EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:34

Hoe heet de valk die Lizanne (Be The Light) mee had? Macho? Macha? Ik kon het niet goed verstaan...

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/


DuploJarig

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:42

viola schreef:
Ook wij hebben een leuke dag gehad.
Ik en mijn pony waren erg gespannen voor de NH-challenge, maar in de losrijbak was hij al wel relaxter dan ik had verwacht. Eenmaal in de bak kwam de spanning wel boven. Eerst de zigzag oefening die wel goed lukte. Toen zei ik tegen mijn jurylid dat ik de enige doorgang ging aanraken. Diego ging er op af en raakte hem meteen aan met zijn neus. Meer wilde ik niet vragen van hem bij deze oefening, maar dit heeft mijn jurylid denk ik niet gezien want deze hele oefening is niet ingevuld op mijn beoordeling.
Daarna twee oefeningen met balken geprobeerd, maar dat werd door de spanning weinig soeps. Door naar de oefeningen met het zeil. Op het zeil staan ging meteen perfect, maar ook die is niet beoordeeld. Toen circling game over het zeil waarin Diego echt wat ontspande, heel blij mee! *\o/*
Nog een keer op het zeil staan en met achterbenen in de hoepel, maar weer niet beoordeeld helaas.
En toen was opeens de tijd al om, jammer want het ging net zo lekker, maar met een goed gevoel de ring uit. Onderweg naar de uitgang nog even over de hindernis gegaan en gek genoeg is die oefening wel beoordeeld terwijl ik helemaal niet deed wat de bedoeling was.
Het ging allemaal wel een beetje onduidelijk met het wisselen van de oefeningen, maar al met al was er meer spanning bij mij dan ik had gehoopt, maar minder bij Diego dan ik had verwacht. Ik denk dat als wij wat meer gaan oefenen op vreemd terrein dat we volgende keer gewoon weer meedoen. En dan hoop ik dat de NH-challenge weer wordt georganiseerd zoals voorgaande keren.


Voor het publiek ging de Nh challenge ook erg rommelig, was niet duidelijk wie wat ging doen en soms ging de wissel heel snel ineens. Juryleden (denk ik) die ineens weg liepen. En persoonlijk was ik niet zon fan van de vrouw die het aan elkaar praatte, die was ook erg chaotisch

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:49

Bellatrix schreef:
Hoe heet de valk die Lizanne (Be The Light) mee had? Macho? Macha? Ik kon het niet goed verstaan...

Mascha volgens mij

IG: @arabierjoep

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:55

Duplo schreef:
viola schreef:
Ook wij hebben een leuke dag gehad.
Ik en mijn pony waren erg gespannen voor de NH-challenge, maar in de losrijbak was hij al wel relaxter dan ik had verwacht. Eenmaal in de bak kwam de spanning wel boven. Eerst de zigzag oefening die wel goed lukte. Toen zei ik tegen mijn jurylid dat ik de enige doorgang ging aanraken. Diego ging er op af en raakte hem meteen aan met zijn neus. Meer wilde ik niet vragen van hem bij deze oefening, maar dit heeft mijn jurylid denk ik niet gezien want deze hele oefening is niet ingevuld op mijn beoordeling.
Daarna twee oefeningen met balken geprobeerd, maar dat werd door de spanning weinig soeps. Door naar de oefeningen met het zeil. Op het zeil staan ging meteen perfect, maar ook die is niet beoordeeld. Toen circling game over het zeil waarin Diego echt wat ontspande, heel blij mee! *\o/*
Nog een keer op het zeil staan en met achterbenen in de hoepel, maar weer niet beoordeeld helaas.
En toen was opeens de tijd al om, jammer want het ging net zo lekker, maar met een goed gevoel de ring uit. Onderweg naar de uitgang nog even over de hindernis gegaan en gek genoeg is die oefening wel beoordeeld terwijl ik helemaal niet deed wat de bedoeling was.
Het ging allemaal wel een beetje onduidelijk met het wisselen van de oefeningen, maar al met al was er meer spanning bij mij dan ik had gehoopt, maar minder bij Diego dan ik had verwacht. Ik denk dat als wij wat meer gaan oefenen op vreemd terrein dat we volgende keer gewoon weer meedoen. En dan hoop ik dat de NH-challenge weer wordt georganiseerd zoals voorgaande keren.


Voor het publiek ging de Nh challenge ook erg rommelig, was niet duidelijk wie wat ging doen en soms ging de wissel heel snel ineens. Juryleden (denk ik) die ineens weg liepen. En persoonlijk was ik niet zon fan van de vrouw die het aan elkaar praatte, die was ook erg chaotisch


Voor mij als deelnemer ook een beetje :+ Maar ik heb er heel erg van genoten. Joep was verrassend rustig en braaf. Hij is niet één keer in paniek geraakt (score!) en volgens mij vond hij het best een leuk spelletje. De enge doorgang had ik thuis nagebouwd, omdat ik die echt wilde oefenen. Dus in de ring leek hij dat te herkennen en liep hij zonder dat ding een blik waardig te keuren erdoor.

Ook het sprongetje ging super goed. Thuis tilt hij niet altijd zijn benen op (of stopt gewoon) maar hier tot mijn verbazing niet. :D Als laatste begon hij ook nog te spelen met een soort plastic tunnel, dus ik was helemaal tevreden. :)


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Isabel_k op 14-04-19 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

IG: @arabierjoep

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:55

Duplo schreef:
Voor het publiek ging de Nh challenge ook erg rommelig, was niet duidelijk wie wat ging doen en soms ging de wissel heel snel ineens. Juryleden (denk ik) die ineens weg liepen. En persoonlijk was ik niet zon fan van de vrouw die het aan elkaar praatte, die was ook erg chaotisch

Dan lag dat gelukkig niet helemaal aan mijn spanning :D

Ik vond het neckrope springen waarvan ik een paar combinaties heb gezien ook erg leuk. Cinzia ik houd helemaal niet van roze, maar toch mooi om te zien hoe jij het helemaal in stijl heb toegepast, dat vind ik dan wel weer mooi. Plus dat jij en je paard het ook erg goed deden.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:59

Cinzia__ schreef:
Als er iemand foto's van Santiago en mij heeft hoor ik het graag. *\o/* Heb zelf geen foto's. Dus leuk om terug naar te kijken:D ik deed mee met NK neckrope springen.

Hier een foto die ik van ons heb:
[ [url=m/h8UBf1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb me rot gelachen om je! Wat een showtje gaf je weg haha

instagram : @purarazadivino

DianXX

Berichten: 806
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:29

Ik vond het weer een leuke equiday! Neckrope springen vond ik super leuk om naar te kijken!

Ik heb ook mee gedaan aan de NH challenge, en ook bij mij is de puntentelling niet goed gegaan. Wellicht hadden wij dezelfde jury mee lopen?
Bij een opdracht heeft ze mij 4 punten gegeven terwijl ik hem op 6 punten heb uitgevoerd, bij een andere oefening heeft ze ook een paar punten niet ingevuld. Terwijl we alle opdrachten op het hoogste niveau hebben uitgevoerd en ik veel complimenten kreeg ook van Roos over de uitvoerig en omgang heb ik nergens 4 punten gekregen voor mijn horsemanship. (Misschien dacht ze dat 3 het hoogst was?) Vond ik heel jammer.

Cinzia__

Berichten: 192
Geregistreerd: 29-10-09
Woonplaats: Oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:48

Duplo schreef:
Ik vond het neckrope springen waarvan ik een paar combinaties heb gezien ook erg leuk. Cinzia ik houd helemaal niet van roze, maar toch mooi om te zien hoe jij het helemaal in stijl heb toegepast, dat vind ik dan wel weer mooi. Plus dat jij en je paard het ook erg goed deden.


Dankje , was ook echt leuk om mee te doen :)
En roze is gewoon leuk ♡ *\o/*

Dayra Horses
''-The Natural way-''
www.Dayrahorses.nl
_______________________________________________________
Pas op, dyslectie!!

Cinzia__

Berichten: 192
Geregistreerd: 29-10-09
Woonplaats: Oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:52

TessJazz schreef:
Heb me rot gelachen om je! Wat een showtje gaf je weg haha


Met al de zenuwen kon ik het parcours niet meer onthouden, ik reed geloof ik de eerste ook al gelijk vanaf de verkeerde kant x3. Niet heel snugger haha. Maar dacht als het toch al mis is ga der dan maar gewoon voor heb niet 2,5 uur voor niks zon stuk met de auto naar equiday gereden xD

Dayra Horses
''-The Natural way-''
www.Dayrahorses.nl
_______________________________________________________
Pas op, dyslectie!!

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:07

Cinzia__ schreef:
TessJazz schreef:
Heb me rot gelachen om je! Wat een showtje gaf je weg haha


Met al de zenuwen kon ik het parcours niet meer onthouden, ik reed geloof ik de eerste ook al gelijk vanaf de verkeerde kant x3. Niet heel snugger haha. Maar dacht als het toch al mis is ga der dan maar gewoon voor heb niet 2,5 uur voor niks zon stuk met de auto naar equiday gereden xD

Hahaha nou het was te grappig!

instagram : @purarazadivino

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:51

Het was een gezellige dag, leuke standhouders maar de sneeuw had echt weg mogen blijven hihi. Het was buiten goed fris bij onze stand en we hebben alles vastgebonden zodat er niks weg vloog.

De show's kan ik geen mening over geven want ik heb geen tijd gehad ze te zien.

Controle op de kaartjes moet echt beter. Iedereen liep voor 10 uur zo binnen en overdag ook via de paardenstallen. Hier een paar keer de vrijwilligers op gewezen. Het is in Ermelo lastig maar niet onmogelijk. Wij hadden 2 extra kaarten gekocht maar ik ben de gehele dag waar ik ook liep geen 1x gecontroleerd.

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:15

Heeeey iedereen!

Wie kan mij helpen? Buiten was een jonge meid die stalnaambordjes maakte op hout, naast een standje met paardenspullen en naast een klein vrachtwagentje.

Door het extreme weer en feit dat we een baby bij ons hadden, vergeten ons bordje op te halen (lees: sprintje trekken naar de auto) Op de website kan ik niet ontdekken welk bedrijf(je) dit was.

Kent iemand haar? Ik zou graag alsnog het bordje willen hebben :o

Je kunt terug gaan naar veiligheid, of vooruit naar groei

Klik hier om ons te volgen op Instagram

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:18

In je programmaboekje staat precies in het midden een overzicht met welke stands buiten waar stonden. Misschien weet je op basis van de locatie dan welk bedrijf het was.

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:22

Boekje ook niet, website niet.

Heb het idee dat ze met een ander bedrijf mee was.

Je kunt terug gaan naar veiligheid, of vooruit naar groei

Klik hier om ons te volgen op Instagram

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:24

Karma schreef:
xChanelx schreef:
In je programmaboekje staat precies in het midden een overzicht met welke stands buiten waar stonden. Misschien weet je op basis van de locatie dan welk bedrijf het was.


Dat heb ik er bij vermeld; "op de website kan ik niet echt ontdekken welk bedrijf dit was". Nee dus, ik heb het vermoeden dat ze met een ander bedrijf/stand mee was.


Op de website heb je toch alleen een lijst met welke bedrijven het waren? Daarom dacht ik dat je misschien nog wist waar ze stonden en er zo achter kon komen d.m.v. de plattegrond. Was alleen om te helpen :o

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:32

Karma schreef:
Boekje ook niet, website niet.

Heb het idee dat ze met een ander bedrijf mee was.


Die was beter.

Ze stond of links of rechts van Stone 4 Stone ruitersport. Heel klein kraampje, nou ja het was niet eens een kraampje.
In het boekje staat Bianca Koevoets, maar volgens mij heb ik die niet gezien (die doet iets met zadels)

Je kunt terug gaan naar veiligheid, of vooruit naar groei

Klik hier om ons te volgen op Instagram

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:19

Even Equiday berichten?

IG: @arabierjoep

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:39

ik was standhouder, zal even op onze plattegrond kijken.


mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:46

ze staan niet op de plattegrond, er staat daar nwr en paardenspul judith beukema? maar weet indd wat je bedoeld.

Vast iemand die het wel weet!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:34


❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:50

Leuk verslag! Heb je toevallig nog meer foto's van de NH challenge? :D

IG: @arabierjoep

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:52


❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:02

Ik heb gisteren samen met een vriendin een verrassend leuke dag gehad.


Wij zijn al eens eerder geweest maar toen viel het wat tegen kwa demo's en standhouders. Maar ik geef toe dat het evenement zich de afgelopen jaren positief heeft ontwikkelt.
Wat meer inhoud in de demo's en ook kwa variatie vonden wij het leuk. Ik miste helaas de verticale balans demo omdat ik die te laat in het boekje zag en we bij de NH challenge zaten.

De laatste was wel een beetje rommelig idd en ik vond het commentaar wat kleuterig. De haflinger was mijn favoriet :D . Het lijkt mij leuk om daar ook eens aan mee te doen met mijn fjord.

Nog wat dingetjes gekocht en toen weer naar huis.

Ik denk dat we er in het najaar weer bij zijn.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:06

Bellatrix schreef:
Hier staat alles wat ik heb: https://www.facebook.com/MarliesTrap/me ... 117&type=3

Heb maar een minuutje of 20 bij de NH challenge gefotografeerd dus ik zal niet iedereen op de foto hebben.

Ik sta er op :D Ik hoor bij de vos die erg verschrikt kijkt. :')

Je hebt het evenement mooi vast gelegd.

IG: @arabierjoep

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:06

Bedankt! :)

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 16 bezoekers