Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 13:51

Mijn werkgever dat ik mijn loonstroken vanaf periode 12 2018 tot heden nog steeds niet heb. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 14:00

Dat ik even op mijn werk wilde buurten met mijn hond .. en dat een collega even moest vertellen dat die gestoorde gek die op het dorp rondloopt mij heel erg mist en dat ze verteld heeft dat ik er volgende week weer ben.

EN BEDANKT!
Ik snap niet dat niemand het wilt begrijpen dat ik het gewoon eng vind dat ie achter me aan komt en dat ze er niet gewoon eens mee moeten ophouden om continu maar mijn naam te noemen en die vent op te jutten dat ie naar me toe kan.

En als ik er wat van zeg krijg ik als antwoord; ja maar hij doet niets. Dat zal me een worst wezen! Hij komt op me af, ook als ik niet aan het werk ben, het is een volwassen man(die de weg kwijt is) en hij wilt me omhelzen .. ik zit daar gewoon NIET op te wachten. Damn it.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

iirrssjjee

Berichten: 5935
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 14:04

Banyu schreef:
Een pakketje wat nog steeds niet geleverd is met DHL. :(


Oorzaak :Y)



Sorry kon het niet laten :+


Banyu
Berichten: 12470
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 14:07

iirrssjjee schreef:
Banyu schreef:
Een pakketje wat nog steeds niet geleverd is met DHL. :(


Oorzaak :Y)

[ Video ]

Sorry kon het niet laten :+


Hih ligt zoek op het sorteercentrum! :x

xPabloBokt

Berichten: 9367
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 15:15

Ongeluk gehad met de auto -O-

Ik ben heel en kosten vallen opzich mee maar wel weer een hap uit mijn budget. Auto voor me (kop staart, ik was de achterste) had niks i.v.m. trekhaak maar deste meer schade heb ik.. zou morgen naar een vriendinnetje toe rijden maar mijn radiator heeft lekplekjes dus mijn garage raadt af om grote afstanden te doen..

Uiteraard ook net de auto volgetankt dus geen geld meer over voor een treinkaartje -O- hopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 15:24

xPabloBokt schreef:
Ongeluk gehad met de auto -O-

Ik ben heel en kosten vallen opzich mee maar wel weer een hap uit mijn budget. Auto voor me (kop staart, ik was de achterste) had niks i.v.m. trekhaak maar deste meer schade heb ik.. zou morgen naar een vriendinnetje toe rijden maar mijn radiator heeft lekplekjes dus mijn garage raadt af om grote afstanden te doen..

Uiteraard ook net de auto volgetankt dus geen geld meer over voor een treinkaartje -O- hopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..


Ohnee, dat is niet fijn! :(:)
Gelukkig ben je zelf heel. Kan ik iets voor je betekenen?
Ik weet niet hoeveel je treinkaartje zou moeten kosten...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 15:28

xPabloBokt schreef:
Ongeluk gehad met de auto -O-

Ik ben heel en kosten vallen opzich mee maar wel weer een hap uit mijn budget. Auto voor me (kop staart, ik was de achterste) had niks i.v.m. trekhaak maar deste meer schade heb ik.. zou morgen naar een vriendinnetje toe rijden maar mijn radiator heeft lekplekjes dus mijn garage raadt af om grote afstanden te doen..

Uiteraard ook net de auto volgetankt dus geen geld meer over voor een treinkaartje -O- hopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..


Ach nee wat rot!

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 15:32

erger me aan t feit dat men mijn familie (fvd stemmers) uitmaakt voor domme ezels die niet zelf kunnen nadenken

Een koude trui, is geen goede trui.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 16:40

Aan m'n broertje. Hij heeft voor de tweede keer mijn scooter laten opvoeren. Hij mag dus 25 en nu gaat ie gewoon 55. Hij mocht mijne gebruiken, omdat die van hem een wok heeft en stuk is en toch flikt ie dit gewoon weer. En het dan gek vinden dat we hem niet vertrouwen

Vind het ook heel irritant dat m'n ergernissen bijna altijd over hem gaan :=

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 17:27

Hier broer, de rekening voor de scooter. Gelieve voor maandag €... overgeschreven te hebben. Als jij denkt er mee te kunnen doen wat je wilt kun je hem maar betalen ook. Zoek ik wel een nieuwe.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:45

Het ging zo goed en nu kakt alles weer in. Sporten is stom, leven zit weer eens niet mee. Echt gatzamme wat haat ik mijzelf.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:56

ScarOfWars schreef:
Het ging zo goed en nu kakt alles weer in. Sporten is stom, leven zit weer eens niet mee. Echt gatzamme wat haat ik mijzelf.

:(:) :(:)
Oprecht even een knuffel voor jou

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:03

van een topic waarbij een poster de grootste onzin zit te verkondigen terwijl de statistieken en wetenschap iets totaal anders laten zien....

Foaly

Berichten: 4813
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:09

Het eerste mailtje dat ik zag toen ik vanochtend mijn pc op kantoor opstartte: 'I am sorry to say this translation is very bad.'

Ook goedemorgen _-:(

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Siggislief

Berichten: 13936
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:52

Tijdens het terug lopen naar huis dat ik in een kuil stapte in het fietspad en daarbij mijn enkel verzwikte.
Thuis meteen mijn enkel goed gekoeld, en de hele dag eigenlijk nergens last meer van gehad..
Alleen net voelde ik weer een soort van pijn aan de buitenkant van de enkel..*Zucht..

Hopelijk morgen beter dan vandaag.

Bram ✝12/08/'15

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:16

Aan dat iedereen op 't werk zich met mij en mijn liefdesleven moet bemoeien... De eerst volgende krijgt toch eens een snauw -:(-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 22:02

Dat mijn werkgever denk zijn eigen wetgeving te kunnen maken. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

xPabloBokt

Berichten: 9367
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 22:55

Marcella schreef:
Dat mijn werkgever denk zijn eigen wetgeving te kunnen maken. :')


Dat denken er veel. :+

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 23:14

Aan dat de nieuwe afdelingsleider het belachelijke idee heeft dat plots de vriezer (van -20) iedere avond opgeruimd moet worden. Punt is dat het daar vol staat met dozen van meer dan 10 kilo, die niet alleen van onze afdeling maar ook van andere zijn.

Waar het op neer komt is dat een zo'n doos al 1/5 van mijn lichaamsgewicht is en ik de karren niet eens in beweging krijg. Dus ik heb bijna een uur in de vriezer gestaan en voelde me toen zo ziek van de kou dat ik er nog steeds hoofdpijn van heb. Kunnen ze dit niet laten doen door de wat sterkere werknemers??

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 23:24

Dat een of andere idioot op zn telefoon zat te kijken en er bijna 140 km per uur op Mn weghelft op me af kwam. Vol gas gegeven en toen schoot ik op ongeveer 2 cm langs hm heen

Roze schoentje

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:22

Dat ik door mijn belminuten heen ben :+. Is me de afgelopen 5 jaar nog niet gebeurd... Maarja, mijn instructrice en ik kunnen goed kletsen aan de telefoon :'). Ik wilde haar even een korte update geven van de fysio bij ponylief vandaag. 2 uur later; nog 7 belminuten over :+

Nyaleti

Berichten: 6102
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:32

Dat ik ineens zoveeeeel dingen wil kopen voor de paarden maar ik rustig aan moet doen met m'n geld.. :evaw:

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:43

ik sta vijf april ingepland voor werk. ik kan niet.
nee ik heb niet afgeleidst, maar ik werk in t weekend dus ik denk er natuurlijk nooit aan om dan ook de vrijdagen af te kruizen als ik niet kan...

ik zot dan in trier met school en kan dan moeilijk even n avondje werken. maar wil t ook niet tegen mn baas vertellen maar er wil ook niemand voor me invallen

Een koude trui, is geen goede trui.

Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:46

xPabloBokt schreef:
Marcella schreef:
Dat mijn werkgever denk zijn eigen wetgeving te kunnen maken. :')


Dat denken er veel. :+

Klopt wel eigenlijk. :=

Hoe schandalig het ook is.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 01:03

Mijn vinger die dacht dat ie een wortel was en gesneden moest worden -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot en 168 bezoekers