Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:03

Florale schreef:
Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')



Alles stond lekker vast... Er stond een file tot aan hippolytushoef en de andere kant dus ook.
Ik woon in Julianadorp en de wisseldagen mijdt ik de n9 wel.
En Den Helder ook trouwens, daarnaast lijkt het alsof ik in Duitsland woon momenteel. Je kan met boodschappen doen vrijwel nergens je auto kwijt.


Haha, dorpsgenoot :D
Maar inderdaad, precies wat jij zegt.
Gisteren op mijn werk was het ook dra ma tisch en op een gegeven moment was ik Duits aan het praten tegen Nederlanders :')

:D


Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:05

Fireheart schreef:
Hormonen Henny _O-

Echt herkenbaar dit MB :')
Hier staat een rij om de parkeerplaats van de supermarkt op de komen en overal wordt 25 km/u gereden want die bloembollenvelden zijn schöooooooon |(



En bij elke tulp staan ze op hun rem..
De komende 2 weken zullen we het ermee moeten doen.
Volgend weekend de bloemendagen in Anna Paulowna.
Overal touringcars en op de schoolweg proberen ze met en flinke camper het bruggetje bij de Riep over te komen.
Zelfs bij Dorperweerth is het druk.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:08

Ze hebben vannacht geprobeerd de banden onder mijn auto uit te jatten. Gelukkig niet gelukt maar ik reed vanochtend toch mooi met een bizar losse band naar mijn werk. Kon de bouten met mijn vingers eruit draaien. Levensgevaarlijk :n

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:08

Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')



Alles stond lekker vast... Er stond een file tot aan hippolytushoef en de andere kant dus ook.
Ik woon in Julianadorp en de wisseldagen mijdt ik de n9 wel.
En Den Helder ook trouwens, daarnaast lijkt het alsof ik in Duitsland woon momenteel. Je kan met boodschappen doen vrijwel nergens je auto kwijt.[/quote]

Haha, dorpsgenoot :D
Maar inderdaad, precies wat jij zegt.
Gisteren op mijn werk was het ook dra ma tisch en op een gegeven moment was ik Duits aan het praten tegen Nederlanders :')[/quote]



Immegrade aus und um die ecke

Blij als straks de rust eventjes terugkomt tot aan de volgende vakantie. Kunnen we tenminste redelijk normaal een ijsje bij de Scheper scoren.

PerleB
Berichten: 340
Geregistreerd: 15-05-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:23

Dat is zo verschrikkelijk goed ben in doemdenken.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:26

Dat ik zo moet gaan werken :\

fiets a fake smile

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:27

Dat de kwaliteit van mijn foto's zo achteruit gaat als ik ze dan post. Op de computer ziet alles er veel beter uit :')

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:47

Automobilisten zonder richtingaanwijzer

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:48

Dat het bijna 1 uur snachts is en ik niet kan slapen.

Mongol Derby 2023

                  The sky is the limit*

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:58

Mijn vriend heeft vrijgezellenfeest vandaag. Waarschijnlijk krijg ik hem morgen pas weer terug. Op zich niet erg, maar hoe dingen er omheen gegaan zijn vind ik eigenlijk wel vervelend. Hij kan daar niets aan doen, en heeft wel echt zijn best gedaan om me op te beuren, dus hem verwijt ik niets. Ik vind het alleen maar niks dat hij nu weg is en ik ook geen flauw idee heb wat ze gaan doen zegmaar.

Maar, ondanks dat er dus wel het een en ander uitgesproken is naar hem toe, voel ik me nog steeds naar over hoe sommige dingen gegaan zijn. In december gaan we altijd met die vriendengroep gourmetten. Nu is het door de drukte eerder gepland afgelopen jaar, precies die ene datum van de vele dat wij op vakantie waren. Prima, als dat voor verder iedereen de beste datum is dan snap ik dat. Vrij vlot daarna kwamen er plannen om in de buurt van de paasdagen weer te gaan gourmetten met de hele groep, waarbij de keuze op vandaag viel. Echter, omdat de beste vriend van mijn vriend zijn vrijgezellenfeest ging organiseren, en iedereen toch vandaag al kon, is er voor vandaag gekozen. De gourmet gaat dus niet door. Ik baal dus al aardig, omdat wij er de vorige keer ook niet bij waren, en het nu voor mij weer niet door gaat. Los van 1 ander iemand zijn alle mannen vrijgezel, waardoor vooral ik er weer buiten val. En de vrouw van die ander dus. Die beste vriend heeft mijn vriend zelf vrij laten regelen voor dit weekend (zwembad dus ook werken in het weekend), waardoor mijn vriend al lang wist hoe ver het was rond deze datum. Probeerden ze hem eergisteren op het verkeerde been te zetten (wat dus geen zin had, omdat hij er al lang van af wist), waarbij de vrouw van die ander ook vrolijk mee doet. Hierdoor krijg ik het gevoel dat zij er met het eten gewoon bij is (meestal als we met de hele groep eten, dan is het ook bij hen), waardoor ik me nog harder buitengesloten voel. Ik weet wel dat het gewoon mijn gevoel is wat met me op de loop gaat, maar toch. Ik ben in het verleden echt gigantisch gepest en buitengesloten, en nu op deze manier dat gevoel weer krijgen is gewoon verre van fijn.

Mijn vriend was al met haar aan het appen, waardoor zij ook doorhad dat hem op het verkeerde been zetten geen zin had, en heeft via hem ook haar excuses aangeboden, omdat ze ook wel snapte dat het voor mij banketstaaf moest overkomen. Ik begrijp wel dat ze het zo doen, want ze hebben geen van allen, ook de beste vriend van mijn vriend niet, een idee hoeveel impact dat verleden op mij gehad heeft (uberhaupt dat het zo geweest is en zo heftig), en dus ook niet kunnen bedenken wat voor effect het bij mij zou hebben door het zo te doen.

Vanavond ben ik gelukkig niet alleen, we wonen bij zijn moeder namelijk (iets met bijna geen sociale huur beschikbaar in onze woonplaats waar we beiden ook werken, en niet genoeg verdienen momenteel voor particulier of kopen), dus ik eet niet alleen. En na het eten ga ik gewoon nog even wat lekkers halen bij de supermarkt en daarna lekker serie bingen. Want ondanks dat ik me nu gewoon even klote voel doordat hij weg is, en het als het aan mij ligt niet door ging, ik me dan ook weer egoïstisch voel en hem wel gewoon een leuk weekend gun. Alleen had de communicatie vele malen handiger gekund.

Oh ja, en ik erger me ook gewoon aan mezelf om hoe ik reageer op langdurige stress. Ik kijk uit naar de bruiloft, maar ik merk dat de spanning nu echt wel begint te komen, en het eerste waarin die stress zich uit is, jawel, emotioneler worden :+ . Lekkere combinatie momenteel. Maar ik ben nog niet praktisch chronisch moe of geef over als ik net opgestaan ben, dus de stress zit pas in de eerste fase *\o/* . (Ter informatie, ik heb enkele jaren geleden bij een psycholoog gelopen omdat ik tegen een burn-out aan zat, tijdens mijn studie. Ik pas alles toe wat ik toen geleerd heb, en ben me ook heel bewust van alle signalen van stress bij mezelf. Nog iets meer dan een maand, en dan ga ik weer ontspannen. Die maand moet ik met wat steun van mijn vriend wel uit kunnen zingen, en gelukkig ook nog wel leuke dingen gepland staan tussendoor.)

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 16:13

Merileth, gaan jullie trouwen?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 16:21

Ja, over iets meer dan een maand dus, en mijn vriend die steunt me echt fantastisch als mijn stressniveau weer eens de pan uit rijst, alleen die vrienden hebben geen idee hoe (heftig) mijn stress werkt (of kan werken).

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 16:42

Zal ik dan een bokt vrijgezellen voor je regelen? <<) <<)

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 17:28

Die ene kameraad van mijn vriend...

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 18:01

Wespen in huis

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 18:09

Aan mn bloedneus, bij een beetje droogte dan hoef ik maar te niezen en hoppa een bloedneus. Ik drink echt voldoende maar door dat mijn neus best wat te verduren heeft gehad in het verleden is hij van binnen heel gevoelig. En dan heb ik ook nog last van pollen in de lucht wat er voor zorgt dat het slijmvlies sowieso geïrriteerd is.

Broken crayons still color


Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 18:53

Dat korte broeken steeds korter worden heb ik het idee. :') #zoektochtnaarfijneshorts

------------------------------

xPabloBokt

Berichten: 9302
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-19 19:01

MarcoBorsato schreef:
Zal ik dan een bokt vrijgezellen voor je regelen? <<) <<)


Count me in!

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:05

ScarOfWars schreef:
Wespen in huis

Wat voor?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:06

ScarOfWars schreef:
Wespen in huis


Nu al? Ik moet er niet aan denken, die beesten in huis, brrr. Sterkte er mee. :(:)

@MarcoBorsato, lief, maar hoeft niet hoor ;) . Het gaat mij meer om hoe alles er om heen gegaan is dan dat ik zelf ook graag een vrijgezellenfeest wil. Ik hou namelijk niet van verrassingen, ik weet graag waar ik aan toe ben. Ik heb lekker chocola en nog wat lekkere dingen gehaald, dus ik kom mijn avond wel door.


Wel ben ik net de grootste Whatsapp groep met die vrienden uitgegaan, dat ze foto's doorsturen vind ik prima, maar als ik dan zie dat de vrouw van die vriend er wel bij is bij het eten, terwijl ze in een restaurant zitten en niet bij hen thuis (in dat laatste geval zou ik het nog logisch vinden want in je eigen huis ga je niet apart eten in zo'n geval), dan heb ik er even geen zin meer in. Mag mijn vriend aan ze uitleggen later waarom ik de groep uit gegaan ben, want dat weet hij donders goed hoe ik me hier over voel. Al hadden ze me wel bij het eten laten zijn en daarna naar huis laten gaan, dat had ik minder erg gevonden dan die hele groep bij elkaar, plus de twee vrienden van hier, en van die hele vriendengroep van daar ben ik letterlijk de enige die er niet bij is. En het stomme is, hier was ik dus al bang voor, foto's dat het heel gezellig is, wel met haar maar zonder mij erbij. En dan nog tig keer tegen mezelf zeggen dat dat wel mee zal vallen, dat het zijn vrijgezellenfeest is dus alleen de mannen erbij zullen zijn. Dat zij er bij het eten alleen bij zou zijn als het bij hen thuis is. Niet dus. Op dit moment ben ik even heel erg gekwetst, en vind ik van mezelf dat ik ook best emotioneel mag zijn. Want dit voelt gewoon heel poedersuiker.
Laatst bijgewerkt door Merileth op 20-04-19 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:07

oomens schreef:
ScarOfWars schreef:
Wespen in huis

Wat voor?


Veldwespen (iig dat zei de verdelger toen ie er eergisteren ofzo was). Ze zitten onder de dakpannen en nu dus in huis.

@Merileth yup.. nesten onder de dakpannen.

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:39

Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.

Nou, inmiddels hebben ze daar door dat ik de groep uit ben, ze probeerden me gelijk al te bellen, maar dat leek me even niet zo'n goed idee. Via Whatsapp wel even contact gehad met haar, negeren leek me niet zo praktisch, aangezien ik haar al wegdrukte toen ze belde, en ze begrijpt wel dat het niet zo tof is om als enige niet aanwezig te zijn. Maar mijn vriend mag zijn beste vriend, die modern wilde zijn en haar dus erbij uitgenodigd heeft, wel even duidelijk maken dat hij naar mij toe echt zwaar iets goed te maken heeft nu.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:45

Merileth schreef:
Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.


Ga ik wel van uit. Ik stond in de tuin met de puppy. Mijn pa was er bij.
Nadeel is wel dat wij een hoog dak hebben (en hij heeft alleen het achterste gedeelte gedaan, richting Plein, tuin).
Maar hij zei wel, mochten we binnen een week niet weg zijn, heb je gewoon garantie.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:05

Merileth schreef:
Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.

Nou, inmiddels hebben ze daar door dat ik de groep uit ben, ze probeerden me gelijk al te bellen, maar dat leek me even niet zo'n goed idee. Via Whatsapp wel even contact gehad met haar, negeren leek me niet zo praktisch, aangezien ik haar al wegdrukte toen ze belde, en ze begrijpt wel dat het niet zo tof is om als enige niet aanwezig te zijn. Maar mijn vriend mag zijn beste vriend, die modern wilde zijn en haar dus erbij uitgenodigd heeft, wel even duidelijk maken dat hij naar mij toe echt zwaar iets goed te maken heeft nu.



Ik snap dat je je rot voelt zeg. :(:)

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:11

Aan dat ik weer hoofdpijn heb en zoooo slaperig ben, het is weer zaterdag, gezellig :roll:

En aan een persoon die mijn moeder gewoon zo goed als stalkt en leugens verspreid en echt in een gat in de grond verdient te liggen. Echt sterf.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers