ADD

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie_paard
Berichten: 51
Geregistreerd: 12-12-18

ADD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 20:38

Hoi ik ben een meisje van 13 en ik heb ADD. Dat houd in dat ik zonder medicatie heel chaotisch, dromerig en van alles door elkaar doe. Ik heb nu wel medicatie maar dat is om 4 uur in de middag uitgewerkt. Meestal ga ik na school heen en dan is het al uitgewerkt. Als ik dan zo chaotisch ben, heb ik zoals vandaag een best groot probleem. Vandaag ging ik met een vriendin, mijn pony en haar pony een soort race doen aan de hand, mijn pony was best druk maar ik dacht, laat ik er ff zonder zadel en hoofdstel op gaan! Nou dat was geen goed idee want toen wilde ik springen, bokte ze en viel ik. Dat soort dingen haat ik aan mezelf. Soms heb ik ook gewoon geen zin omdat ik bang ben dat het fout gaat. Heeft iemand tips om het wat geoorderder zonder medicatie kan??? Alvast heel heel heel erg bedankt! *\o/* *\o/*



Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: ADD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:42

Mediteren helpt mij, ik moet vaak ook even stil staan en rustig tot 10 tellen :+
Ook heb ik naast mijn langwerkende methylfenidaat kortwerkende om de werking te rekken zeg maar. Om 4 uur is de langwerkende uitgewerkt dus ik pak om half 4 de kortwerkende zodat ik tot in de avond effect heb.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70492
Geregistreerd: 24-05-08

Re: ADD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 23:34

Ik verplaats dit topic naar young rider talk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 44 bezoekers