Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Britta31

Berichten: 13066
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:27

Hoeveel keer in de week rij je?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


loismooij15

Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:37

aan het feit dat ik niet weet welke nieuwe rijlaarzen ik wil, niet van welk merk, niet welke kleur.. alleen dat ik hoge veters wil. Keuzestress. I HATE IT

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game. ~ a Cinderella Story
LM Jack Daniels || L1+ 19 / L2 +10
Bacardi || Z2 / 1-3-2016 †

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:31

Dat er iemand aan mijn bureau komt “er is geen probleem hij staat in de status die hij moet hebben maat mompel mompel”. Ja waarom sta je dan aan mijn bureau als er geen probleem is?
Tot 5 keer toe vraag ik “is een nou wel of geen probleem?” En iedere keer weer krijg ik als antwoord, letterlijk, er is geen probleem maar.
Wees duidelijk of hoepel op!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:32

laraxXxemma schreef:
Giolli schreef:


IK ZIE JE LARA.

Maar serieus he, ik had van de H&M super mooie blouse gevonden voor sollicitatie. Echt zijde achtig, lichtblauw, mooie gladde stof en onzichtbare knoopjes. Echt die was perfect. En dan pak ik maat 32 (!) Uit het rek en het hangt als een chipszak om me heen zoveel lucht. Echt niet normaal hoe ongelooflijk groot, en dat was nou echt niet het type waarbij oversized gewoon het model was. Echt met verdriet terug gehangen dat dat zelfs bij een 32 al zo was, zo jammer.

Maar ik neem het wel voor lief dat ik enkelbroeken als normale lengte draag. Ik heb niks te klagen over mn lengte, ben er dik tevreden mee.


Bestaat er maat 32? :wow: :')

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:33

Mensen die elke keer je proberen te pushen om buiten te gaan zitten, want dan word je lekker bruin. En vooral niet insmeren dan, want dan word je niet bruin. :\

Ik vind een bruin kleurtje heel mooi hoor, maar het is ook ongezond. Ik smeer me ook altijd in als ik in de zon ga zitten. Sowieso mijn hoofd standaard als het zonnig is buiten.

------------------------------

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:39

Giolli schreef:
laraxXxemma schreef:

Maar serieus he, ik had van de H&M super mooie blouse gevonden voor sollicitatie. Echt zijde achtig, lichtblauw, mooie gladde stof en onzichtbare knoopjes. Echt die was perfect. En dan pak ik maat 32 (!) Uit het rek en het hangt als een chipszak om me heen zoveel lucht. Echt niet normaal hoe ongelooflijk groot, en dat was nou echt niet het type waarbij oversized gewoon het model was. Echt met verdriet terug gehangen dat dat zelfs bij een 32 al zo was, zo jammer.

Maar ik neem het wel voor lief dat ik enkelbroeken als normale lengte draag. Ik heb niks te klagen over mn lengte, ben er dik tevreden mee.


Bestaat er maat 32? :wow: :')


Mijn moeder heeft maat 32 regelmatig in de broeken.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:40

Meliaforever schreef:
Mensen die elke keer je proberen te pushen om buiten te gaan zitten, want dan word je lekker bruin. En vooral niet insmeren dan, want dan word je niet bruin. :

Ik vind een bruin kleurtje heel mooi hoor, maar het is ook ongezond. Ik smeer me ook altijd in als ik in de zon ga zitten. Sowieso mijn hoofd standaard als het zonnig is buiten.


Ik vind bleek juist veel mooier. :D Ik blijf ook altijd uit de zon. Pest hekel aan die zomer sproeten en bleek is veel charmanter. <<)

Marcella

Berichten: 36588
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:54

Dat ik zo mag werken tot vannacht. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:59

Britta31 schreef:
Hoeveel keer in de week rij je?


Op de ene zo'n 1 a 2 keer. Waarvan 1x les.
De andere is een jong dier, daar rijd ik slechts 1x per week op en soms zelfs dat niet...

Britta31

Berichten: 13066
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:59

Anders een maand niets doen.Paarden en jij een maand vakantie en dan zien hoe het gaat.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

black_kelpie

Berichten: 7775
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:36

Spuitverf.... _-:(

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:37

Giolli schreef:
laraxXxemma schreef:
Maar serieus he, ik had van de H&M super mooie blouse gevonden voor sollicitatie. Echt zijde achtig, lichtblauw, mooie gladde stof en onzichtbare knoopjes. Echt die was perfect. En dan pak ik maat 32 (!) Uit het rek en het hangt als een chipszak om me heen zoveel lucht. Echt niet normaal hoe ongelooflijk groot, en dat was nou echt niet het type waarbij oversized gewoon het model was. Echt met verdriet terug gehangen dat dat zelfs bij een 32 al zo was, zo jammer.

Maar ik neem het wel voor lief dat ik enkelbroeken als normale lengte draag. Ik heb niks te klagen over mn lengte, ben er dik tevreden mee.


Bestaat er maat 32? :wow: :')

Niet vaak genoeg :')

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Tigress

Berichten: 8921
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:42

Ik heb 2 uur geleden dokter gebeld, i.v.m. m'n hooikoorts. Ik moest na 14:00 weer terug bellen, zodat zij in de tussentijd overleg met dokter kon hebben (zwaardere medicatie, welke, en eventueel ook oogdruppels). Bel ik weer terug, krijg ik enkel een ''hallo''. Geen naam, dus ik nam aan dat het dezelfde dame weer was. Vervolgens noemt ze de medicatie en naam van een andere cliënt daar, waarna ik aangaf dat ik dat niet was.
''Bel om 4 uur maar weer dan''. Ja, dat kan niet, want dan ben ik aan het werk.
''Nou, dan bel je morgen toch weer? Dat ene dagje zal ook niet veel uit maken.''
Verdikkeme, dat zal jij eens even voor mij bepalen zeg -:(- Daarbij, ik zou vandaag contact hebben, omdat ik misschien morgen langs moet komen als dokter dat graag wil.

En dit is niet de eerste keer dat dit zo even gebeurd. Ze hebben mijn moeder een paar weken af proberen te schepen met d'r longontsteking, en hebben rekeningen en klanten door elkaar gehaald (mijn ma kreeg ineens een rekening die niet voor haar, maar voor mij bedoeld was. Bleken er meer dingen mis te zijn gegaan in het systeem.) Het begint nu best vervelend te worden zo :\

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Britta31

Berichten: 13066
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:44

Afbeelding
Dat onze kat de paashaas heeft gevangen :( Sorry kinderen.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:46

Giolli schreef:
Meliaforever schreef:
Mensen die elke keer je proberen te pushen om buiten te gaan zitten, want dan word je lekker bruin. En vooral niet insmeren dan, want dan word je niet bruin. :

Ik vind een bruin kleurtje heel mooi hoor, maar het is ook ongezond. Ik smeer me ook altijd in als ik in de zon ga zitten. Sowieso mijn hoofd standaard als het zonnig is buiten.


Ik vind bleek juist veel mooier. :D Ik blijf ook altijd uit de zon. Pest hekel aan die zomer sproeten en bleek is veel charmanter. <<)


Ik hou juist van mijn zomersproeten. :D

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:57

Zwitserland is vandaag al vrij voor de Pasen en het systeem ligt weer plat en nu is degene die daar niet zo handig in is ermee bezig dus dat duurt wel tot eind van de dag.
En m’n baas is aan het pushen dat ik India en onze nieuwe customer service manager moet pushen, maar ik wil niet meteen op z’n eerste dag als onze customer service manager hem al tegen ons in het harnas jagen door veel te hard te pushen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 16:07

Ik wil zo graag uit huis. Ik word hier gillend gek. Helaas zit het er gewoon niet in momenteel.

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 16:57

Dat mijn "waterdichte" telefoon hooguit 3 seconden in water(met soda) heeft gelegen en nu stuk is _-:(


iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 17:30

De auto.... De remklauw is kapot. Als ik niks deed kon die op een helling volledig stil blijven staan.... achteruit rijden was bijna geen doen (moest echt flink gassen) en vervolgens ermee in de file komen..... Zolamg ik bleef rijden niks aan het handje. Remmen was drama (remde te snel en te hard....) Garage gebeld, ANWB langs gestuurd, die het gerepareerd. Je kan van t weekend nog wel weg, maar daarna echt met je auto langs de garage...
Ik rijd parkeerterrein af en het piepte alweer..... Toch maar meteen naar de garage. Komen we er aan, gaat t ons 300 euro kosten.... pas nog n beurtje gehad van 400 euro.

Onderweg was de garage al gebeld door iemand die daar werkt dat er voor hem een auto reed (op onze kentekenplaat staat de naam van de garage) met een rokende rechtervoorband....

Pfff wat nou je kan nog je weekendje weg met deze auto, mooi niet. Gelukkig gaan ze m morgen meteen repareren dus hebben we m op tijd terug....

_Tristan

Berichten: 1352
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 17:41

Tentamen niet kunnen maken door afsluiting van de Maastunnel.. Was een uur van te voren vertrokken en kwam net te laat aan -:(- Wanneer zit het eens mee..

~ Belle & Tristan ~
@HaflingerTristan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:16

DeMolenhoek schreef:
Aan de kopers van ons huis. Vanavond wordt alles getekend en tot zelfs nu zeiken, janken en klagen ze over alles! Wij hebben hier geen tijd voor!!!! Hou gewoon jou smoel, zet jou handtekening en klaar!!! Ga geen foto’s doorsturen van muren waarop er schaduw valt en dan beweren dat het vocht is en het dak nog op onze kosten moet gerepareerd worden. Dat is geen vocht!!! Ga niet zeiken over de meterstanden. Die zijn gewoon correct! En jank niet dat wij de boiler en ketel moeten weghalen omdat jullie gas willen ipv mazout. Dat is niet ons probleem! En nee, jullie krijgen ook de sleutel niet vroeger. Stik er in!!! -:(- _-:( -:(-


Gaan ze nu nog serieus zeiken ook dat wij inboedel hebben mee genomen dat zij wouden. Sterker nog, ze hadden het al aan familie beloofd. Hallo?! Wat snappen wij niet aan het woord inboedel?! Dat is van ons!

Man man man. Nog even rustig blijven en dan is het ons probleem niet meer.

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:21

Kaakchirurg. Waarom hebben ze t vorige week niet direct goed gedaan.
Etterbakken dat t zijn

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:27

Pff hagelslag, ik heb binnenkort ook een afspraak bij de kaakchirurg voor beide verstandskiezen onder en ik vond het al spannend maar na al jou verhalen al helemaal. Brrr -O-

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:45

Sorry, verstandskies was niet zo erg als deze

DaraBariton

Berichten: 1303
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:16

Aan mezelf in de supermarkt dat ik weer is geen keuze kon maken. :+

Dara♡ Bedankt voor de mooie jaren samen...
*31-05-2001 - †27-06-2021
◇Wiebe◇|31-03-2023| Fryso 518 x Tsjalle 454|