Prikprikprik..ow wat eng

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Prikprikprik..ow wat eng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 12:43

Jahjah....het was weer zover. Onze verzorgpony, Pimbolie, moest weer eens een prikje. Natuurlijk aanstellen, he?:? Bolie vind die plek eng en gaat heel druk doen. Toen we Bol een beetje gekalmmeerd hadden kreeg die de prik, niks aan de hand. Voor niks druk gemaakt Frusty . Weer een keer zo een Pimbolie actie Tong uitsteken

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:14

Mijn paard vindt het nooit erg, maar ik wel! Ik word altijd licht in mijn hoofd als ik die naald zie, maar Baduh geeft geen kick. Hihi.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:21

bubbels schreef:
Mijn paard vindt het nooit erg, maar ik wel! Ik word altijd licht in mijn hoofd als ik die naald zie, maar Baduh geeft geen kick. Hihi.


ja dat kan dus ook, ik heb nergens last van en mijn bijrijdpaardje ook niet dus erg relax! *LOL*

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:31

bubbels schreef:
Mijn paard vindt het nooit erg, maar ik wel! Ik word altijd licht in mijn hoofd als ik die naald zie, maar Baduh geeft geen kick. Hihi.

Haha en soms word je paard daar weer gestrest, omdat jij laat blijken dat je het een beetje eng vind.maar dat doet baduh gelukkig niet.
ontopic hij heeft gelukkig zijn prik en hopelijk doet hij volgende keer niet zo moeilijk meer.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:27

Mijn paarden geven er gelukkig niks om. Scheelt een hoop gestress...
Kun je trouwens voortaan een ander kleurtje gebruiken want dit is moeilijk leesbaar.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:43

Baduh is een bikkel, en hij vindt de veearts aardig, dus prikjes zijn voor hem geen probleem. Ik kijk gewoon even de andere kant op, hihi.