[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:09

Ik heb een pakket van EventingPhoto. Op groot formaat. Heb er al 1 canvas van laten maken en heb na elke wedstrijd weer meerdere mooie foto’s dus enorm blij mee.

Wij zijn ook naar Ede geweest en kunnen ons ook aansluiten in het val rijtje. Paard lande verkeerd in het water. De hele waterbak nog mijn best gedaan om terug het zadel in te komen maar het heeft helaas niet mogen helpen. Al heeft heeft het wel een gave fotoserie opgeleverd. Maargoed.. bodeminspectie, airjacket-test en valtraining zijn weer up-to-date. Hopelijk heeft het te veel vertrouwen gekost :(:)

London's Kyla DG : B dressuur, 1.00 springen, B eventing.
Sold: Diamond van de Hoge Dijken DG : L1 dressuur.
+ Chappie DG: Z1 dressuur, M springen, M eventing.
Instagram: @dg_eventing , Website: http://www.dgeventing.nl , Youtube: DG_EVENTING


streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:23

Ik heb geen pakketje omdat ik nog niet echt mijn planning weet. En ik vind het lastig zo'n pakket want er zijn zoveel fotografen en dan kijk ik liever per wedstrijd wie de mooiste foto heeft of net een foto die ik nog niet heb.

de wereld een beetje mooier maken www.watmooi.nl

Steph__

Berichten: 659
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:58

Wauw wat heerlijk dat iedereen bij ons in de achtertuin zo lekker heeft gecrosst.
Of wat leerzame valpartijen ;( hopelijk valt vandaag de spierpijn mee.

Ik ben na lang twijfelen toch wezen lessen ook al was les 70km verderop en de oefencross 2 :+
Met oog op Etten-Leur na de winterstop denk ik wel zo nuttig voor ons..

Ik kan alleen nog geen startlijst van Etten Leur vinden, wie gaat nog meer? Vind het ook wel weer een beetje spannend of zoekt ook de startlijst? :Y)

Adonis (Larino X Landadel)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 12:31

@DewiFoto, ik ben wel benieuwd naar die foto's hahah. Gelukkig niks aan overgehouden?!

Ik heb dit jaar een Odd fotopakketje aangeschaft, was €20 en daar heb ik 10 fotopunten voor gekregen. Die kan je dan weer inwisselen voor foto's met logo (1 punt) of foto zonder logo (2 punten). En als je er meerdere tegelijk bestelt krijg je ook weer meer foto's.

@Steph__ Ik start in de L paarden zondag! Heb er zin in, hopelijk gaat het wat soepeler dan in Alphen-Chaam. Startlijsten zijn er denk ik nog niet, want er staat nog niets op de site.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:03

Ik vind odd nog best duur in verhouding. Weet iemand of je ook achteraf pakketten kan kopen? En blijven alle foto's dan tot t einde seizoen er op staan?

Vervelende vallen allemaal zeg!

Ik heb EL gevraagd om een update van de deelnemerslijst. Startlijst komt nu nog niet online denk ik Steph. Dat is vaak een week van te voren oid.

Heb in ieder geval een andere bezigheid als EL niet doorgaat met Chioccolato!

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:12

Je kan ook later idd nog een pakket kopen. Bij odd en eventingphoto iig. Dat heb ik ook wel gedaan. Ik kan nu ook nog in mijn album van eventingphoto van 2017. Die maken op internet gewoon een album van jou aan en daar komen de foto's in.
Via odd kreeg ik ze altijd vai de mail, dus kan ze zo terug vinden.

Hoop voor jou dat je in EL kan starten lieke, maar vind het wel leuk als je mee kan trainen! :))

Kent iemand de BB in Snorrewind? Zie nu 3 verschillende hoogtes staan, maar twijfel.


DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:24

liekec schreef:
Ik heb EL gevraagd om een update van de deelnemerslijst. Startlijst komt nu nog niet online denk ik Steph. Dat is vaak een week van te voren oid.


Zondag is de wedstrijd al hé, een deel in ieder geval. Zal toch vandaag of morgen de eerste startlijst wel komen denk ik.

Steph__

Berichten: 659
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Enschede

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:09

Ik start inderdaad zondag EL, dan hoop ik eigenlijk toch wel vandaag of uiterlijk morgen op een (voorlopige) startlijst. Heb een optie op een overnachting.. dus kan ik dat ook bepalen wat ik daarmee moet ;-)

Adonis (Larino X Landadel)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:57

Steph__ schreef:
Ik start inderdaad zondag EL, dan hoop ik eigenlijk toch wel vandaag of uiterlijk morgen op een (voorlopige) startlijst. Heb een optie op een overnachting.. dus kan ik dat ook bepalen wat ik daarmee moet ;-)

Er staat een voorlopige startlijst voor zondag op de website!

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:38

Bathmen staat ook de lijst erop.

Balen van de val partijen. Gave foto's komen er voorbij.

Ik wil ook snorrewind BB starten en start dan denk de 70-80 cm

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver


Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:05

Ik zal ook eens kijken na een foto pakket en hoe dat werkt.

Jeetje best veel val partijen afgelopen weekend, gelukkig viel het bij iedereen mee.

Wel veel gave foto’s!

Mars (v. Haarlem) Dressuur Z * Springen L * Sgw M * Viertal M * (RIP 2012)
Zonanta (v.Corland) Dressuur L1 * Springen B * Sgw B * (verkocht)
Zagal (v. Patijn) Dressuur L1 * Springen B * Sgw B *

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:25

Cioccolato schreef:
Je kan ook later idd nog een pakket kopen. Bij odd en eventingphoto iig. Dat heb ik ook wel gedaan. Ik kan nu ook nog in mijn album van eventingphoto van 2017. Die maken op internet gewoon een album van jou aan en daar komen de foto's in.
Via odd kreeg ik ze altijd vai de mail, dus kan ze zo terug vinden.

Hoop voor jou dat je in EL kan starten lieke, maar vind het wel leuk als je mee kan trainen! :))

Kent iemand de BB in Snorrewind? Zie nu 3 verschillende hoogtes staan, maar twijfel.


BB in markelo is laag maar kijkerig gebouwd, veel aangeklede hindernissen en vooral op het water veel weigeringen door de lichtinval. Leuke oefencross! Erg leerzaam. Hieronder wat foto’s van twee jaar geleden. https://www.facebook.com/1126076135/pos ... 870368521/

H'tje: Quidaro (Quidam de Revel x Corrado I) x Quasimodo vd Molendreef x Julio Mariner = M2 dressuur - ZZ springen - CCI 2* eventing
Co'tje: De Niro x Saros XX x Wolfgang = L2 dressuur - B springen - B SGW (augustus 2015 verkocht)

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:34

Ik had nog geen pakket gekocht. Vorig jaar zo een rot seizoen gehad dat het vrij zinloos was.

Maar ik denk er nu wel over om alsnog een pakket te nemen nu we de weg naar boven weer hebben gevonden.

Ik heb in ede heerlijk gereden. Ze was weer ouderwets in haar element en tegelijk lukte het me ook al af en toe om me aan mijn controlepunten te houden. Simpel foutloos rond gereden dus dat was wel een heerlijke opsteker

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:15

Voor de geinterresseerden: odD fotopakketjes zijn het gehele jaar door verkrijgbaar en niet seizoens- of ruiter- gebonden. Je kan net zoveel foto's bestellen totdat je punten zijn verbruikt of de einddatum is bereikt. Ook van voorgaande jaren. Bij verlengingen krijg je (sindskort) vaste extra kortingen.

Maarten /3 /3 /3 /3 /3
--> Internet/Facebook: http://www.oddfotografie.nl, https://www.facebook.com/oddfotografie en http://www.odd-ict.nl
--> Mail: contact @ oddfotografie.nl Tel.: 06-20067112

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:09

Al die pakketjes komen precies op de momenten dat ik geen zeker seizoen heb _O-
En er zijn steeds meer wedstrijden in hetzelfde weekend, wat ik ook wel weer spannend vind. Ik doe m'n andere pakketen halverwege 't seizoen of na afloop. Maar ben bang dat ik niet zoveel geduld heb


DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:42

Ik heb me helaas af moeten melden voor Etten-Leur. Gisteren paard met een dik voorbeen uit zijn stal gehaald...

Vorig jaar zat het ook al niet mee in EL, toen werd ik zelf ziek in de nacht voor de wedstrijd -O-

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:52

Oh dat is balen Dorette.. Een idee waar dat gebeurd is?

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:52

Oh, goed dat jullie het over foto's hebben, heb nog niks van vorig jaar besteld..

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 15:04

Nee echt geen idee. Hij loopt er ook echt maar heel lichtjes kreupel op. Net wat kortere pasje met dat been. Verder wel wat dikker en warmer, maar vandaag alweer minder dan gisteren. Kijk het maar eventjes een paar dagen aan met rust en koelen, anders einde van de DA langs laten komen.

Ik vind het altijd zo leuk om foto's terug te kijken van voorgaande jaren <<) Heb van vorig jaar foto's besteld, dus mag niets extra's meer kopen van mezelf :')

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 17:55

Ah wat zonde Dorette -O-

Hier beginnen er langzaam meer fotografen te komen.
Tot nu toe ben ik vooral blij als mijn moeder/vriend geen vingers voor de lens hebben :+

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:39

Oh jeetje dat is zuur Dorette, hopelijk is het gewoon een stom wondje die is gaan pruttelen.

Hier ook Etten-Leur afgezegd. Paard herstelt wel goed van de val maar tot en met vandaag niet kunnen trainen en nu zelf 2 dagen congres. Daarnaast werkt mijn gekneusde vinger ook niet mee. Al met al, we zijn gewoon niet fit-to-compete. Jammer maar helaas. We gaan waarschijnlijk wel zondag een B-L rondje rijden in Maarsbergen, lekker ontspannen weer wat huppelen.

Vainqueur(Paddox x Zodiak): Dressuur B+10 L1+9 Springen B+37 L+22 Naar Limburg
Conquest(Con air(v. Contender) x Peter Pan): Dres: B+15 L1+15 L2+11 M1+11 M2+1 Spr: B+17 L+16 M+1 SGW: B+13 L+17 M+17 Z+1
Miss Lana(Iglesias D.V. x Metall)

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:57

Wat een pech dames.. Val partijen, kruepelheden..

Durf het bijna niet te zeggen. Maar ik heb vorig weekend weer zo fijn getraind met m'n paard. Weinig gedaan de winter qua echt trainen. Ze pakt 't makkelijk op op ruim L niveau. Stond er wel van te kijken hoe goed ze het oppakte. En natuurlijk heel veel lol erin.
Jonkie deed 't ook weer super. Die knapt er ook van op


DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:15

Waarom durf je dat niet te zeggen Cioccolato? hahaha. Fijn toch!

Zijn been zag er vanavond al weer wat beter uit! Wel erg zuur, maar lekker rustig weer opbouwen.
Volgend weekend heb ik opgegeven voor de Jumpcross in Helvoirt, ben benieuwd hoe dat gaat worden. Hopelijk dan weer fit O:)

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 23:16

We moeten positief blijven hoor dus succes verhalen zijn top Carola!

Ik heb ook fijn getraind vanavond. Dressuurproefje rijden met mijn reus is toch wel een dingetje.. Zaterdag clubkampioenschappen. En ik weet wie We dressuur jureert. Wil me bijna weer afmelden want het is een mega chagrijn.
Nu dillema : of morgen nog weer dressuur oefenen. Puntjes op de I? Of naar oefenspringen daar 1m springen omdat ik dat gewoon leuk vind hihi wat te doen wat te doen..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:01

Gewoon springen :j worden ze ook vaak veel fijner en losser van. Iig goed aan het been en daar heb je met de dressuur weer veel profijt van.

Onze dochter heeft vanmiddag weer springles. Die gaat de 14e crossen in Maarsbergen. Vind het best grappig dat zij dit seizoen eerder crosst als mijn man :)) . Op 1 juni gaat ze bij de horse trails ook crossen in de Bixie cross les. Hocus heeft nu een nietje in zijn hoef gekregen in de hoop dat de scheur mooi stabiel blijft en er ook mooi uit gaat groeien. Rijden zelf gaat momenteel echt super. Behalve springen dan want dat doen we ivm de hoef maar even niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers