Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:40

Het wanstaltige boktbeleid dat met twee maten meet.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!



Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:15

Aan het woord 'scheurijzer'. De laatste tijd vrij veel topics over ons nieuw scheurijzer veulentje! Help dom België snapt het niet. ;( |o :?

Ik erger me dus aan mezelf. _O-

Uitleg is altijd welkom! ^)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:19

Laibadji schreef:
Aan het woord 'scheurijzer'. De laatste tijd vrij veel topics over ons nieuw scheurijzer veulentje! Help dom België snapt het niet. ;( |o :?

Ik erger me dus aan mezelf. _O-

Uitleg is altijd welkom! ^)

Een sjeesbeest, rond scheurende/ crossende ponys met weinig rem :j

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:23

laraxXxemma schreef:
Laibadji schreef:
Aan het woord 'scheurijzer'. De laatste tijd vrij veel topics over ons nieuw scheurijzer veulentje! Help dom België snapt het niet. ;( |o :?

Ik erger me dus aan mezelf. _O-

Uitleg is altijd welkom! ^)

Een sjeesbeest, rond scheurende/ crossende ponys met weinig rem :j

:n
De enigen die dat doen zijn Bokkers die hun veulens altijd een autonaam geven. Een auto is een scheurijzer. Het is een soort koosnaam voor HUN veulens, omdat het nieuwe "auto's" zijn.
Als iemand anders zijn veulen dan scheurijzer noemt is dat een beetje raar kopiëren zonder achterliggende reden.

Wat meteen een ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:31

[/quote]
Een sjeesbeest, rond scheurende/ crossende ponys met weinig rem :j[/quote]
:n
De enigen die dat doen zijn degenen die hun veulens altijd een autonaam geven. Een auto is een scheurijzer. Het is een soort koosnaam voor HUN veulens, omdat het nieuwe "auto's" zijn.
Als iemand anders zijn veulen dan scheurijzer noemt is dat een beetje raar kopiëren zonder achterliggende reden.

Wat meteen we ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.[/quote]
Ooooh nu snap ik het. Het veulentje had inderdaad de naam van een automerk.

Dank jullie wel om mijn ergernis weg te werken. Belgje voelt zich nu minder blond :o? Thanks!

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:38

Aan dat ik het "dingen die je je afvraagt" topic niet meer kan vinden :o

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:39

Aan dat ik me zo rot blijf voelen over gister. Het blijft hangen en ik kan me er niet over heen zetten. Lang voor wakker gelegen en nu gewoon de hele tijd een brok in m'n keel.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:43

Echt niet mijn pony noem ik ook een scheurijzer om die reden :')
Moet toegeven dat het ijzer gedeelte in mijn hoofd naar hoefijzer verwees :+

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:49


Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:49

laraxXxemma schreef:
Laibadji schreef:
Aan het woord 'scheurijzer'. De laatste tijd vrij veel topics over ons nieuw scheurijzer veulentje! Help dom België snapt het niet. ;( |o :?

Ik erger me dus aan mezelf. _O-

Uitleg is altijd welkom! ^)

Een sjeesbeest, rond scheurende/ crossende ponys met weinig rem :j


Als ik mijn paard een scheurijzer zou noemen zou dat inderdaad om deze reden zijn, niet omdat ik mijn paard naar automerken vernoem... :n

Misschien dat het wel de reden van de TS van dat andere topic was, maar gaat niet altijd op.

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:50

xDenies schreef:
Aan dat ik me zo rot blijf voelen over gister. Het blijft hangen en ik kan me er niet over heen zetten. Lang voor wakker gelegen en nu gewoon de hele tijd een brok in m'n keel.

Over die gek? Dat snap ik heel goed, lijkt me ook heel onveilig voelen. Je mag écht goed duidelijk maken aan die collega dat dit niét leuk is :(:)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:54

Independence schreef:
xDenies schreef:
Aan dat ik me zo rot blijf voelen over gister. Het blijft hangen en ik kan me er niet over heen zetten. Lang voor wakker gelegen en nu gewoon de hele tijd een brok in m'n keel.

Over die gek? Dat snap ik heel goed, lijkt me ook heel onveilig voelen. Je mag écht goed duidelijk maken aan die collega dat dit niét leuk is :(:)


Ja, ik voel me er echt rot over; zeker omdat degene heel goed weet hoe ik mij er bij voel en ze ook weet dat ik laatst door hem tot aan de fietsenstalling (dan is er een trap) achter na ben gezeten.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:04

Wat meteen een ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.

See what I did there?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:11

Jolien87 schreef:
Wat meteen een ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.

See what I did there?



Hare Slechtheid op haar slechtst.
}:)

nicole_floor

Berichten: 3232
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:17

Dat mijn vriend en ik samen een serie zoeken. Maar dat wij allebei van totaal verschillende dingen houden. :+

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:18


Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:27

Anoniem schreef:
Jolien87 schreef:
Wat meteen een ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.

See what I did there?



Hare Slechtheid op haar slechtst.
}:)


Afbeelding

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:04

xDenies schreef:
Ja, ik voel me er echt rot over; zeker omdat degene heel goed weet hoe ik mij er bij voel en ze ook weet dat ik laatst door hem tot aan de fietsenstalling (dan is er een trap) achter na ben gezeten.

Ik voel frustratie richting die persoon. Die heeft waarschijnlijk zelf nog nooit in zo'n situatie gezeten.
Is de politie wel op de hoogte?

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:06

Dat ik dag 25383 achtereenvolgend jankend in bed lig, dat ik dan notities van een tijd terug lees en de onmacht daarin. En het besef dat ik geen steek verder ben, maar dat ik nu nog eenzamer ben dan toen.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:13

xDenies schreef:
Ja, ik voel me er echt rot over; zeker omdat degene heel goed weet hoe ik mij er bij voel en ze ook weet dat ik laatst door hem tot aan de fietsenstalling (dan is er een trap) achter na ben gezeten.



Heb je aangifte gedaan? En ik zou op het werk heel goed duidelijk maken dat je niet wil dat hij weet wanneer je er bent. Misschien kan je baas hier wat in betekenen? Kan hij geen winkel verbod krijgen? Zeker omdat hij een werknemer (jij) lastig valt.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:18

Nee geen aangifte omdat contact met de organisatie waar deze persoon woont. Het is erg moeilijk om met deze persoon te communiceren maar ze gingen er mee aan de slag. Is ook al een poos geleden.

Tijd rustig geweest en nu word het dus weer erger en word er dus zo weer door collegas gedaan. Ga er zeker een goed gesprek ovet aan.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:20

@xDenies: iemand moet jouw collega eens goed duidelijk maken dat ze grensoverschrijdend bezig is en dat dat hoogst ongewenst is.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:23

Iedereen, werkelijk iedereen, is er van op de hoogte op mijn werk en door vele wordt het weggewuifd en dat is het meest frustrerende aan het hele verhaal.

En dat dan zo'n figuur heel blij aan komt met; ooh hij is naar je op zoek hoor! Hij bleef om je vragen! Heb gezegd dat je er vanaf maandag weer bent.

Nou.....

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:32

Die heeft geen bord voor d’r kop maar een heel servies, en dat wordt blijkbaar zonder problemen gedeeld met de rest van de kudde.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 00:34

Ben blij dat er mensen zijn die me begrijpej ipv wegwuiven met 'ach hij doet niets' .. nee prima, maar moef er eerst iets gebeuren? Ik voelde me al een aansteller .. maar ik ga er dinsdag echt mee aan de gang.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Donderwolk55, Eliana, Eliine, flintstones, GrapeshotBot, haffiefreak, jadeken, Lalladidoo, MDWStables, RenskeFrea, XxMariellexX en 222 bezoekers