Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:09

Aan mijn onzekerheid.. ik wil zo graag iets proberen maar dat stemmetje kraakt het af..


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:52

Dat ik niet voor mezelf durf te kiezen. Ja, soms wel. Maar na een paar dagen val ik weer in m'n oude patroon.

Merileth

Berichten: 1116
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:02

Dat ik een pakket verwacht uit de VS, is met UPS verzonden, maar dat ik nergens kan vinden of ik de import kosten aan de deur moet voldoen of gewoon een factuur krijg. En dat ik het ook gewoon niet los kan laten.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:07

Dat mijn droger de was niet droog wil maken. Heb gedreigd met grofvuil..hoop dat het werkt

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Arethe
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:12

Dat ik het zooo koud heb ondanks 2 hele dikke fleecedekens. Uiteindelijk maar kruik gemaakt met lege colafles.. :brr:
Wil en kan niet ziek worden

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:52

Dat ik ontlasting van mijn vogel opgestuurd had naar een vogelarts. Zegt ze dat hij tuberculose heeft. Dus heb het naar een andere gestuurd en die vind het heel bizar allemaal. Hij heeft alleen maar een schimmel. Had hem bijna ingeslapen door haar. :oo Ga daar nooit meer.
Die 2e vogelarts is trouwens wel heel betrouwbaar.

------------------------------

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:26

Huisgenoten :')

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:55

Mijn moodswings van de afgelopen dagen, het mag nu echt wel stoppen... Ik voel me nu wel terug soort van oké, maar ik ben zo bang dat ik weer een terugval krijg binnen nu en wie weet hoeveel seconden.. Ugh. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 01:58

Dat ik niet kan doen wat ik wil na mijn middelbare school, omdat anderen niet meewerken.
Gelukkig bij mijn plan B/C/D/E aangenomen, maar welk plan het wordt weet ik nog niet.

En dat ik rekenexamen heb om kwart na negen, ik heb er zo geen zin in. :') Gelukkig is hij niet verplicht, ik doe hem voor de lol een niveau hoger aangezien ik bij het verplichte niveau een 10 had. :+

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 04:54

Het waait zo, en daar word ik onrustig van en daardoor kan ik niet slapen :( ik wil zo graag en kan ook nog maar 2,5 uur slapen |(

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 07:30

Meliaforever schreef:
Dat ik ontlasting van mijn vogel opgestuurd had naar een vogelarts. Zegt ze dat hij tuberculose heeft. Dus heb het naar een andere gestuurd en die vind het heel bizar allemaal. Hij heeft alleen maar een schimmel. Had hem bijna ingeslapen door haar. :oo Ga daar nooit meer.
Die 2e vogelarts is trouwens wel heel betrouwbaar.

Ik hoop wel dat je nog contact opneemt met arts 1 en haar de uitslag van de second opion vertelt en navraag doet hoe zij bij de uitslag tuberculose komt terwijl het blijkbaar een schimmel is?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:08

Aan dat ik op een een of andere manier dacht dat het een goed idee was om vannacht tot 3 uur snachts op te blijven om fanfiction te lezen. Ik haat mezelf nu echt :')

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:31

De beddenwinkel _-:( _-:( _-:(

Wel kunnen bellen over een hoofdboard wat niet aanwezig is de dag voor levering. Prima joh, ik slaap al een maand op de grond. Dat hoofdboard mag later komen.
Wordt ik net gebeld: "We kunnen 1 matras niet vinden in het magazijn" #) _-:( |o

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:46

Ineke2 schreef:
Meliaforever schreef:
Dat ik ontlasting van mijn vogel opgestuurd had naar een vogelarts. Zegt ze dat hij tuberculose heeft. Dus heb het naar een andere gestuurd en die vind het heel bizar allemaal. Hij heeft alleen maar een schimmel. Had hem bijna ingeslapen door haar. :oo Ga daar nooit meer.
Die 2e vogelarts is trouwens wel heel betrouwbaar.

Ik hoop wel dat je nog contact opneemt met arts 1 en haar de uitslag van de second opion vertelt en navraag doet hoe zij bij de uitslag tuberculose komt terwijl het blijkbaar een schimmel is?


Ja zeker, ik wacht even op de uitslag op papier van nummer 2. Vind dit namelijk echt niet kunnen. :=

------------------------------

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:35

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik op een een of andere manier dacht dat het een goed idee was om vannacht tot 3 uur snachts op te blijven om fanfiction te lezen. Ik haat mezelf nu echt :')


Hehhehe altijd met FanFiction

Wave after wave

Dorus

Berichten: 13200
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:45

Zaadje van m’n frambozen die vast zit tussen m’n tanden.

En de projectmanager die iets niet snapt wat ik volgens mij wel begrijp en we daar nu minuten lang over blijven doorzemelen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:20

Benthhh schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik op een een of andere manier dacht dat het een goed idee was om vannacht tot 3 uur snachts op te blijven om fanfiction te lezen. Ik haat mezelf nu echt :')


Hehhehe altijd met FanFiction


Echt super random maar ik heb een jaar vwo tto gedaan (dus Engels onderwijs), en ik kon aan het einde van het jaar nog steeds slecht Engels. Maar toen begon ik in de zomer vakantie daarna met het lezen van fanfiction en ben ik binnen zes weken van "ik moet Google translate bij elke Engels tekst gebruiken" naar "ik kan vrijwel elke Engelse tekst zonder problemen lezen" gegaan :'). Het is ergens goed voor geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:36

Dat zoveel dingen in mijn leven nu zo onzeker zijn :(

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:14

Aan het eeuwige gejank naar elkaar op internet. Je doet het werkelijk waar noooooooit goed. En je hebt het altijd gedaan. |o |o |o |o

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:51

De regen. Trainingspaard en ik waren compleet verzopen vanmorgen. :+

Merlen

Berichten: 1588
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:44

Aan het feit dat mijn c-pony deze morgend besloot om vlak naast de draad te gaan rollen.Gevolg;benen in de draad,een heel deel meegetrokken,palen geknakt en met z'n vieren uit de weide.Jammer genoeg stonden er geen andere weides open en hebben ze het pad naar de openbare weg gevolgd.
Gelukkig was alles in orde met hen en is er niets ernstigs gebeurd.


RoosDeG

Berichten: 1836
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:29

Aan dat ik in 1 week 2 duiven onder Mn auto gehad heb..

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:49

Mensen die verwachten dat alles aan komt waaien.

Nee, mijn werk is me ook niet vanzelf komen aanwaaien. Mijn rijbewijs evenmin, heb ik ook hard voor moeten sparen.

Echt, waar een wil is, is een weg.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:17

casperzazoe schreef:
Ik snap überhaupt niet hoe mensen aan inspiratie komen om te koken, zonder meteen dure, hippe recepten te googlen. Ben nu een week alleen thuis dus kan klaar maken wat ik lekker vind, maar da's na een week ook wel gedaan :+

Mijn ergenis nu is dat ik niet kan kiezen tussen 2 gerechten om te eten.

Misschien beetje mosterd na de maaltijd...? Dè oplossing: maaltijdbox (van de AH), ideaal!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:24

Ik moet heel nodig plassen, maar bevindt mij in een auto opweg naar een belangrijke afspraak waarvan ik niet weet of ik nog tijd heb om van te voren te plassen -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BranwenGC, C_estmoi, Duran123, Eliana, Floko, Gaby, IASCrawler, Kimberley_, MarrieLeen, moonsparkle, Oehlala, Pieneappel, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roosch, Sterre34, YandexBot en 203 bezoekers