Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xPabloBokt

Berichten: 9304
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-19 15:17

Aan dat de keuken in mijn nieuwe huis helemaal niet volgens afspraak is geworden. Ga er super hard op achteruit in vergelijking met wat ik nu heb.

Huidige situatie: 6 kastjes, 3 onder en 3 boven, 2 laden, aan weerszijden van de gootsteen aanrechtruimte, losstaand fornuis met oven en een Bosch koelvries combinatie van 2 meter hoog, magnetron.

Hoe het zou worden: klein gaskookpitje terwijl inductie was beloofd, inbouwkoelkast 143 liter zonder vriesvak, maar aan 1 kant van de gootsteen tussenruimte, 3 kastjes onder, 1 kastje boven, 1 lade en ook geen vaatwasser zoals afgesproken. Geen magnetron, geen oven.

Kan wel janken. De keuken is mijn plek om me terug te trekken en het lijkt nu allemaal in het water te vallen -O-

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 15:39

Lau schreef:
Trui schreef:
omg whatthehell...

ik erger me aan t feit dat ik een kaassoufle wilt en dat ik zoooo graag wil rijden

Wil... :x


gewoon een type fout... jeemig sorry hoor :Y)

Een koude trui, is geen goede trui.

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:05

Trui; maar als je zin hebt in frituur en paardrijden, ben je dan wel ziek?

Ik erger me aan dat het zo ingewikkeld moet zijn om een tv/internet abonnement over te zetten naar een nieuw adres. Kom op zeg dat zou toch gewoon digitaal moeten kunnen in 2019.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:12

Ja ik ben echt ziek :) een kenmerk van mij is juist dat als ik ziek ben ik rtrek krijg in frituur. Dat is altijd zo hahha

En ik heb zin om te rijden omdat ik dat leuk vind. Ik ben niet misselijk ziek hoor en heb gewoon eetlust. Heb alleen n keelontsteking en een licht griepje/verkoudheid. Maar god zijn dank ben ik niet misselijk

Een koude trui, is geen goede trui.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:20

Maar met keelontsteking en een verkoudheid kun je toch gewoon naar school? Extra trui aan ( ;) ) en gaan.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:23

Mijn ouders zeiden altijd: "Als je kan paardrijden, dan kan je ook naar school".

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:25

Dat ik wil paardrijden wil niet zeggen dat ik t kan en dat t goed voor me is.

Jolien, dat zeggen ze hier ook, vandaar dat ik dus vanavond niet mag rijden omdat ik ook niet naar school kon :) snappie?

Een koude trui, is geen goede trui.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:30

Ik ziekte vroeger ook langer uit en dan ging ik wel paardrijden, uurtje buitenlucht of 7 uur op school zit nogal verschil in.

xJennifx

Berichten: 1145
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:35

Een echte keelontsteking is denk ik wat heftiger dan de meeste mensen denken hier. :P

Dicha v. Johnson
M1+9

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:37

nou ik vertrouw de dokter toch wat meer dan menig man :)

@sureido

inderdaad. vaak doet paardrijden me ook goed maar ik weet dat ik er te moe voor ben

Een koude trui, is geen goede trui.

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:54

Vanochtend toen ik op de bus stond te wachten, liep er iemand zo dicht langs me dat hij mijn sjaal en oordopjes mee nam. Echt, blijf uit mijn persoonlijke ruimte :roll:

Live free <3 [o]

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:55

Het wordt hier toevallig besproken maar ik kan me er altijd zo vreselijk aan ergeren dat andere mensen het altijd zo goed weten hoe een ander z'n leven moet lijden :D Ik zie een hele dag school/werk toch heel anders dan een uurtje paard (en dan zeg ik niet gelijk fanatiek rijden).

Ik erger mij (naast bovenstaande) vandaag aan het feit dat ik een email gestuurd krijg zonder begeleidend verhaaltje en dat het ontzettend onduidelijk was waardoor ik 'schrik' kreeg. Maar goed, heb het nu zelf wel uitgezocht en wacht morgen het telefoontje wel af. Voel me altijd zo 'dom' tegenover die hoge piefen. Spreek gewoon ABN of Jip&Janneke taal dan snapt een '' laagopgeleide '' er ook nog wat van :Y)

Nee ik zie mezelf niet als laagopgeleid maar hee, nog zo'n irritatie, het wordt je tegenwoordig overal naar het hoofd gesmeten (op het nieuws etc).

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:59

Lijden is ook niet zo leuk :D

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:59

ach mijn moeder en stiefvader waren ook altijd zo. Zo liep dus ook vaak doodziek op school omdat ik niet hoefde over te geven dus was ik neit ziek.
Vreselijk, en liep ik dus ook weken te kwakkelen tot ik echt ziek was.

Ik pak het met mijn oudste toch anders aan, als ik merk dat hij niet helemaal fit is en verhoging heeft dan laat ik hem mooi thuis. Ook al eet hij goed, speelt hij gewoon ( wat hij ook met 40 graden koorts gewoon doet), ook mag hij best even mee naar buiten of even spelen mits het niet regent of vies weer is. Gaat even een keer op bed. En vaak de volgende dag weer helemaal fris en fruitig, en kan weer gewoon naar school.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:13

Het gezeur over het eten door onze dochter.Niets is lekker wat ik maak.Ze is 18 en als het gezeur niet stopt mag ze voor zichzelf gaan koken.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:16

Trui schreef:
trier. donderdag tm zaterdag. zondag de hele dag ook volgepland...

ze geven sneeuw en regen op en wij gaan over modderige bospaadjes een heuvel beklimmen en de laatste dag brengen we door in maastricht, naar grotten ens

Nu kijk je er tegenop, maar dit wordt je beste schoolkamp ooit! *\o/*

Elk bad heeft er eendje.

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:19

En in stapelbedden slapen *\o/*

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:21

londen vorig jaar was ook zo’n ramp.
bloed en sperma in t beddengoed, kamers die denk ik al jaaaren niet ware afgestoft, de douche waar amper water uit kwam.

en vergeet dan niet dat er iets verkeerd ging waardoor we met super veel kinderen om elf uur s nachts aan de andere kant van londen waren beland!

dat was nog wel ‘chill’. ik keek uit naar wicked de laatste dag en we konden chillen in de bus.

maar nu na twee uur rijden gaan we eerst een berg beklimmen en dan verder. al dat soort dingen. het hele programma staat me niet aan.

Een koude trui, is geen goede trui.

SdaphneS

Berichten: 11417
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:31

Aan het geklaag van sommige mensen. Je bepaald zelf je leven. Als je iets niet bevalt kies dan wat anders.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:32

...sorry? :')

maar goed mn moeder heeft betaald dus ik ga wel gewoon!

Een koude trui, is geen goede trui.

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:49

Amandavd schreef:
Lijden is ook niet zo leuk :D


Ik had eerst leiden staan maar was bang voor taalnazi's waardoor ik het dus alsnog verkeerd heb getypt. Tsja, niet iedereen is uitstekend en foutloos in taal :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Mandarijn
Berichten: 9053
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:51

Dorus schreef:
Mandarijn schreef:
Dat het blijkbaar heel lastig is om een huisarts te vinden in mijn nieuwe woonplaats. Of ze nemen pertinent geen mensen aan, of ze werken met postcodes en val ik erbuiten.
Ellende is ook nog dat ik ook echt een afspraak nodig heb.

Een huisarts mag je niet weigeren voor een eenmalige afspraak!
En weten die huisartsen met een patiëntenstop niet waar je dan wel terecht kan? Lijkt me heel vreemd dat er geen enkele huisarts is waar je terecht kan. En sommigen hebben stiekem nog wel wat gaatjes. Toen ik na 2,5 terug naar mijn oude dorp verhuisde kon ik toch terug naar m’n oude huisarts ondanks de patiëntenstop.

Ze wijzen me inderdaad wel door naar een andere, maar die komt dan weer met hetzelfde patiëntenstop verhaal.
Ik heb er nu inmiddels eentje doorgekregen (na vier keer nee := ) die volgens de andere praktijk geen stop heeft, dus ik heb hoop. :D


Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 18:02

Mandarijn schreef:
Dat het blijkbaar heel lastig is om een huisarts te vinden in mijn nieuwe woonplaats. Of ze nemen pertinent geen mensen aan, of ze werken met postcodes en val ik erbuiten.
Ellende is ook nog dat ik ook echt een afspraak nodig heb.

Anders gewoon naar een huisarts in de buurt bellen als zijnde ''passant''. Ze mogen je dan niet weigeren, ook al hebben ze patiëntenstop. Het is dan eenmalig maar kan je wel je klacht behandelen. Kans zit er wel in dat je het consult zelf moet betalen en het later terug krijgt van de zorgverzekering. Gelukkig zijn die bedragen niet te vergelijken met een ziekenhuisconsult :).
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 01-04-19 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 18:02

xDenies schreef:
Amandavd schreef:
Lijden is ook niet zo leuk :D


Ik had eerst leiden staan maar was bang voor taalnazi's waardoor ik het dus alsnog verkeerd heb getypt. Tsja, niet iedereen is uitstekend en foutloos in taal :)


Klopt maar lijden en leiden zit een verschil in context in, vandaar dat ik het benoemde. Dat jij daar vervolgens boos om wordt, tsja, daar kan ik niets aan doen :D

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 18:03

Boos? Ik ben niet boos hoor. Jammer dat je het zo opvat.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, chinnie, corinec, lizy29, MaiMai, Ninaka, Patriesje, Sneeuwmaan, Vagabondo, Varekaj, Vecar en 76 bezoekers