Vermoedelijk Russische advertentie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26183
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Vermoedelijk Russische advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 14:32

Bij diverse topics kom ik onderstaande advertentie tegen:

Afbeelding

Vanwege het internet dat eindigt op .ru gok ik dat dit Russisch is? Geen idee waar deze add over gaat, ik spreek zelf geen woord Russisch. En heb afgelopen tijd toch echt niks op Google gezocht wat ook maar iets te maken heeft met Rusland of Russische dingen... Heb nu ca. tien topics geopend vandaag en bij zeker de helft kwam deze onderaan de pagina te staan... Vind het maar raar. Is er misschien een Rus die aandelen Bokt heeft ofzo? :+

BartVB, kun jij hier iets mee? :?

Of moet ik zelf even de add bij Google rapporten?

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1



Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48328
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Vermoedelijk Russische advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:52

Het is idd Russisch... nu is mn kennis van de Russische taal behoorlijk weggezakt, maar het lijkt over geloven/vertrouwen te gaan, als ikhet goed interpreteer... de rest van de woorden kan ik wel uitspreken, maar de betekenis ken ik niet (meer)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26183
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Vermoedelijk Russische advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 21:03

Geloven/ vertrouwen in combinatie met die percentage-tekens :)* Reclame voor leningen od?

Sinds het openen van dit topic ben ik ze overigens niet meer tegen gekomen, alsof Google ze zelf al verwijderd heeft.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Vermoedelijk Russische advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:10

Als je hem nog een keer ziet kan je hem melden. Maar waarschijnlijk komt dit door een (Russische) adverteerder die op de verkeerde knop heeft geduwd :j Kan verder geen kwaad en lost zichzelf meestal vrij snel op (ook omdat de adverteerder ziet dat er maar weinig mensen iets met de banner doen).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26183
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Vermoedelijk Russische advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 22:07

Dank je wel Bart voor je uitleg. Zoals ik al zei, na openen van dit topic ben ik hem nog niet weer tegengekomen. Mocht dat weer gebeuren, meld ik de add wel met kruisje bij Google. Dank voor het uitleggen nogmaals!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Sneeuwneus

Berichten: 307
Geregistreerd: 18-11-15
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:11

Dat is gewoon een bedrijf voor kortingen. Er staat letterlijk “met Beru Bonussen zijn bestellingen voordeliger”. :)
Daar weer onder staat dat de werknemers van ‘Beru’ dan blij zijn (wanneer gebruik gemaakt wordt van de bonussen, dus). Ze hebben kortingen op van alles, van kinderspeelgoed tot elektronica. Geen enge site oid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers