Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:02

Aan dat mijn lichaam nog steeds last heeft van de suiker overdosis.. Echt, ik heb mij zelden zo ziek en belabberd gevoeld.


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:17

Dat ik zo lang moet wachten op mn nieuwe telefoon, waaaarom moest ik er ook alweer één bestellen die uberhaupt nog niet uitgebracht is? :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:27

Mensen die in een poedersuiker relatie blijven zitten maar wel constant blijven zeiken en zichzelf heeeeel zielig vinden.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:50

Esaqar schreef:
De 'Heb jij een kinderwens' vraag.

Einde gesprek.

Ik baal er bijna van dat ik niet het standaard huisje-boompje-beestje leven wil.

Fijn hè. En dan vooral de "oh maar dat komt nog wel hoor" er achteraan. Nee mens dat komt niet, hou je muil _-:(

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 00:00

Aan het feit dat ik een soort ontembare dorst heb. Heb zo ongeveer alles wat ik kan bedenken al geprobeerd maar heb nog steeds enorme dorst.

♡♡♡♡♡

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 00:52

Mijn partner en ik hadden voor de grap gedaan alsof onze relatie over was op Facebook. Dat is gezien door de dochter van een kennis van mijn ouders en nu hebben die 2 traumatherapie nodig want ze kunnen het niet verwerken :') :') :')

Vervelende is dus dat ze daar mijn moeder over gingen appen, echt zo triest.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

RoosDeG

Berichten: 1836
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 01:12

Dat ik vanmiddag om 1 uur de jongste ziek van school kon halen..
Vervolgens mijn man ziek thuis komt van zijn werk.. en als klap op de vuurpijl de oudste net kotsend wakker word..

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-19 04:59

Dat mijn kat zonet mijn paastakken omgegooid heeft die ik letterlijk gister heb neergezet. Ze was blijkbaar al met een plastic paaseitje aan de haal gegaan maar heeft toen besloten dat de hele takkenbos maar om moest. Heel mijn muur en stoel vol met water. Om kwart voor 5 's ochtends.

Heb maar overal aluminiumfolie omheen gelegd. Hopelijk laat ze het dan wel om erbij te komen

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

_Nancy

Berichten: 14092
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 05:12

Aan dat ik nu al aan mijn ‘ontbijt’ zit, vanwege de misselijkheid.. :\ :O

Moet er wat voor over hebben hè, één van de weinige downsides van het zwanger zijn..

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 07:08

Ik wil verder slapen :(

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 07:52

_Nancy schreef:
Aan dat ik nu al aan mijn ‘ontbijt’ zit, vanwege de misselijkheid.. : :O

Moet er wat voor over hebben hè, één van de weinige downsides van het zwanger zijn..


Hier precies zo: dezelfde tijd, dezelfde oorzaak!

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:06

Het bedplassen van 2 van onze kinderen, we hebben als gezin van 5 al een flinke was. Maar paar keer per week een plaswas met o.a hele dekbedden wordt ik zo moe van.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:47

Na de B eterbed en I kea heeft nou ook de glazenzetter zijn administratie niet op orde en kon hij maar één raam plaatsen in plaats van twee *\o/*. We wachten toch nog niet genoeg en een student heeft meer dan genoeg tijd op een dag om de deur open te maken voor jullie :j

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:00

black_kelpie schreef:
Esaqar schreef:
De 'Heb jij een kinderwens' vraag.

Einde gesprek.

Ik baal er bijna van dat ik niet het standaard huisje-boompje-beestje leven wil.

Fijn hè. En dan vooral de "oh maar dat komt nog wel hoor" er achteraan. Nee mens dat komt niet, hou je muil _-:(

Naja ik was dus met een jongen aan het praten... Dus dat zal wel niks meer worden hahahahaha.


Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:01

MarcoBorsato schreef:
Mijn partner en ik hadden voor de grap gedaan alsof onze relatie over was op Facebook. Dat is gezien door de dochter van een kennis van mijn ouders en nu hebben die 2 traumatherapie nodig want ze kunnen het niet verwerken :') :') :')

Vervelende is dus dat ze daar mijn moeder over gingen appen, echt zo triest.

Hahahaha ah wat :')

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:22

Dat mijn paard zich niet liet pakken in het land. Nou paard, dan blijf je maar met 17 graden onder de 200grams deken op lopen die ik vannacht voor je heb op gedaan :evaw: Het is intussen vaste prik geworden dat ze hem s'nachts op krijgt en ik hem er in de ochtend weer af haal sinds het mooie weer, maar ze was zo aan het klieren met de Shetlanders en ik moest naar mijn werk.

Oh en mensen die geen knipperlicht gebruiken en ik bijna van mijn sokken werd gereden, gezien een auto ineens af sloeg bij een rotonde terwijl ik rechtdoor ging over het fietspad er omheen (waar ik geen voorrang heb)

Wie goed doet, goed ontmoet.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:28

ik denk dat ik thuis had moeten blijven.... ik ga vandaag noet doorkomen zonder over mn nek te gaan

Een koude trui, is geen goede trui.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:30

Esaqar schreef:
MarcoBorsato schreef:
Mijn partner en ik hadden voor de grap gedaan alsof onze relatie over was op Facebook. Dat is gezien door de dochter van een kennis van mijn ouders en nu hebben die 2 traumatherapie nodig want ze kunnen het niet verwerken :') :') :')

Vervelende is dus dat ze daar mijn moeder over gingen appen, echt zo triest.

Hahahaha ah wat :')


Ja mijn moeder en ik gingen stuk :')

Ze zijn eeeeerg van slag :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:53

Trui schreef:
ik denk dat ik thuis had moeten blijven.... ik ga vandaag noet doorkomen zonder over mn nek te gaan



Beterschap :(:)

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:06

Esaqar schreef:
Naja ik was dus met een jongen aan het praten... Dus dat zal wel niks meer worden hahahahaha.

Neu, dat denk ik ook niet :') Ik herken het "bijna willen dat ik het zou willen" wat je zegt wel trouwens, maar het zit er nou eenmaal niet.

In mijn omgeving zit werkelijk iedereen tussen de luiers, en men is van mening dat mijn eierstokken zo ongeveer uit mijn lijf zouden moeten rammelen. Doen ze niet, gaan ze ook niet doen.

Het is zelfs wel eens zo erg dat er vanuit gegaan wordt dat ik ze dan vast niet kàn krijgen, geen kinderen willen bestaat niet blijkbaar.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:13

Jolien87 schreef:
Mijn ouders zeiden altijd: "Als je kan paardrijden, dan kan je ook naar school".


Inderdaad!!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:36

Aan mezelf....
Ik blokkeer mezelf en saboteer mezelf en dan geef ik op. Ik kan het toch niet dus waarom zou ik het doen. Ik wird wel kassa meisje. Alle studies zijn toch gedoemd te mislukken. Ik heb gewoon die motivatie en doorzettingsvermogen niet. Waarom probeer ik het nog :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:51

MarcoBorsato schreef:
Mijn partner en ik hadden voor de grap gedaan alsof onze relatie over was op Facebook. Dat is gezien door de dochter van een kennis van mijn ouders en nu hebben die 2 traumatherapie nodig want ze kunnen het niet verwerken :') :') :')

Vervelende is dus dat ze daar mijn moeder over gingen appen, echt zo triest.



Dit leek me ook een leuke grap maar tochnmaar niet gedaan... Niet iedereen zou het grapig vinden vermoed ik.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:52

Alles... man wat een rotnacht en ben enorm chagrijnig.

Zeg ik tegen mijn vriend, ga jij vast de broodjes in de oven doen dan douche ik snel. Heeft hij alles al opgevreten en is er geen bord meer schoon voor mij. :+

Kon dus eerst afwassen, daarna zijn etensresten opruimen, mijn eigen eten maken en toen alleen eten. :+

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:54

Dat diegene die ik nodig heb om te kunnen solderen nog niet langs is gekomen en ik nu dus mijn tijd zit te verprutsen met niksdoen. Want ik heb niks te doen zo, de andere dingen moet ik allemaal samen met mijn begeleider doen en die is bezig met wat anders. Zo frustrerend...
Ik heb ook nog dingen te doen, maar ja daarvoor moeten die lichtjes eerst in elkaar gesoldeerd worden..

Alex en Jorie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, brennie85, janneke_S, Kanto, Lau07, lobkewikjem, Paardennamen, petraaken, Schuur_, Sharony, singa, Summerfly en 216 bezoekers