Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:22

Dat ik nu al een paar dagen met vlagen heel veel pijn heb aan ik denk het doorkomen van mijn verstandskiezen terwijl ik dus net twee weken terug naar de tandarts ben geweest voor controle. Ik weet nu dus niet of ze er uit moeten en om nu meteen weer terug te gaan vind ik ook zo wat.. Alleen als het zou moeten dan heb ik dat liever nu dan over een halfjaar omdat ik nu geen verplichtingen heb en ik dan net begonnen ben aan een nieuwe studie :\

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren


Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 01:11

Dat ik gewoon niet op tijd op bed kàn liggen. Het lukt me niet.
Als ik er nou eens wel op tijd op lig, blijf ik wakker tot Ongeveer deze tijdstippen.

Wave after wave

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 01:48

Aan dat ik netjes om half 12 ging slapen na een lange dag, nog één keer op whatsapp kijk en vervolgens een verdrietig vriendinnetje tref. Na driekwartier besloten er maar heen te fietsen en nu dan ein-de-lijk tijd voor nachtrust.

Elk bad heeft er eendje.

Niobe

Berichten: 7960
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 01:55

Benthhh schreef:
Dat ik gewoon niet op tijd op bed kàn liggen. Het lukt me niet.
Als ik er nou eens wel op tijd op lig, blijf ik wakker tot Ongeveer deze tijdstippen.


Heel herkenbaar...


Badeendje schreef:
Aan dat ik netjes om half 12 ging slapen na een lange dag, nog één keer op whatsapp kijk en vervolgens een verdrietig vriendinnetje tref. Na driekwartier besloten er maar heen te fietsen en nu dan ein-de-lijk tijd voor nachtrust.


Dat is wel heel erg lief van je! :(:)

Mijn ergenis vandaag is dat ik op Elfia was en gewoon niet mensen durf aan te spreken om een minishootje te houden. Ik weet dat mensen dat leuk vinden en toch voel ik me dan alsof ik hun tijd ga verdoen.
Uiteindelijk heb ik maar met 1 persoon geshoot die ik ken en daarna heb ik het weer de schuld gegeven en het opgegeven -O-
Morgen nieuwe poging.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 02:12

Dat ik vanmiddag bij de ‘ingesloten’ voertuigen hoorde in de monsterfile voor de Coentunnel. Opzich niet erg, ik zat droog, had muziek en water, ik vermaak me wel. Maar dan heb je van die lichten die door de middenberm de parallelbaan op gaan rijden. Één bestuurder hinderde daarbij een ambulance, hoe stòm en egoïstisch kan je zijn!
Door diezelfde lichten gebeurde in de extra tunnelbuis (waar de parallelbaan op uit komt) nog een ongeluk, waardoor er vanaf de A8 helemáál niemand meer de Coentunnel in kon.
Echt hoor: Ja, file is vervelend. Ja, wachten is niet leuk. Maar wat wil je eraan doen? Zet je motor uit, radio aan, raampje open... Er komt vanzelf weer een moment dat je weer kan rijden. Echt waar..

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 04:37

Dat ik nu al 2 uur wakker ben door meer pijn aan de plek waar de kies getrokken is.
Dus ibbu genomen, met speciaal spul gespoeld en dan nu ook nog koelen

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:32

Kirania schreef:
Dat ik net ben uitgescholden geweest door een stalgenoot omdat mijn paarden in het rond aan het galopperen waren in de weide en de 'andere paarden aanstoken' en daardoor haar paard onderuit ging omdat hij lomp was en mee heen en weer galoppeerde. Ze zei dat ik dan maar de dierenartskosten moest betalen mits hij een been breekt.

Hoe gek kan je het maken? Mijn excuses dat je paard een lomp ding is, maar ik ga niet even kunnen communiceren met mijn paarden dat ze rustig in een hoekje moeten staan, sip te kijken. Het is echt elke keer van dit soort toestanden als mijn merrie gek doet, ik krijg telkens commentaar want 'ze gaat door de draad gaan' (heeft ze daar met elektriciteit nog nooit gedaan overigens). Wat kan ik eraan doen dat die allemaal bang zijn van mijn half trekpaard? Dat ze het zelf uitzoeken, jezus....

Wat wil ze dan.Dat jij je paard met een touw tussen de voorbenen in de wei zet zodat hij alleen kan schuifelen.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:48

Haar keuze haar paarden bij de rest te zetten. Dat is een risico dar diegene zelf neemt. Dan moet ze ze maar aan een touwtje houden of ik een porseleinen kastje.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:51

Niobe schreef:
Mijn ergenis vandaag is dat ik op Elfia was en gewoon niet mensen durf aan te spreken om een minishootje te houden. Ik weet dat mensen dat leuk vinden en toch voel ik me dan alsof ik hun tijd ga verdoen.
Uiteindelijk heb ik maar met 1 persoon geshoot die ik ken en daarna heb ik het weer de schuld gegeven en het opgegeven -O-
Morgen nieuwe poging.

Maar lieve schat, jouw foto’s zijn prachtig. Ergens weet je al dat jij hun tijd niet verdoet. Plak desnoods een briefje op je rug; spreek mij aan voor een mini shoot :).
Je werk is echt heel gaaf. Ik zou daar als model onwijs blij mee zijn. Hoop dat je je vandaag wat zekerder voelt en wat meer je ding kan doen. Gun ik je :*. Ben je niet met een andere fotograaf samen vandaag?


Ik erger me aan het feit dat ik gisteren voorgevlochten had waardoor ik vandaag alleen nog hoefde te knotten. Gaat altijd goed, behalve gisteren dus... & dat de zenuwen ineens begonnen gisteren voor het slapen gaan..

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:54

Jikkeee schreef:
Niobe schreef:
Mijn ergenis vandaag is dat ik op Elfia was en gewoon niet mensen durf aan te spreken om een minishootje te houden. Ik weet dat mensen dat leuk vinden en toch voel ik me dan alsof ik hun tijd ga verdoen.
Uiteindelijk heb ik maar met 1 persoon geshoot die ik ken en daarna heb ik het weer de schuld gegeven en het opgegeven -O-
Morgen nieuwe poging.

Maar lieve schat, jouw foto’s zijn prachtig. Ergens weet je al dat jij hun tijd niet verdoet. Plak desnoods een briefje op je rug; spreek mij aan voor een mini shoot :).
Je werk is echt heel gaaf. Ik zou daar als model onwijs blij mee zijn. Hoop dat je je vandaag wat zekerder voelt en wat meer je ding kan doen. Gun ik je :*. Ben je niet met een andere fotograaf samen vandaag?

Ik heb stiekem even gespiekt, en Jikke heeft echt wel gelijk!

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:54

Ik snap je stalgenootje wel hoor Kirania..
Je kunt toch gewoon de batterijen uit je paard halen? 8)7
Echt het zijn paarden hoor :')

Gewoon vragen Niobe!
Denk dat de meeste het juist ontzettend leuk vinden :)

Wat ontzettend lief van je Badeendje! <3
Hoop dat je goed hebt geslapen daarna :)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:58

Tancreda4 schreef:
Haar keuze haar paarden bij de rest te zetten. Dat is een risico dar diegene zelf neemt. Dan moet ze ze maar aan een touwtje houden of ik een porseleinen kastje.


Weet je wat nog het ergste is? Haar paard stond in een andere weide en reageerde gewoon op wat mijn paarden deden :')

@britta, Ik denk het :') Ik quote een andere stalgenoot; "Je moet daar een zadel op gooien en hard gaan crossen want je paard heeft veel te veel energie" Ze is nog erger als ze terug mag sporten, dan heeft ze net nog meer conditie om zo adhd te zijn...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:02

Weer het gravende konijn |o , nog even is het mooi weer en kunnen ze buiten ravotten overdag :)F

En aan mijn knieën , 1 was vervelend nu doet zijn buurman nee

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:13

Aan mijn zere mond dus maar besloten om vandaag kippensoep te maken kan ik toch gewoon eten, maar is alles zacht. :Y)

En dat ik kou van het raam voel komen, maar niet koud genoeg in huis is om kachel aan te laten slaan.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Niobe

Berichten: 7960
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:00

Steeph schreef:
Jikkeee schreef:
Maar lieve schat, jouw foto’s zijn prachtig. Ergens weet je al dat jij hun tijd niet verdoet. Plak desnoods een briefje op je rug; spreek mij aan voor een mini shoot :).
Je werk is echt heel gaaf. Ik zou daar als model onwijs blij mee zijn. Hoop dat je je vandaag wat zekerder voelt en wat meer je ding kan doen. Gun ik je :*. Ben je niet met een andere fotograaf samen vandaag?

Ik heb stiekem even gespiekt, en Jikke heeft echt wel gelijk!


Bedankt voor de lieve woorden beiden, ik ga het in mijn hoofd houden!!!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:16

Reclame van Seats en sofa’s is weer veranderd!

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:18

Waarom komt dat steeds weer terug hier? Hele grote ergernis }>

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:23

Het is gewoon een prut dag. Alles doet pijn. Heb barstende hoofdpijn en de puppy die zn kop niet houdt.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:28

Ineke2 schreef:
Waarom komt dat steeds weer terug hier? Hele grote ergernis }>

Omdat het veranderd is :)

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:34

Dat het nog steeds koud is buiten. :brr:

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Dorus

Berichten: 13178
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:34

sureido schreef:
Ineke2 schreef:
Waarom komt dat steeds weer terug hier? Hele grote ergernis }>

Omdat het veranderd is :)

En het een stomme irritante reclame is :(
En het meest irritante eraan vind ik nog dat ik weet dat ze er nog hun doel mee bereiken ook nog!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:36

Marcella schreef:
Dat het nog steeds koud is buiten. :brr:


Amen, ik bevries! :=

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:45

Boerenbont is dicht _-:(

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:51

jumpyhorse schreef:
Boerenbont is dicht _-:(

Hier is zondag (bijna) alles dicht. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:02

Aan de instellingen van het koffiemachine op het werk dat weer was veranderd. Ik zet deze weer op orde, neem een foto, zet deze in de groepsapp met een korte uitleg. Algemeen dus want ik had geen flauw idee wie deze had veranderd. Reageert de desbetreffende collega direct zo: Kon ook prive gezegd worden MORGEN vb.. Moest iedereen hier fotos maken van elkaars fouten.. Ja amaii..

Hallo? Ik wist niet dat jij het was. Ik ben 5 dagen niet op het werk geweest. Ik zit er nu van te janken. Ik weet dat het iets doms is om over te janken maar ik ben zoooo moe. Zo uitgeblust en leeg voor de moment. Al die drama voor zo dwaze dingen altijd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Celebi, charootje, Firebug, Galaika, Ginny135, GoogleAdsense, HELder, hesterve, journee, Kabayo, KirstenHorse, Lalidan, lyanne_sanne, Macs, Mirjam79, Roosch, Sabbientje, Sabine, Siers83, stella92, Suliko, Typhoon, VuurVleugels, Winged en 45 bezoekers