Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:29

Meliaforever schreef:
Aan die reclames op YouTube. Krijg er gewoon 2 achter elkaar elke keer.


Adblocker op je pc zetten! Ik krijg geen reclame meer.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 00:56

Dat ik een best dure nieuwe piercing voor in mn conch besteld heb, maar dat de diameter tòch te klein is en dus een nieuwe moet bestellen en even moet kijken wat ik moet diegene (kan) doe(n) die te klein is -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 07:29

Anoniem schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 07:31

Sterkte Tica en gecondoleerd.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 07:33

Gecondoleerd Tica, veel sterkte :(:)

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:22

Gecondoleerd.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:36

Gecondoleerd Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:37

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.



Gecondoleerd Tica... eindelijk rust voor hem dus... heel veel sterkte.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:49

Dank jullie wel. Heel lief.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:11

Gecondoleerd Tica, veel sterkte...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:11

Mijn ex.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:12

Gecondoleerd Tica Y;(

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:38

Gecondoleerd..

Hier niet zo zeer een ergernis, meer een dubio. Heb mn droompaard op internet gezien, alleen ik ben nog niet zo ver om nu al te kopen. Heb nog geen stal geregeld en wil eerst nog wat groepslessen meedoen in de manege. Mja, zoveel paarden komen er niet voorbij die precies zijn wat ik zoek :\ twijfel of ik dus moet gaan kijken..

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:52

SpikkelFire schreef:
Gecondoleerd..

Hier niet zo zeer een ergernis, meer een dubio. Heb mn droompaard op internet gezien, alleen ik ben nog niet zo ver om nu al te kopen. Heb nog geen stal geregeld en wil eerst nog wat groepslessen meedoen in de manege. Mja, zoveel paarden komen er niet voorbij die precies zijn wat ik zoek : twijfel of ik dus moet gaan kijken..


Kijken! Anders blijf je denken 'wat als..'. Misschien valt het enorm tegen in het echt en dan kun je het uit je hoofd zetten. Blijkt het echt je droompaard te zijn dan kun je dan gaan bedenken wat je doet.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:53

SpikkelFire schreef:
Gecondoleerd..

Hier niet zo zeer een ergernis, meer een dubio. Heb mn droompaard op internet gezien, alleen ik ben nog niet zo ver om nu al te kopen. Heb nog geen stal geregeld en wil eerst nog wat groepslessen meedoen in de manege. Mja, zoveel paarden komen er niet voorbij die precies zijn wat ik zoek : twijfel of ik dus moet gaan kijken..


Ik zou toch al eens gaan kijken! Dan weet je zeker of het je ding is of niet, ipv het nooit te weten :j Zo'n kansen kom je inderdaad niet elke dag tegen!

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:03

Gecondoleerd tica.

Pff hier echt wel een ergenis deze ochtend. Al vanaf kwart voor 9 is iemand aan het zingen en piano spelen. Het zelfde liedje constant. Hoor het zo hard in slaapkamer dat ik niet meer kon slapen. en in woonkamer is het zo hard te horen. zo hard doe ik normaal mijn muziek dus heeft geen nut om serie op te zetten dan hoor ik dit er hele tijd door heen |o

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:12

Thanks voor het advies, ga t gewoon doen idd!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:27

Niobe schreef:
HorseTimeXL schreef:
Dat ik me continu zoveel zorgen en druk maak sinds ik eigenaar van een eigen paard ben.. ik wil het zo goed doen. En bij elk dingetje wat voor mijn gevoel anders is dan anders ben ik meteen bang dat er wat ergs met me paardje is en dan ga ik google etc. en dan lees ik nog meer erge dingen. Gaat dit ooit over -O-


Ja dit gaat over!
Of althans, je wordt uiteindelijk wat reeeler omdat je dan al het een en ander gezien hebt.


Gelukkig want op dit moment heb ik echt van die dagen dat ik echt even onrustig word. En dan ga ik googlen (heb me voorgenomen dat vanaf deze week niet meer te doen) en dan kom je er sowieso natuurlijk achter dat je paard iets heel ernstigs heeft net zoals bij de mens :+

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:35

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.

Gecondoleerd. Fijn dat hij vredig heeft mogen gaan Y;(

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:12

Gecondoleerd tica! Y;(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:28

Dat mensen zulke egoïstische klootzakken zijn. Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Maar ik ga ook gewoon door een stressvolle periode. En ik kan je hulp nu gewoon heel goed gebruiken. Maar nee je helpt mij morgen wel |o
En morgen wordt maandag en dan heb ik geen tijd meer want dinsdag is die poedersuiker test al en donder dag moet ik een les geven die ik nog niet eens voorbereid heb.
Dit wordt echt een succes ben er nu al klaar mee denk dat ik het gewoon niet ga doen.... laat gewoon maar.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:44

Sorry Lau, maar het helpt niet om je zelf steeds in een slachtofferrol te plaatsen.
Ga die les voorbereiden en spreek inderdaad morgen dan af voor de hulp voor de test dinsdag.

Klinkt makkelijk zo van een afstand, maar alléén jij zelf kunt iets maken van je leven en dat lukt niet als je alles en iedereen maar de schuld geeft en dan zelf alles maar laat zitten / opgeeft.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:46

Wat fijn zo dan toch Tica. Veel sterkte met het verlies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:49

Lau schreef:
Dat mensen zulke egoïstische klootzakken zijn. Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Maar ik ga ook gewoon door een stressvolle periode. En ik kan je hulp nu gewoon heel goed gebruiken. Maar nee je helpt mij morgen wel |o
En morgen wordt maandag en dan heb ik geen tijd meer want dinsdag is die poedersuiker test al en donder dag moet ik een les geven die ik nog niet eens voorbereid heb.
Dit wordt echt een succes ben er nu al klaar mee denk dat ik het gewoon niet ga doen.... laat gewoon maar.


Misschien is diegene die zelf niet lekker in zijn vel zit, niet in staat om jou te helpen? Wat maakt dat jouw dip erger is dan de zijne/hare? Sterkte! Hoop dat je eruit komt! Y;(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:53

Adelaide71 schreef:
Lau schreef:
Dat mensen zulke egoïstische klootzakken zijn. Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Maar ik ga ook gewoon door een stressvolle periode. En ik kan je hulp nu gewoon heel goed gebruiken. Maar nee je helpt mij morgen wel |o
En morgen wordt maandag en dan heb ik geen tijd meer want dinsdag is die poedersuiker test al en donder dag moet ik een les geven die ik nog niet eens voorbereid heb.
Dit wordt echt een succes ben er nu al klaar mee denk dat ik het gewoon niet ga doen.... laat gewoon maar.


Misschien is diegene die zelf niet lekker in zijn vel zit, niet in staat om jou te helpen? Wat maakt dat jouw dip erger is dan de zijne/hare? Sterkte! Hoop dat je eruit komt! Y;(


Dan moet je het ook niet aanbieden... dan moet je gewoon voor jezelf kiezen.