Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 16:14

Dat mijn toekomstige ex-werkgever een gesprek wil. Zonde van de tijd. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 16:16

Al die mensen die nu roepen dat als ze niet dit of dat hadden gehad vandaag, ze dan in "de tram" in Utrecht hadden gezeten vandaag. Goh, dat is normaal wel een heel erg drukke tram dan he?
Net zoals al die mensen die zeggen bepaalde rampvluchten gemist te hebben, hmhm ja, want normaal vliegen ze met een flat ipv een vliegtuig. :n :O

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:01

Marcella schreef:
Dat mijn toekomstige ex-werkgever een gesprek wil. Zonde van de tijd. :')

Bij ons krijg je standaard een exit gesprek in je laatste week. Ik snap daar ook echt het nut niet van :’)

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Marcella

Berichten: 36681
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:14

Dorus schreef:
Marcella schreef:
Dat mijn toekomstige ex-werkgever een gesprek wil. Zonde van de tijd. :')

Bij ons krijg je standaard een exit gesprek in je laatste week. Ik snap daar ook echt het nut niet van :’)

Gesprek is na aanleiding dat ik aangegeven dat ik vaste uren contract wil. Waar beste meneer niet mee akkoord ging en gelijk ontslag gaf. Terwijl ik wettelijk gezien al recht heb op vast contract na 3 maanden aan een gesloten werken. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:34

Dat ik mijn chemie tentamen niet heb gehaald, docent doodleuk verteld dat het een tentamen is met een slagingspercentage van 24%, het tentamen vol berekeningen zat maar het een volledig meerkeuze tentamen was waardoor berekeningen er niet toe doen en je op een goede berekening maar een fout antwoord geen punten kan scoren. Ben echt pissig nu...

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:35

Dat ik waarschijnlijk een mri scan moet gaan maken nav het auto ongeluk dat ik heb gehad :(

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:37

Dat ik weer naar Engeland gestuurd word.
Ruim op tijd vanaf werk vertrokken, maar door een ongeval vlakbij kantoor met een dik half uur vertraging op het station aangekomen.
Stoptrein dikke vertraging dus aansluiting gemist.
Alternatief ook al vertraging dus die geplande vlucht ga ik niet halen. En ipv in volle vaart Utrecht voorbij te razen moet ik daar nu overstappen.
Ik hoop dat jullie mij vergeven als ik zeg dat ik Utrecht vandaag liever gemeden had.

Oh, en we staan weer stil tussen de weilanden.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:21

Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:23

nicole_floor schreef:
Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...


Hu? Je mag vrij vragen voor whatever jij wilt, je hoeft het niet eens te zeggen...

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:04

nicole_floor schreef:
Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...

Wtf je hoeft niet eens te melden waarom je vrij wil.
Zou wat zijn als je ( bijvb) aan het solliciteren bent maar dat op het werk nog niet weten :+

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:22

Ik wil vet graag naar een van de concerten van de Staat... maar ik ken niemand die ook van die muziek houd... -O-

Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:35

Esaqar schreef:
Ik wil vet graag naar een van de concerten van de Staat... maar ik ken niemand die ook van die muziek houd... -O-

Dan ga je toch alleen? Ik zie vaak zat mensen alleen op concerten, helemaal niet raar. Zonde om het te missen! :)

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:55

Anoniem schreef:
nicole_floor schreef:
Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...


Hu? Je mag vrij vragen voor whatever jij wilt, je hoeft het niet eens te zeggen...

Jaa dat weet ik. Maarja zij vroeg gewoon want waarom ben je dan vrij, dus ik zo ja sus en zo. Naja dat kon ik echt niet maken volgens haar.

De mensen die wel van de planning gaan doen daar ook niet moeilijk over. Die hoeven ook geen reden te weten enzo.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:17

Daenerys schreef:
Esaqar schreef:
Ik wil vet graag naar een van de concerten van de Staat... maar ik ken niemand die ook van die muziek houd... -O-

Dan ga je toch alleen? Ik zie vaak zat mensen alleen op concerten, helemaal niet raar. Zonde om het te missen! :)

Dat ga ik denk ik ook doen, mits ik bij een vriendin daar kan crashen. Want het is anderhalf uur rijden.

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:18

Maar hoezo zou je dat niet kunnen maken? :?
Ik snap de hele klaagzang sowieso niet, je hebt vrij gekregen dus wie is zij dan wel niet om jou zo te bekritiseren daarover zeg :n

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nyaleti

Berichten: 6102
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:44

Dat ik allemaal gekke geluiden hoor en ik alleen thuis ben. Zit mezelf altijd zo gek te maken daarmee :=

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:42

Ineke2 schreef:
Maar hoezo zou je dat niet kunnen maken? :?
Ik snap de hele klaagzang sowieso niet, je hebt vrij gekregen dus wie is zij dan wel niet om jou zo te bekritiseren daarover zeg :n

Side note ik heb ook pas geleden nog vrij gevraagd en gekregen en dat was ook voor de Paardentandarts :P

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:43

casperzazoe schreef:
Dat ik allemaal gekke geluiden hoor en ik alleen thuis ben. Zit mezelf altijd zo gek te maken daarmee :=

Muziekje opzetten dan?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:51

Dat sommige gesprekken alleen maar vanuit mij beginnen.. de ander start nooit eens het gesprek.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:53

nicole_floor schreef:
Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...



Irritant is dat inderdaad, dat anderen voor jou gaan bepalen of je wel of geen vrij mag. Is ook zo als je vakantiedagen op neemt en niet weg gaat. Dat is ook niet geoorloofd vaak, dan moet je het hele jaar maar blijven werken ofzo.

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 01:22

nicole_floor schreef:
Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...
Lekker, dat soort collega's. Het gaat ze gewoon geen zak aan waarom je vrij neemt.
In het verleden ook zo'n collega gehad; die vond het belachelijk dat ik vrij nam om een lang weekend naar Engeland te gaan met het stockcar team van mijn man. Die zei toen (I quote): "Je wordt echt te oud voor dit soort dingen. Het wordt tijd dat je volwassen wordt." _O- Daarna heb ik nooit meer wat verteld over prive-leven. Vroegen ze op maandag wat ik het weekend gedaan had, was het antwoord standaard: Niks.

Mijn ergernis: vergist in de datum van huis inspectie. Hadden het hele huis tip top in orde voor inspectie vandaag, alleen het gras niet gemaaid omdat het zo nat is dat de grasmaaier het alleen platdrukt, maar niet maait. Dus ik bel net de makelaar om (bij voorbaat vast) te verontschuldigen voor de tuin. Zegt ze: Het is pas op de 26ste, dus je hebt tijd zat om te maaien. >;) Moeten we komend weekend weer poetsen....

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 01:56

Aan dat het bijna 1 uur snachts is, ik fanfiction aan het lezen ben terwijl ik ramen noodles eet en morgen om 7 uur op moet om voor het eerst naar mijn toekomstige school te gaan.

Ik ga hier spijt van krijgen

Edit: ik erger me nog meer aan dat ik geen extra Chili poeder en cajun kruiden op mijn noodles heb gedaan, alleen die bij het zakje zelf zitten. Nu zijn mijn noodles niet pittig genoeg maar is het te koud om helemaal naar beneden te lopen :')

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 03:21

Anoniem schreef:
Al die mensen die nu roepen dat als ze niet dit of dat hadden gehad vandaag, ze dan in "de tram" in Utrecht hadden gezeten vandaag. Goh, dat is normaal wel een heel erg drukke tram dan he?
Net zoals al die mensen die zeggen bepaalde rampvluchten gemist te hebben, hmhm ja, want normaal vliegen ze met een flat ipv een vliegtuig. :n :O


:') same

Ook die aanslag in Barcelona ongeveer anderhalf jaar geleden, zijn er mensen die zeggen dat ze daar een maand geleden nog hebben gelopen.
Ja 1000 andere mensen ook :roll:

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 08:25

Dat iemand in de bus van 07.15h een blikje energiedrank aan het nuttigen is, die lucht is zo intens %)

Live free <3 [o]

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 08:39

Dat ik zo verkouden ben, wat heerlijke koppijn tot gevolg heeft. & De zon brandt haha

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, GoogleAdsense, Muga, Muronia en 143 bezoekers