Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:37

Dat m’n boek op twee pagina’s opgekruld is door opgedroogd water. Moet afgelopen weekend gebeurd zijn in het vakantiepark. En ik weet zeker dat ik dat niet gedaan heb, want ik ben altijd super zuinig op m’n boeken. Moet dus een van de anderen geweest zijn die minder zorgvuldig is geweest.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:43

iemand die weer zeurt om niks :x

Een koude trui, is geen goede trui.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 23:19

Een nieuwe collega die ik in moet werken met een laag arbeidsethos die ook nog eens een IWAB (staat voor ik weet alles beter :D ) is, ben benieuwd wat dat gaat worden.... :n

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 23:36

Dat ik al helemaal gek wordt van al mijn schoolwerk en dat dan Google forms ook niet gewoon ff mee wil werken, iemand met veel verstand van Google forms? Kan wel hulen nu

xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-19 01:20

Alweer aan mijn kat die de paastakken heeft omgegooid.

En ik had nog wel een alufolie barrière gemaakt. Maar daar is ze dus blijkbaar ongevoelig voor _-:(

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 04:27

Dat ik zo vreemd slaap momenteel.. Veel licht wakker tussendoor, super vervelend..

MoniekJ

Berichten: 3592
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 04:40

Dat ik nu al wakker ben..

08-06-2020, I’ll see you again.

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 05:57

xPabloBokt schreef:
Alweer aan mijn kat die de paastakken heeft omgegooid.

En ik had nog wel een alufolie barrière gemaakt. Maar daar is ze dus blijkbaar ongevoelig voor _-:(


Katten kunnen vaak ook niet tegen de sterke lucht van sinnasappels misschien dat je er wat sinnasappel schillen omheen kan leggen?

Ik weet dat ik volwassen ben... Maar kom op zeg dat is een springkussen :P

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 06:14

Mijn droom van vannacht...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 07:02

Dat ik zo n pijn heb maar dat het waarschijnlijk gewoon mijn spieren zijn en daarvoor thuis blijven vind ik ook zo wat. Maar het liefst zou ik in bed kruipen.

cursebreaker

Berichten: 11392
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 07:55

Aan het feit dat er nog steeds geen terugreis van London naar Brussel te boeken is via Eurostar - heenreis is wel te boeken en de terugreis op zondag komt gewoon niet beschikbaar, grrr - en ik nu dus moet gaan bellen om hier achteraan te gaan en dat ik dan gewoon ook meteen even €14 aan telefoon kosten mag betalen... wtf.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Marcella

Berichten: 36670
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:21

Dat ze maar even besluiten dat iedereen nu uit bed moet. Lekker vrachtwagen ladingen met stenen leeg kiepen.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:31

cursebreaker schreef:
Aan het feit dat er nog steeds geen terugreis van London naar Brussel te boeken is via Eurostar - heenreis is wel te boeken en de terugreis op zondag komt gewoon niet beschikbaar, grrr - en ik nu dus moet gaan bellen om hier achteraan te gaan en dat ik dan gewoon ook meteen even €14 aan telefoon kosten mag betalen... wtf.

Voor welke datum kijk je?

cursebreaker

Berichten: 11392
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:40

Anoniem schreef:
cursebreaker schreef:
Aan het feit dat er nog steeds geen terugreis van London naar Brussel te boeken is via Eurostar - heenreis is wel te boeken en de terugreis op zondag komt gewoon niet beschikbaar, grrr - en ik nu dus moet gaan bellen om hier achteraan te gaan en dat ik dan gewoon ook meteen even €14 aan telefoon kosten mag betalen... wtf.

Voor welke datum kijk je?


Ik wil Vrijdag 20 september gaan en Zondag 22 terug, maar ik heb ergens gelezen dat ze iets van werkzaamheden gepland hebben of zoiets op de zondag, dus ik hoop dat er dan überhaupt nog een trein gaat rijden. Er is in ieder geval online niets te boeken voor Zondag terug.

Voor Maandag 23 september kun je namelijk wel gewoon een terugreis boeken en is de prijs ook nog heen goedkoper terwijl je dan ook op Vrijdag vertrekt haha. Maar ik reis met nog 3 meiden en ben ook een beetje afhankelijk van wat zij kunnen en willen qua bijboeken voor 1 nacht - hotel is al geboekt overigens omdat we er niet vanuit gingen dat er nu opeens geen trein zou rijden, lol. Dus ik ga zo maar eens bellen met Eurostar, kijken wat zij zeggen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Schuur_

Berichten: 4860
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:01

Joh en anders vlieg je toch. De Eurostar is echt een onbetrouwbaar geval. Als je op London City vliegt sta je in een kwartier midden in het centrum met de trein/metro voor een prikkie

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

cursebreaker

Berichten: 11392
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:13

We vliegen bewust niet - normaal vliegen we Altijd overigens hoor, want ik ga minimaal 1x per jaar naar London, maar ik moet dit keer een berg boeken meenemen omdat ik naar een groot boeken event ga waar ik ga laten signeren - omdat we meer dan alleen handbagage willen meenemen en dan betaal je flink extra voor vluchten van hier naar London. Dus vandaar de bewuste keus om met de trein te gaan waarmee we dan ook meteen in de stad zijn en kunnen overstappen op de Underground.

Ik zit in het zuiden van Nederland dus ik vlieg hierdoor vanaf Eindhoven Als ik vlieg, wat betekent dat ik op Stansted land en van daaruit nog een retourticket met de trein naar London moet kopen a €40. Dan is reizen vanuit Brussel - wat net zover af is van mij als vliegveld Eindhoven - veel goedkoper sowieso al. En daarbij heb ik dan ook geen problemen met het meenemen van mijn grote koffer - waar het eigenlijk vooral om draait voor mij bij deze reis want zoals gezegd normaal vliegen we wel altijd - zonder dat ik tientallen euro's moet bijbetalen.

En vanuit Amsterdam vliegen bv. is eigenlijk ook geen optie voor me, aangezien ik zo vroeg geen trein heb naar Schiphol - ik zit op 2,5u van Schiphol af -, dus dan zou ik al later op de dag moeten vliegen en ben ik weer een hoop tijd in London kwijt want we willen 's morgenvroeg aankomen in London, alsook nog een trein retour naar A'dam en terug moet hebben. Of ik moet alweer zelf rijden en parkeren bij Schiphol.

Dus ik ga zo even bellen en kijken wat ze zeggen, anders kijk ik of we niet alsnog een overnachting bijboeken - wat qua kosten misschien nog wel duurder is als toch vliegen en koffer bijboeken - of dat we dan toch maar vliegen en koffers bijboeken. Maar het is gewoon frustrerend dat ze niks op de site erbij zetten verder behalve dat er nu niet geboekt kan worden online voor de terugreis op zondag - en dit staat er al ruim een week. Het is dus nu maar even kijken wat de mogelijkheden zijn en dan kijken wat voor ons absolute musts zijn qua reizen en dan een beslissing maken wat we doen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

_Nancy

Berichten: 14090
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:24

Aan de griep die sinds gister begint door te zetten,, bleeh!!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:39

Cursebreaker, gekeken naar de bus? Wij keken ook naar trein/vliegtuig maar allemaal heel onhandig enzo, nu gaan we met de bus

Siggislief

Berichten: 13933
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:47

Dacht ik vannacht zo laat mogelijk te gaan slapen (1:30uur) om uit te kunnen slapen...
Ben ik als nog 8:30u wakker... *zucht*

Bram ✝12/08/'15


cursebreaker

Berichten: 11392
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:52

theadora99 schreef:
Cursebreaker, gekeken naar de bus? Wij keken ook naar trein/vliegtuig maar allemaal heel onhandig enzo, nu gaan we met de bus


Bus liever niet omdat dat meteen een stuk langer reizen is en ik denk dat je dan ook al veel meer vermoeid bent als je aankomt? - geen idee, ik speculeer nu alleen wat. Maar mocht het met de trein terug die zondag niet lukken is dat wel iets waar we toch naar moeten gaan kijken denk ik zodat we onze bagage idd zonder bijbetaling gewoon kunnen meenemen - en als een nacht bijboeken niet haalbaar is. Bedankt voor de tip! Ik ga er lig al eens even wat meer info over opzoeken.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:53

Oh ja, voor mij maakt t niet zo veel uit haha. Die bussen hebben stopcontacten en WiFi dus we gaan filmpjes kijken en slapen dus echt moe zullen we niet zijn denk ik hahah

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:10

Aan al die reclames op YouTube.

------------------------------

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:26

Stroomstoring op mijn werk

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:36

Alles zit weer tegen

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:00

Mensen op instagram die geen verwijswoorden gebruiken

Dit was wat er dusstond, enkel andere naam genomen :')

“Wanneer komt boris, boris is super leuk welk niveau heeft boris? Ga je wedstrijden rijden met boris?”

Ja echt dit was 1 bericht :Y)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, ComscoreBot, GoogleAdsense, GrapeshotBot, JornaR, Mar_M, Ubermetrics, YandexBot en 170 bezoekers