Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:02

aan die moraalridders van tegenwoordig.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18


hagelslag
Berichten: 8930
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:03

Vanda ging het helaas of gelukkig erg vlot.
Nog geen 5 minuten in de wachtkamer gezeten.
Maar jezus heb ik een hekel aan die sadistische mensen.
Waarom hebben ze vorige week vrijdag niet direct AB meegegeven.
De tand is niet voor de lol getrokken, nee er zat een hardnekkige ontsteking onder.
Echt ik snap het niet. Nu moet ik meer pijnlijden.
Moet morgen nog weer een keer heen

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:04

Mensen die ongevraagd mijn hond aaien. Ja, het is een lieve hond, maar ook ja, het is een hond van 50+ kilo. Ik heb geen behoefte dat als ze straks door wat voor reden dan ook perongeluk uitvalt, zij de gebeten hond is. Terwijl andere de oorzaak zijn.
Ik heb der prima onder appèl staan, maar ik wil eventuele bijtincidenten gewoon voorkomen.

En dan nog boos worden als ik nee zeg, kreeg de eeuwige jeuk met te korte armpjes eens _-:( .

[o]

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:10

Dat ik die studio niet krijg... was zo toe geweest aan een nieuwe woonruimte. En alleen maar omdat ik in September pas weer ga studeren.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:24

MarlindeRooz schreef:
Dat ik die studio niet krijg... was zo toe geweest aan een nieuwe woonruimte. En alleen maar omdat ik in September pas weer ga studeren.


Ach wat balen! Zeker als je er zo op gehoopt had.. :(:)


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:35

Wat balen MarlindeRooz, ik had je die studio zo gegund. Dan had je alvast een fijne eigen plek gehad voordat je studie begint in september.

Ik erger me aan mijn opleiding. Welke gek bedenkt het om een schooldag van 08.30 - 15.20 te plannen met alleen 10 minuten pauze om 10.10? :oo Net de pauze gehad maar ik voel me nu al vreselijk flauw.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Britta31

Berichten: 13063
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:02

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klittenband vast geniet aan het raam.En horrengaas met de andere kant van het klittenband.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

cursebreaker

Berichten: 11367
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:09

lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o


Eén van de moeders van school waar ik vrij veel contact mee heb, want onze zoontjes zijn vriendjes, doet dit ook altijd en dat strijkt me Echt tegen de haren in hahaha. Niet dat ik altijd een wonder ben met typen, maak veel foutjes door het te snel willen typen bv. maar mijn hemel wat vind ik dit toch irritant ja haha *Zover ik weet heeft ze geen dyslexie, maar gebruikt ze het gewoon bewust of weet ze gewoon het verschil niet? Geen idee. Maar elke keer zit ik weer met m'n ogen te rollen, lol.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 11:13

Waar heb ik mij vandaag (en de afgelopen weken) niet aan geërgerd?

Nichten die niet naar onze oom om kijken, maar wel zijn erfenis willen. En dan ook nog zeggen dat zij best willen helpen, maar niet komen om te schoonmaken of boodschappen willen doen en mee naar het ziekenhuis is ook te veel gevraagd. Blijf dan lekker weg joh, jullie kijken al jaren niet om naar die man. Mijn moeder en ik zorgen wel voor hem.

De planning op mijn werk is een ramp, alles loopt in de soep. En wie mag het opgaan lossen?

Al 5 maanden slaap ik erg slecht door alle stress en gezeik, ik wil gewoon een goede nachtrust hebben. Liever meer dan 1x in de week als het kan.
Mijn vreetbuien zijn vervangen door constante honger. Of ik ben dus chagrijnig van de honger of chagrijnig omdat ik toe geef met het gevolg dat ik weer aankom.
En als ik eens wil praten over mijn problemen krijg ik de dooddoener: 'Zo heeft iedereen wel wat.'

Blij dat ik binnenkort vrij ben en lekker een weekend weg ga. Hopelijk kan ik dan eens bijtanken.

Een nieuwe dag, een nieuw begin.

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 11:56

Aan dat alles wat ik zeg op een weegschaal geplaatst moet worden.. :(

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:03

Dat het schijnbaar moeilijk is om te lezen (gisteren nog bij mijn ouders nog papiertje achter gelaten dat ik donderdag moet werken). En door blijven bellen terwijl ik al in gesprek ben op de telefoon. En telefoontje was uiteindelijk ik morgen vrij ben. }:0

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:36

Kledingzaken die niet groter dan maatje anorexia verkopen.

xJennifx

Berichten: 1145
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:39

Ik erger me al een tijdje aan mensen die nu nog denken dat hun paard het koud heeft met dit weer en wel een deken op moet. *Nee ik ga niet buiten poetsen want dan krijgt paard het koud*

Wordt elk jaar erger zeg.

Dicha v. Johnson
M1+9

Niobe

Berichten: 7960
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:45

Collega's van andere afdelingen die bij ons op kantoor theekransjes komen houden en dan het liefst alleen praten over alle ellende uit hun leven en uit die van de zus van de buurman van de ex-collega van hun schoonmoeder.

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:59

xJennifx schreef:
Ik erger me al een tijdje aan mensen die nu nog denken dat hun paard het koud heeft met dit weer en wel een deken op moet. *Nee ik ga niet buiten poetsen want dan krijgt paard het koud*

Wordt elk jaar erger zeg.

Dit! Altijd hetzelfde met 'oh nee 's nachts wordt het kouder dus dan moet ie een andere deken op hoor!' :')

xJennifx

Berichten: 1145
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:01

Ghostattack schreef:
xJennifx schreef:
Ik erger me al een tijdje aan mensen die nu nog denken dat hun paard het koud heeft met dit weer en wel een deken op moet. *Nee ik ga niet buiten poetsen want dan krijgt paard het koud*

Wordt elk jaar erger zeg.

Dit! Altijd hetzelfde met 'oh nee 's nachts wordt het kouder dus dan moet ie een andere deken op hoor!' :')


Ja gaan ze dat dan de hele zomer volhouden ofzo? :o

Dicha v. Johnson
M1+9

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:05

Dat de vakantie die ik wilde boeken ook nog eens ineens 500 euro duurder is geworden. Hou op hoor :(

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:06

cursebreaker schreef:
lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o


Eén van de moeders van school waar ik vrij veel contact mee heb, want onze zoontjes zijn vriendjes, doet dit ook altijd en dat strijkt me Echt tegen de haren in hahaha. Niet dat ik altijd een wonder ben met typen, maak veel foutjes door het te snel willen typen bv. maar mijn hemel wat vind ik dit toch irritant ja haha *Zover ik weet heeft ze geen dyslexie, maar gebruikt ze het gewoon bewust of weet ze gewoon het verschil niet? Geen idee. Maar elke keer zit ik weer met m'n ogen te rollen, lol.

Maar de ij door en y vervangen heeft toch niks met dyslexie te maken? Oprechte vraag hoor, ik wil niemand ermee beledigen. Ik heb alleen het idee dat dat hetzelde is als dat we vroegâh togh schreven ipv toch in ons rebelse MSN-tijd

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:01

Jolien87 schreef:
Kledingzaken die niet groter dan maatje anorexia verkopen.


Ik ga daarom altijd naar dezelfde stad en altijd naar dezelfde winkels waarvan ik weet dat ik er meestal wel slaag. Ik sla de gewone winkels al over.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

cursebreaker

Berichten: 11367
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:05

Independence schreef:
Maar de ij door en y vervangen heeft toch niks met dyslexie te maken? Oprechte vraag hoor, ik wil niemand ermee beledigen. Ik heb alleen het idee dat dat hetzelde is als dat we vroegâh togh schreven ipv toch in ons rebelse MSN-tijd


Ik wilde ook niemand beledigen, daarom dat ik ook erbij zette dat ik ook dacht dat zij geen dyslexie had. Ik weet niet of mensen met dyslexie dit namelijk wel of niet door elkaar halen bv - ik ben niet zo bekend ermee. Mijn zusje heeft bijv. enorm veel moeite om de EI en IJ juist te gebruiken, om maar wat te noemen, maar heeft geen dyslexie verder.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:08

Amandavd schreef:
Jolien87 schreef:
Kledingzaken die niet groter dan maatje anorexia verkopen.


Ik ga daarom altijd naar dezelfde stad en altijd naar dezelfde winkels waarvan ik weet dat ik er meestal wel slaag. Ik sla de gewone winkels al over.


Haha maar dit is echt hoor! :')
Laatst in een winkel vroeg ik of ze nog maat 40 hadden van een bloes. “Nee alle grote maten waren al op”
Rot op joh. :')

Onderschrift

daantjuhhh

Berichten: 26789
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:20

Dat ik van het hekje naar de muur wordt gestuurd bij de aanvraag van een hypotheek.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:23

Amandavd schreef:
Jolien87 schreef:
Kledingzaken die niet groter dan maatje anorexia verkopen.


Ik ga daarom altijd naar dezelfde stad en altijd naar dezelfde winkels waarvan ik weet dat ik er meestal wel slaag. Ik sla de gewone winkels al over.


Giolli schreef:
Haha maar dit is echt hoor! :')
Laatst in een winkel vroeg ik of ze nog maat 40 hadden van een bloes. “Nee alle grote maten waren al op”
Rot op joh. :')


Dit! Doe even normaal zeg. In sommige winkels kijken ze je nog net niet de deur uit.
Maat 40 is een gezonde, Hollandse maat.

hagelslag
Berichten: 8930
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:25

Dit ding heeft mij 2 uur van mijn werkdag gekost.


Dat betekend helaas ook 2 uur overwerken.
Ivm feestdagen is er super veel te doen en tsja, de dieren hebben honger. Feestdag of niet
Afbeelding
Afbeelding

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:32

Jolien, je moet maar zo zien... dat er altijd alleen kleine maatjes over blijven en de 38/40/42 uitverkocht zijn betekend dat die het meest en snelst verkocht worden. Dus als verkoopster maatje 34 mij vertelt dat ik bij de grote maten moet kijken, vertel ik met heel veel liefde dat ze misschien wat meer inkopen in reguliere maten moeten doen. Joe

Onderschrift


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Arlette1991, Birgit__, Duhelo, fjordwijk, GrapeshotBot, hagelslag, Laura_1986, ManonGrr, MDWStables, MyChoice, nienmoon, Pien63, Rupser, s1993, Selina, sorayamagic2, Summerfly, Thrive, tinker_sally, wiifke en 52 bezoekers