn en ze gewoon blijven opleren en veel beweging van hem vragen. Die hoeven zijn pannenkoeken en tot aan de kroonrand doorgescheurd... ik word er ziek van, echt ziek :r Hele hoop foto's genomen maar weet niet wat ik ermee moet doen... Ik vind het echt, echt belachelijk. Arm paard...

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:46

Die reclame van de paassale bij amslot |o Voor mij is seats&sofa's hierbij niets -O-

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:47

Dat er al weer zo veel vliegen zijn dat de vliegenkappen al van zolder getrokken mochten worden en dat paard ook meteen begint te schuren ;(

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:07

Jolien87 schreef:
Dat ik vanmiddag in een kledingzaak een jurkje aan het passen was die ik vervolgens aan mijn zus liet zien.
Hij zat een beetje gek en daar hadden we het over waarop de winkelmedewerkster zich ongevraagd in het gesprek mengde en door de winkel schalde: "Ja, ik zie het al. Hij zit véél te strak bij je borsten".

Vervolgens ging ze met een collega middenin de winkel staan lachen om een vrouwelijke klant die blijkbaar wekelijks langskwam om hetzelfde item te passen.

Zo wow die had echt een goede aan mij gehad.... Ik had de jurk uitgetrokken, vervolgens poeslief gevraagd naar de naam van de medewerkster en dat genoteerd te hebben gezegd dat ik een klacht in zou dienen vanwege de beroerde service en het onfatsoenlijk behandelen van klanten.
Dat kan écht niet... Je mag dat misschien denken als medewerkster, maar echt niet zeggen.
Er is een verschil tussen discreet zeggen dat een andere jurk wellicht beter zou passen en zoals het bij jou nu gedaan is zorgt voor schaamtegevoel.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:10

Kirania schreef:
Ik erger me aan eigenaars van trekpaarden die vervolgens nooit de hoeven laten bekappen. De stalgenoten die hem 'opleren' (inclusief een hoop gemep en bang zijn voor hem) zeggen dat het hun probleem niet is dat zijn hoeven zo zijn en ze gewoon blijven opleren en veel beweging van hem vragen. Die hoeven zijn pannenkoeken en tot aan de kroonrand doorgescheurd... ik word er ziek van, echt ziek :r Hele hoop foto's genomen maar weet niet wat ik ermee moet doen... Ik vind het echt, echt belachelijk. Arm paard...

Heb je al gesproken met de staleigenaar hierover?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:22

@ineke, ja, die vind mij maar een zeur... Er is een reden dat ik iets anders heb gevonden voor mijn paarden, maar vind het erg sneu voor dat arme dier :n


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:29

Dan 144 eens bellen voor advies na Pasen? Ik heb geen ervaring met ze, maar dat is wat er in mij op komt om melding te doen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 23:35

2 buitenlands sprekende mensen , 1 schreeuwt en toch knuffelt die de ander :? . Lopen weg en al dronken kukelt de eerste om met een fiets in zijn handen , doe dat lekker thuis :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 23:57

Spin naast mijn hoofd... okeee je mag buiten spelen Herman.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:02

Herman :')

2 politie auto's verder is de schreeuwende dronkaard weg gestuurd , nu kan ik slapen :+

Erger mij nu aan de warmte in de slaapkamer :=

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:08

Oh ik heb het echt koud, raampje open zetten werkt want het is buiten ook fris nu!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 01:00

MarlindeRooz, ik heb hier Johan-Willem in een hoek van de kamer zitten. Misschien wil hij met Herman op stap?

Ik erger me aan de twee egels in de tuin die echt bizarre geluiden maken 's nachts. Het is net alsof er een kudde everzwijnen door de tuin rent. Maar blijkbaar zijn dat paargeluiden? Niet normaal hoeveel herrie ze kunnen maken := Schrok me echt kapot!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 06:50

Probeer jij maar eens seks te hebben met een stekelpak aan! :=

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 06:56

MarlindeRooz schreef:
Probeer jij maar eens seks te hebben met een stekelpak aan! :=



Muhhh. :')

Mandarijn
Berichten: 9056
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 07:00

MarlindeRooz schreef:
Probeer jij maar eens seks te hebben met een stekelpak aan! :=

:') _O-

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 08:00

Cayenne schreef:
MarlindeRooz, ik heb hier Johan-Willem in een hoek van de kamer zitten. Misschien wil hij met Herman op stap?

Ik erger me aan de twee egels in de tuin die echt bizarre geluiden maken 's nachts. Het is net alsof er een kudde everzwijnen door de tuin rent. Maar blijkbaar zijn dat paargeluiden? Niet normaal hoeveel herrie ze kunnen maken := Schrok me echt kapot!


Hahaha dit dachten mijn ouders een tijd geleden ook. Waren inderdaad parende egels.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 08:37

Dat ik nog steeds heimwee naar Parijs heb 8)7

En dat ik met dit weer verkouden ben geworden ????

Wave after wave


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Appelflapje, Celiien, corinec, Eleeke, IASCrawler, karelien, lenaa_tje, maessie, manonutjuh, Paardennamen, PeerAppel, Ruai, Sabbientje, Taucha, teunis001 en 67 bezoekers