Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-19 15:09

webster543 schreef:
Heftig verhaal en een nare breuk. Gelukkig is daarmee alles al de goede richting aan het gaan.

Frozen shoulder is een ellende. Heb het al 14maanden, heb 60beurten Kiné, 4 beurten osteopaat en vier beurten acupunctuur gehad. Daarbovenop nog een behandeling onder narcose, maar heb amper verbetering.
Ik wens jou iig veel beterschap, en hopelijk weer snel te paard!!!

pfff.... Hoop toch niet dat ik er zo lang mee zoet ben..... Ben het nu al zat! Zou zo graag ff een uurtje normaal willen, als in, zoals ik was voor 23 januari. Ff geen constant zeurende pijn en bewegingsbeperking.......

Jij ook beterschap! Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat!

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84


hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:58

Ahh kijk, dan kun je dus al een beetje longeren.
Af en toe klagen is trouwens nog altijd je goed recht!
Het doet ook verrekte zeer.
En vraag inderdaad de fysio wat die denkt van longeren.
Of wacht even de foto af die 4 weekjes kunnen er nog wel bij toch?

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-19 19:23

hagelslag schreef:
Ahh kijk, dan kun je dus al een beetje longeren.
Af en toe klagen is trouwens nog altijd je goed recht!
Het doet ook verrekte zeer.
En vraag inderdaad de fysio wat die denkt van longeren.
Of wacht even de foto af die 4 weekjes kunnen er nog wel bij toch?

vind zelf ook dat een baaldag af en toe moet kunnen....... Of ff klagen of huilen. Je moet het toch kwijt, opkroppen heb je niets aan!

Ja, kan een soort van longeren en poetsen is ook fijn! Was van de week bij de lessen gaan kijken en pony was klaar, komt ie zo lief naar me toe lopen, knuffel halen! Zou dan het liefst mijn cap op doen en al op willen stappen om uit te stappen.... Dat deden we voorheen ook wel eens als ik bij de les kwam kijken. Gelukkig gaan instructrice en eigenaresse daar nog niet in mee, haha! Is ook vooral een opwelling hoor, zo'n gedachte..... Bedoel, kan nog niet eens autorijden!

Weet eigenlijk niet eens of er volgende controle weer een foto gemaakt wordt

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:31

Ahhh even uitstappen moet toch kunnen <<)
En zeker baal en huildag en je arm vervloeken mag!
Heb ik ook vrij lang gedaan. Ahhoewel het momenteel gaat.
Ik heb vandaag voor het eerst weer echt gereden. De laatste x was een buitenritje 3 a 4 week terug.
En ik had mijzelf belooft ivm nog niet compleet tesamen gegroeit bot dat ik nog een maand zou wachten.
Dus vandaag voor het eerst "echt" gereden.
Dus een beetje dressuur in de bak.
Ging opzich wel aardig. Gelukkig is ze ook met zo goed als geen teugeldruk geniaal te rijden maar het is gelukt zonder pijn.
Ca 45 minuten relaxt kunnen rijden.
Mijn vader bleef eerst nog in de buurt om een oogje in het zeil tw houden, gaat hij direct naast de bak de sloot ontdoen van bladeren met een hark _O-
Afbeelding
Maar goed, ik heb een geniale tinker gekocht. Het boeit haar niet =:)

Afbeelding
1x schnitzel aub.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-19 20:39

Haha, heerlijk, zo'n meedenkende en -helpende vader! Gelukkig heb je een paard die er niets om geeft!
Het was een opwelling hoor..... Misschien na volgende controle......
En ja, probeer niet in de negatieve buien te blijven hangen, schiet ik niets mee op. Maar af en toe zijn die dagen of momenten er wel.
Heb overigens vanavond niets meer gedaan.... Lekker op de bank meer hotpack. Voelt ook erg fijn. Morgen weer aan de bak met oefeningen en dan ook hydrotherapie......

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 21:00

Ja zulke acties heeft hij wel vaker.
De maflinger waarmee ik dat ongeluk had kon dit eerst absoluut niet hebben en naderhand vaak wel. Tenzij ze haar dag niet had.
Mijn vader heeft vroeger zelf ook gereden en gaat nogal "boers" om met paarden. Niet hardhandig ofzo maar hij heeft een hekel aan streskip paarden.

En kijk goed van je om toch een avondje te niksen!
Het klinkt heel stom maar rust ben je ook nodig tijdens het herstel.
En ik ben in een redelijke opwelling na 6 weken al op de haflinger gestapt. Maar mn zusje had haar vast en heeft ons rond gestuurd

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 21:19

Ik heb alles even doorgelezen. Nare val heb jij gemaakt.
Ik heb in 2013 mijn bovenarm gebroken door een val van een paard. Net boven de kop. Is toen vastgezet met een pen.
Na 1 week terug voor controle. Van de arts mocht ik alles doen op geleide van de pijn. Hij zei zelfs ga maar paarden poetsen( deze beste arts had zelf ook paarden). Met een paar week zat ik ook weer op het paard. Onderhands kon ik alles. Ik kon mijn arm tot schouderhoogte krijgen en dan moest ik helpen met mijn andere hand om door een bepaald punt te komen. Om vervolgens ook bovenhands alles te kunnen. Mijn schouder/arm zag je op dat punt ook wegschieten. Dit bleef lange tijd aanhouden. Ook had ik af en toe steken. Fysio dacht ook aan een frozen shoulder. Uiteindelijk heb ik een mri gehad. Voor ik daar de uitlag van binnen had, kreeg ik enorme pijn in mijn schouder, zelf dacht ik aan een slijmbeursontsteking. Die avond moest ik les geven. Mooi weer dus ik dacht kan wel met de kinderen een rondje bos doen. Ik ook op een pony en die pony is denk mijn redding geweest. De kleine korte pasjes hebben denk ik een spier/pees die klem zat doen losschieten, want toen ik afstapte was de pijn weg en nooit meer terug gekomen.
Uitslag van de mri kreeg ik een paar dagen later. Volgens de arts gescheurde pezen. Heb hem toen ook maar gevraagd waarom ik dan nu wel mijn arm zo kon bewegen. Euuhh, volgens de mri was dat niet mogelijk en stond hij ook voor een raadsel.
Binnen een jaar is de pen ook verwijderd. Ik voelde deze schuren tegen ander bot. (even voor de duidelijkheid, het jaar daarvoor had ik mijn been op 2 plekken gebroken en ook gezet met pen, die net een maand voordat ik mijn arm brak verwijderd was, die moest eruit omdat deze tegen mijn knieschijf kwam). Ik wist dus hoe het voelde als de pen tegen bot schuurt.
Nu na al die jaren geen last van mijn arm. Sjouw vaten van 70kg de vrachtwagen in en kan alles er mee doen.

Lenrieta prest v. Ulster
Unieta sport drs v.Kennedy dressuur Z2+24, springen B+43, L+8.
Walk on Top v. Ooseven ZZ Licht + 15 Te koop
Havalieta v. Bodinus mag nog even genieten van haar jeugd

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 15:23

Had ik maar een controle na 1 week gehad waarin gezegd werd dat ik vooral lekker ook paarden moest gaan poetsen. misschien was ik dan nu een stuk verder.
kan inderdaad mijn arm tot schouderhoogte zelf optillen, verder moet ik echt met hulp doen, dus dat is herkenbaar. heb zelf ook zitten denken aan het feit dat er misschien wel een pees gescheurd zou zijn, maar iedereen om me heen zegt dat alle klachten bij de frozen shoulder passen.....
wow, vaten van 70kg....daar kan ik alleen maar van dromen (of eigenlijk meer nachtmerries, hahahahahahah!)

vandaag voor het eerst hydrotherapie gehad. is me goed bevallen, volgende week weer!

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 16:29

Nouja je bent nu ongeveer 8 weken na het ongeluk toch?
De eerste 3 weken heb ik ook mijn arm zelf niet veel bewogen.
Gewoon omdat het niet lukte

Dus opzich is het niet erg dat nog niet alles kan.
Ik ben met 9 weken weer gaan werken maar echt 100% gebruiken doe ik nu ook nog niet.
In het begin misschien 30% links gebruikt en dan zodra als dat ik thuis was heb ik geen ene reet meer uitgevoerd. Oke ik was gewoon gesloopt.
En pas na 4 weken werken ging ik na het werk weer een beetje wat doen.
Gewoon om de arm dus te laten rusten na een werkdag.
Fijn dat de hydrotherapie bevallen is!!

Een oefening wat mij geholpen heeft mijn arm hoger te kunnen krijgen, 1 die je niet van de fysio meekrijg maar die ik zelf verzonnen heb _O-
Op mijn rug liggen en beide armen naar het plafon strekken.
Inddien nodig met je goede hand je slechte arm ondersteunen of in geval van nood vasthouden.
Met je slechte arm kleine rondjes maken, of een beetje naar links en na rechts en na boven etc.
En met een beetje bedoel ik echt slechts 2 a 3 cm.
Het naar boven strekken lukte mij ook niet goed tot ik dit ging doen.
Ook legde ik dan vaak mijn arm op een kussen achter mij neer. Eerst was dat kussen hoog en dan steeds een klein stukje zakken. Zodat je hem in een ontspannen positie kunt strekken

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 16:38

ja, woensdag was het ongeluk 8 weken geleden, dus operatie was gister acht weken geleden.
nog 3,5 week tot volgende controle.....tot die tijd maar gewoon rustig doormodderen!
o, die arm erbij voor in nood! mijn arm flikkert nog geregeld vanuit een positie naar beneden....ook met fysio als ie een gewichtje in die hand gepropt heeft....das dan echt niet grappig!
Die oefening kan ik ook wel gaan proberen, kijken of het wat verschil maakt. heb ondertussen ook allerlei oefeningen die ik doe die niet gezegd zijn, maar wel helpen....denk aan simpele arm-oefeningen uit klassiek ballet die de 7 of 8 jarigen leren, haha! die sta ik nu ook te doen en het ziet er niet uit, lol!

die van dat kussen achter je snap ik niet helemaal.....lig je dan op je rug en dan je arm boven je hoofd?

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 18:54

Ja precies, je arm eerst na het plafon strekken en dan rustig na achter dus na achter je hoofd bewegen in gestrekte positie.
In het begin met een kussen als "eindpunt" zodat je arm in principe slechts een stukje na achter/omhoog is. En dan kijken hoever je dit kunt.
Of je handen tesamen vouwen alsof je gaat bidden en dan met beide handen na het plafon strekken en richting je benen en richting omhoog, je hoofd dus

En vooral je gezonde arm voor nood erbij houden. Al was het voor je eigen gevoel.

Ik weet nog dat ik mijn fysio die oefening liet zien wat ik deed.
Ze zei toen, ik heb geen flauw idee wat je precies doet maar het werkt

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:42

Zo iets deed ik volgens mij ook als training. Dat met een katrolletje heb ik ook gedaan. Evenals met je vingers omhoog wandelen via de muur.
wat ik ook als oefening kreeg van de fysio, was een handdoek op je rug en dan 1 hand vanaf je nek en de ander van af de onderkant van je rug en dan doen alsof je je rug droog maakt. Onder de douche gingen de oefeningen het best, alsof de spieren dan warm waren.
Het was zo erg dat ik met mijn aangedane arm shampoo in mijn haren ging doen. Gewoon als training.
Ik was dan ook bloedfanatiek met trainen. Ik heb gezien hoe snel je spieren achteruit gaan als je ze niet gebruikt (toen ik mijn been gebroken had) dus dacht dat gebeurd nooit weer.

Lenrieta prest v. Ulster
Unieta sport drs v.Kennedy dressuur Z2+24, springen B+43, L+8.
Walk on Top v. Ooseven ZZ Licht + 15 Te koop
Havalieta v. Bodinus mag nog even genieten van haar jeugd

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 20:54

Ik krijg mijn arm dus gewoon niet achter mijn bil..... Kan dat met het katrolletje ook wel oefenen, wat jij met die handdoek deed, maar dat lukt gewoon niet.
Vandaag liep ik met paard en dan wil je uit gewoonte het touw achterlangs in je andere hand nemen..... Goede oefening dus. In eerste instantie deed ik het zonder er bij na te denken, maar lukte het dus niet. Toen ging ik het bewust proberen, erg lastig, maar lukte uiteindelijk een soort van....
Haren wassen is nog een verzoeking..... Maar merk wel dat ik van alles een oefening wil maken....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:08

juist door het katrolletje of handdoek kan je met je gezonde arm de aangedane helpen. Juist omdat de gezonde arm de aangedane mee trekt. Of verlies je dan ook de kracht om het touwtje/handdoek vast te houden.

Lenrieta prest v. Ulster
Unieta sport drs v.Kennedy dressuur Z2+24, springen B+43, L+8.
Walk on Top v. Ooseven ZZ Licht + 15 Te koop
Havalieta v. Bodinus mag nog even genieten van haar jeugd

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:26

En onder je oksel scheren... een ramp :')

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 21:36

Vajramani schreef:
juist door het katrolletje of handdoek kan je met je gezonde arm de aangedane helpen. Juist omdat de gezonde arm de aangedane mee trekt. Of verlies je dan ook de kracht om het touwtje/handdoek vast te houden.

ik loop echt al meteen tegen de grens op en het verschil tussen grens en helse pijn tegen het plafond is een heel dunne scheidslijn....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 21:38

webster543 schreef:
En onder je oksel scheren... een ramp :')

dat gaat nu een soort van. Mijn goede oksel scheren, dat vind ik toch iets lastiger....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:55

Laat ik heel eerlijk wezen, ik heb dus echt geen helse pijn gehad. Niet toen het net gebroken was, heb daarna nog een week rondgelopen voor de operatie, en ook niet na de operatie. De meeste pijn heb ik gehad de dag dat alles weer losschoot.
ook toen ik mijn been brak heb ik geen pijn gehad. Terwijl de arts ook zei botoperaties zijn heel pijnlijk. Ik heb echt in bed liggen wachten tot de pijn zou komen maar die kwam niet _/-\o_
Dus over pijn kan ik niet meepraten

Lenrieta prest v. Ulster
Unieta sport drs v.Kennedy dressuur Z2+24, springen B+43, L+8.
Walk on Top v. Ooseven ZZ Licht + 15 Te koop
Havalieta v. Bodinus mag nog even genieten van haar jeugd

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 22:16

Vajramani schreef:
Laat ik heel eerlijk wezen, ik heb dus echt geen helse pijn gehad. Niet toen het net gebroken was, heb daarna nog een week rondgelopen voor de operatie, en ook niet na de operatie. De meeste pijn heb ik gehad de dag dat alles weer losschoot.
ook toen ik mijn been brak heb ik geen pijn gehad. Terwijl de arts ook zei botoperaties zijn heel pijnlijk. Ik heb echt in bed liggen wachten tot de pijn zou komen maar die kwam niet _/-\o_
Dus over pijn kan ik niet meepraten



Geen pijn :x
Echt helse pijn gehad echt super helse pijn.
De eerste week met morfine in het ziekenhuis en alsnog helse pijn.
Ik kan anders wel even kijken of ik filmen kan wat ik bedoel, tenminste als morgen iemand tijd heeft om te filmen _O- want het is moeilijk uit te leggen

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 10:53

Nee geen pijn. Wel aangesloten op een morfine pomp maar nooit gebruikt. Arts vond ook dat ik daarop moest drukken. Omdat ik heel veel pijn zou krijgen

Lenrieta prest v. Ulster
Unieta sport drs v.Kennedy dressuur Z2+24, springen B+43, L+8.
Walk on Top v. Ooseven ZZ Licht + 15 Te koop
Havalieta v. Bodinus mag nog even genieten van haar jeugd

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-19 16:29

Pijn is bij mij afgelopen week pak minder geworden. Zit nu op drie keer daags paracetamol. Mobiliteit gaat ook al stuk beter. Enige wat me nu zorgen baart, is dat het gevoel in mijn hand slechter wordt en er ook minder kracht in lijkt te zitten. Morgen weer hydrotherapie en maandag controle..... Vervroegd ivm de hand.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 19:18

Oh crap ik zou nog filmen |o sorry vergeten.

Nou dat is tenminste wel 1 stapje vooruit. Helaas dan ook een stapje achteruit.
Heeft iemand al een x je arm gemasseerd? Toen mijn fysio dat had gedaan kreeg ik weer fatsoenlijk gevoel in mijn arm/hand.
Alsof ze alles op zijn plaats had gemasseerd.

Wat ik trouwens niet kon met mijn hand/vingers
Met mijn duim afwisselend de andere vingertoppen raken.
Dus duim wijsvinger, duim middelvinger, duim ringvinger duim pink en dat snel afwisselend doen.
Heen en terug. Dit heb ik dan met beide handen tegelijk geoefend en na een paar dagen ging het wel weer.
Dus kop op!!!
Ohhh en ik heb morgen weer mijn eerste dressuurles en zondag hebben we door het bos gecrost ~~}>


sassefras
Berichten: 2351
Geregistreerd: 08-06-02
Woonplaats: nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 19:45

:D een kind krijgen was toch minder erg, mijn arm was en is nog de ergste pijn ooit. en ben geen pieper en heb best meer schade gehad, ik heb nog steeds slecht gevoel in vingers, vaak een hele koude hand. in de zomer gaat het goed, de winter is en blijft drama ( en oksel scheren is nog steeds niet simpel )

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-19 07:59

hagelslag schreef:
Oh crap ik zou nog filmen |o sorry vergeten.

Nou dat is tenminste wel 1 stapje vooruit. Helaas dan ook een stapje achteruit.
Heeft iemand al een x je arm gemasseerd? Toen mijn fysio dat had gedaan kreeg ik weer fatsoenlijk gevoel in mijn arm/hand.
Alsof ze alles op zijn plaats had gemasseerd.

Wat ik trouwens niet kon met mijn hand/vingers
Met mijn duim afwisselend de andere vingertoppen raken.
Dus duim wijsvinger, duim middelvinger, duim ringvinger duim pink en dat snel afwisselend doen.
Heen en terug. Dit heb ik dan met beide handen tegelijk geoefend en na een paar dagen ging het wel weer.
Dus kop op!!!
Ohhh en ik heb morgen weer mijn eerste dressuurles en zondag hebben we door het bos gecrost ~~}>

massage nog niet gedaan/gehad. Mag dat al wel, zo kort (nog geen tien weken) erna?
Heb op zich wel de coördinatie in die hele hand, maar merk dat kracht afneemt en gevoelsstoornissen uitbreiden. Elke vingertop afzonderlijk aanraken kon ik op zich vanaf het begin al. Maandag dus ff afwachten!
Lekker van het crossen en succes met je dressuurles!



sassefras schreef:
:D een kind krijgen was toch minder erg, mijn arm was en is nog de ergste pijn ooit. en ben geen pieper en heb best meer schade gehad, ik heb nog steeds slecht gevoel in vingers, vaak een hele koude hand. in de zomer gaat het goed, de winter is en blijft drama ( en oksel scheren is nog steeds niet simpel )

crap..... Hoop niet dat het blijvend is! En ja, dat oksels ontharen, het is lastig..... Hoop toch echt dat het makkelijker gaat worden.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

hagelslag
Berichten: 8929
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 09:14

Pfoe ze heeft toen bij week 7 of 8 gemasseerd
Wel raar dat het afneemt.
Misschien door meer spieren dat een zenuw tegen een schroef gedrukt word?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker