Buitenrijden tips - trailer parkeren regio Nijmegen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyFiesta
Berichten: 687
Geregistreerd: 07-12-12

Buitenrijden tips - trailer parkeren regio Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 22:24

Hebben mensen misschien tips waar ik buiten kan rijden en de auto met trailer goed kan parkeren, op max een ruim halfuur van Nijmegen?
De Waalbrug is momenteel geen optie. Normaal parkeer ik bij de Derdebaan of aan de Meerwijkselaan Groesbeek/Berg en Dal. Wil bijv weleens bij de Mookerhei parkeren of aan de noordzijde van Maasduinen. Tips? :)

Ilsje_007
Berichten: 583
Geregistreerd: 13-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:37

In groesbeek zou je kunnen parkeren bij de 2de grote parkeerplaats langs hotel/restaurant de Wolfsberg, daar is het rustig en voldoende ruimte voor de trailer.

In de maasduinen is een kleine parkeerplaats bij afferden (niet speciaal populair, maar ik kan niet garant staan voor een plekje in een zonnig weekend), deze zit bij straat hengeland/groene streep.
Iets zuidelijker is een fijne parkeerplaats op de ceresweg in bergen (bij de speeltuin, daar is achter op het parkeerterrein voldoende ruimte voor trailers en kun je een rondje rijden om weer op de weg uit te komen).

LadyFiesta
Berichten: 687
Geregistreerd: 07-12-12

Re: Buitenrijden tips - trailer parkeren regio Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-19 07:55

Goeie tips Ilse, Dankje!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 15:12


LadyFiesta
Berichten: 687
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 15:21


D4J
Berichten: 94
Geregistreerd: 04-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:22

St. Anthonis, gemertseweg of bij de heksenboom, ruime parkeergelegenheid
Grote ronde ongeveer 15 km, 4 x een hekje openen, als je handig bent gaat dit te paard.

Als je het leuk vindt wil ik best een keer mee gaan, Afferden of St Anthonis. En ik moet ook altijd met de trailer, weet je meteen waar je kunt parkeren.

mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Re: Buitenrijden tips - trailer parkeren regio Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:10

Wij parkeerden altijd langs de Derde baan in Groesbeek, tegenover de golfvelden. Daar is een parkeerruimte waar de trailer makkelijk past. Of voorbij de inrit van het Afrikamuseum. Dan kun je wel wat kanten op, zeker als je bereidt bent om wegen over te steken.

LadyFiesta
Berichten: 687
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 17:06

D4J schreef:
St. Anthonis, gemertseweg of bij de heksenboom, ruime parkeergelegenheid
Grote ronde ongeveer 15 km, 4 x een hekje openen, als je handig bent gaat dit te paard.

Als je het leuk vindt wil ik best een keer mee gaan, Afferden of St Anthonis. En ik moet ook altijd met de trailer, weet je meteen waar je kunt parkeren.


Dank je wel!

LadyFiesta
Berichten: 687
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 17:08

mar_fay schreef:
Wij parkeerden altijd langs de Derde baan in Groesbeek, tegenover de golfvelden. Daar is een parkeerruimte waar de trailer makkelijk past. Of voorbij de inrit van het Afrikamuseum. Dan kun je wel wat kanten op, zeker als je bereidt bent om wegen over te steken.


Ik denk dat je mijn OP niet goed gelezen hebt. Derdebaan en Meerwijkselaan (Is Afrika museum ook)