Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:36

Steeph schreef:
Dat deze maand niet mijn maand lijkt te zijn.
Afgelopen vrijdag: verkeerde knop aangeklikt in het programma waardoor mijn experiment in de soep liep.
Maandag: ik laat een mok op de grond tetsen omdat ik te veel vast had, resultaat: 3453580 stukken.
Nu net: ik loop expres twee keer, zodat ik niet teveel in mijn handen heb, glipt het ene glas uit mijn vingers, in het andere glas. Ook stuk.
-:(-
Tijd om een winterslaap te houden.

En dat ik nu ook nog zijknat ben geregend op een fiets ritje van 5 minuten. -:(-

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl


Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:46

In Londen 40 minuten later vertrokken omdat er geen slot was op de startbaan. In Amsterdam nog een paar rondjes moeten draaien omdat er geen plek was om te landen. 20 minuten taxiën vanaf de Polderbaan. Handvat van trolly kapot getrokken. Trein natuurlijk vet gemist (terwijl een eerder met heel veel geluk ook nog een optie zou zijn) en de volgende dik 5 minuten vertraging. Aansluiting dan weer wel gehaald, maar die heeft ondertussen ook al weer vertraging.
En ik zat vanmiddag al in te kakken voor we naar de luchthaven vertrokken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:56

Dorus schreef:
In Londen 40 minuten later vertrokken omdat er geen slot was op de startbaan. In Amsterdam nog een paar rondjes moeten draaien omdat er geen plek was om te landen. 20 minuten taxiën vanaf de Polderbaan. Handvat van trolly kapot getrokken. Trein natuurlijk vet gemist (terwijl een eerder met heel veel geluk ook nog een optie zou zijn) en de volgende dik 5 minuten vertraging. Aansluiting dan weer wel gehaald, maar die heeft ondertussen ook al weer vertraging.
En ik zat vanmiddag al in te kakken voor we naar de luchthaven vertrokken.

Dus volgende keer gewoon de trein?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:39

oomens schreef:
Dorus schreef:
In Londen 40 minuten later vertrokken omdat er geen slot was op de startbaan. In Amsterdam nog een paar rondjes moeten draaien omdat er geen plek was om te landen. 20 minuten taxiën vanaf de Polderbaan. Handvat van trolly kapot getrokken. Trein natuurlijk vet gemist (terwijl een eerder met heel veel geluk ook nog een optie zou zijn) en de volgende dik 5 minuten vertraging. Aansluiting dan weer wel gehaald, maar die heeft ondertussen ook al weer vertraging.
En ik zat vanmiddag al in te kakken voor we naar de luchthaven vertrokken.

Dus volgende keer gewoon de trein?


poedersuiker. Doe het jezelf niet aan, wij hadden 2 uur vertraging :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:03

Dat ik moe ben, maar niet wil slapen omdat we een gaslucht op de zolder verdieping hebben :')
De juiste personen zijn inmiddels al ingeschakeld. Hopen dat het niks/weinig is en we snel kunnen slapen.

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

xPabloBokt

Berichten: 9305
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-19 08:29

Seksistische mannen. Heb er mijn buik van vol.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 08:52

Chronische pijn, ik wil gewoon dat het even 1 dag er niet is. Dan kan ik 1 dag gewoon even normaal ademen. Ik wil gewoon terug naar bed om te gaan janken, want ik voel nu elk klein hobbeltje in de bus. :(

Alex en Jorie <3

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:01

- Dat ik per ongeluk de verkeerde smoothie had aangeduid ( 4 euro voor iets wat ik niet lust )
- Ik stress heb als ik zelf niet naar mijn paard kan gaan om te controlleren of de stallen in orde zijn/ ze nog ruwvoer hebben etc
- Mijn bankrekening bijna is geplunderd...

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:38

Snot, slijm, geïrriteerde keel en pijn bij het hoesten. Ik heb vanochtend toch maar een paracetamol genomen zodat ik in ieder geval wel goed kan hoesten.

Broken crayons still color

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:07

oomens schreef:
Dorus schreef:
In Londen 40 minuten later vertrokken omdat er geen slot was op de startbaan. In Amsterdam nog een paar rondjes moeten draaien omdat er geen plek was om te landen. 20 minuten taxiën vanaf de Polderbaan. Handvat van trolly kapot getrokken. Trein natuurlijk vet gemist (terwijl een eerder met heel veel geluk ook nog een optie zou zijn) en de volgende dik 5 minuten vertraging. Aansluiting dan weer wel gehaald, maar die heeft ondertussen ook al weer vertraging.
En ik zat vanmiddag al in te kakken voor we naar de luchthaven vertrokken.

Dus volgende keer gewoon de trein?

Hoe bedoel je?

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:24

Dorus schreef:
oomens schreef:
Dus volgende keer gewoon de trein?

Hoe bedoel je?

Nou ja, precies wat ik schrijf eigenlijk. Als vliegen naar Londen zoveel ergernis oplevert, dan zal de trein de volgende keer vast als een veel serieuzere optie worden overwogen?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:47

Of de nachtboot. Misschien niet zo snel maar wel heel relaxed.

xPabloBokt

Berichten: 9305
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-19 14:46

De afwas die zichzelf niet doet..

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

RoosDeG

Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:21

Aan dat ik vanmorgen het hele huis gepoetst heb en de kinderen nu geknutseld hebben en er overal papier snipper, glitters en nog meer zooi ligt...

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:44

oomens schreef:
Dorus schreef:
Hoe bedoel je?

Nou ja, precies wat ik schrijf eigenlijk. Als vliegen naar Londen zoveel ergernis oplevert, dan zal de trein de volgende keer vast als een veel serieuzere optie worden overwogen?

Zo gewoon is dat dus niet, want ik heb geen flauw idee hoe je met de trein in Londen kan komen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden 4 keer op en neer gevlogen en ging dat allemaal prima en ging alleen deze ene keer alles mis. Dus waarom ik dan beter met de trein kan gaan, geen idee.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:17

Dorus schreef:
Zo gewoon is dat dus niet, want ik heb geen flauw idee hoe je met de trein in Londen kan komen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden 4 keer op en neer gevlogen en ging dat allemaal prima en ging alleen deze ene keer alles mis. Dus waarom ik dan beter met de trein kan gaan, geen idee.

Omdat niet iedereen kan ruiken dat je al 4x op en neer ben geweest en nu het ergernis is en mensen graag mee denken aan oplossing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:46

Dat ik nergens de Dr. Martens kan vinden die ik wil. :roll:
Tweede probleem is ook nog eens dat ik niet zeker weet welke maat ik heb (heb de laatste tijd meestal 37, maar ook regelmatig 38 en soms zelfs 39).

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:50

[quote="Dorus”]
Zo gewoon is dat dus niet, want ik heb geen flauw idee hoe je met de trein in Londen kan komen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden 4 keer op en neer gevlogen en ging dat allemaal prima en ging alleen deze ene keer alles mis. Dus waarom ik dan beter met de trein kan gaan, geen idee.[/quote]

Dat is echt zo uitgezocht haha, heel makkelijk.
Thalys naar Brussel, Eurostar naar Londen.

Ergenis: korte vluchten naar plaatsen die ook met de trein kunnen. :(
Laatst bijgewerkt door Malbec op 08-03-19 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Wave after wave


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:59

Benthhh schreef:
Ergenis: korte vluchten naar plaatsen die ook met de trein kunnen. :(

_/-\o_

Schoentje, kerstmuts en [o]

Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:26

Werkgever die je gewoon inrooster terwijl je al 2 januari 2019 vrij gevraagd heb voor 15 & 16 maart. Tel daarbij dat mijn 2de contract ook weer 0-uren was terwijl ik vaste uren per 4 weken werk. En iets zeg mij dat ik ook geen vrij gaat krijgen. Om ook nog maar niet te spreken ik voor werken ook nog eens mijn eigen kleding gebruik wat normaal verstrekt word door werkgever (oke heb blouse/polo, maar dit is dan ook enige aangezien er een V op staat en naam werkgever :') ).

O en zoals gewoon de laatste tijd salaris te laat. :')
Laatst bijgewerkt door Marcella op 08-03-19 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:32

LinsxDot schreef:
Dorus schreef:
Zo gewoon is dat dus niet, want ik heb geen flauw idee hoe je met de trein in Londen kan komen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden 4 keer op en neer gevlogen en ging dat allemaal prima en ging alleen deze ene keer alles mis. Dus waarom ik dan beter met de trein kan gaan, geen idee.

Omdat niet iedereen kan ruiken dat je al 4x op en neer ben geweest en nu het ergernis is en mensen graag mee denken aan oplossing?

Nee, jullie hebben niet alle informatie. Is ook niet nodig, want ik kom hier om mijn frustraties te uiten, niet voor oplossingen.
En die trein snap ik dus nog steeds niet. Ik zou graag horen hoe je gewoon met de trein in Londen komt.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:38

Dorus schreef:
En die trein snap ik dus nog steeds niet. Ik zou graag horen hoe je gewoon met de trein in Londen komt.

Heel simpel: Thalys vanuit Amsterdam/Schiphol/Rotterdam naar Brussel, daar overstappen op Eurostar naar London St Pancras. Vanaf april 2019 ook rechtstreeks Rotterdam-Londen.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:39

Benthhh schreef:
Dat is echt zo uitgezocht haha, heel makkelijk.
Thalys naar Brussel, Eurostar naar Londen.

Wave after wave

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:39

oomens schreef:
Dorus schreef:
En die trein snap ik dus nog steeds niet. Ik zou graag horen hoe je gewoon met de trein in Londen komt.

Heel simpel: Thalys vanuit Amsterdam/Schiphol/Rotterdam naar Brussel, daar overstappen op Eurostar naar London St Pancras. Vanaf april 2019 ook rechtstreeks Rotterdam-Londen.

Ik zal het aan m’n baas voorleggen als ik nog een keer die kant op moet. Ik schat de kans alleen zeer klein dat hij daarmee akkoord gaat.
Maar zo vanzelfsprekend als jullie denken is dat dus niet, want dat daar zou ik dus nooit opgekomen zijn. Haha.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 08-03-19 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:41

Zou ik zeker doen :j Al met al doe je er net zo lang over en het scheelt niet eens zoveel qua kosten. Dus wie weet vindt je baas het wel prima :)

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, flash40, fransje23, Jannie79, laran, Loper, loveslimpie, MarjanB, Muronia, petje86, Plonspony, Poety, Sneeuwmaan, spookyskippy, teunis001 en 48 bezoekers