Jessica op zwart?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Fnanne

Berichten: 14265
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-19 10:45

Zojuist zag ik dat Jessica 'op zwart' staat?
Heb geprobeert terug te zoeken hoe of wat, maar heb wat gemist denk ik?

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst


Albertina71

Berichten: 749
Geregistreerd: 09-01-14
Woonplaats: Bunschoten

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:47

Misschien leef ik onder een steen, maar wie/wat is Jessica? 8)7 :+

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:47

Albertina71 schreef:
Misschien leef ik onder een steen, maar wie/wat is Jessica? 8)7 :+


Een van de Communitymanagers, normaal geschilderd in bordeauxrood. ;)

M. 21-07-2017. <3

Fnanne

Berichten: 14265
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-19 10:48

Chiave schreef:
Albertina71 schreef:
Misschien leef ik onder een steen, maar wie/wat is Jessica? 8)7 :+


Een van de Communitymanagers, normaal geschilderd in bordeauxrood. ;)

:j inderdaad.

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

SayaJones

Berichten: 11920
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:02

Hey, wat vreemd.. Jessica heeft behoorlijk wat gedaan voor Bokt, als ze daadwerkelijk geen community manager meer is, heeft ze toch een aankondiging of melding verdiend lijkt mij :)

Mocht het in ieder geval zo zijn; Jessica, bedankt voor alles wat je voor Bokt hebt gedaan de afgelopen jaren en de gezellige Horse Events die ik samen met je heb mogen meemaken! :D
Ik hoop dat je een goede toekomst tegemoet gaat.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:06

SayaJones schreef:
Hey, wat vreemd.. Jessica heeft behoorlijk wat gedaan voor Bokt, als ze daadwerkelijk geen community manager meer is, heeft ze toch een aankondiging of melding verdiend lijkt mij :)

Mocht het in ieder geval zo zijn; Jessica, bedankt voor alles wat je voor Bokt hebt gedaan de afgelopen jaren en de gezellige Horse Events die ik samen met je heb mogen meemaken! :D
Ik hoop dat je een goede toekomst tegemoet gaat.


-O- dit..
Jessica, ik schrik ervan!
Hopelijk is het een foutje ?

Hoe dan ook je bent een topwijf en enorm bedankt voor alles wat je voort Bokt hebt gedaan !

Amado7

Berichten: 10718
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:30

Huh, heb dit ook gemist denk ik.

Niet perfect is ook goed

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:33

Ik zie het ja. Jemig, staat in de wiki ook gewoon vermeldt als een van de naast Bart en Oscar. Hopelijk een foutje gewoon.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:35

De communicatie is wel vaker minder goed. Heb het vaker meegemaakt dat een groentje ineens zwart was, of andersom, een zwarte gebruiker in een keer groen en dat dit dan in het volgende bulletin gezet werd. Alleen duurt het nu nog zeker 2 weken voor het nieuwe bulletin uitkomt...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:40

Komt wat vervelend uit met de timing van het BBB maar daarin wordt dit normaliter meegenomen. Wat fohadie aangeeft, die timing is vaker niet heel handig.

Jessica is sinds afgelopen vrijdag uit dienst. Ze heeft even terug aangegeven dat ze op zoek wil naar een andere uitdaging met onder andere meer groeimogelijkheden en ook meer offline-contact.

Wij danken Jessica natuurlijk heel erg hartelijk voor alles dat ze voor Bokt heeft gedaan! In het volgende BBB een wat uitgebreider bericht.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 16-04-19 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:47

Jeetje das wel heel knullig zo :\

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Fnanne

Berichten: 14265
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-19 11:48

Da's inderdaad wel een knullige timing... Een berichtje maken is toch zo gedaan?
Jessica, dank voor je inzet :j

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:49

Mars schreef:
Jeetje das wel heel knullig zo :

Zo zijn meer dingen hier op bokt met teamleden wel eens heel knullig gegaan :x :x :x

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:58

Berichtje op FZ was wel zo netjes geweest. Jessica heel erg bedankt voor je inzet. Ik heb niet veel met je samengewerkt in de tijd dat ik teamlid was, maar heb de samenwerking die er was altijd als erg prettig ervaren. Succes met wat verder op je pad komt.

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:05

Oef, het zou toch wel sieren als dit even iets anders was gecommuniceerd....
Vooral ook het stuk over wat Jessica wel of niet wil :\

SayaJones

Berichten: 11920
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:09

fohadie schreef:
De communicatie is wel vaker minder goed. Heb het vaker meegemaakt dat een groentje ineens zwart was, of andersom, een zwarte gebruiker in een keer groen en dat dit dan in het volgende bulletin gezet werd. Alleen duurt het nu nog zeker 2 weken voor het nieuwe bulletin uitkomt...

Groene teammies worden inderdaad gewoon in het BBB vermeld. Is niet te doen om voor ieder groene teammie die zwart wordt of andersom een topic te openen :))

Maar rode teammies vind ik toch wel even wat anders. Jessica heeft in mijn ogen wel een eigen topic verdiend met hierin een waardig bedankje voor alles wat zij heeft gedaan voor Bokt en haar inzet op alle HE's.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 17-04-19 10:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:11

SayaJones schreef:
fohadie schreef:
De communicatie is wel vaker minder goed. Heb het vaker meegemaakt dat een groentje ineens zwart was, of andersom, een zwarte gebruiker in een keer groen en dat dit dan in het volgende bulletin gezet werd. Alleen duurt het nu nog zeker 2 weken voor het nieuwe bulletin uitkomt...

Groene teammies worden inderdaad gewoon in het BBB vermeld. Is niet te doen om voor ieder groene teammie die zwart wordt of andersom een topic te openen :))

Maar rode teammies vind ik toch wel even wat anders. Jessica heeft in mijn ogen wel een eigen topic verdiend met hierin een waardig bedankje voor alles wat zij heeft gedaan voor Bokt en haar inzet op alle HE's.

Vroegah was er zelfs een - door mods zelf - een aankondiging als ze gingen stoppen :j


Jessica: Bedankt voor al jouw werk! Jammer dat het zo gaat.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:12

Pfff, altijd elke reden aangrijpen om Bokt neer te halen. Is er een MOD op zwart en wordt t niet gelijk aan de hele kudde gemeld, dan is de communicatie weer knullig en och och och schandalig allemaal.

Neem aan dat Jessica zelf ook wist dat als ze nu ging stoppen het nog even duurde voor dat in een BBB bekend werd gemaakt.
We lezen het wel in de volgende BBB.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17914
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:12

Nou ja, het BBB stond op 4 april online. Dat is dus iets meer dan een week voordat ze uit dienst ging. Was het toen echt nog niet bekend?

Jessica, dan maar in dit topic: dank je wel voor alles wat je de afgelopen jaren gedaan hebt en heel veel plezier in wat er ook maar op je pad mag komen!

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?

Amado7

Berichten: 10718
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:17

Beetje knullig inderdaad. Ik snap dat modjes niet allemaal een eigen topic krijgen, maar dat had ik voor Jessica wel verwacht. Ik hoop dat Jessica zelf hier zich ook nog meld en dat ze in ieder geval dit topic ziet.

Bedankt voor alles Jessica!

Niet perfect is ook goed

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:26

Onwijs bedankt voor alles, Jessica! Ook tijdens mijn tijd achter de schermen. Je bent een fijn mens. Het ga je goed! :D

Wel ga ik mee met de voorgangers; jammer van de manier waarop.

M. 21-07-2017. <3

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:49

:wave: Ik werd erop geattendeerd dat er een topic over mij was. Bedankt voor jullie lieve berichten. :*

En toen was het ineens voorbij…
Na 5,5 jaar is er een einde gekomen aan mijn werk voor Bokt. Ik begon 5,5 jaar geleden met een berg motivatie en ideeën. Helaas bleek gaandeweg dat er minder mogelijk was dan gedacht en gehoopt. Maar met zo’n geweldig team met mensen die zich vrijwillig in hun vrije tijd inzetten, was het werk echt een feestje. De laatste 1,5 jaar werd mijn motivatie minder. Uiteindelijk heb ik de knoop gehakt op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Tja en dan is het nu ineens echt voorbij…

Ik wil jullie, gebruikers en vrijwilligers allemaal heel erg bedanken voor het kleur geven aan de afgelopen 5,5 jaar. Jullie maken Bokt mooi! Ik heb met jullie zoveel mooie dingen mogen beleven. Dat er zoveel vrijwilligers zich dagelijks inzetten om samen met de gebruikers Bokt tot een mooi plekje op het web te maken vind ik heel bijzonder. Ik hoop echt dat de teamleden de waardering blijven ontvangen die ze zo verdienen. Bart mag in zijn handen knijpen met zó’n toegewijd team van mooie mensen. En de gebruikers ook, want zonder dit team geen Bokt. En ik knijp in mijn handen dat ik daar ook 5,5 jaar van heb mogen meegenieten en deel van heb mogen uitmaken.

Talloze herinneringen schieten door mijn hoofd…waarbij Horse Event toch wel een prominente plek heeft. Ik vertrek dan ook met gemengde gevoelens. Ik voel me dankbaar omdat ik met zoveel mooie mensen heb mogen samenwerken, teleurgesteld in de ontwikkeling die veel langzamer dan gehoopt verliep, trots op mooie Horse Event edities met gave workshops en clinics, blij met de leuke vriendschappen die ontstonden en nog veel meer. Ik heb heel erg veel zin in de toekomst. Ik weet zeker dat ik de uitdaging die ik zoek, met (persoonlijke) ontwikkeling, met groei, met veel beweging en kansen en waar ik mijn kwaliteiten ten volle kan benutten, ga vinden!
Vertrekken gaat natuurlijk niet zonder ook een traantje wegpinken…want jee wat ik ga ik het team en de gebruikers missen. De dynamiek, het voor elkaar klaarstaan, het is écht bijzonder.

Tenslotte hoop ik dat Bokt richting een mooie horizon gaat en nog mooier wordt en verder komt dan ooit. Want Bokt blijft gewoon een fantastisch mooi platform!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:21

Ja, zo kun je iemand ook (g)een afscheid geven :=
Ik kan van alles zeggen, maar ik laat het hier maar bij: het was in de lijn der verwachting.

Jessica: enorm bedankt voor alles wat je voor Bokt hebt gedaan. Als teamlid heb ik je wel eens vervloekt als we het eens oneens waren, maar gelukkig kwam dat maar zelden voor en kwamen we er na wat gemopper (van mijn kant :+ ) altijd wel weer uit.
Ik gun je een mooie nieuwe uitdaging en we gaan elkaar snel weer zien!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:45

...... :x

Ik heb er echt geen woorden voor. Wat een bizarre maar vooral schandalige (schofterige) gang van zaken. Om iemand die zo lang zich zo heeft ingezet via de zijdeur eruit te zetten. Het BBB was al online? Toe toch. Zo ga je niet met je personeel om.

Jessica, we hebben een hele tijd samengewerkt en in dit tijd heb ik je leren kennen als een enorm betrokken, oprechte, enthousiaste en toffe collega. Ik wens je alle goeds toe, en ik ben er van overtuigd dat er een prachtige nieuwe uitdaging op je pad komt. Zet 'm op en tot gauw! :*

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Ibbel

Berichten: 48932
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:49

Tja, het blijft een vent aan het roer. En die kunnen nu eenmaal niet communiceren en al helemaal niet inschatten hoe iets (niet) valt. En leren van fouten uit het verleden schijnt ook moeilijk te zijn. :+

Jessica, jammer dat je afscheid zo moet. Ik snap je beslissing, je kwam als 'community manager', maar die community is er nog steeds niet. Ik snap dat de lol er dan na 5,5 jaar tijd wel een beetje af gaat.

Je vindt vast iets heel leuks, de wereld van online communiceren is groot en er is veel behoefte aan goede mensen!
Laatst bijgewerkt door Ibbel op 16-04-19 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers