Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:19

De Lidl reclame :')

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:00

“Niet in de eitjes bijten!”
Ik vind hem geweldig _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:01

Dat ik helemaal hyper en enthousiast ben. Ben net wezen kijken bij een studio en sta tweede op de lijst en kwam als enige van de 15 mensen kijken... Dus grote kans dat ik hem krijg. Maar mijn vriend vindt het maar niks want:
- Hij mag van mij dan niet meer gratis wonen
- Hij kan daar niet gratis voor de deur parkeren
- Hij houdt niet van verandering en wil liever dat ik hier blijf wonen. :+

maar ik ben super blij want dan ben ik EINDELIJK van mijn gekke huisgenoot af en voel ik me een keer veilig in mijn eigen huis... Heb verdorie sloten op de keukenkasten staan. :n

Wees dan even blij voor me...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:08

MarlindeRooz schreef:
Dat ik helemaal hyper en enthousiast ben. Ben net wezen kijken bij een studio en sta tweede op de lijst en kwam als enige van de 15 mensen kijken... Dus grote kans dat ik hem krijg. Maar mijn vriend vindt het maar niks want:
- Hij mag van mij dan niet meer gratis wonen
- Hij kan daar niet gratis voor de deur parkeren
- Hij houdt niet van verandering en wil liever dat ik hier blijf wonen. :+

maar ik ben super blij want dan ben ik EINDELIJK van mijn gekke huisgenoot af en voel ik me een keer veilig in mijn eigen huis... Heb verdorie sloten op de keukenkasten staan. :n

Wees dan even blij voor me...



Ik ben heel blij voor je *\o/*

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:09

Klinkt goed, ik zal voor je duimen! *\o/*

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:11

Spannend, MarlindeRooz. Je schrijft inderdaad heel vaak over hoe je je onveilig voelt door je vreemde huisgenoot. Ik hoop dat dit wat wordt!

Je vriend zal er wel aan wennen. Of niet ...

nicole_floor

Berichten: 3243
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:11

De dr oetker reclame... |o

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:55

Dat ik me zo druk maak om mijn doktersafspraak morgenochtend. -O-

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 23:02

Hondeneigenaren die in mooie praatjes trappen.
Resultaat hond vermist, geen geurbron meer en een speurverslag wat zo de prullenbak in kan .

Hond loopt in een rotgebied.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 23:27

@MarlindeRooz ik ga mee duimen dat je de studio krijgt! Ben ook heel blij voor je na al die gekke verhalen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 23:30

Pfff ja... je moest morgen voor 10:00 mailen. Ga ze dus morgenmiddag bellen. _O-

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 23:38

Aan de zaken omtrent ons huis.

Is er iemand die verstand heeft van rechten omtrent vastgoed/huurrecht die mij allicht zou kunnen helpen?

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 02:09

Dat mensen die kanker overleven dan schijnbaar sterk zijn en de ziekte hebben overwonnen. fiets you, mijn vader is nog steeds een winnaar en een held, ook al heeft hij het niet overleefd.
Ik weet niet waarom het me zo raakt en ik weet waarom mensen het zeggen maar het houdt me al uren wakker. Dit leek me wel een fijne plek om het even er uit te gooien.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 03:55

__Sannne schreef:
Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Is toch gewoon normaal? Je steekt er uren werk in. Ik snap het zeker wel. Je hebt ook de samenvatting waarschijnlijk niet gezien (je schrijft dat je het belachelijk vind dus dan ga ik daar vanuit) maar vind het wel amateuristisch. Knap! Kan je zelf geen samenvatting maken dan? Is een normale vraag, niet aanvallend.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 06:34

Niobe schreef:
Dat mensen die kanker overleven dan schijnbaar sterk zijn en de ziekte hebben overwonnen. fiets you, mijn vader is nog steeds een winnaar en een held, ook al heeft hij het niet overleefd.
Ik weet niet waarom het me zo raakt en ik weet waarom mensen het zeggen maar het houdt me al uren wakker. Dit leek me wel een fijne plek om het even er uit te gooien.

:(:)

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:02

Dat het meisje wat tegenover ons woont vannacht om half twaalf thuis kwam met keiharde muziek aan ik daar al wakker van werd maar ik was daarna weer in slaap gevallen en om half 2 vertrokken ze weer met het zelfde kabaal _-:(

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:05

Niobe schreef:
Dat mensen die kanker overleven dan schijnbaar sterk zijn en de ziekte hebben overwonnen. fiets you, mijn vader is nog steeds een winnaar en een held, ook al heeft hij het niet overleefd.
Ik weet niet waarom het me zo raakt en ik weet waarom mensen het zeggen maar het houdt me al uren wakker. Dit leek me wel een fijne plek om het even er uit te gooien.


Ja dit, stoor me hier wild aan! Sterkte moppie! :*

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:07

Niobe schreef:
Dat mensen die kanker overleven dan schijnbaar sterk zijn en de ziekte hebben overwonnen. fiets you, mijn vader is nog steeds een winnaar en een held, ook al heeft hij het niet overleefd.
Ik weet niet waarom het me zo raakt en ik weet waarom mensen het zeggen maar het houdt me al uren wakker. Dit leek me wel een fijne plek om het even er uit te gooien.

Ik heb het me nooit zo gerealiseerd, maar je hebt gelijk. Dankjewel voor dit verhelderend inzicht en veel sterkte met het verlies :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:10

Poes die weer aan het spugen is geweest op het vloerkleed |o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:38

Buikpijn terwijl ik ergens heen wil wat een uur met de auto is. Spannend... :+

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:43

Bedankt lieve mensen <3

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:49

Niobe schreef:
Bedankt lieve mensen <3


Ik wilde dit filmpje op je fb zetten maar laat ik het hier delen, misschien vrolijkt het meer mensen op.


Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:54

Oh god je zal als Post Pre Puber maar zo terug te vinden zijn online.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:07

sureido schreef:
__Sannne schreef:
Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Is toch gewoon normaal? Je steekt er uren werk in. Ik snap het zeker wel. Je hebt ook de samenvatting waarschijnlijk niet gezien (je schrijft dat je het belachelijk vind dus dan ga ik daar vanuit) maar vind het wel amateuristisch. Knap! Kan je zelf geen samenvatting maken dan? Is een normale vraag, niet aanvallend.


Zo, lekker bezig?

Ik heb wel degelijk delen van de samenvatting gezien aangezien hij een paar pagina's als preview had laten zien. En die pagina's vond ik erg amateuristisch.

En ik kan zelf prima samenvattingen maken. Sterker nog, ik zou nooit een samenvatting kopen/overnemen omdat ik juist leer van het samenvatten. Deze ergenis is er dan ook niet omdat ik zijn samenvatting zo nodig gratis wil hebben ;) ik hoef hem helemaal niet. Ik vind het alleen banketstaaf tegenover andere klasgenoten. We zijn en hechte klas, iedereen helpt elkaar, iedereen deelt samenvattingen & boeken waar nodig, geven elkaar bijles etc. En dan gaat hij voor een samenvatting geld vragen. Dáár erger ik me aan.

Dat samenvattingen vaker verkocht worden weet ik zelf ook wel. Maar in deze groepssfeer past dat gewoon niet imo.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 10:58

Dat ik het juridisch loket probeer te bellen maar ik alleen maar ruis hoor.