Zwanen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 15:49

Ik heb vanochtend een bosrit gemaakt, enm zag ik een grote sloot naast het weiland een mama zwaan met kleintjes, schattig! Totdat papa zwaan ook in de buurt scheen te zijn en blazend en zwaar imponerend voor ons stond! Ik schrok me lam en mijn paard was wel erg snel omgedraaid en richting huis gehobbeld. Ik kree hem er echt NIET langs! (En vond het zelf ook nogal eng, wat een agressief dier zeg...)


Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 16:12

Bij ons in het dorp barst het van de zwanen, en die hebben nu inderdaad ook allemaal jongen. Ik loop er zelf altijd met een grooooote boog omheen, Sam is er niet zo bang voor. Dat komt ook omdat er een zwanengezinnetje in het land woont nu, dus hij is het inmiddels wel gewend. Maar ik ben elke dag opnieuw blij als ik aan kom fietsen en ik zie dat ze niet al te dicht bij het hek zitten met de hele familie Knipoog


Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 16:44

Ja, die beesten zijn echt nergens bang voor, ze vielen zelfs mijn herder aan. Dat was eigenlijk wel een grappig gezicht...mijn hond keihard wegrennen en die zwaan erachteraan *LOL* *LOL*

Galactica Wadim X Gemini

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 17:15

haha...*lol* ik had vandaag ook lol om Shadow. Bij de paarden in de wei zitten een ganzefamilie (is toch familie van de zwaan?)
en wij (eigenaresse en ik) kwamen bij de wei en roepen dus Shadow. Na een paar keer roepen kom tie eindelijk aangejokt (stond helemaal achterin) en hij ziet die ganzefamilie en stopt en kijkt eens naar ons...loopt er met een HELE grote boog omheen en en gaat dan maar galoperen!! Stel je voor dat ze hem in zijn kont bijten!! *lol* Knipoog *LOL* *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Re: Zwanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:26

bij ons zitten ze ook reed erlangs gaat dat beest staan en maakt een raar geluid. paard schrok zich kapot en liep een paar pasjes sneller heel erg opletten

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Zwanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 00:03

die van mij deerd niet zo op zwanen

we hebben een stuk of 5 ganzen.En 1 van die ganzen valt je paard aan. Alleen mijn paard deert dat ook niet.Maar die gans is door mensen op gevoed. en is van de staleigenaar.Zeflf ben ik wel bang voor die gangs.Want hij valt ook mensen aan. (niet ernsitg bijt je alleen maar)

en tja 1x was er een zwaan op het erf en we moesten er langs. Ik moest van me lesgeefster aan de verkeerde kant lopen.Zodat je pony je kon beschermen. Na mijn paard gaf er niks om (was toen nog manegepony)

shorty_bara

Berichten: 59
Geregistreerd: 11-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:20

Zijn enge beesten !!! Mijn hond vond ze (toen hij ze de eerste keer zag) wel grappig, rende erop af, en wou soorte van spelen, Zwaan werd boos, en nu heeft hij trauma voor zwanen.

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:02

Erg oud topic.

Op de hoogte blijven van mijn rondzwervingen als fotograafje:
Join via deze link


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers