Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:44

Niobe schreef:
ScarOfWars schreef:
Probeer ik eens iets te doen met iemand, vergeet ie compleet de tijd.. Kijk, als ie hier was geweest (in NL) dan was het geen probleem geweest.. maar we hebben een tijdzone van een aantal uur..


Dan ben ik wel heel benieuwd wat dat dan zou zijn :oo


Gamen


Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:46

"Gamen" <<)

Niobe, zal ik voor je zingen?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:47

MarcoBorsato schreef:
"Gamen" <<)

Niobe, zal ik voor je zingen?


Haha niet zo! :') ik vind hem tenslotte niet eens leuk en dat weet hij.

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:51

Oh ja heel graag MarcoBorsato <3 :oo


ScarOfWars schreef:
MarcoBorsato schreef:
"Gamen" <<)

Niobe, zal ik voor je zingen?


Haha niet zo! :') ik vind hem tenslotte niet eens leuk en dat weet hij.


Ik vermoedde al zoiets!
Ik heb gamevriendjes gehad, maar niet met zo’n tijdsverschil. Noorwegen en Zweden vielen dan nog wel mee :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:52

Niobe schreef:
Ik vermoedde al zoiets!
Ik heb gamevriendjes gehad, maar niet met zo’n tijdsverschil. Noorwegen en Zweden vielen dan nog wel mee :')


Oh ja dit gaat om Amerika, dan vallen die twee idd nog mee!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:44

Dat ik na een bijna-paniekaanval in hartje Brussel vandaag gewoon een paniekaanval kreeg tijdens een college/les en ik twee keer de klas uit ben gelopen hopend dat de hartkloppingen en de oncontroleerbare tranen snel zouden stoppen, en de les dan nog zo uitgerekt word door de idiote opmerkingen van twee (altijd dezelfde) studenten dat ik totaal geen feedback kreeg op mijn presentatie die dag. Fijn als je al staat te bibberen vooraan :n Ik kan tegenwoordig echt niet tegen kelderlokalen en al zeker niet tegen drukke steden die zo dicht op elkaar gebouwd zijn. Ik haat Brussel enorm :')

Malbec
Berichten: 1945
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:32

Dat ik niet in Frankrijk woon.

Wave after wave

Banyu
Berichten: 12454
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:52

Aan de hevige buikkrampen die ik bijna iedere dag heb! :(

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:48

Kirania schreef:
Dat ik na een bijna-paniekaanval in hartje Brussel vandaag gewoon een paniekaanval kreeg tijdens een college/les en ik twee keer de klas uit ben gelopen hopend dat de hartkloppingen en de oncontroleerbare tranen snel zouden stoppen, en de les dan nog zo uitgerekt word door de idiote opmerkingen van twee (altijd dezelfde) studenten dat ik totaal geen feedback kreeg op mijn presentatie die dag. Fijn als je al staat te bibberen vooraan :n Ik kan tegenwoordig echt niet tegen kelderlokalen en al zeker niet tegen drukke steden die zo dicht op elkaar gebouwd zijn. Ik haat Brussel enorm :')


Och oliebol, dat is erg naar :(:)
Wel heel goed van je dat je wel teruggaat en zeker heel knap dat je de presentatie hebt gedaan!

Siggislief

Berichten: 13849
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 06:47

Tot nu toe aan de lage rugpijn door een te zachtbed die hier in het huisje zit...
Mag nog 2 nachtjes doorbijten dan mag ik weer in mijn eigen bed liggen.

Bram ✝12/08/'15

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 06:52

CalipsoLover schreef:
Oh ik heb vandaag weer iets verschrikkelijks voor gehad waar ik me zo kapot aan erger.
Ik heb een oudere collega op het werk, hij is +60, werkt er nog geen 5 jaar maar wel al langer dan ik, hij is niet de baas maar gedraagt zich wel zo. Ik werk daar als student, en sinds ongeveer 3 weken heeft hij het enorm op mij gemunt, alles wat ik doe is verkeerd, wanneer ik ergens niet mee akkoord ga omdat het dat ook gewoon niet zo is behandelt hij me werkelijk echt als een klein kind en laat me niet eens uitpraten, zelfs voor fouten die hij maakt.

Vandaag tijdens mijn pauze sprak hij me aan dat ik vorige week zogezegd te vroeg vertrokken was. Ik had daar geen benul van, heb mijn excuses aangeboden en zei dat ik geen horloge aan heb maar kijk op de klok. Volgens hem stond die klok niet juist (later gekeken en hij klopte wel degelijk maar oke, niets over gezegd). Ik werk tot 16u, ik maak altijd mijn laatste taken af en vertrek daarna. Soms blijf ik dus 5min of 10min langer, maar meestal ben ik rond 16u klaar, nooit vroeger. Vandaag was mijn laatste taak een paar minuten NA 16u klaar, ben de laatste dingen nog aan het klaar zetten waarop deze oudere collega plots nog een hele doos op mijn toonbank zet en zegt dat ik deze allemaal opnieuw moet doen omdat iemand anders het verkeerd had gedaan. Dit zou nog zo'n 20-30min duren (ik word niet betaalt voor overuren). Waarop ik zeg dat mijn uren er eigenlijk op zitten en het 16u gepasseerd is. Hij ging meteen in de aanval, waarop ik zeg dat het wel degelijk 16u is en ik naar huis mag. Hij vond namelijk dat ik altijd tot op de minuut kijk hoe laat het is en wanneer ik vertrek, hij vind dat geen attitude en hij daar vorige week met mijn bazin over gepraat heeft en dat hij dat niet correct vond. Ik heb hem vriendelijk bedankt en ben mijn spullen gaan pakken. Ik was buiten om 16u10. Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Vind de manier waarop je collega dat vraagt niet correct en zou daarover wel een gesprek aanknopen met je leidinggevende.
Aan een nieuwe taak beginnen na werktijd en niet betaald krijgen? Die tijd heb ik zelf gehad ( heb vroeger echt heel veel niet betaalde overuren gemaakt)
Als het op die manier tegen mij gezegd word als jij verteld had ik net als jij vriendelijk bedankt.

Als het gevraagd was als “ sorry ik weet dat je dienst erop zit, dit is bij iemand anders fout gegaan wil jij..” had ik wellicht gedacht nou vooruit ik doe wel even in orde maken nog.

Momenteel werk ik enorm veel overuren maar dan wel betaald.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:31

Ineke2 schreef:
CalipsoLover schreef:
Oh ik heb vandaag weer iets verschrikkelijks voor gehad waar ik me zo kapot aan erger.
Ik heb een oudere collega op het werk, hij is +60, werkt er nog geen 5 jaar maar wel al langer dan ik, hij is niet de baas maar gedraagt zich wel zo. Ik werk daar als student, en sinds ongeveer 3 weken heeft hij het enorm op mij gemunt, alles wat ik doe is verkeerd, wanneer ik ergens niet mee akkoord ga omdat het dat ook gewoon niet zo is behandelt hij me werkelijk echt als een klein kind en laat me niet eens uitpraten, zelfs voor fouten die hij maakt.

Vandaag tijdens mijn pauze sprak hij me aan dat ik vorige week zogezegd te vroeg vertrokken was. Ik had daar geen benul van, heb mijn excuses aangeboden en zei dat ik geen horloge aan heb maar kijk op de klok. Volgens hem stond die klok niet juist (later gekeken en hij klopte wel degelijk maar oke, niets over gezegd). Ik werk tot 16u, ik maak altijd mijn laatste taken af en vertrek daarna. Soms blijf ik dus 5min of 10min langer, maar meestal ben ik rond 16u klaar, nooit vroeger. Vandaag was mijn laatste taak een paar minuten NA 16u klaar, ben de laatste dingen nog aan het klaar zetten waarop deze oudere collega plots nog een hele doos op mijn toonbank zet en zegt dat ik deze allemaal opnieuw moet doen omdat iemand anders het verkeerd had gedaan. Dit zou nog zo'n 20-30min duren (ik word niet betaalt voor overuren). Waarop ik zeg dat mijn uren er eigenlijk op zitten en het 16u gepasseerd is. Hij ging meteen in de aanval, waarop ik zeg dat het wel degelijk 16u is en ik naar huis mag. Hij vond namelijk dat ik altijd tot op de minuut kijk hoe laat het is en wanneer ik vertrek, hij vind dat geen attitude en hij daar vorige week met mijn bazin over gepraat heeft en dat hij dat niet correct vond. Ik heb hem vriendelijk bedankt en ben mijn spullen gaan pakken. Ik was buiten om 16u10. Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Vind de manier waarop je collega dat vraagt niet correct en zou daarover wel een gesprek aanknopen met je leidinggevende.
Aan een nieuwe taak beginnen na werktijd en niet betaald krijgen? Die tijd heb ik zelf gehad ( heb vroeger echt heel veel niet betaalde overuren gemaakt)
Als het op die manier tegen mij gezegd word als jij verteld had ik net als jij vriendelijk bedankt.

Als het gevraagd was als “ sorry ik weet dat je dienst erop zit, dit is bij iemand anders fout gegaan wil jij..” had ik wellicht gedacht nou vooruit ik doe wel even in orde maken nog.

Momenteel werk ik enorm veel overuren maar dan wel betaald.


Het ding is dat het al de zoveelste keer is dat hij erg kleinerend en pestend doet naar mij toe. 1x is hij wel op heterdaad betrapt door de man van mijn bazin, die hem er ook over heeft aangesproken. 2 weken geleden was het echt niet normaal, dan was het de ene opmerking na de andere. Om zo nog een voorbeeld te geven, er was iets mis met de kassa dus ik ga naar de andere kassa. Ik heb de leiding over de kassa's. Ik scan iemand zijn klantenkaart, de kassa springt aan en zie dat hij nog vol niet afgerekende items staat. Ik roep hem, omdat ik wist dat hij hiermee bezig was en ik niet wist of ik deze nu gewoon mocht verwijderen of iemand deze items eerst nog moest afrekenen. Hij valt me meteen aan en zegt dat ik maar uit mijn doppen moest kijken. Dit was echt een uitspraak die ik niet pikte, waarop ik zeg "Ja maar, ik kan toch niet weten wat jij nog moet doen met die items." Voor ik mijn zin kon af maken sprak hij me al tegen met "Niets te ja maar, jij moet maar opletten." Dit zijn dus dingen waar ik niks mee te maken heb, en ik de schuld van krijg. Hier stond ook een vrouwelijke klant bij die ook een beetje aan het kijken was van wat is dit nu. Zo ga je gewoon niet om met mensen. De volgende keer als hij mij een preek gaat geven ga ik hem ook wel aanspreken dat als er een probleem is mijn bazin dat moet bespreken met mij, en niet hij.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:07

Pfff tas inpakken voor de kinderen. Ze gaan uit logeren bij oma.
1 nachtje maar god wat moeten ze mee.... vergeet ik niet de helft.
Of heb ik nu alles?

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18


Marcella

Berichten: 36531
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:17

Banyu schreef:
Aan de hevige buikkrampen die ik bijna iedere dag heb! :(

Venkel thee. ;)

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:34

Heb je zelf je bazin al over zijn gedrag aangesproken?
Ik vind dit echt geen normaal gedrag CalipsoLover!

En over onbetaald overwerken.
Dat heb ik ook ooit een keer gehad toen ik in een supermarkt werkte.
Je kreeg pas na een halfuur overwerk betaald en ik moest elke keer als ik werkte 25 minuten overwerken.
Was het na bijna een maand echt spuugzat en heb toen een keer 5 minuten overtijd mijn klusje snel afgemaakt en mijn hesje opgehangen.
Werd scheef aangekeken door een collega en kreeg commentaar.
De keer erop dat ik moest werken werd ik door mijn leidinggevende op het matje geroepen en kreeg te horen dat ik niet meer hoefde te komen (zat nog net in mijn proeftijd).
Vond het wel prima, was eigenlijk een flinke opluchting ook.
Werd daar (op een collega na) echt als stront behandeld.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:47

Onbetaald overwerken zou ik ook niet doen hoor. Wil in noodsituaties best een keer langer blijven om te helpen, maar ik ga niet standaard onbetaald langer door.

LienC

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:58

Het is koud en ik had gehoopt op een lekker zonnetje :(

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37106
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 10:04

Aan mensen die hun hond loslaten lopen in een gebied waar het niet mag, terwijl er 100 meter verderop een groot losloopgebied is in hetzelfde bos. Gister ben ik maar gestopt met tellen. |o _-:(
Loop juist bewust daar omdat ik niet fit ben en ook geen zin heb in gezeur met loslopende honden met die van mij. (Ik niet fit zij wat reactiever daardoor) vervolgens worden ze contiue belaagd door loslopende honden.

Zelfs na de bevestiging dat ze weten dat het daar niet mag (niet te missen borden en een hek dat je doormoet) en de vraag ik loop hier met reden houdt je hond bij je. Nee hoor gewoon laten lopen. Het stikt daar van het wild dus terecht een aanlijnplicht. Ga maandag natuurmonumenten even bellen of ze weer extra kunnen controleren. Er is al meerdere malen gedreigd door hun dat hierdoor of het losloopgebied verdwijnt of hele bos verboden gaat worden als na intensieve controle mensen blijven klooien daarmee.

Reden van een van de mensen, er zijn teveel opdringerige honden in het losloopstuk dus loop ik hier. Terwijl haar hond mijn volledig in paniek zijnde hond aan de lijn probeert te beklimmen -:(-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:35

Dat ik mijn ID kaart moest laten zien voor een blikje energy. := Serieus?

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:18

CalipsoLover: zelf een gesprek vragen met je werkgever en een klacht hierover indienen.

Daarnaast correct blijven richting hem. Je mag best jezelf verdedigen, maar blijf netjes.
Anders kan hij hetzelfde gaan zeggen over jou uiteraard en dat moet je niet hebben :)

Karuna wat vreselijk irritant, daar zou ik ook boos over worden. Ondoordachte mensen -:(-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:35

De pesterijen en roddels op mijn stal.
Mensen met de grootste bek wordt het beste naar geluisterd.
Ik probeer me zoveel mogelijk afzijdig te houden maar omdat ik geen partij kies begin ik zelf de pineut te worden.
Grrr

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:40

Neen idd, ik heb ook al eens overgewerkt omdat die ene collega toen nog vriendelijk aan mij vroeg om nog iets af te werken dat bijna klaar was. Dat vond ik echt geen probleem, ook omdat het me vriendelijk gevraagd werd.
Een vriend van mij die er ook gewerkt heeft had me toen ik er begon met werken al voor deze collega gewaarschuwd. De eerste weken snapte ik niet goed waarom, maar nu snap ik dat maar al te goed. Hij is uiteindelijk opgestapt vanwege deze collega en hij dit gedrag ook niet meer pikte. Ik heb nog een andere studentenjob maar dat is enkel in de vakanties. Werk daar intussen al bijna 3 jaar en daar nog nooit problemen gehad met collega's.

Volgens mijn moeder moet ik ook een gesprek aanknopen met mijn bazin. Echter ben ik bang dat ik daar niet voor in de positie sta, ik ben student, werk er maar 1 dag per week terwijl hij vast aangenomen is en er al veel langer werkt dan ik... Ik blijf over het algemeen altijd vriendelijk, soms word ik dan juist nog vriendelijker als hij vervelend gaat doen. :+

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:41

Ania schreef:
De pesterijen en roddels op mijn stal.
Mensen met de grootste bek wordt het beste naar geluisterd.
Ik probeer me zoveel mogelijk afzijdig te houden maar omdat ik geen partij kies begin ik zelf de pineut te worden.
Grrr

Pff ik heb ook op zo'n stal gestaan, je echt afzijdig proberen houden en gewoon iedereen vriendelijk begroeten. Het is vaak nog altijd niet genoeg, maar laat je pret erdoor niet bederven. Je komt voor je paard en niets meer.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:47

CalipsoLover schreef:
Neen idd, ik heb ook al eens overgewerkt omdat die ene collega toen nog vriendelijk aan mij vroeg om nog iets af te werken dat bijna klaar was. Dat vond ik echt geen probleem, ook omdat het me vriendelijk gevraagd werd.
Een vriend van mij die er ook gewerkt heeft had me toen ik er begon met werken al voor deze collega gewaarschuwd. De eerste weken snapte ik niet goed waarom, maar nu snap ik dat maar al te goed. Hij is uiteindelijk opgestapt vanwege deze collega en hij dit gedrag ook niet meer pikte. Ik heb nog een andere studentenjob maar dat is enkel in de vakanties. Werk daar intussen al bijna 3 jaar en daar nog nooit problemen gehad met collega's.

Volgens mijn moeder moet ik ook een gesprek aanknopen met mijn bazin. Echter ben ik bang dat ik daar niet voor in de positie sta, ik ben student, werk er maar 1 dag per week terwijl hij vast aangenomen is en er al veel langer werkt dan ik... Ik blijf over het algemeen altijd vriendelijk, soms word ik dan juist nog vriendelijker als hij vervelend gaat doen. :+

Zonder gesprek word het meestal van kwaad tot erger. Iedereen heeft recht op een normale behandeling. Óók als je er maar 1 dag in de week werkt.
Volgende werkdag zou ik daarom toch echt even gaan praten met je werkgever. Als een klacht indienen je te ver gaat, kan het sowieso geen kwaad om je hart te luchten zodat je werkgever ook weet wat er speelt :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 13:14

Ineke2 schreef:
Zonder gesprek word het meestal van kwaad tot erger. Iedereen heeft recht op een normale behandeling. Óók als je er maar 1 dag in de week werkt.
Volgende werkdag zou ik daarom toch echt even gaan praten met je werkgever. Als een klacht indienen je te ver gaat, kan het sowieso geen kwaad om je hart te luchten zodat je werkgever ook weet wat er speelt :)


Dit! Heb het zelf ook voorgehad, en die ene dag per week kan je echt parten spelen als je zo behandeld wordt, zo rot voor je :(


Niobe schreef:
Kirania schreef:
Dat ik na een bijna-paniekaanval in hartje Brussel vandaag gewoon een paniekaanval kreeg tijdens een college/les en ik twee keer de klas uit ben gelopen hopend dat de hartkloppingen en de oncontroleerbare tranen snel zouden stoppen, en de les dan nog zo uitgerekt word door de idiote opmerkingen van twee (altijd dezelfde) studenten dat ik totaal geen feedback kreeg op mijn presentatie die dag. Fijn als je al staat te bibberen vooraan :n Ik kan tegenwoordig echt niet tegen kelderlokalen en al zeker niet tegen drukke steden die zo dicht op elkaar gebouwd zijn. Ik haat Brussel enorm :')


Och oliebol, dat is erg naar :(:)
Wel heel goed van je dat je wel teruggaat en zeker heel knap dat je de presentatie hebt gedaan!


Dankjewel! Ja, ik was erg blij dat het voorbij was :')

Voor vandaag; dat mijn voerschaal van mijn merrie opeens verdwenen was, hele stalling overhoop gehaald want ik zet die altijd netjes terug op zijn plek op mijn kast, en niks vond. Ik kom even later terug op stal en een stalgenoot was net terug van wedstrijd, was even snel weer verdwenen, en plots stond mijn voerschaal naast hun weide... Ja, ik ben misschien verstrooid, maar blind ben ik niet he :') Wie 'steelt' (groot woord) er nu een voerschaal :') vraag het gewoon...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, ComscoreBot, Dancyy, Eefje_Sammy, JudithO, luuntje, maava, MerleSimone, Mizora, moonsparkle, xmirax, Zoe_97 en 62 bezoekers