Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:41

Dat ik zo weinig energie heb.. wil eigenlijk zoveel doen, maar ben gewoon te moe om iets te ondernemen.

Foaly

Berichten: 4829
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:53

Aan de baas die wel veel dieren heeft (honden, kippen, schapen) maar daar totaal onverantwoord mee omgaat. En dan janken als de hond vals wordt, de lammetjes in de sloot belanden en kip na kip afgemaakt moet worden omdat ie niet meer legt 8)7

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:14

Dat ik volgende week weer 5 dagen moet werken en dat dat me gewoon te veel is. Maarja, nee zeggen kan ik ook niet...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:07

Dat gedram van sommige mensen die hun mening als enige optie en de absolute waarheid zien.
Je mening is een feit.
_-:( _-:(

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:03

Collega’s.. echt wordt er zo chagerijnig van :(

Foaly

Berichten: 4829
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:25

Ergernis nr 2 vandaag: mijn agressief christelijke tante die iedereen in de groeps-app even inwrijft dat zij een 'rijkere' avond heeft gehad dan wij, want zij is vanavond naar de kerk geweest (biddag voor gewas en arbeid). Was specifiek gericht aan mn broertje die meldde dat ie vanavond naar Bohemian Rhapsody zou gaan, maar ik moet echt op mn handen zitten om niet te reageren :x Had Jezus niet ooit iets gezegd over je niet verheven voelen boven anderen ofzo?

(Dit is btw een trend bij tante, en elke x denk ik weer: 'Ik ga er wat van zeggen. fiets die familierel, ik ben er klaar mee'. Maar ik doe het nooit, en daar erger ik me dan ook weer aan :') )

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:35

Foaly schreef:
...en elke x denk ik weer: 'Ik ga er wat van zeggen. fiets die familierel, ik ben er klaar mee'.

Mijn zegen heb je O:)

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:37

Foaly schreef:
Ergernis nr 2 vandaag: mijn agressief christelijke tante die iedereen in de groeps-app even inwrijft dat zij een 'rijkere' avond heeft gehad dan wij, want zij is vanavond naar de kerk geweest (biddag voor gewas en arbeid). Was specifiek gericht aan mn broertje die meldde dat ie vanavond naar Bohemian Rhapsody zou gaan, maar ik moet echt op mn handen zitten om niet te reageren :x Had Jezus niet ooit iets gezegd over je niet verheven voelen boven anderen ofzo?

(Dit is btw een trend bij tante, en elke x denk ik weer: 'Ik ga er wat van zeggen. fiets die familierel, ik ben er klaar mee'. Maar ik doe het nooit, en daar erger ik me dan ook weer aan :') )

Wees de wijste en zeg inderdaad maar niets.
Sowieso energieverspilling net als je ergeren aan haar.
Geniet lekker van je avond, leuke dingen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:39

Dat ik graag een bepaalde HBO-opleiding wil, maar mijn geplande MBO-opleiding daar totaal niet op aansluit en dus iets heel anders is. Waardoor ik weer begin te twijfelen of het wel een slimme keus is.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:41

Mijn blauwe voet.. Pony Lompe koe heeft er maandag weer eens vol op gestaan. Was net het blauw bijna halverwege mn nagel, heb ik dit er weer bij

Britta31

Berichten: 13134
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:15

Dat ik weer het einde van de crimi niet heb gezien.In slaap vallen voor de tv.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:33

Britta31 schreef:
Dat ik weer het einde van de crimi niet heb gezien.In slaap vallen voor de tv.


Welke crimi?

Britta31

Berichten: 13134
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:40

Frost.Maar ik kan mij vaag herinneren dat ik de aflevering eerder heb gezien.Maar hoe het afloop?

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:50

Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:52

taartjee schreef:
Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels


Alleen stoeptegels dat is nog aardig van je :')

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:53

Lau schreef:
taartjee schreef:
Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels


Alleen stoeptegels dat is nog aardig van je :')


Soms ben ik nog best lief O:)

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 01:12

Lau schreef:
taartjee schreef:
Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels


Alleen stoeptegels dat is nog aardig van je :')


Je moet schelpenzand nemen, dat doet meer pijn :Y)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 04:16

Aan baby die het een goed idee vind om elk kwartier drama te verkopen

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 06:56

Dat ik al 1 week ziek en koorts heb & gister pas AB kuur heb gekregen van de huisarts.

En ik eigenwijs ben om toch nog te gaan werken. :x

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 07:40

Dat ik maar niet kan wennen aan jou nieuwe naam, Banyu :+

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:01

dat het nog geen weekend is

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:20

DeMolenhoek schreef:
Dat ik maar niet kan wennen aan jou nieuwe naam, Banyu :+

Wie was dat eerst dan?

Mo_86

Berichten: 1235
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:24

Wederom het weer. Koud, guur en nat. Ik haat dit weer. Ik hoef elke dag maar een klein stukje te lopen van huis naar tramhalte en van bushalte naar kantoor en toch net weer als verzopen kat aangekomen, net als bijna alle andere dagen deze week. Gelukkig is het einde van deze ellende in zicht, vanaf maandag mooi weer, ik kan niet wachten! Nu eerst nog de komende dagen overleven.

MoniekJ

Berichten: 3592
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:39

aan iemand die zich een vriendin noemt.. maar sinds ik in december op IC heb gelegen en nog steeds veel naar het ziekenhuis moet etc. hoor je er ineens niks meer van.. Behalve als ze iets nodig heeft.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:44

Mo_86 schreef:
Wederom het weer. Koud, guur en nat. Ik haat dit weer. Ik hoef elke dag maar een klein stukje te lopen van huis naar tramhalte en van bushalte naar kantoor en toch net weer als verzopen kat aangekomen, net als bijna alle andere dagen deze week. Gelukkig is het einde van deze ellende in zicht, vanaf maandag mooi weer, ik kan niet wachten! Nu eerst nog de komende dagen overleven.


Nou precies... Lente? Waar..?