Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:16

Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')


Jep. Ik woon aan het kanaal, can confirm, file naar Texel.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:20

MarcoBorsato schreef:
Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')


Jep. Ik woon aan het kanaal, can confirm, file naar Texel.


Echt vreeeeeselijk, in woon zelf ook richting Den Helder en ik ga gewoon de N9 niet op nu :') drukte allom

:D

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:23

Maar ook in de stad giert het nu van de Duitsers en die hebben nog nooit een Hollandse vrouw met kindje voor op de fiets gezien dus die gaan ongevraagd foto's maken waar die Hollandse vrouw, bijnaam Hormonen Henny dan weer wat van zegt. :')

Mooi weer jeej, toeristen neeee.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:32

Hormonen Henny _O-

Echt herkenbaar dit MB :')
Hier staat een rij om de parkeerplaats van de supermarkt op de komen en overal wordt 25 km/u gereden want die bloembollenvelden zijn schöooooooon |(

:D

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:35

Credits naar Pantykous.

En ik heb echt een kwaadaardige zwangerschap. Ik maak met iedereen ruzie. :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:43

Die bloemenboeren zijn het spuugzat :')


Heb mij geërgerd aan de kat die niet helemaal weet of die binnen of toch buiten wil zijn

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:52

oomens schreef:
hagelslag schreef:
Dat ik gister tijdens de bbq dacht wel wat "normaals" te kunnen eten.
Kon ik naderhand alles weer uit het gat proberen te spuiten met afgekookt water _-:(
Ik moet het gewoon nog even bij water en brood houden

Duurde even voordat ik je koppelde aan het kaakchirurgverhaal. Zat al te bedenken over wat voor gat het ging en hoe verkeerd het eten dan gevallen moest zijn. Iets met beelddenken en uitgeworpen eten door putjes prakken ofzo.

Sterkte ermee trouwens. Heb zelf ervaring met stukjes komkommer van de dönertent die een paar dagen na extractie precies in het gat van een verstandskies passen. Niet fijn.



Haha ik dacht dat ze had overgegeven in een wasbak ofzo :')
Maar het werkelijke verhaal is niet veel leuker -O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 13:03

MarcoBorsato schreef:
Credits naar Pantykous.

En ik heb echt een kwaadaardige zwangerschap. Ik maak met iedereen ruzie. :')


:(:)
*stelt date uit tot na de baby is geboren*

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 13:06

Niet met jou :+:

Wel met die teef die voordrong bij de Karwei :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 13:24

Er is op the best social media fb een artikel gedeeld over de meeste rare/gemene/opvallende etc. uitspraken van zwangere vrouwen. :')

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 13:28

De belfunctie van messenger. Bleh.

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:01

Dilemma of ik moet gaan werken vanavond.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:03

Kairos schreef:
Dilemma of ik moet gaan werken vanavond.

Waarom?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:06

Ineke2 schreef:
Kairos schreef:
Dilemma of ik moet gaan werken vanavond.

Waarom?

Ben net 2 uurtjes wezen werken, meer was niet nodig. Maar collega die vanavond moet gaf al aan zich niet heel lekker te voelen en vroeg dus of ik alsjeblieft zou willen werken. Zij werkt volgende week ook avond voor mij. Ik vind alleen de zaterdagavond een vervelende avond (al is dat nu waarschijnlijk beter, want bepaalde dingen zijn er in verminderde mate als normaa), maar ik twijfel omdat ik vandaag al heb gewerkt.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:10

Dan zou ik gaan werken. Is die collega je vast heel dankbaar voor.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:17

Ineke2 schreef:
Dan zou ik gaan werken. Is die collega je vast heel dankbaar voor.

Thanks voor het advies, denk dat ik dat ook maar ga doen dan :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:20

Kairos schreef:
Ineke2 schreef:
Dan zou ik gaan werken. Is die collega je vast heel dankbaar voor.

Thanks voor het advies, denk dat ik dat ook maar ga doen dan :)

Topper! +:)+

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:21

Aan werk. Ik had aangegeven 1 van de twee paasdagen te kunnen werken, een maand of twee terug. Nou goed, niks meer van gehoord, wel al 3 weken terug te horen gekregen dat ik op koningsdag moet werken dus ik ging ervan uit dat ik niet gekozen was om op Pasen te werken. Krijg ik een paar dagen terug mijn rooster en moet ik toch van 16 tot 19 op tweede paasdag werken.

Nou oké, had ik liever wat eerder geweten want inmiddels had ik al plannen.. maar die heb ik nu afgezegd. Krijg ik vanochtend een berichtje "oh sorry Nikki, de winkel is al om om 17 uur gesloten dus je werkt van 12 tot 17".... lekker dan. Kan ik weer plannen afzeggen. En hoe kan je in hemelsnaam bij mij als enige de fout maken om me in te roosteren om een tijd dat de winkel gesloten is???

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:24

Spoiler:
Lestrange01 schreef:
Aan werk. Ik had aangegeven 1 van de twee paasdagen te kunnen werken, een maand of twee terug. Nou goed, niks meer van gehoord, wel al 3 weken terug te horen gekregen dat ik op koningsdag moet werken dus ik ging ervan uit dat ik niet gekozen was om op Pasen te werken. Krijg ik een paar dagen terug mijn rooster en moet ik toch van 16 tot 19 op tweede paasdag werken.

Nou oké, had ik liever wat eerder geweten want inmiddels had ik al plannen.. maar die heb ik nu afgezegd. Krijg ik vanochtend een berichtje "oh sorry Nikki, de winkel is al om om 17 uur gesloten dus je werkt van 12 tot 17".... lekker dan. Kan ik weer plannen afzeggen. En hoe kan je in hemelsnaam bij mij als enige de fout maken om me in te roosteren om een tijd dat de winkel gesloten is???

Hier zou de ac/teamleider dan een andere oplossing zoeken hoor! Hun fout en daar zijn ze heel eerlijk in. Klinkt trouwens ook echt niet leuk waar jij werkt om heel eerlijk te zijn. Is er een reden dat je nog niet op zoek bent naar ander werk of is er gewoon niet zoveel bij jullie?

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:39

Iemand in de gym die echt ontzettend stinkt. Hij loopt ook de hele tijd rondjes dus de geur hangt letterlijk door de hele gym :r

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:57

De geur uit buurman zijn huis , leuk dat je in huis rookt geen probleem .Alleen met dit weer de deur open dan ontsnappen al die geuren en mijn deur staat ook open pal ernaast zowat en ruik het hier :r

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:58

Kairos schreef:
Spoiler:
Lestrange01 schreef:
Aan werk. Ik had aangegeven 1 van de twee paasdagen te kunnen werken, een maand of twee terug. Nou goed, niks meer van gehoord, wel al 3 weken terug te horen gekregen dat ik op koningsdag moet werken dus ik ging ervan uit dat ik niet gekozen was om op Pasen te werken. Krijg ik een paar dagen terug mijn rooster en moet ik toch van 16 tot 19 op tweede paasdag werken.

Nou oké, had ik liever wat eerder geweten want inmiddels had ik al plannen.. maar die heb ik nu afgezegd. Krijg ik vanochtend een berichtje "oh sorry Nikki, de winkel is al om om 17 uur gesloten dus je werkt van 12 tot 17".... lekker dan. Kan ik weer plannen afzeggen. En hoe kan je in hemelsnaam bij mij als enige de fout maken om me in te roosteren om een tijd dat de winkel gesloten is???

Hier zou de ac/teamleider dan een andere oplossing zoeken hoor! Hun fout en daar zijn ze heel eerlijk in. Klinkt trouwens ook echt niet leuk waar jij werkt om heel eerlijk te zijn. Is er een reden dat je nog niet op zoek bent naar ander werk of is er gewoon niet zoveel bij jullie?


Nou helaas heb ik al toen ik net wakker was "oké is goed" gezegd. Om me later toen ik niet meer zo slaperig was te beseffen dat ik het helemaal niet goed vond :')

Klopt, ik vind het ook geen leuk werk. Sinds ik van afdeling moest veranderen heb ik er gewoon geen plezier meer in. Maar december loopt mijn contract toch af en kunnen ze niet meer verlengen, dus ik wacht die tijd af, tenzij ik iets anders tegen kom wat ik heel leuk vind.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:19

MarcoBorsato schreef:
Niet met jou :+:

Wel met die teef die voordrong bij de Karwei :')



Ik ga wel bovenop haar zitten als we haar tegen komen :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:43

Gesprek met een vriend momenteel, leuk gesprek hoor, daar niet van, maar nu heb ik weer twijfels.

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 16:00

Fireheart schreef:
Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan :')



Alles stond lekker vast... Er stond een file tot aan hippolytushoef en de andere kant dus ook.
Ik woon in Julianadorp en de wisseldagen mijdt ik de n9 wel.
En Den Helder ook trouwens, daarnaast lijkt het alsof ik in Duitsland woon momenteel. Je kan met boodschappen doen vrijwel nergens je auto kwijt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Athelas, Char_elle, Daninietje, GoogleAdsense, luxx, ManonGrr, MarliesSam, Sandyislief, vaxie, Vecar, VinandoW, xhanneadje, xSimonee, YandexBot en 216 bezoekers