Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 01:22

Trui schreef:
ik sta vijf april ingepland voor werk. ik kan niet.
nee ik heb niet afgeleidst, maar ik werk in t weekend dus ik denk er natuurlijk nooit aan om dan ook de vrijdagen af te kruizen als ik niet kan...

ik zot dan in trier met school en kan dan moeilijk even n avondje werken. maar wil t ook niet tegen mn baas vertellen maar er wil ook niemand voor me invallen

Het lijkt me vrij simpel: je kunt er niet zijn en niemand kan je vervangen, dan kun je óf je baas inlichten óf niks zeggen en niet komen opdagen.
Vijf april duurt nog even, als je het nu meldt, kan je baas nog iets regelen.


Banyu
Berichten: 12468
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 04:43

Trui schreef:
ik sta vijf april ingepland voor werk. ik kan niet.
nee ik heb niet afgeleidst, maar ik werk in t weekend dus ik denk er natuurlijk nooit aan om dan ook de vrijdagen af te kruizen als ik niet kan...

ik zot dan in trier met school en kan dan moeilijk even n avondje werken. maar wil t ook niet tegen mn baas vertellen maar er wil ook niemand voor me invallen


Ik ziu even je baas bespreken. Geen idee wat voor werk je doet, maar wellicht dat er iets te regelen en valt, en past hij/zij het zelf al aan, zonder dat jij vervanging moet fixen!

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 04:54

Aan dat ik niet meer kan slapen :evaw:

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

SdaphneS

Berichten: 11420
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 05:00

Ik doe met je mee. Ik wil slapen. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 06:02

Gezellig ik doe mee

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 06:27

Ik ook

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 09:53

Dat mijn lichaam dus helemaal vast zit en ik dus ook scheef sta.

Marcella

Berichten: 36670
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:26

Dat ik vannacht behoorlijk wat pijn in mijn lijf had. En nu het gedonder met werkgever lijk het nog wel erger dan anders. -O-

Iets met opgekropte ongenoegen.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

SpikkelFire

Berichten: 6693
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:51

Dat de buurman weer een uur lang bonkmuziek heeft gedraaid. Heb de tv maar keihard gezet.

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:59

Dat nadat ik met manlief bij de zorgwinkel wegliep hij bedacht dat ik hem wel even naar zijn baas kon rijden om z’n pasje uit te lezen en dan natuurlijk op de terugweg even bij zijn ouders binnen wippen want daar komen we dan toch langs.
Dat ik de halve week in Engeland heb gezeten en donderdag een lang weekend weg ga en dus misschien zelf ook eea op de planning had staan vraagt hij niet eens naar. En als ik dus daarop reageer met “oh, dus ik mag de rest van de ochtend jou chauffeur spelen?” is hij helemaal verontwaardigd.
Ik snap dat hij baalt dat hij niet kan doen wat hij wil doen, maar een beetje communicatie voordat hij mijn ochtend helemaal claimt zou wel geapprecieerd worden.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Banyu
Berichten: 12468
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:17

Dat ik niet lekker in me vel zit, & dat ik de manager met wie ik even graag wil praten eind van de week pas zie. En vertik het om het via WA te doen! :(


Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:41

Dat ik zo graag wil slapen, maar ik de hele middag moet werken

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:53

Dorus schreef:
Dat nadat ik met manlief bij de zorgwinkel wegliep hij bedacht dat ik hem wel even naar zijn baas kon rijden om z’n pasje uit te lezen en dan natuurlijk op de terugweg even bij zijn ouders binnen wippen want daar komen we dan toch langs.
Dat ik de halve week in Engeland heb gezeten en donderdag een lang weekend weg ga en dus misschien zelf ook eea op de planning had staan vraagt hij niet eens naar. En als ik dus daarop reageer met “oh, dus ik mag de rest van de ochtend jou chauffeur spelen?” is hij helemaal verontwaardigd.
Ik snap dat hij baalt dat hij niet kan doen wat hij wil doen, maar een beetje communicatie voordat hij mijn ochtend helemaal claimt zou wel geapprecieerd worden.


|o
Mannen.
De mijne dacht dat ik mijn dag anders zou plannen omdat hij ineens toch niet de schietwedstrijd had vandaag maar volgende week.
Euhmmm sorry jonge, maar ik heb mijn dag gepland zoek jij het maar uit.
Ik ga niet nonstop lastninute voor jou dingen veranderen.
Dus ik heb net heerlijk gereden, de andere gelongeerd en straks nog een vergadering van mijn werk

SlagroomsoesJarig

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:53

Dat mijn pakketje dat vandaag zou komen vertraagt is. We hebben schijnbaar een gesloten verklaring op ons adres en daardoor komen er geen pakketjes op zaterdag :(

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:20

En vandaag gaat het nog slechter dan gisteren. Kan iemand mij van een gebouw afgooien ofzo. Ben er klaar mee voor vandaag.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:39

ScarOfWars schreef:
En vandaag gaat het nog slechter dan gisteren. Kan iemand mij van een gebouw afgooien ofzo. Ben er klaar mee voor vandaag.


Gewoon gaan slapen, hopelijk gaat 't snel beter :(:)

Als ik me zo voel zoals jou, dan ga ik doen waar ik zin in heb :+ eet me helemaal vol met dingen waar ik zin in heb of zet echte huil films aan :o werkt voor mij geweldig!

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:40

CharIsabella schreef:
ScarOfWars schreef:
En vandaag gaat het nog slechter dan gisteren. Kan iemand mij van een gebouw afgooien ofzo. Ben er klaar mee voor vandaag.


Gewoon gaan slapen, hopelijk gaat 't snel beter :(:)

Als ik me zo voel zoals jou, dan ga ik doen waar ik zin in heb :+ eet me helemaal vol met dingen waar ik zin in heb of zet echte huil films aan :o werkt voor mij geweldig!


Werkte dat maar voor mij.. Ach.. het gaat wel over.. denk ik.

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:42

ScarOfWars schreef:
En vandaag gaat het nog slechter dan gisteren. Kan iemand mij van een gebouw afgooien ofzo. Ben er klaar mee voor vandaag.


Hou vol :(:)

Erger me aan Facebook. Wil malaria pillen te koop gooien maar krijg telkens een melding "your content had been flagged" kom jongens, het is geen drugs. Geeft mij super veel geld als ik ze verkocht krijg dus pls :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:45

casperzazoe schreef:
ScarOfWars schreef:
En vandaag gaat het nog slechter dan gisteren. Kan iemand mij van een gebouw afgooien ofzo. Ben er klaar mee voor vandaag.


Hou vol :(:)

Erger me aan Facebook. Wil malaria pillen te koop gooien maar krijg telkens een melding "your content had been flagged" kom jongens, het is geen drugs. Geeft mij super veel geld als ik ze verkocht krijg dus pls :+


Dankjewel..

Wel raar.. Het is gewoon een medicijn, toch?

Jolien87

Berichten: 17401
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:52

Dat de muren op mij af komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:57

CharIsabella schreef:
Aan dat iedereen op 't werk zich met mij en mijn liefdesleven moet bemoeien... De eerst volgende krijgt toch eens een snauw -:(-


Oeh zo herkenbaar.
Krijg zowat dagelijks de vraag waarom ik single ben. Flikker op, bevalt me prima zo.

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 17:35

De rekening van de tandarts. Ik heb mijn verzekering al op de maximale vergoeding gezet (500 euro), maar het totaal zit op ruim het dubbele, dus kon vandaag 567 euro aftikken. Vergoeding is op. Ben even niet zo blij. Wel met dat mijn gebit weer goed is, maar niet met die rekening.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 18:45

casperzazoe schreef:
ScarOfWars schreef:

Hou vol :(:)

Erger me aan Facebook. Wil malaria pillen te koop gooien maar krijg telkens een melding "your content had been flagged" kom jongens, het is geen drugs. Geeft mij super veel geld als ik ze verkocht krijg dus pls :+


Dankjewel..

Wel raar.. Het is gewoon een medicijn, toch?


Medicatie die alleen op recept verkrijgbaar is, dus logisch dat dat niet op Marktplaats gezet mag worden. Valt onder de geneesmiddelenwet en er is net weer een nieuwe regelgeving van kracht ook (FMD) https://www.knmp.nl/praktijkvoering/reg ... ective-fmd

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 18:57

Oh ja dan wordt het Anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 19:01

Trui schreef:
ik sta vijf april ingepland voor werk. ik kan niet.
nee ik heb niet afgeleidst, maar ik werk in t weekend dus ik denk er natuurlijk nooit aan om dan ook de vrijdagen af te kruizen als ik niet kan...

ik zot dan in trier met school en kan dan moeilijk even n avondje werken. maar wil t ook niet tegen mn baas vertellen maar er wil ook niemand voor me invallen

Ik heb hetzelfde probleem met een zondag, 31 maart.
Officieel gezien heb je geen vaste dagen, maar ik werk standaard woensdag en zaterdag. Maar nu ben ik op zondag ingepland en ik kan dan niet. Opzich us dat andere af te zeggen, maar ik krijg mijn geld niet terug en het is iets wat ik heel weinig kan doen en heel erg naar uitkijk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maliboe en 187 bezoekers