Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 12:26

Lau_ schreef:
Ik ben doormidden van mijn nieuwe voedings en sport schema al 3,5 kilo kwijt *\o/*


Goed bezig! *\o/*

Hier door mijn nieuwe voedingsschema/macro's ook -7 kg, dus er zit schot in de zaak :D

Vanaf volgende week eindelijk weer naar de sportschool, ik kan echt niet wachten :):)

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 13:34

Morgen de run. Daarna een schema om strakker te worden. Afvallen hoeft niet heel erg maar ik erger me doooood aan die buik.

Zal het schema gaan haten vrees ik maar het is het een of het ander.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 13:56

Buiken blijven gewoon vreselijk moeilijk. :(:)
Ik erger me ook nog steeds dood aan de mijne, de cellulitis is wel weg, maar het is nog steeds blubberig. Kijken wat er nog gebeurt, gewoon doorgaan.

Ik ben trouwens schandalig wezen shoppen bij UA :list: 8)7
Kan niet wachten tot het binnen is.:D

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:20

Zijn er hier mensen die gebruik maken van een pre workout? Ben ff benieuwd naar ervaringen.

Ben niet van plan hem elke keer te gaan gebruiken maar ik merk dat vooral als ik na stage nog naar de sportschool wil ik net een stukje energie mis (vooral als ik de ochtenddienst heb, wat poedersuiker is want ik heb dan wel het meeste tijd om te sporten maar ik ben echt moe) en daardoor ook gewoon minder kracht kan zetten. Vriendin van me kwam ermee dat zij in dat soort gevallen pre workout gebruikt en dat ze dan ook echt een stuk lekkerder gaat.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:23

Jep, ik gebruik het als ik idd moe ben maar toch even wil knallen.. ga er lekker op :j

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:26

Welke gebruik jij specifiek? Krijg je er bv hartkloppingen of een naar gevoel van? Ik wil het idd ook op die manier gaan gebruiken, merk dat ik soms gewoon een extraatje nodig heb/kan gebruiken om een lekkere training te hebben. Als ik nu na een lange dag ga trainen heb ik vaak een slechte workout waar ik me dan weer enorm rot over voel.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:37

Momenteel die van womens best, maar die geeft in het begin wel tintelingen/prikkelend gevoel (in handen en gezicht) kort na innemen. Trekt wel weg, maar kan als vervelend/irritant worden ervaren.

Heb ook anderen geprobeerd, had wat samples gehad van een shop. Weet daarvan niet meer de merken helaas, maar daarvan had ik die tintelingen niet en wel gewoon lekkere energie.

Ik ga nadat deze pot van womens best op is dus wel even kijken naar een ander merk, want ik vind die tintelingen minder :+

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:49

Tintelingen zou ik op zich niet eens het ergste vinden, maar door mijn problemen met hartritme ben ik vooral bang voor een gigantisch shot caffeine waar ik rillerig van word en hartkloppingen van krijg.

Misschien moet ik het maar gewoon eens proberen. Ben weer terug naar 2 keer per week sporten en wil dan ook wel gewoon het beste maken van die workouts ipv me rot voelen omdat ik maar 8 van de 12 reps die ik normaal pak uit mijn lichaam krijg.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:07

Ik gebruik ook regelmatig een pre workout. Helpt me echt enorm. Moet wel maar de helft nemen van wat zij aanbevelen anders word ik er kotsmisselijk van. Verder ga ik sneller zweten en inderdaad wat tintelingen. Je drinkt automatisch ook meer. Ik heb die van miss fitness.

Gisteren de run gedaan. Enorm gevecht met mezelf maar wel uitgelopen. Niet alle obstakels kunnen doen. Sommige vond ik gevaarlijk of waren gewoon niet haalbaar ivm te zwaar. Dus ik weet waar ik aan moet werken voor een volgende run. Vannacht veel wakker geweest van de spierpijn maar dat gaat nu gelukkig al stukken beter.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:20

Ingedebruijn: super goed! Leuk om de foto’s te zien.

Ik neem even een paar dagen tot een week rust. Ik voel me totaal niet lekker.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 22:04

Inge houd bij deze ajb op met zeuren over je buik! :roll:
Ik zie spieren waar ik nu alleen nog maar van durf te dromen _/-\o_

Respect!

Die runs zou ik ook echt supergraag willen doen, maar met bril word dat echt een puinhoop ben ik bang := :')

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 22:05

Ik gebruik geen pre workout. M8jn partner wel. Het duurt bij mij super lang voordat hij inwerkt. En bij inwerken heb ik alleen de tinteling en eigenlijk meer niet ? Is dat de moeite waard :')


Ik volgde al 5 weken cut schema. Dik 5 kilo afgevallen. Weekend weg, waar ik enorm tegen op keek ivm eten. En het invoeren op MFP wat onmogelijk is. Vandaag all you van wat buffet. Hek was van de dan.. zo bang dat ik weer 4 kilo erbij hen gevreten. Hen enorm laat van compensatie gedrag. Dus morgen echt gelijk knallen !

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 22:33

Lous schreef:
Inge houd bij deze ajb op met zeuren over je buik! :roll:
Ik zie spieren waar ik nu alleen nog maar van durf te dromen _/-\o_

Respect!

Die runs zou ik ook echt supergraag willen doen, maar met bril word dat echt een puinhoop ben ik bang := :')


Hahaha erg he hoe kritisch je voor jezelf kunt zijn. Thnx voor het compliment.

Is lenzen geen optie? Die heb ik zelf ook.. ben bang dat een bril inderdaad lastig wordt met de obstakels. Bij sommige moet je elkaar ook helpen en dan krijg je nog weleens een schoen of arm in je gezicht.

senna21

Berichten: 11847
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 22:46

Dreamy schreef:
Momenteel die van womens best, maar die geeft in het begin wel tintelingen/prikkelend gevoel (in handen en gezicht) kort na innemen. Trekt wel weg, maar kan als vervelend/irritant worden ervaren.

Heb ook anderen geprobeerd, had wat samples gehad van een shop. Weet daarvan niet meer de merken helaas, maar daarvan had ik die tintelingen niet en wel gewoon lekkere energie.

Ik ga nadat deze pot van womens best op is dus wel even kijken naar een ander merk, want ik vind die tintelingen minder :+

Dat soort pepmiddelen lijkt mij niet echt gezond. :oo
Sporten doe je toch voor je gezondheid? De grenzen van je lijf respecteren lijkt mij heel zinvol.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 22:51

Volgens mij is het ook niet bepaald schadelijk. Het is ook maar een tijdelijk iets wat er bij mij voor zorgt dat ik even een uurtje net iets meer uit mijn training kan halen dan zonder. Zo verleg ik mijn grenzen voor een volgende training. Zou het ook niet iedere dag nemen. Ik meestal 1 van de 3 keer dat ik train. Ligt eraan wat er op het programma staat.

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:14


Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 10:32

Emmaa_ schreef:
Tintelingen zou ik op zich niet eens het ergste vinden, maar door mijn problemen met hartritme ben ik vooral bang voor een gigantisch shot caffeine waar ik rillerig van word en hartkloppingen van krijg.

Misschien moet ik het maar gewoon eens proberen. Ben weer terug naar 2 keer per week sporten en wil dan ook wel gewoon het beste maken van die workouts ipv me rot voelen omdat ik maar 8 van de 12 reps die ik normaal pak uit mijn lichaam krijg.



Ik zou het je niet aanraden om het dan te gebruiken. Zeker niet met hart problemen.

Ook kunnen er verboden stoffen inzitten en in de meeste zit gewoon zooi. Helaas wordt niet alles op het etiket vermeld.

Je kunt ook gewoon je gewicht verlagen Emma of werken met verschillende gewichten in je sets.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 12:37

Ik gebruik geen preworkout, maar eet laatste tijd vaak een pindakaasreep voor m'n workout. Hou ik het ook goed op vol :j

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 13:16

Als je 2 uur voordat je gaat sporten een halve liter drinkt en geen zware maaltijd meer eet, liefst half uurtje van te voren even iets eten en dan geen producten met eiwitten of vetten maar koolhydraten. Kun je ook prima sporten.
Na het sporten kun je wel een eiwitrijke maaltijd nuttigen en niet vergeten je vocht aan te vullen.

Die repen zijn ook lekker Eske :)

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:11

Sorry! Ik ben alleen een meelezer maar welke schoenen hebben jullie?

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:17

Jorienn schreef:
Sorry! Ik ben alleen een meelezer maar welke schoenen hebben jullie?


Voor binnen Aesics en buiten(Als ik veel grip nodig heb) Salomon

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:57

Ik heb binnen sportschoenen van de Decathlon, voor het fitness allstars en voor de bootcamp aesics en evt nog Nikes voor hardlopen :')

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:18

Ik heb "cardio" schoenen van Decathlon.
En een paar asics hardloopschoenen voor buiten hardlopen.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:05

Ik heb nu al twee dagen slecht geslapen van de spierpijn. Wat een lol zo'n run :')

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:56

Ziet er wel heel gaaf uit! Ik ga deze zomer misschien iets van Tough Mudder doen, haat hardlopen maar zoiets lijkt me wel heel leuk :+

Ik heb gewoon hele standaard Nikes maar ga vaak op m'n Vans, of op m'n sokken voor deadlifts en lifters (Adidas powerlift 3.1 geloof ik?) voor squats/lower body.