Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:09

Nee maar hier worden ze er dan gewoon in 1 keer allemaal uitgehaald en dicht genaaid, want als je niet genoeg plek hebt staan je tanden anders weer scheef en is je beugel voor niets geweest (waar ik dus bang voor ben). Hoor zelden tot nooit iemand die ze dan 1 per 1 laat weghalen. Mijn tandarts doet het ook niet...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:11

Als er aan de andere niets aan is, vind ik het wat nutteloos om ze alke 4 te trekken.
Mijne zijn er ook allemaal uit nu, maar vanaf er problemen waren.

nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:18

Ineke2 schreef:
xPabloBokt schreef:
De "dierenactivisten" in de Efteling. -O-

Nou he... Nu kan ik zulke activisten steeds minder serieus nemen net als PVDD.

Echt verschrikkelijk -O- -O-
Gelukkig heb ik deze partijen nooit serieus genomen.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:25

jumpyhorse schreef:
Wat was er gebeurd??!


Ze zijn tijdens de ravelijnshow volgens mij over die hekken gesprongen en met borden rond gaan lopen waardoor iedereen weg moest, heel kort samengevat. Op Google filmpjes etc te vinden. Was niet zo netjes.

Overigens wel die rode ridder die probeerde het “zwaardvechtend” op te lossen, vond dat wel mooi Om te zien ofzo

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:56

CalipsoLover schreef:
Nee maar hier worden ze er dan gewoon in 1 keer allemaal uitgehaald en dicht genaaid, want als je niet genoeg plek hebt staan je tanden anders weer scheef en is je beugel voor niets geweest (waar ik dus bang voor ben). Hoor zelden tot nooit iemand die ze dan 1 per 1 laat weghalen. Mijn tandarts doet het ook niet...

Alsnog is dat vreemd...
Bij mij zijn ze in 3x getrokken.
2x bij de gewone tandarts. Toen waren er 3 uit. Geen enkele last van gehad en kon na 1 dag alweer eten en alles doen. ( wel een beetje voorzichtig natuurlijk)

De 4de is gedaan bij de kaakchirurg, omdat die dwars lag onder mijn tandvlees.
Die is er in meerdere stukken uitgehaald en daar heb ik wel lang last van gehad ( 1,5 week) heb toen ook echt een week alleen maar vloeibaar kunnen eten en voelde mij zo slap als een vaatdoek.

Alles nog steeds onder plaatselijke verdoving en het trekken zelf heb ik absoluut geen last van gehad ook van die laatste niet.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 20:12

Dat het pijn doet bij het doorkomen snap ik. Alleen ik wil dus niet dat m'n andere kiezen nu scheef gaan staan of dat ze mijn andere kiezen beschadigen :P Ik heb alleen wel een naaldenangst en dat is dan ook het enige waar ik tegenop zie, maar als het moet moet het. Ga denk ik de tandarts even bellen voor advies.

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:28

CalipsoLover schreef:
Nee maar hier worden ze er dan gewoon in 1 keer allemaal uitgehaald en dicht genaaid, want als je niet genoeg plek hebt staan je tanden anders weer scheef en is je beugel voor niets geweest (waar ik dus bang voor ben). Hoor zelden tot nooit iemand die ze dan 1 per 1 laat weghalen. Mijn tandarts doet het ook niet...

Hier alle 4 tegelijk ook eruit... enkel 6 spuiten gehad maar helemaal geen pijn :)

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 00:36

Ik voel me spontaan niet zo lekker en kan daardoor niet meer slapen.. Leuk -O-

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 01:07

Aan dat ik hier om twee uur snachts naar daughter aan het luisteren ben terwijl ik een verhaal aan het schrijven ben wat zowel fiets up als verdrietig is, terwijl ik om 7 uur op moet omdat ik tot vijf uur examentraining heb

Waarom ben ik zo

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 04:48

Irritant getik

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 04:56

Dat mijn telefoon uit elkaar begint te vallen (scherm lijkt wel los te laten), dus dat ik vrees dat ik na 4 jaar een andere moet gaan kopen. Kom ik er net achter dat de iPhone 5 blijkbaar niet meer verkocht wordt (I know, ik leef nog in het stenen tijdperk).
Maar, maar, maar.... Ik wil helemaal niet zo'n groot duur nieuw model. Ik wil mijn oude vertrouwde mobieltje houden… Ga dus maar op zoek naar een iPhone dokter ofzo (en hoop dat ik niet uitgelachen wordt).
(First world problems maar er even over klagen is toch wel fijn :+ )

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 05:13

Aan mijn vriend zijn humeur toen ik hem deze nacht wakker maakte om naar de kleine te kijken. Ik kijk er al elke nacht naar, vaak meerdere keren wat ze slaapt echt slecht. Hij gebruikt altijd als excuus dat hij het niet hoort en hij vroeger moet beginnen. Behalve vandaag. Vandaag begin ik vroeger. Duuusssss kerel ~~}> Gaat hij nog klagen ook :+

MizzMontana

Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 06:10

Barramundi schreef:
Dat mijn telefoon uit elkaar begint te vallen (scherm lijkt wel los te laten), dus dat ik vrees dat ik na 4 jaar een andere moet gaan kopen. Kom ik er net achter dat de iPhone 5 blijkbaar niet meer verkocht wordt (I know, ik leef nog in het stenen tijdperk).
Maar, maar, maar.... Ik wil helemaal niet zo'n groot duur nieuw model. Ik wil mijn oude vertrouwde mobieltje houden… Ga dus maar op zoek naar een iPhone dokter ofzo (en hoop dat ik niet uitgelachen wordt).
(First world problems maar er even over klagen is toch wel fijn :+ )


De SE wordt nog wel verkocht. Model van de 5 met meer opslag en betere software.

Samen met mijn team zet ik me in voor MAKE-A-WISH
https://www.actiemakeawish.nl/actie/team-vakgebieden
Help mee en laat wensen van ongeneselijk zieke kinderen uitkomen.

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 06:16

Dat ik weer wakker word met heel m’n neusholte geplamuurd met uitgedroogde snotjes terwijl ik niet ziek, verkouden of allergisch ben en overdag nergens last van heb dus waarom zich dat snachts zo moet opbouwen geen idee.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 06:24

Dat ik nog steeds ziek, zwak en misselijk ben.. Wat duurt dit lang!!

En dat mijn zoon vannacht zichzelf besloot onder te spugen en het niet eens meldde, of wij hebben het niet gehoord. En toen ie alsnog later ergens begon te huilen het al koud en aan het opdrogen was. Arm kind, om half 2 snachts onder de douche met papa en ik ondertussen bed verschonen en schone kleertjes en luier enzo klaar leggen, maar bleeh wat voelde ik me zwak op mijn benen en was al misselijk toen ik dat moest doen.
Daarna wel allemaal goed verder kunnen slapen gelukkig!

En ziekenboeg hier.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:15

Dat het boek van onze dochter dat vandaag eigenlijk omgeruild moet worden spoorloos is.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:20

Jeuk... mijn hele armen en nek zitten onder de (stress)uitslag. Tenminste ik denk dat dat het is?

Spoiler:
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:21

Dat ik vannacht onrustig geslapen heb en de kat ook nog aan het spugen is geweest (braakbal).

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:32

Ik erger me aan dat ik altijd moe ben, altijd verkouden ben en altijd hoofdpijn heb -O-

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:14

Moet zo naar de tandarts en ik ben daar altijd bang/zenuwachtig voor |o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:14

sureido schreef:
Moet zo naar de tandarts en ik ben daar altijd bang/zenuwachtig voor |o

+1

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:25

Dat ik mij afvroeg waarom mijn telefoon op Pm i.p.v. am stond.. stond te wachten om opgehaald te worden en vond het al raar dat het zo licht was voor 5 uur sochtends. Kom ik er net achter dat het middag is... mijn ‘ik ga even liggen aan het eind vd ochtend’ escaleerde in een coma...

Mongol Derby 2023

                  The sky is the limit*

Ivana78

Berichten: 167
Geregistreerd: 27-03-18
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:26

Dat onze pup net in mijn neus beet en weg rende terwijl hij mn neus nog vast had _-:(
Hele snee in mijn neus -:(-

Be the chance you wish to see in the world❤ [o]

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:29

Waikiki schreef:
Dat ik mij afvroeg waarom mijn telefoon op Pm i.p.v. am stond.. stond te wachten om opgehaald te worden en vond het al raar dat het zo licht was voor 5 uur sochtends. Kom ik er net achter dat het middag is... mijn ‘ik ga even liggen aan het eind vd ochtend’ escaleerde in een coma...

Was je erg dronken :=

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:30

Waikiki schreef:
Dat ik mij afvroeg waarom mijn telefoon op Pm i.p.v. am stond.. stond te wachten om opgehaald te worden en vond het al raar dat het zo licht was voor 5 uur sochtends. Kom ik er net achter dat het middag is... mijn ‘ik ga even liggen aan het eind vd ochtend’ escaleerde in een coma...


:') _O- Hier lig ik toch echt dicht van!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djodjodjo, GoogleAdsense, GrapeshotBot, hel1, kamsel, Shettepret en 35 bezoekers