Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 20:58

Dat ik wel een voldoende heb voor mn examen, wat ik niet verwacht had maar echt zo’n lelijke “net voldoende” namelijk een 5,7. Ik weet niet of ik blij of geergerd ben haha.

Nyaleti

Berichten: 6124
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 21:31

Dat ik echt hét perfecte karretje had gevonden, eindelijk een betaalbare en stond nog in de buurt ook. Zou m van de week ophalen maaaaar er kwam vanmiddag wel al iemand langs maar die zou wss voor de sulky gaan dus geen probleem. Ja je raadt het al, meneer heeft de kar ipv sulky meegenomen..
In m'n hoofd was ik er al mee aan het rond crossen dus baal echt zo erg _-:( die kwaliteit voor die prijs vind ik niet meer.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 22:47

10 minuten geleden overgeschakeld naar down met Johnny en nog steeds alleen maar reclame gezien.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 22:54

Mijn maandelijkse niet feest feest die is losgebarsten -O-

Marcella

Berichten: 36709
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 23:01

De bereikbaarheid van FNV (niet dus) vraag mij af waar ik lidmaatschap voor betaal.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 23:16

Rebecca schreef:
Mijn maandelijkse niet feest feest die is losgebarsten -O-


Wat dat betreft kan ik niet wachten tof de overgang begint.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 23:22

TessaxQuincy schreef:
Citaat:
Ik ben inmiddels 27 en zonder de pil had ik er nog onder gezeten. Geldt helaas niet voor iedereen.

Slik nu al 3 jaar de pil ongeveer dus daar ligt het niet aan. Of het is juist doordat ik de pil slik. Ik gebruik ook geen middeltjes voor mijn gezicht omdat dat best duur is en werkt meestal niet. Ik blijf hopen dat het over een paar jaar vanzelf weggaat.


Ik heb een pil die als bijwerking heeft dat ie goed werkt tegen acne. Met de standaard pil die ik eerst had zat ik er ook nog steeds onder. Met de Diane pil niet maar die mocht niet meer en nu heb ik alweer een hele poos de Yasmin maar dan in eigen merk variant.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 00:17

Ik had destijds ook de Diane tegen acné maar toen die niet meer mocht ben ik teruggegaan naar de Microgynon.
Ik was bang dat mijn huid zou exploderen na het stoppen met de pil maar ik moet zeggen dat hij nog nooit zo rustig is geweest. :=

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 01:12

Dat ik nu alweer op de wc zit.
Ben bang voor een griepje of iets verkeerds gegeten

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 07:30

Het speelkwartier van de kat om half 7 terwijl ik dan eigenlijk gewoon nog lekker kan slapen. En het kwartier is eigenlijk maar een minuut voordat hij super nijdig wordt en me kei hard bijt met 4 poten met nagels er bij. Leuk kat, vooral omdat je dit bijna dagelijks doet. Maar heel gek dat ik niet met je wil knuffelen sochtends he... >;)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 07:43

Vroeg opstaan, hoe doen mensen dat :Z

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 07:55

Lau schreef:
Vroeg opstaan, hoe doen mensen dat :Z

Gewenning. Na een tijdje is het niet meer zo erg. ;)

Vannacht was er ineens een auto die heel hard door de straat kwam rijden en ging slippen. Ik schrok er enorm van. Daarna niet meer lekker geslapen. Stom. ^)

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 08:16

_kajo_ schreef:
Dat een kind met een konijn aan het gooien is geweest waardoor het nu op 3 poten loopt. De werkgroep die verantwoordelijk is voor de dieren vindt dat het betrokken kind nu maar extra met het konijn moet knuffelen en koekjes voor hem moet maken om het goed te maken. Stoom komt uit m'n oren.

Echt niet dat een kind dan met het betrokken dier zou mogen knuffelen “ om het goed te maken” :n

Het kind zou van mij vooral eens een tijdje de hokken schoon mogen maken en een werkstuk / spreekbeurt gaan maken over het dier.

Uiteraard ook duidelijk vertellen dat het dier pijn heeft als je er mee gooit en dat dat dus uit den boze is.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 08:32

Examen Frans vandaag -O- en morgen aardrijkskunde, nog erger waarom altijd de lastigste vakken eerst?!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 08:40

jumpyhorse schreef:
Examen Frans vandaag -O- en morgen aardrijkskunde, nog erger waarom altijd de lastigste vakken eerst?!


Zodat je er vanaf bent en ontspannen de rest kan doen :D

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 09:18

Dat mijn moeder weer Ardenner paté voor me gekocht heeft, maar ik die echt weiger te eten sinds dat ie echt heel goor ruikt en daardoor ook goor smaakt :r

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 09:22

Aan mijn date die het na een jaar nog niet weet dus kapt met alles en als vrienden door wilt gaan. Dus niet :(

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:16

mn wenkbrauwen / mn hele hoofd wat er niet uit ziet

Marcella

Berichten: 36709
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:21

FNV...………. -:(- -:(- -:(- -:(-

Zodra dit afgehandeld is maar opzeggen en gewoon rechtsbijstand nemen. _-:( _-:(

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:36

Mn gewicht, gister kwam eindelijk mn mooie jurk binnen trek ik hem aan en ik baal dat hij net de verkeerde dingen accentueert. Ik voelde me net een gepimpte walrus. En mn huid is ook weer zeer onrustig door eczeem en puisten en ik doe de laatste tijd zo mn best om gewoon gezonde dingen te eten.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:08

Jikkeee schreef:
Het speelkwartier van de kat om half 7 terwijl ik dan eigenlijk gewoon nog lekker kan slapen. En het kwartier is eigenlijk maar een minuut voordat hij super nijdig wordt en me kei hard bijt met 4 poten met nagels er bij. Leuk kat, vooral omdat je dit bijna dagelijks doet. Maar heel gek dat ik niet met je wil knuffelen sochtends he... >;)


Waarom laat je hem/haar dan op je kamer? Die van mij sluit ik op in de woonkamer, aders gaan ze de halve nacht aan de deur krabben.. maar no way dat ik een huisdier mee de slaapkamer in neem!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:28

dat ik niet kan kiezen of ik een dressuur sjabrak wil en hopen dat ie n beetje n bolling heeft, of een vzh wil en hopen dat ie lang genoeg is

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:05

fohadie schreef:
Jikkeee schreef:
Het speelkwartier van de kat om half 7 terwijl ik dan eigenlijk gewoon nog lekker kan slapen. En het kwartier is eigenlijk maar een minuut voordat hij super nijdig wordt en me kei hard bijt met 4 poten met nagels er bij. Leuk kat, vooral omdat je dit bijna dagelijks doet. Maar heel gek dat ik niet met je wil knuffelen sochtends he... >;)


Waarom laat je hem/haar dan op je kamer? Die van mij sluit ik op in de woonkamer, aders gaan ze de halve nacht aan de deur krabben.. maar no way dat ik een huisdier mee de slaapkamer in neem!

Hij is helaas te vroeg uit het nest gemoeten (niet mijn keuze) dus toen hij destijds 1 minuut alleen was ging het brandalarm in het diertje af. Dat brak mij zo, dus dier mocht maar overal mee naartoe (gezellig douchen samen _O- ), mijn vriend vind het te gezellig en wil het hem niet afleren. Hij wordt er ook niet wakker van. Ik vind het ook gezellig maar hij is gewoon aan het puberen, soms lastig :+. Eigen schuld, maar geen zin in een sirene iedere nacht.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:09

Bedrijven die niet opnemen. Een bedrijf wat wel opneemt maar aangeeft druk te zijn en vanmiddag terug te bellen, maar vervolgens al na 20 minuten terug belt... :roll:
Ik heb mijn keuze gemaakt :evaw:

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:39

Met knallende hoofdpijn wakker worden!