[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:24

Heerlijk is dat Lena <3 Vind 't altijd een hele opgaaf om thuis net zo te rijden als tijdens les!

Ja als je weet wat je moet zoeken én dat dan toevallig ook nog tegenkomt, dan kan het snel gaan Nies. Wat heb je tot nu toe gedaan en getest bijvoorbeeld/waar ben je naar op zoek?

Jeetje wat jammer dat het zo'n invloed heeft Marietje. Belachelijk hoe sommige mensen je hele plezier kunnen vergallen :\ Knap dat je om die reden de wedstrijd hebt afgezegd. Wel eerlijk naar je paard en jezelf toe! Hopelijk vind je het plezier snel weer terug en heb je niet al te veel last van die mensen op stal. Is het zo dat ze je enorm naar beneden halen dan? Sterkte met de situatie iig. Als de stal verder zo fijn is kan ik me voorstellen dat je niet zo even de stap zet om te verhuizen met je paard..

Marena van Steenbergen, M1+8


aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:07

Ik sluit me bij de reacties hierboven aan, goed om het dan af te zeggen. Veel succes, ik kan me voorstellen dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:35

Ik zoek een Passier springzadel en dan moet ie ook nog bruin zijn en 17,5" dus daar loopt het niet echt van over. Nu kan ik met dit paard pas net een beetje galopperen dus het heeft ook geen haast. Al zou ik hem het liefste vandaag al in huis hebben natuurlijk :')

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:39

Nies_ schreef:
Ik zoek een Passier springzadel en dan moet ie ook nog bruin zijn en 17,5" dus daar loopt het niet echt van over. Nu kan ik met dit paard pas net een beetje galopperen dus het heeft ook geen haast. Al zou ik hem het liefste vandaag al in huis hebben natuurlijk :')

Ah oké! Niet? Springzadels zie je best veel in bruin toch? 17,5" ook wel gangbaar..
Nou ja, je hebt dan inderdaad nog even. Maar kan me voorstellen dat je 'm liefst vandaag nog hebt ja, haha.

Marena van Steenbergen, M1+8

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:12

Ja, maar niet in het merk wat ik wil blijkbaar :+ In Duitsland zie je ze wel veel, maar allemaal 17", een enkele keer 18".

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:40

Nies_ schreef:
Ja, maar niet in het merk wat ik wil blijkbaar :+ In Duitsland zie je ze wel veel, maar allemaal 17", een enkele keer 18".

Bizar := Dat wordt één laten maken dus... }:0

Marena van Steenbergen, M1+8

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:51

Haha ik vrees ervoor

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 16:14

En een ander merk is geen optie?

Marena van Steenbergen, M1+8

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:04

Dan liever zwart of een nieuwe bestellen. :o

Meya_

Berichten: 1426
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:21

Balen van je zadel Rianne, maar gelukkig heb je al een nieuwe! Zit die beter?

Flevolander alweer opgeknapt? Succes in het M2!

Leuk Almelose dagen! Staat ook altijd nog op ons lijstje, net als het Texel weekend :)

Shelly knap dat je de proeven uit je hoofd hebt kunnen rijden! Jammer zeg dat het dan zo gaat..

Marietje jammer zeg dat het dan zo gaat op een stal.. Wel goed van je om niet te gaan, dan te gaan met andere redenen :)

Lastig Nies, zadels.. Haha weet er alles van!


Zo alles gelezen en volgens mij op de meeste gereageerd. Leest wat onhandig op een mobiel zoveel pagina's :')

Hier gaat het met de dag beter, gisteren heeft vriend even beeldmateriaal gemaakt. Wel fijn, dat mijn gevoel wel wordt bevestigd :j

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 09:31

@ Nies; Dat klinkt als moet niet moeilijk te vinden zijn?! Maar valt dus tegen, jammer
@ Meya; Leuk zeg, fijn dat je gevoel is bevestigd

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 09:59

Ja zadel zit veel fijner Meya. Meer wrong en soft seat dus ook écht een stuk zachter dan mijn vorige.. Hij wordt vandaag naar de fabriek in Engeland gestuurd zodat ze er nieuwe kussens onder kunnen plaatsen. De standaard rechte kussens die onder zadels zitten liggen nl. niet mooi op Marena haar rug. In 't midden blijft er dan ruimte tussen haar rug en het zadel door een welving in haar rug. Er komen dus ronde kussens onder zodat hij overal mooi aansluit.

Fijn dat 't met de dag beter gaat! Foto's zagen er lekker ontspannen uit +:)+ Altijd goed voor jezelf om even beeldmateriaal te hebben.

Marena van Steenbergen, M1+8

Meya_

Berichten: 1426
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:42

Ah zo! Komt bij haar dus ook net iets anders dan anders. Hoe lang is je ZADEL onderweg?

Ja, wel fijn indd.. Thnx :)

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:51

Ja klopt, helaas.. Ik dacht dat haar rug heel makkelijk was, maar situatie was dus niet ideaal met de kussens. 't Kan wel opgevangen worden met een pad met inlages, maar dan wordt 'ie bij de boom weer te krap. Dus dan maar meteen goed! Ben 'm 4 à 5 weken kwijt. Geduld, echt mijn sterkste punt...

Marena van Steenbergen, M1+8

Meya_

Berichten: 1426
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:56

Nee, dan moet je het indd goed doen! Tja.. Ik heb 3 maanden gewacht op mijn zadel vorig jaar, had gelukkig wel een zadel te leen van iemand anders.

Dan maar zonder zadel rijden :D :+

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A
Wyfke fan Stokmanshiem
Bûke fan Stokmanshiem

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:48

Zadels .... blijft altijd een gedoe!

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:08

Zadels is inderdaad ellende wij gaan morgen naar de zadelmaker.. De rest ook allemaal succes met de zadels!
Zonder zadel ga ik niet proberen :7

Hier denk ik even een rustig weekje gister gelongeerd, vanavond vergadering dus een vrije dag voor Doran, hopelijk donderdag of vrijdag even rijden.
We gaan koningsdag weer op concours dus na deze week gaan we weer flink trainen.

Baron <3 Eindstand: L2+2
Doran <3 | B +12 | L1 +13 | L2 +10 | M1 +14 | M2 +11 | Z1 +10

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:16

Leuk Buxy, altijd wel gezellig met Koningsdag!

Ik heb zojuist ook weer ingeschreven, voor komend weekend.

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:36

Leuk Marietje35!
Succes alvast!

Baron <3 Eindstand: L2+2
Doran <3 | B +12 | L1 +13 | L2 +10 | M1 +14 | M2 +11 | Z1 +10

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:34

Pff ja, vreselijk Meya! Nou ja, zolang mijn oude zadel nog niet verkocht is kan ie nog wel even gebruikt worden. Rijd er dan 1x per week mee en voor de rest maar longeren. Oude zadel is niet dusdanig slecht dat het meteen schade oplevert, moet er alleen geen half jaar meer mee door willen rijden. Sowieso nu hij opgevuld is, is het een stuk beter geworden dus dat scheelt :) En als ie verkocht is kan ik evt. met de Fryso van degene van stal rijden. Die is qua boommaat precies goed, is alleen wat te lang voor Marena's rug..

Haha nee zonder zadel ga ik ook niet proberen hoor Buxy.. := Succes met trainen!

Goed bezig Marietje, schijt aan de rest! Jullie kunnen 't +:)+

Marena van Steenbergen, M1+8

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:18

Wat een weertje he! Lekker *D

Gisteren fijne les kunnen rijden, maar weer vergeten te filmen. 8)7

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:21

Ah leuk, succes van het weekend Marietje! Komt vast goed. +:)+

En zadels blijft een gedoe inderdaad. ik heb nu een fijne goede, maar voordat je er eentje hebt die echt goed ligt, pff. Ik kan me voorstellen dat je dan graag bij de soort blijft die goed ligt.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3


Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:22

Het ligt ook zo aan wat voor een paard je hebt. Kan maar zo zijn dat je ineens niet meer goed kunt zitten met hetzelfde zadel, maar op ander paard ...

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:44

Dat is zeker waar! Ik vind een Hulsebos bijvoorbeeld meestal fijn, maar niet op mijn paard. Past haar echt niet.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:10

Ik heb het zadel al in het zwart voor m'n andere paard en daarmee heb ik hem al een keer gereden. Dus dat zou goed moeten gaan. Zou inderdaad wat zijn als na een lange zoektocht dat zadel ook nog eens voor geen meter blijkt te zitten :') Ik heb heel makkelijk last van m'n knieën en rug in veel zadels dus zolang de type zadels die ik nu heb passend te krijgen zijn hou ik het daar graag bij.

Succes bij de zadelmaker, buxy!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eline_S_S en 36 bezoekers