Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:37

Aan de slapeloze nachten en zorgen die ik heb om mijn paard :(

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:39

Nou een ergernis is een understatement.. Maar wij fokken honden en hebben een pup verkocht waarvan wij half eigenaar zouden blijven (recht op 1 nestje). Contract opgesteld enzo. Krijgen we vier maanden later de pup plots terug met de mededeling dat de koper NU geld nodig heeft, nou goed, in het contract staat dat bij verkoop van de hond het geld in twee wordt gedeeld en omdat wij meer connecties hebben moeten wij de hond verkopen.

Oké prima.

Krijgen we de hond terug... zwaar, zwaar ondervoed.. klein en iel vergeleken met letterlijk alle andere pups uit het nest. En nog erger... kan nauwelijks op haar achter benen lopen. Wij helemaal bang dat er iets was met haar heupen, dus we zijn naar de dierenarts gegaan: heupen, knieën En rug perfect. Maar door ondervoeding gewoon 0.0 spieren, waardoor ze nauwelijks kan lopen. We gaan haar wel oplappen maar volgens de dierenarts zal ze nooit helemaal de achterstand die ze heeft inhalen.

Hoe kunnen mensen dit doen? Echt ziek gewoon (we gaan hier wel achteraan overigens)

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:45

Dan vraag ik mij af hoe goed je geselecteerd hebt? Natuurlijk kun je niet alles voorkomen uiteraard.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:55

Collega's, en dan één in het bijzonder. Die lijkt het niks te vinden dat ik als 'nieuweling' dingen beter oppakt en meer trainingen en opleidingen heb dan hij. Dus brandt hij me maar af tegenover een andere collega. Die kent mij nog van mijn vorige werk en is dat gezeik van hem helemaal beu. Ik weet donders goed wat ik kan en wat ik waard ben, en dat is vele malen meer dan wat hij vindt.

Evelien__

Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:56

Mensen kunnen vaak een erg mooi verhaaltje verzinnen als ze op pupgesprek komen. Ik spreek helaas ook uit ervaring. Ergens blijft het ook een punt van mensenkennis en vertrouwen.
Je kan nog zo goed selecteren, je bent nooit een vlieg aan de muur en je weet nooit het volledige verhaal erachter...
Goed dat jullie de pup teruggekocht hebben en hopelijk is ze snel weer de oude.
Heel veel sterkte en beterschap voor het kleintje, Lestrange01!!

Siggislief

Berichten: 13963
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:00

Aan het landweggetje dat ik moet gebruiken om in Hilvarenbeek te komen of het dorp Diessen/Baarschot..
Vanmiddag bijna 1,5 uur over gedaan om in Hilvarenbeek en terug te komen, ik heb vanmiddag na de boodschappen echt omgereden want ik wou niet meer over dat landweggetje heen.

Hoe wil je auto naar de $#@! tyf#s helpen...
(Je hebt namelijk auto's van de andere kant komen en achter je rijden dus je kan ook niet echt even snel opzij want dan zit je in een stoffige bende aan zand en stenen, en anders wel in de sloot of weilanden 1 a 2 meter verder op.,)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:07

Afsluiting? In mijn herinnering lag daar altijd een prima weg eigenlijk.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:14

Dat er een besloten facebookgroep is die niet goed afgeschermd staat en waar zonder toestemming fotos van mij zijn opgezet. En dan niet de charmanste fotos, zeg maar.ik heb gevraagd of ze verwijderd mogen of dat ik onherkenbaar wordt gemaakt, en dat is de starter van de groep niet van plan omdat het zoveel fotos zijn en ik er op misschien maar 3 sta. Ik vind dat 3 teveel. Ik heb een vriendelijke pb gestuurd dat ik het graag verwijderd zie en dat ik weinig zin heb om verdere stappen te ondernemen maar het wel zal doen indien er niets gebeurd. Nu ben ik de kwaaie pier en belachelijk dit en dat en zet nu de hele groep tegen mij op.

Starter heeft zeker nog nooit van privacywet gehoord...

Siggislief

Berichten: 13963
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:26

oomens schreef:
Afsluiting? In mijn herinnering lag daar altijd een prima weg eigenlijk.

Ja, dat kon ik mij ook goed herinneren. Maar helaas is ie al vanaf Januari afgesloten wat ik van de borden moet geloven.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:46

fohadie schreef:
Dat er een besloten facebookgroep is die niet goed afgeschermd staat en waar zonder toestemming fotos van mij zijn opgezet. En dan niet de charmanste fotos, zeg maar.ik heb gevraagd of ze verwijderd mogen of dat ik onherkenbaar wordt gemaakt, en dat is de starter van de groep niet van plan omdat het zoveel fotos zijn en ik er op misschien maar 3 sta. Ik vind dat 3 teveel. Ik heb een vriendelijke pb gestuurd dat ik het graag verwijderd zie en dat ik weinig zin heb om verdere stappen te ondernemen maar het wel zal doen indien er niets gebeurd. Nu ben ik de kwaaie pier en belachelijk dit en dat en zet nu de hele groep tegen mij op.

Starter heeft zeker nog nooit van privacywet gehoord...

Jij hebt gelijk hoor, niet pikken!

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:53

Aan die rotkatten die in onze tuin zitten te schijten en op onze vogels en konijnen azen.
En 's nachts maar krijsen.

Er komt een keer een dag dat een van de honden sneller is... ik ga niet de hele tuin afspeuren of er nog een kat van een ander zit.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:02

Geërgerd is nog zachtjes uitgedrukt..
Ben eigenlijk gewoon boos :(
Lopen hier veel katten in de buurt rond en een onverzorgde wit-zwarte kat zit constant in de tuin.
Nu hoor ik van buren dat het de kat van de vorige bewoner van mijn huis was en dat hij achtergelaten is..
Beestje loopt dus al maanden rond te zwerven :'(

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:06

Lieszje schreef:
Geërgerd is nog zachtjes uitgedrukt..
Ben eigenlijk gewoon boos :(
Lopen hier veel katten in de buurt rond en een onverzorgde wit-zwarte kat zit constant in de tuin.
Nu hoor ik van buren dat het de kat van de vorige bewoner van mijn huis was en dat hij achtergelaten is..
Beestje loopt dus al maanden rond te zwerven :'(


Dat vind ik dan weer zielig... dan zou ik de Dierenbescherming bellen, dan moeten ze hem/haar maar vangen.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:06

Dank je, Ineke.

Inmiddels een onvriendelijke pb gekregen dat er aan mijn verzoek gehoor is gegeven en inmiddels is de pagina ook beter afgeschermd. Ik ben per direct uit de groep gegooit en kan niets meer zien. Heb een vriendelijke dank pb terug gestuurd en nu is het hopelijk klaar..

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:12

@Myfairytale
Heb de oude bewoner een email gestuurd.
Hoorde dat de kat regelmatig langere tijd weg was.
Maar dan had ze gewoon kunnen zeggen dat haar kat 'zoek' was dan had ik hem enigzins kunnen opvangen.
Wacht haar antwoord even af, anders ga ik inderdaad de dierenbescherming bellen.
Het is dat ik al twee katten in huis heb..
Zal hem tot die tijd wel proberen wat te voeren enz.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:16

Dat ik altijd tussen 2 mensen hun meningen in sta, en ‘moet’ kiezen tussen beide.. en ik kan dus nooit een beslissing nemen van wat ik wil omdat ik geen gezeik wil en niemand wil kwetsen ofzo. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:18

De nieuwe Dr. Oetker reclame. Leuk dat er al gemalen kandijkoekjes voor de bodem bij zitten, maar waarom moet dan in vredesnaam het geluid van dat gekauw op de overgebleven bastognekoeken zo luid in de reclame? Gatverdamme! Bijna net zo erg als die walgelijke magnum'krak'.

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:20

Anoniem schreef:
De nieuwe Dr. Oetker reclame. Leuk dat er al gemalen kandijkoekjes voor de bodem bij zitten, maar waarom moet dan in vredesnaam het geluid van dat gekauw op de overgebleven bastognekoeken zo luid in de reclame? Gatverdamme! Bijna net zo erg als die walgelijke magnum'krak'.


Dat heb ik nou ook altijd met Magnum reclames. _-:(

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:20

Lieszje schreef:
@Myfairytale
Heb de oude bewoner een email gestuurd.
Hoorde dat de kat regelmatig langere tijd weg was.
Maar dan had ze gewoon kunnen zeggen dat haar kat 'zoek' was dan had ik hem enigzins kunnen opvangen.
Wacht haar antwoord even af, anders ga ik inderdaad de dierenbescherming bellen.
Het is dat ik al twee katten in huis heb..
Zal hem tot die tijd wel proberen wat te voeren enz.


Lief van je! :j

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:30

Heb toch voer in huis, dus kleine moeite.
Gooi er denk gelijk maar een keer een ontwormingtablet doorheen :+
Ben benieuwd wat ze gaat zeggen.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:40

Dat ik al zolang aan het zoeken ben naar het juiste voer voor onze honden -O-
Hij krijgt bijna overal jeuk van :roll:

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:52

De 'Heb jij een kinderwens' vraag.

Einde gesprek.

Ik baal er bijna van dat ik niet het standaard huisje-boompje-beestje leven wil.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:13

Oh jongens kijk wat ik net vind
Spoiler:
Afbeelding

In spoiler vanwege taalgebruik.


Ot: mijn schoonmoeder die de paarden standaard teveel hooi geeft waardoor ze het vervolgens d hele stal door lopen en er overheen plassen, en drie keer raden wie dan met een hooivork elke keer het goeie en slechte hooi uit mekaar mag gaan halen :)

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:55

Aan mezelf. Ik had al geen lekkere dag val ik ook nog hard van Mn paard tijdens de les. Kreeg het ook niet meer goed :(

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:00

Dat ik in de 1 april grap van een collega getrapt ben