Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:30

Lestrange01 schreef:
Aan dat een van mijn groepsgenootjes geen ruk heeft gedaan aan de presentatie voor het pws. Die vanavond is. Vanavond. We hebben haar hierop aangesproken waar ze slecht op reageerde, en zijn daarna naar de begeleider gegaan. Dat vond zij een "klote streek" en gaf aan geen communicatie meer met ons te willen hebben.

Ze is nu niet komen opdagen terwijl we hadden afgesproken om tijdens de pauze te oefenen en het door te nemen. Ze heeft nog niets toegevoegd aan de presentatie en ik ben bang dat ze helemaal niet op komt dagen vanavond. Deze presentatie is super belangrijk voor mij en juist omdat mijn moeder komt kijken wil ik iets laten zien waar ik trots op ben.. Maar als 1/3 van onze presentatie mist dan gaat dat niet lukken... onze begeleider heeft expliciet gezegd dat ik niet haar werk mag gaan doen zodat ze goed ons individuele werk eraan kan beoordelen. Hoe kan iemand zo verschrikkelijk zijn? En nog boos zijn wanneer ze erop aangesproken wordt ook! |( echt ze mag in een heel diep gat vallen, de stress die dit mij bezorgt..

Gewoon iets zeggen van:
'Helaas is X vanavond afwezig. X zou dit deel van de presentatie doen. Mochten mensen geïnteresseeed zijn om dit deel van de presentatie alsnog aan te horen kunnen zij na afloop van de presentatie naar ons toe komen.'

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:31

@Lestrange01

Adem in, adem uit. Laat het los. Je begeleider weet het nu. Ik neem aan dat jouw deel goed is, dus je kunt hierop beoordeeld worden. Als je dat goed voorbereid en je geeft vanavond een goede presentatie, is het OK. De rest is niet jouw zaak of verantwoordelijkheid, hoe lastig ook.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Lestrange01

Berichten: 2797
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:37

Ja ik probeer het ook los te laten, mijn deel is goed en mijn deel doe ik in mijn eentje (mijn groepsgenootje doet een deel met haar samen) dus ik kan prima mijn verhaal doen zonder dat er iets mist. Maar toch. Het pws was voor mij heel belangrijk en ik keek er zo lang naar uit on het te doen, dan is het zo'n teleurstelling als het op deze manier gaat. En idd als ze niet op komt dagen zal ik dat zeggen (ik begin namelijk).

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:38

@Lestrange01: you go girl!

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:07

Zo poedersuiker is dat Lestrange, maar niet te druk om maken en mooi op je eigen deel focussen. Haar inzet is niet jouw verantwoordelijkheid! Heel veel succes vanavond! You can do this!

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:05

Dat ik mijn sollicitatie verknald heb doordat ik te weinig geslapen heb. Doordat ik gisteren late dienst had en bedankt werkgever. Leermoment voor mezelf gewoon 3 dagen vrij nemen zodat ik goed uitgerust op gesprek kan gaan (1 dag ervoor en dag erna anders word het weer nachtdienst nog diezelfde dag. En dan kan ik weer niet voorslapen.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Britta31

Berichten: 13123
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:16

Wat ging er dan mis?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:20

Iemand die alleen op buitenrit gaat met waarschijnlijk een onervaren paard. Maar er dan zo'n gruwelijk strakke stootteugel aan hangt, dat het dier nog net niet constant met zijn kin op de borst loopt.. Zo is buitenrijden nou niet echt een leuke ervaring voor het diertje... Ga dan niet...

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:10

MoniekJ schreef:
Slaap al maanden slecht.. Nu van de dokter slaappillen gehad, maar nog steeds slecht geslapen.



:(:) ik ken je probleem, helaas hielpen slaappillen bij mij ook niet. Met een hoop therapie ervan af gekomen, naja vanaf ik slaap weer een aantal uur door :o

Ik erger me vandaag aan mijn motivatie, of wel mijn gebrek aan motivatie :=

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:17

Dat ik zo'n zin in fastfood heb maar graag een beetje gezond wil eten..

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:20

Britta31 schreef:
Wat ging er dan mis?

Speeddate gesprek. Had net capaciteittest groen en dus goed afgerond.

Heb wel ook nog minder dan 6 uur geslapen.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:26

Asvinia schreef:
Dat ik zo'n zin in fastfood heb maar graag een beetje gezond wil eten..


Ugh same.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:22

Mijn eigen uitstelgedrag :+

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:24

Aan de artsen.

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:29

Aan mijn vergeetachtigheid. Mag dus morgen op mijn vrije dag nog naar school omdat ik iets ben vergeten mee te nemen :(

:D


Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:42

Die ene man die ik moet trainen op functionaliteiten van het systeem, wat super simpel is en misschien een kwartier duurt, maar die continue afdwaalt naar uitzonderingen en gaat lopen miepen over wijzigingen in het process waar ik niks mee van doen heb en geen zinnig woord over kan zeggen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:46

Dat ik morgen en zeer waarschijnlijk vrijdag ook, moet overwerken en ik daar zo geen in heb...
Vanavond in elk geval maar vroeg naar bed :Z

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:47

Lestrange01 schreef:
Ja ik probeer het ook los te laten, mijn deel is goed en mijn deel doe ik in mijn eentje (mijn groepsgenootje doet een deel met haar samen) dus ik kan prima mijn verhaal doen zonder dat er iets mist. Maar toch. Het pws was voor mij heel belangrijk en ik keek er zo lang naar uit on het te doen, dan is het zo'n teleurstelling als het op deze manier gaat. En idd als ze niet op komt dagen zal ik dat zeggen (ik begin namelijk).

Onthoud ook het publiek weet niet of er dat er iets mist! Ik begeleid ook pws en sectorwerkstukken. Afgelopen jaar stond een meisje alleen omdat de ander ziek was geworden. Ik wist dat er dingen miste maat ouders niet hoor.

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:53

lenaa_tje schreef:
Lestrange01 schreef:
Ja ik probeer het ook los te laten, mijn deel is goed en mijn deel doe ik in mijn eentje (mijn groepsgenootje doet een deel met haar samen) dus ik kan prima mijn verhaal doen zonder dat er iets mist. Maar toch. Het pws was voor mij heel belangrijk en ik keek er zo lang naar uit on het te doen, dan is het zo'n teleurstelling als het op deze manier gaat. En idd als ze niet op komt dagen zal ik dat zeggen (ik begin namelijk).

Onthoud ook het publiek weet niet of er dat er iets mist! Ik begeleid ook pws en sectorwerkstukken. Afgelopen jaar stond een meisje alleen omdat de ander ziek was geworden. Ik wist dat er dingen miste maat ouders niet hoor.

Dit idd
Succes!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 20:05

Gesprek van morgen... Voornamelijk hoe nerveus ik er voor ben. Wordt er gewoon ziek van.

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:24

Aan dat alles wat ik doe fout lijkt te zijn

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:35

Mijn dat mijn ongeluksmeter nog niet vol is …. |( |(

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:44

Dat ik zo slecht ben in haakjes wegwerken -O-

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 23:45

Ik erger me er aan dat sinds ik niet meer op de manege rijd en alleen op m'n verzorgpaard, ik het rijden op verschillende paarden mis -O- . Ik moet tevreden zijn, 't is een leuk paardje wat ik nu rijd maar ik mis het gewoon...

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 00:26

Dat ik met gitaarspelen nog lang niet op het niveau zit wat ik wil :')
Vandaag een nieuwe gitarist erbij (bandworkshop) die goed speelt, heel fijn natuurlijk.
Maar ik mocht van hem ipv vier akkoorden er ook wel twee spelen.
Gast, ik ga echt niet een heel nummer maar twee akkoorden spelen als het prima gaat :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, DJZ, fotolijstje, fransje23, kimmetje26, maaikemuis, maj0, Mo_86, muzzy17, xCherissa, xSannee, YandexBot en 155 bezoekers