Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Unicornetto
Berichten: 2379
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:20

Dat de kinderen van de buren het nodig vinden om op onze parkeerplaats te gaan steppen, met het nodige geschreeuw. Gelukkig heeft mijn vriend ze al aangesproken. :Y)
(Zijn twee aparte parkeerplaatsen, een voor hun huizen en een voor ons gebouw, ook nog afgesloten met een slagboom, dus ze hebben hier sowieso niks te zoeken.)


Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:55

Zoolgangster schreef:
Fireheart schreef:
1 woord: scriptie

:(:) Sterkte/Succes!


Dankjewel <3

:D

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:25

San_ner schreef:
Dat de kinderen van de buren het nodig vinden om op onze parkeerplaats te gaan steppen, met het nodige geschreeuw. Gelukkig heeft mijn vriend ze al aangesproken. :Y)
(Zijn twee aparte parkeerplaatsen, een voor hun huizen en een voor ons gebouw, ook nog afgesloten met een slagboom, dus ze hebben hier sowieso niks te zoeken.)


Ik deel die irritatie _/-\o_ Of ze komen hun bal zonder het te vragen met veel lawaai uit onze tuin halen.

Momenteel super bummed dat ik mijn trainingswandeling niet heb kunnen gebruiken omdat ik moeite heb met nee zeggen en een vrij arrogante dame met haar driejarige mee liet gaan, omdat ik het zielig vond :') Mijn shet had ik aan de lange lijnen en haar jong grut liet ze continu op mijn hielen lopen, zei gewoon telkens 'ja, hij is jong' 8)7 Telkens proberen 'uitleggen' waarom mijn pony me voorbijstak zodra haar pony op onze hielen zat, want hij zou 'ongebalanceerd' zijn. Man, ik heb echt mijn happy place moeten opzoeken om op het einde niet uit te vliegen, en ik zat er maar een halfuurtje bij. En dan trok haar pony haar telkens opzij naar het gras, en riep ze 'da's een goed teken, dan heeft hij geen stress als hij eet!' moest ik geen nerveuze shet in handen hebben gehad had ik haar nogal aangeknipperd. _O-

Blackberry28

Berichten: 2967
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:49

Aan een appende tiener op de fiets die daardoor zonder op te kijken haar fiets voor de auto gooit en zelfs als ik dan toeter gewoon door gaat met appen, ongelofelijk!

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤


Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:59

Dat twee jongens (jaar of 6) cola op elkaar gooiden, in een overdekt winkelcentrum. De vader liep met oortjes in en zei niks :x

Live free <3 [o]

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:07

Mijn vriend, die mij en mijn tien kilo bagage niet even een kilometer verder op de bus wilde zetten. :roll:
En het dan nu raar vinden dat ik daar pissed om ben en even met niemand wat te maken wil hebben. :evaw:

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:09

flappie28 schreef:
Aan een appende tiener op de fiets die daardoor zonder op te kijken haar fiets voor de auto gooit en zelfs als ik dan toeter gewoon door gaat met appen, ongelofelijk!


Gelukkig dat dat binnenkort verboden is!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:48

iirrssjjee schreef:
flappie28 schreef:
Aan een appende tiener op de fiets die daardoor zonder op te kijken haar fiets voor de auto gooit en zelfs als ik dan toeter gewoon door gaat met appen, ongelofelijk!


Gelukkig dat dat binnenkort verboden is!

-O- gaan ze toeteren nu ook al verbieden?

Schoentje, kerstmuts en [o]

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:55

Technisch gezien is er al een boete voor onnodig toeteren :P

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 21:25

oomens schreef:
iirrssjjee schreef:


Gelukkig dat dat binnenkort verboden is!

-O- gaan ze toeteren nu ook al verbieden?

Meen je dat nou serieus?

Onnodig toeteren is al verboden. Toeteren bij gevaar juist niet.

Het appen / bellen op de fiets word binnenkort terecht verboden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 22:20

Twijfels over een vacature..

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 23:05

Dat ik te laat ben begonnen (wederom) met een project voor school, ik morgen een mega drukke dag heb. Vandaag overdag in mijn stress ben blijven hangen en nu dus nachtwerk mag gaan doen. Alsnog 1 deadline niet ga halen en ook nog een mega belangrijk sollicitatiegesprek heb om kwart voor 10. Yay

Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 04:43

Te vroeg bed uit en heel onrustig geslapen met pijn in mijn lijf.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:49

Even over het toeteren... wij hebben met koningsdag altijd een truckersrit. Stuk of 100 vrachtwagens, brandweerwagens, enz. Die in een rijtje achter elkaar door de dorpen heen rijden. Hier nemen ze dan kinderen met een verstandelijke beperking in mee. Zodra ze door de dorpen rijden. Gaat de toeter aan, welke eigenlijk pas uitgaat als ze uit het dorp zijn (ongeveer). Nu zijn er serieus mensen die hierover hebben geklaagd (het is al meer dan 30 jaar op deze manier), en het willen afschaffen -O-

Mijn ergenis van vandaag.

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:19

Wij hadden gisteren examens van de hondencursus. Kwam de truckrun ook voorbij. Toen mochten ze het van mij ook afschaffen, klote herrie.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:25

Aan de huisarts die zoals altijd weer gigantisch uitloopt...

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:41

iirrssjjee schreef:
Even over het toeteren... wij hebben met koningsdag altijd een truckersrit. Stuk of 100 vrachtwagens, brandweerwagens, enz. Die in een rijtje achter elkaar door de dorpen heen rijden. Hier nemen ze dan kinderen met een verstandelijke beperking in mee. Zodra ze door de dorpen rijden. Gaat de toeter aan, welke eigenlijk pas uitgaat als ze uit het dorp zijn (ongeveer). Nu zijn er serieus mensen die hierover hebben geklaagd (het is al meer dan 30 jaar op deze manier), en het willen afschaffen -O-

Mijn ergenis van vandaag.



Je zal maar nachtdienst hebben gehad en ff bij willen slapen. Verschrikkelijke migraine en dan naar 100 van die wagens moeten luisteren. Vind het leuk hoor dat ze ff in die vrachtwagen mee mogen. Maar dat mag best met minder kabaal ik kon mij er altijd zo Gods gruwelijk aan ergeren.
Denk ook even aan andere mensen, ik raak er overprikkeld van en slaap dan 2 nachten niet.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:44

Lau schreef:
iirrssjjee schreef:
Even over het toeteren... wij hebben met koningsdag altijd een truckersrit. Stuk of 100 vrachtwagens, brandweerwagens, enz. Die in een rijtje achter elkaar door de dorpen heen rijden. Hier nemen ze dan kinderen met een verstandelijke beperking in mee. Zodra ze door de dorpen rijden. Gaat de toeter aan, welke eigenlijk pas uitgaat als ze uit het dorp zijn (ongeveer). Nu zijn er serieus mensen die hierover hebben geklaagd (het is al meer dan 30 jaar op deze manier), en het willen afschaffen -O-

Mijn ergenis van vandaag.



Je zal maar nachtdienst hebben gehad en ff bij willen slapen. Verschrikkelijke migraine en dan naar 100 van die wagens moeten luisteren. Vind het leuk hoor dat ze ff in die vrachtwagen mee mogen. Maar dat mag best met minder kabaal ik kon mij er altijd zo Gods gruwelijk aan ergeren.
Denk ook even aan andere mensen, ik raak er overprikkeld van en slaap dan 2 nachten niet.

Denk ook even aan die gehandicapte kinderen die de dag van hun leven hebben, het is tien minuten :+

Bij ons is zo’n rit wel 3 keer per jaar of zo met motors, trucks en nog wat. Geniet er van en leef en laat leven! Ga anders kijken, is een mooi aanzicht.

Gelukkig bij ons geen gezeik ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:48

Ik kan hier ook migraine van krijgen en dan ben ik 3 dagen ziek van de pijn. Er kan toch ook gewoon getoeterd worden onderweg waar weinig woningen staan? Je kan dit gezeik noemen, maar ik heb ook een dochter en dieren om voor te zorgen. Met migraine lukt dit nauwelijks.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-19 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:48

Ohja natuurlijk sorry die arme gehandicapte kinderen. _-:(
De dag van hun leven die elk jaar opnieuw hebben mag je natuurlijk niet afpakken.

Ik gun ze van alles zolang het maar stil is. Mijn hele dag is dan naar de knoppe. 10 minuten herrie die zeer ongewenst is trek ik met mijn handicap niet. Maar joh daar word niet naar gekeken.
Ze kunnen prima op een andere manier de dag van hun leven hebben.


Onderweg gewoon ff een paar keer op de toeter slaan dan val je niemand lastig.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:51

Huh heeft iedereen migraine dan als vrachtwagens beginnen te toeteren?

Edit ik heb zelf ook migraine maar dat krijg ik niet van toeterende vrachtwagens.

Ach ja: ik vind het ook irritant om de hele dag de bouw van een huis te horen, maar ja je kan ze moeilijk verbieden het huis te bouwen he. Leven en laten leven :D
Laatst bijgewerkt door sureido op 08-04-19 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:51

Ik wel. Ik ben migrainepatient :)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:52

Heb mijn post ge edit :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:54

sureido schreef:
Huh heeft iedereen migraine dan als vrachtwagens beginnen te toeteren?


Ja sommige mensen wel ja. Je denkt toch niet dat we een grapje maken.
Ik raak dan zwaar overprikkeld en lig dan 2 dagen met migraine op bed. Met uiteraard minimale nachtrust omdat je dan niet slaapt. Gevolg barstende koppijn en stik chagrijnig en dus ruzie met iedereen.


Dit is wel iets heel anders dan de bouw van een huis. Dat houd een keer op.... Die truckrun is elk jaar. Ze kunnen ook echt stil wel genieten van hun ritje in de truck. En dan ergens een keer op de toeter slaan. Maar dan gewoon niet vasthouden voor de andere mensen. Er leven meer mensen als alleen zij op aarde. En ja er zijn er zat die het irritant vinden.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:58

In België hebben we nu twee weken paasvakantie, en ik blijf nu sinds vrijdag een week bij mijn vriendin in Duitsland.. Alleen moet zij nu natuurlijk verdomd ziek zijn. :') Het gaat gelukkig 'maar' om een vrij felle verkoudheid in combinatie met hooikoorts, maar ze heeft wel nog de hele week stage van 9 tot 6. En ik kom elke dag mee naar haar stageplaats om daar op mijn laptop te zitten leren voor school.
Deze nacht bijna de hele nacht wakker gelegen omdat ze niet kon stoppen met hoesten en snotteren. Voor ons beide vrij vervelend natuurlijk en zeker voor haar (aangezien ik toch wel terug als een baksteen in slaap val daarna)...

Nu heb ik alleen een beetje schrik dat ik ook ziek ga worden, wat echt niet handig is aangezien ik de tweede week van de paasvakantie gewoon stage heb. Met kinderen, dus als ik ziek ben kan ik daar echt niet heen... (Ook een bijkomend probleem voor haar is dat de medicatie in Duitsland wel duurder is, maar we misschien best wel even naar de apotheek kunnen gaan om iets te halen voor haar keel en neus.)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, chinnie, corinec, lizy29, MaiMai, Ninaka, Patriesje, Sneeuwmaan, Vagabondo, Varekaj, Vecar en 76 bezoekers