Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jorex

Berichten: 9891
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:04

Anoniem schreef:
Jorex schreef:
Dat die gvd vis nooit de camera aan kijkt, ik wil naar huis.
Ik ben echt zo klaar met deze cichliden, echt ik zit nog liever op een lab te pipeteren |o

En mijn voeding wil ook van alles niks. Hij schiet alle kanten op met de ampères :7

vis? camera? :o?

Wetenschappelijk experiment :j

Alex en Jorie <3


Schuur_

Berichten: 4813
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:08

Dat van die verjaardagen doet me denken aan het kerstfeestje van het bedrijf waar ik voor werk.

Een hapje eten in een bistro (niks mis mee) maar op het einde werden er kaarten (met inhoud) uitgedeeld door de vorige eigenaar die om een of andere reden ook aanwezig was. Helaas was het vrij selectief en kreeg ik en 2 anderen er geen terwijl bv de secretaresse die ook na de overname was aangeworvem er wel 1 kreeg. Was even heel zuur. Vond het ook al apart dat onze Duitse techniekers niet waren uitgenodigd terwijl ik wel moest overvliegen. En dan zitten hameren op 'we moeten de collegiale sfeer verbeteren'. Way to go kerel

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Blackberry28

Berichten: 2966
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:25

Divers schreef:
Ik maak op mijn werk altijd een feest van iedereens verjaardag (slingers, surprise party, taart) en die van mij zijn ze vergeten.


:(:) Ahhh...dat is niet tof nee, alsnog van harte gefeliciteerd!

Waarschijnlijk denken zij helemaal niet aan verjaardagen, omdat jij dat altijd doet en het regelt!

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:43

De stress om de belastingdienst. Voel me echt een oplichter %)

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Siggislief

Berichten: 13849
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:43

Vanmorgen optijd weg gegaan om optijd ergens te zijn, krijg je om 8:30u daar te horen
dat hun Systeem eruit lag. En ik was optijd omdat ik niet vind dat je te laat moet zijn.

En om 8:50 kreeg ik te horen dat het wat uitliep want het Systeem deed het nog steeds niet.
Uiteindelijk wel om 9:30u ingesprek gegaan inplaats van 9:00u.

Donderdag mag ik terug komen voor weer een gesprek, maar daar voor eerst een Intake bij de Fysio
en daarna bij hen in gesprek voor een Planning.

Toen ik onderweg was naar huis kreeg ik een appje van mijn vader dat er een tram ontspoort was,
dus ik mocht even terug naar huis lopen.. _O- Niet erg met dit weer maar had wel zere voetjes.

(Was vanaf de afspraak naar het Museumplein en zo onder het Rijksmuseum heen gelopen
om bij de Tram te komen die ik nodig had.
En toen ik die gemist had was ik een halte verder gelopen,
en terug lopen naar huis was pas later toen ik al in de tram zat terug naar huis)

Bram ✝12/08/'15

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:44

Ik voelde mij zaterdag zo relaxed en niet awkward en gewoon blij en nu niet meer.. ik wil dat gevoel terug!

Veraaaaah

Berichten: 2330
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:06

Vandaag heb ik me geërgerd (nouja ben vooral verdrietig) dat mijn paard weer kreupel loopt. O heb me ook aan mijn navigatie gewerkt die me steeds verkeers stuurde -:(-

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:10

Thanks all...

Nu aan de koppijn en pijn in mijn ogen van al ‘t gejank.

Lestrange01

Berichten: 2787
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:07

Aan mensen die respectloos bezig zijn over wat er in Frankrijk is gebeurd. Dan heb ik het niet om grapjes ofzo, want daar kan je ten minste nog om lachen, maar om 80% van activistisch twitter/facebook/Instagram die constant zeiken over hoe het ons niets zou moeten schelen wat er in Frankrijk is gebeurd.

Echt man man man, kijk latisha ik snap dat je je weer even geroepen voelt om je tegen de maatschappij af te zetten en behulpzaam denkt te zijn door verdeeldheid te zaaien maar mijn hele feed staat er vol mee en ik ben nu wel een beetje klaar met dat "kijk mij nou eens woke zijn voor één dag" gedoe.

Oh en dat mijn enige real-life vriendin me steeds meer negeert sinds ze een vriendje heeft. Niet dat ik bepaald veel aandacht nodig heb, maar die paar keer in de week dat ik je een leuke meme stuur of een foto deel van onze favoriete anime verwacht ik wel een reactie

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:23

@lestrange, hetzelfde hier. "Waarom maken wij ons zorgen over een gebouw als de hele planeet eraan gaat?? We zijn allemaal gedoemd!!!" Kunnen ze mensen gewoon even laten treuren voor een prachtig monument? Inderdaad onmetelijk gezaag...

Lastig zo met je vriendin :(:) Ik hoop dat het snel betert, maar uit eigen ervaring beterde het altijd pas als het uit was :') Ik duim voor je dat ze terug bij haar zinnen komt!

xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-19 22:33

Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:52

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7


Huh, om een hor toch niet?

xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-19 23:39

Niobe schreef:
xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7


Huh, om een hor toch niet?


Ja blijkbaar staat er iets in het huurcontract dat het goedgekeurd moet worden door de vereniging van eigenaren a.k.a. de verhuurders.

En heb eerder op de avond ook alweer gezeik gehad met mijn moeder. En ik zit hier nu alleen te janken in bed al 3 kwartier. Mijn moeder reageert niet en mijn vriend is net gewoon gaan slapen terwijl ik me mentaal hondsberoerd en onzeker voel.

Mensen zijn klote.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 04:20

Dat ik elke nacht rond die tijdstip misselijk wakker word. Omdat ik mijn ex zo mis...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:46

Het gebruik van 'me' ipv 'mijn', 'hun' ipv 'zij', 'als' ipv 'dan' en 'na' ipv 'naar'... En ik besef dat het me niet een prettiger mens maakt, maar ik vind het zo knullig en lelijk staan en ik kom het steeds meer tegen in de schrijfstijl van tegenwoordig. Verder ben ik heel aardig :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:49

Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o

Dorus

Berichten: 13167
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:55

Dat het speelkwartier van de kleuterklas vandaag extra luidruchtig is en extra lang duurt.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:57

lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o

:')
Style in plaats van stijl vind ik er ook zo een :x

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:00

lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o

Dit doet mijn moeder ook... Het typt sneller volgens haar...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:02

Mensen die vanaf 5 uur vanochtend vuurwerk lopen af te steken. :x

Marcella

Berichten: 36531
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:05

lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o

Als je ouder en misschien dyslectisch ben kan het wel heel moeilijk zijn. :o :j

Denk dat de kat zich aan mij geërgerd heeft.....toch wel balen als baas een makkelijke slaper is.... :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:07

Ik erger me aan de hoeveelheid bloed die mijn lichaam besloten heeft uit te scheiden... Moet dat nou...? Kan dat niet gewoon 2 druppels zijn ofzo? :')

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:13

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7

Hor met klittenband van de action :D Kost je 2.50 en blijft goed zitten. Maar haal je er ook zo weer af.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

hagelslag
Berichten: 8898
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:14

Kaakchirurg afspraak nummer zoveel.
Ben benieuwd hoelang ik vandaag in de wachtkamer zit

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:40

hagelslag schreef:
Kaakchirurg afspraak nummer zoveel.
Ben benieuwd hoelang ik vandaag in de wachtkamer zit

Ik heb bij zowaar elke afspraak een uur gezeten. :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Bytespider, Eefje_Sammy, Rijsa, rosalie_a, roucha1, scrabbel, supertammy en 54 bezoekers