Eper4daagse 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 21:51

mysa schreef:
Ik breek even in, heb een aantal jaren de vierdaagse meegereden maar nu alweer jaren niet, aangezien ik geen geschikt paard meer heb. Ben wel een trouwe toeschouwer langs de routes. Maar een vriendin van mij heeft altijd gemend samen met een kennis die paarden en aanspanning had. Nu zijn die paarden geblesseerd, of er is wat met die man, dat ben ik even kwijt. Maar zij zou het heel leuk vinden als ze een dagje als groom mee zou kunnen. Ze heeft zelf menbewijs. Mocht er iemand om een groom verlegen zitten, of gewoon nog plaats hebben, dan zou ze dat geweldig leuk vinden.

Ik heb plek op de menwagen

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 01:00

Ook dit jaar ben ik weer aanwezig om diverse mooie paardjes en hun eigenaren te mogen masseren als dat nodig is. Ellen Dabo staat weer samen met mij in een tent. Heb er onwijs veel zin in om weer de vele mooie paarden en wagens langs te zien komen

marije1109

Berichten: 1135
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 08:31

Dat is top Marjan :D verheug me er weer op!

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 21:11

Zirano schreef:
Ook dit jaar ben ik weer aanwezig om diverse mooie paardjes en hun eigenaren te mogen masseren als dat nodig is. Ellen Dabo staat weer samen met mij in een tent. Heb er onwijs veel zin in om weer de vele mooie paarden en wagens langs te zien komen

Yes!! :-)

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 23:16

Dabo schreef:
Zirano schreef:
Ook dit jaar ben ik weer aanwezig om diverse mooie paardjes en hun eigenaren te mogen masseren als dat nodig is. Ellen Dabo staat weer samen met mij in een tent. Heb er onwijs veel zin in om weer de vele mooie paarden en wagens langs te zien komen

Yes!! :-)


super leuk!!

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:10

Ik heb vandaag een mail gedaan of ik nog kan wisselen naar menner. Onder het zadel gaat door de blessure niet meer door, maar heb nu wel een pony daarmee ik kan mennen :)

Eigenaar heeft vrij kunnen krijgen van het werk dus we gaan samen met de kar en mn vriendin waarmee ik had ingeschreven rijd gewoon mee onder her zadel met ons.

Hoop wel dat het geen probleem is om te wisselen.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 06:07

tassie schreef:
Ik heb vandaag een mail gedaan of ik nog kan wisselen naar menner. Onder het zadel gaat door de blessure niet meer door, maar heb nu wel een pony daarmee ik kan mennen :)

Eigenaar heeft vrij kunnen krijgen van het werk dus we gaan samen met de kar en mn vriendin waarmee ik had ingeschreven rijd gewoon mee onder her zadel met ons.

Hoop wel dat het geen probleem is om te wisselen.



Dat lijkt mij ook niet dat dat een "probleem" zou zijn, fijn dat je toch nog mee kunt doen!

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:34

Maamdag zondag middag gemaild maar heb nog niks gehoort :P ben verder niet ongeduldig haha

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:45

Ik denk dat je nog heel lang geduld moet hebben. Mijn bijrijdster die van ruiter naar menner wil heeft 5 weken, 3 weken geleden en vorige week gemaild en ook nog niks gehoord.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:11

Sure_lee schreef:
Ik denk dat je nog heel lang geduld moet hebben. Mijn bijrijdster die van ruiter naar menner wil heeft 5 weken, 3 weken geleden en vorige week gemaild en ook nog niks gehoord.


Hou haha geduld dus

Nu ken ik de voorzitter persoonlijk dus als me echt te lang duurt app ik hem wel of er wat met die mails word gedaan :P

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:23

Sure_lee schreef:
Ik denk dat je nog heel lang geduld moet hebben. Mijn bijrijdster die van ruiter naar menner wil heeft 5 weken, 3 weken geleden en vorige week gemaild en ook nog niks gehoord.


Heeft ze al wat gehoord? Ik heb namenlijk wel al een reactie gehad via de mail

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:50

tassie schreef:
Sure_lee schreef:
Ik denk dat je nog heel lang geduld moet hebben. Mijn bijrijdster die van ruiter naar menner wil heeft 5 weken, 3 weken geleden en vorige week gemaild en ook nog niks gehoord.


Heeft ze al wat gehoord? Ik heb namenlijk wel al een reactie gehad via de mail


En is het gelukt?

Welke bokker stond vorig jaar met haar paard bij ons in Heerde? Ik denk dat ik jou zag bij de TREC in Teteringen. Ik zei nog dat je me zo bekend voorkwam :)

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:40

Oh vreemd. Ze heeft nog niks gehoord.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:43

tassie schreef:
Sure_lee schreef:
Ik denk dat je nog heel lang geduld moet hebben. Mijn bijrijdster die van ruiter naar menner wil heeft 5 weken, 3 weken geleden en vorige week gemaild en ook nog niks gehoord.


Heeft ze al wat gehoord? Ik heb namenlijk wel al een reactie gehad via de mail


En is het gelukt?

Welke bokker stond vorig jaar met haar paard bij ons in Heerde? Ik denk dat ik jou zag bij de TREC in Teteringen. Ik zei nog dat je me zo bekend voorkwam :)[/quote]

Ja hij is omgezet :) Even bij betalen en dan is alles geregeld

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:43

Sure_lee schreef:
Oh vreemd. Ze heeft nog niks gehoord.



zou dan toch even mail adres controleren

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:11

Welk adres heb jij gebruikt?

Waar mijn paarden staan is 1 plekje vrij gekomen. Dus mocht iemand nog wat zoeken.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:52


Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:58

Oh zij ook. Heel vaag.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 16:03

Nou idd. Ik had binnen 3 werkdagen antwoord

essiesilly

Berichten: 7830
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: berkenwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:38

nog 8.5 week *\o/* wij hebben er zin in!
hebben jullie een bepaald schema wat je aan houd? Wij gaan vanaf morgen serieuzer opbouwen :)

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 13:50

essiesilly schreef:
nog 8.5 week *\o/* wij hebben er zin in!
hebben jullie een bepaald schema wat je aan houd? Wij gaan vanaf morgen serieuzer opbouwen :)


Hier worden elk weekenden buitenritten gemaakt!

Zaterdag maak ik een rit van zo'n 17 kilometer bij de Ossenstal in Epe. Ben lid van de NVVR en ze vroegen me of ik daar een keer een rit wilde organiseren omdat ik daar vaker rij en zondag ga ik met mijn Eper rijmaatje en dochter naar het Staphosterbos, dat wordt ook een rit van zo'n 14 kilometer!

Volgende week zaterdag en zondag rij ik met verschillende mensen in Haarle, dat is een route van pakkum beet een kilometer of 15/16

En dan in het weeken van de 19de en 20ste ben ik met vrienden bij de Cantharel in Apeldoorn, daar gaan we de 20 en 14 kilometer rijden!

Door de week rijd een vriendin van mij Troy een keer en ik rij zelf nog een keer door de week en nu het langer licht is rij ik een rondje bos bij ons achter dat is zo'n 7 kilometere, soms rij ik het rondje 2x hahahaha

Dat zijn mijn kilometers voor de maand april! Laatste weekend april zit ik op Texel, dan wel paardloos, dat is jammer!

essiesilly

Berichten: 7830
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: berkenwoude

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:53

bofkont!!! lekker zeg! ik zit helaas niet bij het bos maar moet het doen met polder ritjes :)

Sanet

Berichten: 7944
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:34

Ik denk dat ik wissel van paard. Mijn jonge merrie is ineens erg boevig dus ik zit weer aan de longe in de bak, laat staan dat ik veilig op buitenrit kan.... of al eens geweest ben.
Nu moet ik alleen wel een stal, mijn oudere merrie heeft eczeem, dus die wil ik wel op stal hebben rond schemer. Hopelijk lukt dat op de plek waar we al gereserveerd hadden.

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:37

KarinLF schreef:
essiesilly schreef:
nog 8.5 week *\o/* wij hebben er zin in!
hebben jullie een bepaald schema wat je aan houd? Wij gaan vanaf morgen serieuzer opbouwen :)


Hier worden elk weekenden buitenritten gemaakt!

Zaterdag maak ik een rit van zo'n 17 kilometer bij de Ossenstal in Epe. Ben lid van de NVVR en ze vroegen me of ik daar een keer een rit wilde organiseren omdat ik daar vaker rij en zondag ga ik met mijn Eper rijmaatje en dochter naar het Staphosterbos, dat wordt ook een rit van zo'n 14 kilometer!

Volgende week zaterdag en zondag rij ik met verschillende mensen in Haarle, dat is een route van pakkum beet een kilometer of 15/16

En dan in het weeken van de 19de en 20ste ben ik met vrienden bij de Cantharel in Apeldoorn, daar gaan we de 20 en 14 kilometer rijden!

Door de week rijd een vriendin van mij Troy een keer en ik rij zelf nog een keer door de week en nu het langer licht is rij ik een rondje bos bij ons achter dat is zo'n 7 kilometere, soms rij ik het rondje 2x hahahaha

Dat zijn mijn kilometers voor de maand april! Laatste weekend april zit ik op Texel, dan wel paardloos, dat is jammer!

misschien kom ik je zaterdag nog wel tegen. Ik ga ook lekkere rit maken. Tja hoe train ik..regelmatig lekkere bostritten maken. Als ik weinig tijd heb wat meer tempo erin. Als ik dressuur rijd ik ook erg intensief. De conditie zit wel goed.

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:35

Jaa hier ook zin in!

Ik train veel hier achter in het natuurgebied. Rijd met 1 rondje 10 km kan meer maar meestal dit rondje..
(rijd 3a 4 x per week daar)
Wbt km en conditie zit het wel snor..
Nu alleen de snelheid wat opkrikken haha paddy kan joggen inmiddels!
Lang mee bezig geweest,en dat schiet lkkr op.
Ik ga zaterdag weer een rondje met paddy in wieresch(heuveltjes Bos)