Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jorex

Berichten: 9896
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:11

Mijn chronische pijn die me nu al steekt en dat terwijl ik me vandaag in allerlei rare bochten moet gaan wringen om lichtmetingen te doen ;(
Oftewel dat wordt vanavond plat liggen..

Alex en Jorie <3



ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 10:47

Het constante gezeur van mijn moeder over dat ik nog steeds geen werk heb. Ja hallo, ik doe mijn best hoor! Ik word hier ook niet blij van!

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 11:02

Omleiding turfweg pekela, ik moest gewoon proberen of ik niet toch er langs kon.
Ik dacht dat de weg afgesloten wat voor de 20 meter waar je in het begin 50 moet.
Maar ehm ja, het was de brug.... Dus moest ik even de kont keren met de vrachtauto := dat was niet zo handig

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 12:59

Dat ik teveel geld uitgeef

Wave after wave

MoniekJ

Berichten: 3589
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 13:00

al 6 weken buikpijn.. Gister leek het over, maar helaas -O-

08-06-2020, I’ll see you again.

Dorus

Berichten: 13180
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 13:40

Dat mijn man het “lekker weer” vind en dus al de hele dag buiten bezig is (in z’n winterjas) met de achterdeur open. Dus nu ik eerder naar huis kom met hoofdpijn is het ijskoud in huis.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:30

Gister had mijn paard een verstopte slokdarm en nu ben ik er over aan het googlen en zie ik alleen maar heftige dingen en verhalen van paarden die eraan zijn dood gegaan. Oh why zoek ik hier naar

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:43

16 jarigen die denken dat hun hele leven compleet is en ook nog lekker irritant doen op de sportschool, ga buiten spelen kleuters :Y)

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:48

Dat mn werk zich niet aan afspraken houdt en dat ik ov-er-al achteraan moet gaan omdat zij het niet doen..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:03

De reclame op Youtube. Nu spelen ze soms zelfs al twee advertenties NA ELKAAR af en op het einde van de video. De reclames op FB bij de filmpjes zijn al erg genoeg en nu dit nog. :')
Wat is het volgende vraag ik me dan af, verplicht een bril op moeten zetten die om de vijf minuten even reclame laat zien? :+

Tegenwoordig kan je nergens meer komen/kijken zonder reclame te zien. Vraag me af wat die reclame werkelijk opbrengt ook (behalve voor YT/de eigenaar van de video zelf), lijkt mij niet dat veel mensen er echt naar kijken.

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:08

Adblock is your friend. Word er vooral op YT ook stapelgek van. Helemaal bij langere video's, die ze rustig vijf keer onderbreken omdat je toch ECHT Oral-B, Vifit of Lipton moet kopen. Nou, dat doe ik nu uit principe dus niet meer :')

OT: de enorme onderhuidse pukkel op mn wang. Uitknijpen kan niet, maar hij doet best wel pijn :(

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:35

Dat er constant vlak achter/naast me werd gereden, terwijl ik al meerdere keren had gezegd dat ze naar andere pony's bokt. Dus het was avontuurlijke een rit. :+

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:39

Dat het FVD jongeren oproept om hun linkse docenten aan te geven bij hen en dat er mensen zijn die dat daadwerkelijk goedkeuren. Om te kotsen.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:00

Amandavd schreef:
Dat het FVD jongeren oproept om hun linkse docenten aan te geven bij hen en dat er mensen zijn die dat daadwerkelijk goedkeuren. Om te kotsen.

Vooral als je die Instagram bekijkt... waar het initiatief van paarse vrijdag als linkse propaganda wordt bestempeld..

Ik geef maatschappijleer. Ik vind het belangrijk dat leeelingen hun eigen mening leren geven en onderbouwen. De weg naar de verkiezingen toe ben ik daar ook mee bezig. Wat vind hè belangrijk, wat vinden politieke partijen.
Mijn mening is daarbij niet belangrijk, respect naar elkaar wel.
Mag ik dan niet meer vertellen op wat ik heb gestemd als leerlingen dat aan mij vragen? Ook al is dat bij wijze van de D’66 die ze op die instagram ook als links bestempelen, is dat een vrijbrief om mij te filmen? Ik hoop toch niet...
gevaarlijke ontwikkeling.

Nu geloof ik niet (ja ik vertrouw mijn leerlingen) dat ze dat zullen doen maar juist de discussie (en nee ik ben niet altijd eerlijk, ik verdedig zo af en toe ook wel de voor mij een tegenovergestelde mening. Juist om het interessant te maken. )
Dit moet in mijn vak.. en als een leerling nou een ‘linkse’ opvatting heeft is dat de schuld van het onderwijs. Bijzonder!

nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:12

Independence schreef:
Gister had mijn paard een verstopte slokdarm en nu ben ik er over aan het googlen en zie ik alleen maar heftige dingen en verhalen van paarden die eraan zijn dood gegaan. Oh why zoek ik hier naar

Niet doen.
Onze heeft ook een verstopte slokdarm gehad en dat is ook helemaal goed gekomen.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:16

nicole_floor schreef:
Independence schreef:
Gister had mijn paard een verstopte slokdarm en nu ben ik er over aan het googlen en zie ik alleen maar heftige dingen en verhalen van paarden die eraan zijn dood gegaan. Oh why zoek ik hier naar

Niet doen.
Onze heeft ook een verstopte slokdarm gehad en dat is ook helemaal goed gekomen.

Mijne ook, en je gaat niet zeggen dat ie er iets aan heeft overgehouden
Afbeelding

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:17

Aan dat ik zo moe Ben, waar komt dat nou weer vandaan..

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:20

Dat alles me op dit moment irriteert en dat mijn empathie op is...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:21

Steeph schreef:
Dat alles me op dit moment irriteert en dat mijn empathie op is...


:(:)
Naar we hebben net nog zo gezellig gegeten -O-

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:23

Lau schreef:
Steeph schreef:
Dat alles me op dit moment irriteert en dat mijn empathie op is...


:(:)
Naar we hebben net nog zo gezellig gegeten -O-


Het ligt ook niet aan jou! :(:)

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Syzygy
Berichten: 103
Geregistreerd: 29-09-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:51

Aan de opdracht die morgen af moet, ik weet echt niet wat ik er mee moet.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:56

Aan dat ik niet weet wat er scheeld met mn paardje, ze verliest spier, is mager etc. Train dr 3-4 keer pw en ze krijgt volop bijgevoerd, is laatst ontwormd, krijgt alle vitaminen, heeft een dikke deken op, is geschoren dus verharen is t niet, heeft t niet te koud of te warm, staat 24/7 buiten met 2 goede maatjes , gebit is goed, ik kan het zo niet meer bedenken wat er nog kan zijn :n
En ipv even mee te helpen denken wat ik nog gaan doen zijn er elke dat wel 1 of 2 mensen waardoor ik wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat. Heel fijn.

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:07

lenaa_tje schreef:
Amandavd schreef:
Dat het FVD jongeren oproept om hun linkse docenten aan te geven bij hen en dat er mensen zijn die dat daadwerkelijk goedkeuren. Om te kotsen.

Vooral als je die Instagram bekijkt... waar het initiatief van paarse vrijdag als linkse propaganda wordt bestempeld..

Ik geef maatschappijleer. Ik vind het belangrijk dat leeelingen hun eigen mening leren geven en onderbouwen. De weg naar de verkiezingen toe ben ik daar ook mee bezig. Wat vind hè belangrijk, wat vinden politieke partijen.
Mijn mening is daarbij niet belangrijk, respect naar elkaar wel.
Mag ik dan niet meer vertellen op wat ik heb gestemd als leerlingen dat aan mij vragen? Ook al is dat bij wijze van de D’66 die ze op die instagram ook als links bestempelen, is dat een vrijbrief om mij te filmen? Ik hoop toch niet...
gevaarlijke ontwikkeling.

Nu geloof ik niet (ja ik vertrouw mijn leerlingen) dat ze dat zullen doen maar juist de discussie (en nee ik ben niet altijd eerlijk, ik verdedig zo af en toe ook wel de voor mij een tegenovergestelde mening. Juist om het interessant te maken. )
Dit moet in mijn vak.. en als een leerling nou een ‘linkse’ opvatting heeft is dat de schuld van het onderwijs. Bijzonder!


Amen sister.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:13

Dat wij ons huis willen verkopen, en we nood oplossing moeten zoeken tussendoor

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 21:25

Dat ik gezellig weg ben geweest en aardig moe ben. Ik had gehoopt dat mijn vriend nog even de late fles zou geven maar nee hoor dat mag ik zo weer doen, lig ik als nog laat op bed. Terwijl ik morgenochtend eerst van zijn wekker wakker ga worden en zelf dan weer ga verslapen omdat de wekker niet is gegaan of omdat ik er doorheen slaap omdat mijn energie ook wel op is

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, janineskolla, Jannie79, Jive03, Jolynne, Laurora, Mayasfrenk, meniekske, MissBambi, Mizora, Pieneappel, rocky_1995, scrabbel, Selina, senna21, Tatjanaa, Typhoon, xTammyy, Zick_Zack en 62 bezoekers