Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:54

limagirl schreef:
Dat ik in september weer aan een opleiding ga beginnen en alleen maar kan denken aan, "wat als het weer verkeerd gaat?"

Wat als het goed gaat?


DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:07

Dat ik al de hele week hoofd- en nekpijn heb en ik geen klote doe voor school.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:54

Dat ik gisteren 1 (!) dag vrij was en vandaag al een bende... echt niet tof als je met een achterstand van 150-200 mail begint.
Wilde nog vooruit werken, omdat ik volgende week vrij ben. Ben er niet aan toegekomen binnen de normale werkuren en heb het gewoon gelaten. Ze zoeken het maar uit daar pff ben er zo klaar mee en ga genieten van mijn week vrij!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marcella

Berichten: 36684
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:24

Stomme demonstranten bezorgen allemaal extra werk. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:26

De vrienden van mijn broer die weer hier komen.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:32

Aan dat ik over mijn eigen grenzen ben gegaan tijdens het werken (weer). Ik had me nog zo voorgenomen om er nu wat van te zeggen, maar tja.. die rot collega werkte weer, er was al zoveel stress door Pasen. Maar mijn hele lichaam doet zoveel pijn, en op het einde kon ik de kracht in mijn armen niet meer opbrengen om de dozen op te tillen. Ik weet ook gewoon nu al dat ik vast iets ben vergeten of iets niet goed heb gedaan en dat mensen weer boos gaan doen. Maar goed.. dat zien we morgenochtend wel weer.

Ik snap niet waarom mijn werkgever het ooit een goed idee vond om iemand met mijn postuur op de brood afdeling te zetten, in plaats van kassa ofzo..

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:55

Paniekaanval en mental breakdown terwijl het zo lang goed ging :evaw:

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:02

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik over mijn eigen grenzen ben gegaan tijdens het werken (weer). Ik had me nog zo voorgenomen om er nu wat van te zeggen, maar tja.. die rot collega werkte weer, er was al zoveel stress door Pasen. Maar mijn hele lichaam doet zoveel pijn, en op het einde kon ik de kracht in mijn armen niet meer opbrengen om de dozen op te tillen. Ik weet ook gewoon nu al dat ik vast iets ben vergeten of iets niet goed heb gedaan en dat mensen weer boos gaan doen. Maar goed.. dat zien we morgenochtend wel weer.

Ik snap niet waarom mijn werkgever het ooit een goed idee vond om iemand met mijn postuur op de brood afdeling te zetten, in plaats van kassa ofzo..



Ik las het eerste stukje en dacht; boetiek. :)) Ook jaren lang full time gedaan. Das harder werken dan mensen denken. Ik ging elke dag naar huis met het gevoel dat ik wat vergat, stress en de volgende ochtend weer in een bende terug komen door schijt vakkenvullers. Ik ben blij dat ik nu in de zorg werk! Als ik de deur uit loop is mijn dag voor bij. (Vind ik.) in een supermarkt houdt het nooit op, dat zie ik ook aan mijn man. Gaaaaaaaaaaat maar door!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:32

limagirl schreef:
Dat ik in september weer aan een opleiding ga beginnen en alleen maar kan denken aan, "wat als het weer verkeerd gaat?"

:(:)
Afbeelding

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:54

Vandaag is gewoon een rotdag

:D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:55

Dat ik een blikje cola wilde pakken uit mijn koelkast, maar er niks meer in lag. verpakking had hij even op de grond gepleurd. Smerige tyfus huisgenoten.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 22:30

Dat ik echt denk dat ik een of andere spierziekte/reuma heb, maar de dokter al 6 jaar ontkent dat er iets is, en geen reden ziet voor bloedafname terwijl ik sinds mijn 14e niet meer door de knieen kan hurken, mijn polsen zo zwak zijn dat elke aanraking pijn doet en dat ik sommige dagen mijn jas niet aan kan doen omdat mijn armen niet kunnen buigen/draaien.

Ben echt bang dat er iets ernstigs is en dat ik dat zelf niet weet..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 22:32

SavannahNx schreef:
Dat ik echt denk dat ik een of andere spierziekte/reuma heb, maar de dokter al 6 jaar ontkent dat er iets is, en geen reden ziet voor bloedafname terwijl ik sinds mijn 14e niet meer door de knieen kan hurken, mijn polsen zo zwak zijn dat elke aanraking pijn doet en dat ik sommige dagen mijn jas niet aan kan doen omdat mijn armen niet kunnen buigen/draaien.

Ben echt bang dat er iets ernstigs is en dat ik dat zelf niet weet..


Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar kan je geen afspraak maken bij een andere dokter en dat die je laat doorverwijzen?

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:12

Dat het nu al warm is in mijn kamer. :+

------------------------------

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:18

Weer dat irritante geluid buiten :+


xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:20

Aan dat het prikken niet helemaal goed ging :') het bloed er letterlijk uitspoot. Mijn kont gigantisch zeer doet.

En we over een aantal dagen gewoon weer mogen. Fijn hoor :')

Maar aan de andere kant wel erg fijn dat het tot nu toe nog steeds er voor zorgt dat ik me een stuk beter voel.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-19 23:42

Dat mijn vriend het echt al-tijd presteert om te laat thuis te komen. Ik stuur hem een appje, stuur hem een live-locatie, ik ben 7 uur later dan hij klaar met werken.. en nog is hij er niet als ik er ben -_-

Blij als we zo samenwonen dan hoef ik tenminste niet meer op hem te wachten.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Marcella

Berichten: 36684
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:52

Dat ik hopelijk vannacht wel mag slapen van mevrouw Maira zonder dat mijn voeten aangevallen worden.

Vorige nacht maar 6 uur geslapen slapen heb.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:56

Rebecca schreef:
Weer dat irritante geluid buiten :+


Aan de kust lagen er ook al dagen mensen wakker van een irritant geluid, bleek dat een buurman een meeuwenverschrikker had opgesteld. Meeuwen bleven niet weg trouwens.

Ik stoor me aan de buurman die nog druk aan het klussen is. Echt kerel, hoe verzin je het om een maat om 22u te laten komen en dan te beginnen. Zijn buddy moet ook de hele tijd naar buiten om materiaal te halen uit zijn bus dus steeds over de grins en dan de schuifdeur aka hond slaat aan. Heb ondertussen de raam al dicht en ben zwaar aan het hopen dat dit eenmalig is.

Oh en bijkomende ergernis, klusbuddy heeft zijn camionette weer coir mijn garage staan. Had hem in het begin al aangegeven om me te zeggen als er geleverd werd enzo zodat ik de auto buiten kan zetten maar steeds doet die het niet. Hij rijdt ook op via mijn grind. Dus vanaf volgende week gaan er toch betonblokken komen denk ik. Is dat meteen afgelopen maar eerst even wachten tot mijn keuken is geleverd (waarvan ik hem netjes op de hoogte heb gesteld)

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 00:56

Dat mijn broek de hele dag al afzakt en ik geen riem mee heb. Ben zo zat van dat ding omhoog trekken. :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 00:57

ScarOfWars schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik echt denk dat ik een of andere spierziekte/reuma heb, maar de dokter al 6 jaar ontkent dat er iets is, en geen reden ziet voor bloedafname terwijl ik sinds mijn 14e niet meer door de knieen kan hurken, mijn polsen zo zwak zijn dat elke aanraking pijn doet en dat ik sommige dagen mijn jas niet aan kan doen omdat mijn armen niet kunnen buigen/draaien.

Ben echt bang dat er iets ernstigs is en dat ik dat zelf niet weet..


Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar kan je geen afspraak maken bij een andere dokter en dat die je laat doorverwijzen?


Ja, alle dokters raden fysio aan. Ook alle keren netjes gevolgd, niets geholpen steeds waren ze “klaar en vonden ze het goed genoeg”.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 01:18

Aan de kat van iemand??? die telkens in ons studentenhuis komt, hou gewoon je *** huisdieren bij je. Je paarden/honden weet ik het laat je toch ook niet over straat lopen?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 02:15

SavannahNx schreef:
Ja, alle dokters raden fysio aan. Ook alle keren netjes gevolgd, niets geholpen steeds waren ze “klaar en vonden ze het goed genoeg”.


Nou ja zeg.. Kan je niet iemand meenemen de volgende keer die je bijstaat? Ik zou op mijn strepen gaan staan voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 07:26

Niet echt een ergernis maar een kleine zucht, dat als je hier als eerste op bent het chaos is _O- konijnen wakker en binkies door hun hok want 'buitenbuitenbuiten', witte kat die absoluut NU naar buiten wilt, rosse kat die zijn quota aan menselijk contact 's nachts niet heeft gehad en NU mijn ouders wilt hebben om bij hun gezicht te gaan maffen in bed, zwarte kat die me heel zielig aankijkt want ik heb melk in mijn cornflakes kom... En momenteel staat de rosse weer aan de deur van mijn ouders te jammeren :Y)
En nu is ons voedstertje overgegaan op een 'let me out' sequentie van Rambo, en probeert ze zich een weg uit haar hok te knagen, waar ze enkel 's nachts in zit :')

Meer een momentje van 'ik zou het niet anders willen, maar zucht, laat me mijn ontbijt even eten voor ik vertrek' _O-

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 07:27

Dat ik nog moe ben maar niet meer kan slapen :roll:

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Donderwolk55, Eliana, Eliine, flintstones, GrapeshotBot, haffiefreak, jadeken, Lalladidoo, MDWStables, RenskeFrea, XxMariellexX en 222 bezoekers