Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:04

casperzazoe schreef:
Dat de DA is geweest voor m'n hoestende en kortademige pony maar niks te vinden is. Wat dat betreft heb ik liever dat ze zeggen "ja hijs goed ziek maar goed te behandelen met dit en dit".. nu blijven we sukkelen


Herkenbaar... allergie? Misschien zwarte komijn proberen, ik zweer erbij met mijn hoestende/kortademige pony die ook niets aan de hand heeft voor de rest :Y) Wel enkel in Duitsland verkrijgbaar op dit moment denk ik, dus dat is bestellen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:26

Ik ben gewoon super slecht in nagellakken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:12

Oh dat ik dus blijkbaar wel die studio toegewezen krijg. Maar nu doen ze moeilijk omdat ik nu niet studeer. Dus beetje zielig het verhaal van mijn gekke huisgenoot verteld. Nu gaat ze het overleggen met haar manager. Omdat ik aan kan tonen dat ik in september weer ga studeren. En ik woon nu al in een studentenwoning. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:39

Dubbele glas die lek is en steeds erger word

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:52

MarlindeRooz schreef:
Oh dat ik dus blijkbaar wel die studio toegewezen krijg. Maar nu doen ze moeilijk omdat ik nu niet studeer. Dus beetje zielig het verhaal van mijn gekke huisgenoot verteld. Nu gaat ze het overleggen met haar manager. Omdat ik aan kan tonen dat ik in september weer ga studeren. En ik woon nu al in een studentenwoning. :+


Ik hoop het voor je!!

Ik baal van het weer. Heb morgen m'n open dag gepland, maar tis helaas wel frisjes... Nouja, ff bikkelen!

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:59

Napijn van tand trekken
En planner die nog een x navraagt of ik morgen toch echt niet kom werken.
Nee beste man mijn kies is vandaag getrokken. Ik ben er maandag weer.
Ik heb een briefje van de kaakchirug dat ik ziek ben(duistland)

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:00

2 dagen van 9 tot 17 examen training economie. Mijn hersenen zijn tot moes geslagen, zo voelt het althans :')

Ik erger me ook aan dat ik moet werken en ik WEET gewoon nu al dat ik moet gaan overwerken omdat andere afdelingen hun werk niet optijd af gaan krijgen

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:48

Aan die reclames op YouTube. Krijg er gewoon 2 achter elkaar elke keer.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:40

niet echt een ergenis meer ongeduldheid.

Wou dat wij onze belastingteruggave al binnen hadden.
Gaan verbouwing doen, keuken slopen. Bijhok issoleren en daar nieuwe keuken plaatsen. Maar dat kan pas beginnen als het geld gestort is... nog ff wachten dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:26

Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:49

Anoniem schreef:
Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.


:(:)

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:16

Anoniem schreef:
Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.


Gatver. Vreselijk dit ;( heel veel sterkte

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:23

Sterkte tica
Ik erger me aan het feit dat ik TOTAAL overprikkeld ben... kan niks nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:24

Anoniem schreef:
Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.


Vreselijk. Heel veel sterkte! Y;(

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:26

Dat ik me continu zoveel zorgen en druk maak sinds ik eigenaar van een eigen paard ben.. ik wil het zo goed doen. En bij elk dingetje wat voor mijn gevoel anders is dan anders ben ik meteen bang dat er wat ergs met me paardje is en dan ga ik google etc. en dan lees ik nog meer erge dingen. Gaat dit ooit over -O-

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:31

HorseTimeXL schreef:
Dat ik me continu zoveel zorgen en druk maak sinds ik eigenaar van een eigen paard ben.. ik wil het zo goed doen. En bij elk dingetje wat voor mijn gevoel anders is dan anders ben ik meteen bang dat er wat ergs met me paardje is en dan ga ik google etc. en dan lees ik nog meer erge dingen. Gaat dit ooit over -O-


Ja dit gaat over!
Of althans, je wordt uiteindelijk wat reeeler omdat je dan al het een en ander gezien hebt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:38

Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:39

:(:) zou een bevrijding zijn voor hem


Ik erger mij aan de kat die zeurt om een worstje maar die is veel te heet voor haar

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:45

Aan dat ik in de vriezer moest werken.. god het was zo koud. Na een half uur werden mijn voeten helemaal gevoelloos en vingers. En ik moest steeds op alle dozen klimmen en naar de andere kant kruipen en dozen tillen. Ik ben zo moe. Zo moe. Ik wilde het zo graag niet doen, maar de laatste keer dat ik het niet deed en aangaf dat ik er lichamelijk niet sterk genoeg voor was waren ze heel boos geworden en dan voel ik me zp zwak en zeurderig

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:50

Je hebt maar 1 lichaam he? Dus denk daar liever aan. Je kan beter een nieuwe baan moeten zoeken dan dat je zo jong je lichaam naar de klote helpt. Dus volgende keer gewoon weigeren hoor, dan maar boos.

Arethe
Berichten: 2560
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:52

Sterkte tica..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:54

friendly schreef:
Je hebt maar 1 lichaam he? Dus denk daar liever aan. Je kan beter een nieuwe baan moeten zoeken dan dat je zo jong je lichaam naar de klote helpt. Dus volgende keer gewoon weigeren hoor, dan maar boos.


Precies mijn gedachten

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:59

friendly schreef:
Je hebt maar 1 lichaam he? Dus denk daar liever aan. Je kan beter een nieuwe baan moeten zoeken dan dat je zo jong je lichaam naar de klote helpt. Dus volgende keer gewoon weigeren hoor, dan maar boos.


Mijn contract loopt december af, dus ik zit het maar even uit. Nu examen periode dus niet ideaal om een nieuwe baan te zoeken.

Ik ga wel even met mijn moeder bespreken wat ik hieraan kan doen want ik kan er echt super slecht tegen als mensen boos op me zijn, maar ik wil wel dat er iets veranderd

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:19

Lestrange01 schreef:
friendly schreef:
Je hebt maar 1 lichaam he? Dus denk daar liever aan. Je kan beter een nieuwe baan moeten zoeken dan dat je zo jong je lichaam naar de klote helpt. Dus volgende keer gewoon weigeren hoor, dan maar boos.


Mijn contract loopt december af, dus ik zit het maar even uit. Nu examen periode dus niet ideaal om een nieuwe baan te zoeken.

Ik ga wel even met mijn moeder bespreken wat ik hieraan kan doen want ik kan er echt super slecht tegen als mensen boos op me zijn, maar ik wil wel dat er iets veranderd

Juist een hele goede tijd om een nieuw baantje te zoeken :)!
Na je examens heb je zeeën van tijd, denk dat veel winkels je willen hebben! Als je nu ontslag neemt, kan je je nu een maand focussen op je examens leren zonder stress van werk.
Want je hebt inderdaad maar 1 lichaam, wees er voorzichtig mee :).

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:20

Aan dat ik nog steeds mijn loonstroken niet heb ontvangen na een herhaalt verzoek (vanaf periode 12 2018 t/m heden). En dan gek vinden dat ik er geen vertrouwen meer in heb dat ze kloppen. Als je niks te verbergen heb kan je ze ook gewoon verstrekken wat trouwens een wettelijke plicht is. -:(- -:(- -:(- -:(-