Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 07:37

Dat mijn droom in de echte wereld zo niet oke zou zijn, maar wel echt heel goed voelde... :\

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl


Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:04

...ik erger me aan het feit dat mijn hoofd ook nooit stopt :') Is het ADHD? Who knows. Zodra iemand maar ook een klein beetje boos is op me ondanks of het reël is of niet ben ik een wrak, ik probeer iedereen altijd te helpen alsof het een dwangneurose is en vergeet mezelf, en ik ben zelf zó bang voor afwijzing en dergelijke dat dat mijn standaard motivatie is om te studeren, want ik ben doodsbang om de blikken te zien van proffen en familie als het niet gaat := daarom zit ik ook vól nutteloze feitjes, want meer kennis = minder disappointment :Y)

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:02

Vechtende katten, huilende baby, baby die op speelgoed ramt dat geluid maakt |(

:D

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:14

Mensen die rijlaarzen verkopen zonder de maten erbij te zetten.
Of een foto van de maatvoering erbij doen en dan in de advertentie zetten: "voor maten zie foto".
Beide komen dan niet naar boven in de zoekresultaten als je op maat gaat zoeken waardoor je nog alle advertenties kan gaan doorspitten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:17

Dat het maar niet regend. Onze tuin en bomen kunnen het heel goed gebruiken.

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:22

DeMolenhoek schreef:
Dat het maar niet regend. Onze tuin en bomen kunnen het heel goed gebruiken.

Daarom ga ik zo maar weer sjouwen met de gieter. -O-

Dat de kat vannacht beter geslapen heeft dan ik tussen de stuiterbuien in. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:24

Doen wij hier nu ook. Maar is toch telkens een flinke klus.

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:26

Ja moet nu voor het werken even snel heen en weer rijden daarvoor ook nog. Maar ja als ik wat omhoog wil zien komen zal ik het er toch voor over moeten hebben.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:29

MarlindeRooz schreef:
Amira_ schreef:
Kan helaas niet genoeg lenen daarvoor

Je kan 1000 lenen ofzo per maand. :=
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that.

Verschilt per persoon, want wat ik maximaal kan lenen zit echt lang niet in de buurt van €1000 :+ Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:31

Dat heb ik ook gedaan, maar nu 3 jaar later heb ik een heel fijne band met mijn zusjes en ouders. :)

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:36

Heeft ook te maken met inkomsten van je ouders dacht ik. Weet namelijk nog dat mijn vader teveel verdiende en ik daardoor behoorlijk gekort werd.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:49

Marcella schreef:
Heeft ook te maken met inkomsten van je ouders dacht ik. Weet namelijk nog dat mijn vader teveel verdiende en ik daardoor behoorlijk gekort werd.

Dat verschil kan je bijlenen. :) doe ik ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:52

Dat babyspul gewoon niet verkoopt. Ik wil er vanaf...

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 10:16

Aan alles. Wat een k.utdag..
Wil eigenlijk gewoon naar huis en een week aan een stuk slapen. Maar dat gaat niet.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 10:19

Dat gewoon niks @#!$% werkt. Videoland niet, Ziggo niet, nu Canva.com niet, echt flikker toch op. #tekortlontjevoordezeonzin

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Niobe

Berichten: 7976
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:00

sanso schreef:
Aan alles. Wat een k.utdag..
Wil eigenlijk gewoon naar huis en een week aan een stuk slapen. Maar dat gaat niet.



Ik doe met je mee. Ben er echt klaar mee -:(-

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:14

Amira_ schreef:
Amira_ schreef:
Kan helaas nietgenoeg lnen daarvoor

Je kan 1000 lenen ofzo per maand. :=
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that
Verschilt per persoon, want wat ik maximaal kan lenen zit echt lang niet in de buurt van €1000 :+ Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet


Huh? Als student zijnde kan je toch 1000€ lenen? Iedereen toch? 210€ collegegeldkrediet en 800€ stufi. Ik in ieder geval wel als hbo’er.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:15

Stroomuitval.. 2x in wat 20 minuten?

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 13:12

Moeder die naar haar kind (tussen de 7 en11 jaar) boos schreeuwt: “*naam*! Jij verpest ook altijd alles!”
Hoe durf je dat te zeggen tegen je kind. :=

Mandarijn
Berichten: 9061
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 13:18

Nayomie schreef:
Moeder die naar haar kind (tussen de 7 en11 jaar) boos schreeuwt: “*naam*! Jij verpest ook altijd alles!”
Hoe durf je dat te zeggen tegen je kind. :=

Dat snap ik ook niet. Was laatst in Ahoy en hoorde daar ook iemand tegen een jong meisje (schatte d'r een jaar of 6) "altijd alles is ook weer janken bij jou he?! Mijn God, kan ook nooit eens normaal. Je zet me voor schut bij iedereen!"
En het ging ook nog best even door. :7

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 14:32

sureido schreef:
Amira_ schreef:
Je kan 1000 lenen ofzo per maand. :=
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that
Verschilt per persoon, want wat ik maximaal kan lenen zit echt lang niet in de buurt van €1000 :+ Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet


Huh? Als student zijnde kan je toch 1000€ lenen? Iedereen toch? 210€ collegegeldkrediet en 800€ stufi. Ik in ieder geval wel als hbo’er.


Klopt, iedere student kan hetzelfde ontvangen. Of het deels aanvullende beurs of helemaal lening is is afhankelijk van het inkomen van de ouders. Maar je kan max 1042nogwat ontvangen. Iedere hbo/wo student.

Niobe

Berichten: 7976
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 15:19

Ik had echt beter in bed kunnen blijven, mijn onderhuidse boosheid komt naar boven en ik maak echt ruzie met iedereen die me ook maar een beetje in de weg staat. _-:( Op werk dan. Ik denk dat het wel over is als ik straks naar huis ga. poedersuiker.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 17:55

Mensen die mijn planning in de war gooien. Ik werk flexibel en had vanavond ingepland als vrij, moet pony wassen voor morgen. Zelfs die ene avond moet nog verpest worden.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:12

Mijn kat, die nooit zo is geweest, zag ik gisteravond toen ik stond te roken naar binnengaan via een openstaand dakraam bij de buurvrouw. Via deze weg gaat ie altijd bij mijn moeder op het raam staan als ie snachts buiten is en naar binnen wilt. En nu zag ik hem dat bij de buurvrouw doen. Niet okee.. En zo is hij ook helemaal niet, hij is meestal bang voor vreemde mensen en als mijn haar andere zit is ie zelfs bang voor mij.. Gelukkig aangebeld en de buurvrouw heeft hem toen weer via het raam naar buiten gezet. Hij heeft wel de goede buurvrouw uitgekozen, want daarnaast stond het raam open van een gezin die met de gehele buurt problemen heeft en ruzie maakt met iedereen.

Stom beest... Echt niet okee.. Hoop dat ie gewoon verdwaald was en dit niet vaker gaat doen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

limagirl

Berichten: 274
Geregistreerd: 16-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:53

Dat ik in september weer aan een opleiding ga beginnen en alleen maar kan denken aan, "wat als het weer verkeerd gaat?"

Take me as I am